Naispari sitoi ja nöyryytti

Joutzi

Olin hävinnyt vedonlyönnin parille työkaverilleni, Minnalle ja Tainalle. Olin lupautunut leikkimielisesti heidän ?palvelijakseen? perjantai-illaksi. Eli tehtävänäni oli siivoamista ruoanlaittoa sun muuta. Nyt oli perjantailta työt päättyneet, ja olin matkalla Tainan huvilalle, joka sinänsä oli ihan moderni ja kivalla rauhallisella paikalla tarpeeksi kaukana kaupungista. Ja naisetkin olivat mukavia, molemmat noin nelikymppisiä ja ihan kivannäköisiä, muodokkaita ja uhkeita pakkauksia? mutta tällaiselle kolmikymppiselle sinkkumiehelle olisi ollut perjantai-iltana kyllä muutakin tekemistä.
Soitin hieman nolona ovikelloa. Minna tuli avaamaan ja sanoi: ?Kas, orjamme saapuikin jo. Peremmälle sieltä!? Molemmat naiset hymyilivät nololle ja punastuneelle olemukselleni. ?Riisupa paitasi, niin saat palvelijan asun päällesi!? sanoi Taina. Riisuin hämmästellen paitani. Samassa Minna kantoi erikoisen näköistä laitetta huoneeseen. se oli reilun metrin mittainen metalliputki, jonka päissä oli metalliset lukittavat renkaat ja keskellä isompi, halkaistu rengas, jonka sai parilla pultilla lukituksi. ?Hei hei, tuota en kyllä suostu kokeilemaan? aloin vastustella. Naiset kuitenkin totesivat, että minun pitää ainakin sovittaa sitä, koska olen kerran heidän palvelijansa. Nostin kädet sivuilleni, ja peloissani katsoin kun he lukitsivat ranteeni päissä oleviin renkaisiin, sitten he laittoivat ison keskirenkaan kaulalleni ja lukitsivat sen siihen lujasti pulteilla. Tunsin itseni aivan avuttomaksi pyristellessäni turhaan.. Naiset kikattivat avuttomuudelleni.
Äkkiä Minna tuli eteeni seisomaan ja sanoi: ?suunnitelmat muuttuivat nyt hieman, nyt saatkin olla seksiorjamme! Ja meille ei riitä tämä ilta, vaan tarvitsemme koko viikonlopun!? aloin kiroilemaan kiukkuisena, mutta Taina vaimensi minut läpsäisemällä poskelleni: ?Nyt lutka hiljaa! Saat näyttää kullisi nyt!? He kiinnittivät metalliputken päistään vielä katosta roikkuviin ketjuihin, jolloin en päässyt enää karkuun. Taina avasi housuni ja kiskoi ne rajusti pois, kyrpäni hyppäsi ulos housuista täydessä seisonnassa! Olin aivan noloissani ja punaisena. Naiset katselivat arvioiden vartaloani ja kyrpääni: ?Aika surkea pikkukulli, mutta eiköhän siitä jotain iloa irti saada!? Sanoi Minna ja jatkoi:? Tästä lähin sulla ei ole lupa puhua, pissata eikä laueta! Jos hauvelilla tulee pisuhätä niin tiedät miten ne ulisee, katsotaan sitten mitä tehdään! Sitä paitsi, mä olen vähän pahalla päällä, mun vittuni on sen verran likainen että harmittaa, en ole vittuani enkä pyllyäni pessyt kolmeen päivään. Joten älä käy tottelemattomaksi! Taina mites sun paikkasi?? Taina vastasi: ?Olen tuota kieltä odottanut koko viikon, joten en ole vittuani ja persereikääni viikkoon putsannut, enkä pikkuhousujanikaan viikkoon vaihtanut, arvaa haiseeko ne?? Sitten hän keksi: ?Tässä onkin orjalle ensimmäinen tehtävä!? Hän riisui hameensa alta musta stringit ja nosti ne naamani eteen! ?Nuuhki niitä, vitun lutkatyttö!! ? En suostunut, jolloin naiset suuttuivat. Minna haki narua ja sitoi pallini nipuksi ja ripusti niihin roikkumaan pienen painon. ?Uuuuhhh? pääsi suustani, jolloin Minna sylkäisi naamalleni ja komensi: ?Haista nyt niitä Tainan pikkuhousuja!? Taina pujotti pikkuhousunsa päähäni ja asetteli haisevan haarakiilan nenääni vasten! Pillun, kusen, kiiman ja paskan haju tulvahti nenääni, enkä voinut muuta kuin haistella! Olin jo aivan kiimasta sekaisin ja kyrpäni sojotti tummanpunaisena. Minna kysyi: ?Miltä tuoksuu, orja?? Taina alkoi piiskata nahkapiiskalla persettäni: ?No orja kerro nyt miltä tuoksuu?? Vastasin:?Uuhhh, liikaa kuselle?.?. Naiset kikattivat ilkikurisesti. Taina jatkoi piiskaamista ja sanoi: ?kerrohan haluatko kuitenkin haistella niitä koko illan?? Niin kauan kuin vastasin kieltävästi, sain piiskaa. Jouduin lopulta nöyrtymään: ?kyllä, haluan haistella kusisia pikkuhousuja koko illan!?. He nauroivat katketakseen ja jatkoivat kiduttamistani. Taina piiskasi joka puolelta, Minna veteli pallipainoistani, raapi rintaani, nipisteli nännejäni ja pakaroitani, kiusasi kyrpääni ja työnsi sormenpäätään persereikääni. Anoin armoa, mutta en saanut. Olin kiinnitettynä täysin avuttomaksi, kahden naisen armoilla alastomana. Ja vielä likaiset pikkuhousut tiukasti naamallani.
Lopulta he lopettivat ja irrottivat minut kattokoukuista, vain raahatakseen minut kylpyhuoneen lattialle, jossa oli myös koukut, kolme kappaletta lattiassa. He laittoivat minut selälleni, minut kiinnitettiin lattialle, yksi koukku käsi- ja kaulaputkeen, sitten nilkkani levitettiin ja kiinnitettiin jäljellä oleviin koukkuihin. Siinä olin lattialla valmiina hyväksikäyttöä varten. Nyt Minna riisui haisevat pikkuhousunsa ja tunki ne suuhuni! ?Vittu ime ne puhtaaksi, niin että ovat puhtaammat kuin uutena!!? Samalla hän puristi lujasti pallejani, jolloin jouduin nöyryyttävästi aloittamaan lutkutuksen? ??Nooin pikku hauveli nuolee tädin kuset pois!? Hän leperteli istuen rintakehäni päällä.
Samassa Taina tuli ja nosti hamettaan ja istui rajusti kyrpäni päälle, jolloin se painui hetkessä hänen tiukkaan vittuunsa! Ulvahdin ja aloin heti olla lähellä laukeamista! ?Nussi orja mua, ja katsokin ettet laukea!? Minna istui naamalleni ja hieroi pikkuhousujen peittämää naamaani vielä vitullaan, en kestänyt enää vaan laukesin rajusti Tainan sisälle! ?Saatanan lutkapoju, mitä sulle sanottiin laukeamisesta!? Minna sanoi ja riisui pikkuhousut naamaltani ja otti myös toiset pikkarit pois suustani. Taina tuli saman tien naamalleni istumaan ja pakotti nuolemaan vittunsa ja persereikänsä puhtaaksi. ?Nuole kaikki kiimanesteet, kuset ja paskat pois sieltä! Noh, kunnolla!! Kovempaa!!? Naiset pilkkasivat kokoajan minua siinä nuollessani. Likaisen vitun haju oli todella voimakas, jouduin imemään, nuolemaan ja lutkuttamaan Tanjan vittua ja persereikää ainakin tunnin, samalla Minna kiusasi jälleen pallejani ja imi kyrpääni, kuitenkin antamatta minun laueta. Jouduin vielä nöyrtymään lisää, kun minulle tuli kusihätä: jouduin ulisemaan ja uikuttamaan. Tämän jälkeen naiset taluttivat minut ulos, kädet ja kaula edelleen kahlittuina. Jouduin tekemään tarpeeni puunjuurelle jalkaa nostaen! ?No, sesse! Äkkiä sitten, täällä on kylmä! Jos vitkastelet, saat jäädä tunniksi ulos!? Sanoivat naiset. Sain tehtyä viimein tarpeeni.
