Oonks läski

Anonyymi

Koulussajoskus haukutaan läskiksi vaikken koe että olisin läskin oon 11v poika pituus noin 157cm ja paino 42 kg. mun painavin kaveri jonka tunnen on 38kg. oonks normaali vai läski?

2

154

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää kesälomaa sinulle, vai oletko jo pysyvästi eläkkeellä.

• Anonyymi

Minä hakeuduin terapiaan laihuushäiriön takia. Terapiassa selvitettiin omaa tunne-elämää. Huomasin yllättäen, että en olekaan 14-vuotias tyttö vaan 60:tä ikävuotta lähentyvä mies. Olin koko ajan kieltänyt miehisyyteni. Tämä havainto vapautti minussa runsaasti energiaa, samalla myös surua harhassa vietetyistä vuosista.

Menkää hyvät ihmiset terapiaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      135
      1487
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      523
      1317
    3. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      964
    4. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      170
      790
    5. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      54
      714
    6. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      207
      686
    7. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      49
      647
    8. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      23
      631
    9. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      46
      611
    10. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      74