Pekka Siitoin oli Naantalin yksi ääniharava 1996 kuntavaaleissa!
Ikimuistoiset Naantalin vaalit 1996
13
262
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa. Ja pointti oli mikä
- Anonyymi
Kai persut haaveilee, että Junnila saa samanlaisen jytkyn.
- Anonyymi
Palanen hienoa paikallishistoriaa ja erittäin ajankohtainen aihe?
- Anonyymi
Entäs sitten. Ei ole enää, joka on hyvä juttu.
- Anonyymi
Etkö äänestänyt Pekkaa 1996?
- Anonyymi
Ilmeisesti jatkoit 30 vuotta. Hienoa on, että elät silti.
Muista olla äänestyskunnossa max 2 promillea ja äänestä Hurskas Junnilaa.- Anonyymi
En usko, että vaalipaikalla promilleja mitataan. Kunhan jalat kantaa ja kynä pysyy kädessä saa äänestää.
- Anonyymi
Ei ole koskaan kunnon ehdoksita enää. Uusi KDP tarviraan.
- Anonyymi
Onko tylsä elämä?
- Anonyymi
Ketä äänestää tällä kertaa?
- Anonyymi
Oletko kuullut protestiäänistä? Aina ei viitsi äänestää aku ankkaa tai kirkkovenettä.
- Anonyymi
Pekka Siitoin oli hyvä vaihtoehto. Monen mielestä paras.
- Anonyymi
Pekan äänestäjiä taitaa löytyä tältäkin palstalta muutama kun juttuja kattoo?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883