Jälleen minut talutettin kylpyhuoneeseen! Minna sanoi:? Saat itse hankkia itsellesi suukapulan yöksi! Me menemme nyt kahville, katsokin että olet löytänyt jotain suuntukkoa kun tulemme takaisin! Tai piiskaamme tuon pikkuperseesi vereslihalle! He menivät ja sidottuna yritin etsiä jotain pyyhettä tai sellaista? ei löytynyt. Viimeisin kauhukseni huomasin, ettei mitään ollut! Ainoastaan pieni kannellinen roskis nurkassa. Empien avasin sen suullani?.samassa roskis kaatui, ja lattialle kierähti useita käytettyjä tampooneja ja pilluntuoksuinen, käytetty dildo! Kauhuissani yritin siivota jälkiäni takaisin, mutta kahlehdittuna se oli mahdotonta!
Kun naiset saapuivat, he räjähtivät nauruun? sitten molemmille nousi pieni puna poskille heidän kiihoittuessaan minun todellisesti nöyryyttämisestäni! Minut kytkettiin selälleni lattialle, Minna tuli kyykkyyn päälleni ja sanoi: ?Tässä orjalle pientä iltapiristystä, nauti!? Ja hän alkoi kusta naamalleni, samalla tunsin kun myös Taina kusi päälleni ja samalla vatsani päälle siirretyille pikkuhousuille! Olin aivan kusessa! ?ja nyt nöyrryt ja pyydät armoa!? huusi Minna ja alkoi piiskata minua joka puolelle, anoin armoa ja yritin kiermurrella pakoon, onnistumatta. Taina kysyi: ?Nyt, kerrohan mitä haluat naamallesi ja suuhusi yöksi? Ja vastaakin oikein!!? No, mitä suuhusi?!? Häpeissäni sanoin: ?Nuo likaiset tampoonit..? Entä naamallesi?? Minna kysyi. ?Kusiset pikkuhousunne?? jouduin sanomaan. Naiset kikattivat ja tunkivat tampoonit suuhuni ja vetivät kusiset pikkuhousut naamalleni. Lopuksi he kiristivät nahkahihnan pääni ympärille, jolloin ?varusteitani? oli mahdoton saada pois! Tuskakseni he äkkäsivät vielä dildon. Taina sanoi: ?Pitäähän tällainen lutka vielä raiskata!? He kiinnittivät nilkkani levälleen katossa oleviin lenkkeihin ja julmasti työnsivät dildon perseeseeni, aikansa nussittuaan kiusattuaan he jättivät sen sinne ja kiinnittivät sen vielä hihnalla! Oloni oli täydellisen nöyryytetty ja avuton, näin häpeissäni en ollut ikinä ollut! Molemmat sylkäisivät vielä päälleni. Minna lähti jälkimmäisenä ja sammutti valot kylpyhuoneesta sanoen: ?Yritä orja nukkua! Tämä päivä oli vasta alkua!? Ja hymyili kauniisti ja ilkikurisesti???

4

11452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna

tahtoo lisää...

• Joutzi

..ylitöihin torstaina joutunut, kun tällaisia lueskelet??
        Katsotaan nyt keksinkö jatkoa...

• ihanaa!!

Oikeesti nyt ja vähän äkkiä sitte lisää tää on just oikee novelli!!!

• Anonyymi

Ei edes käsketty nuolemaan jalkapohjia kertaakaan ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4885
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3646
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3443
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2798
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2670
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2620
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1673
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1536
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      200
      1407
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1311
    Aihe