Kellä peruutuskamera?

Anonyymi

Pitäis kai hankkia.

Tuli vaihdettua arjalainen muskeliauto slovegialaiseen grossoveriin. Onhan se aika eri asia, mutta ihan ok. kulkupeli kai toikin. Paitsi totuttelua on tietenkin alkuunsa. Eipä tossa sen kummempaa ehkä, paitsi vaikka auto on korkea, siinä aikas heikko näkyvyys. Paksut a-pilarit aiheuttaa ylimääräistä kuikuilua risteyksissä ja takanäkyvyys lähinnä vitsi.

Tossa ei ihme kyllä ole peruutuskameraa, joka ois kyllä kokolailla välttämätön. Katellut, niitä saapi ostaa satasesta alkaen, että ihme juttu, noin halpa varuste ei ole vakiona. Noh, pitää jossain välissä ostaa sellaine, sen kytkentäkään ei ole rakettitiedettä. Toki tehdasasennus ois nätimpi, en oikein ole innostunut ylimääräisistä härpäkkeistä konttorissa. Niinjuu, toki vois soittimen vaihdolla saada siistin, mutta tohon sopeva isoruutuinen soitin kameroineen ei irtoa sitten tonnilla. Eikä varmuutta, toimiiko sitten ratin säätimet.

Joop, auton ulottuvuudet hyvä tietää. Tuli van mieleen, kun sattui silmiin tää video. Mitenkä lie parkkiin peruutellut....

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tama-video-herattaa-kaksi-kysymysta-joista-toinen-on-se-miten-autonsa-voi-edes-saada-parkkiin-tallaiseen-paikkaan/7919700#gs.2uvbjn

Onnistuisko teikäläiseltä?

=DW=

5

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hö.

Näppiksessä kai vikaa, pukkaa g-kirjainta vähän jokapaiggaan....

=DW=

• Anonyymi

Olipa suoritus, ei onnistuisi, siinä itku tulisi. Jännittyneenä odotin että niillä kahdella pullolla on jokin rooli.
      Laitatin uuteen peruutuskameran. Ompa kusetettu kun maksoin 400, jos maksavat vain kymppejä. Nyt kahdessa viimeisessä on ollut ja tykkään. Vanhemmiten kannattaa ottaa vähän avustavia laitteita. Ystävättärellä on myös etupuolella ja eiköhän sivuillakin jonkinlaiset kun on kaistavahti, mutta hänen autonsa on muutenkin öky, mun ei.

• Anonyymi

Taskuparkkeeraus on vanhemmiten tullut hankalammaksi, kun vielä vaihdoin pari vuotta sitten farkkuun, jossa harmikseni ei ollut kameraa tai tutkaa takana.
      Vanhalla pikkuranskiksella taskuparkkeeraus onnistui näppärästi vuosien rutiinilla.
      Voi aina yrittää ennakoida, ajaa helppoon mestaan läpiruutuun ilman liikoja veivaamisia.

• Anonyymi

Pakulla ja farkulla ajettu vuosikaudet. Peruutettu on kaikenlaisiin paikkoihin kärryn kanssa ja ilman. Peilit riittäneet hyvin. Peilit, keskittyminen ja hyvät hermot riittää loistavasti.

• Anonyymi

Ratin säätimet eivät sellaisenaan toimi eri valmistajan radion kanssa.

Elektroniikkaosaaja toki tämänkin ratkaisee, mutta työtä siinäkin riittää.

Usein nuo ratin napit painettaessa kytkevät eri resistansseja aktiiviseksi ja yhdessä kiinteän resistanssin kanssa muodostavat jännitteenjakajan, eli kutakin nappia vastaa tietty jännite.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7918
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3792
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1220
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1023
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      800
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe