onko teillä koskaan ollut kesäkisua tai -kollia?

Anonyymi

Pitkän hiljaisen korona-ajan päätteeksi olen ajatellut ottaa kesäkollin viihdykkeekseni. Mille sivustolle suosittelette ilmon laittoa? en tunne lainkaan näitä seuralaisenhakupaikkoja. Mitä kannattaa varoa?

Marimirri

9

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulisi, että täällä on 'lemmikeille' jotain ketjuja.
      Miksei kukaan halua kesäapinaa?🙈🙊
      En ole ymmärtävinänikään - Beng

• Anonyymi

joo nythänmä vasta hokasin, elukoita saa vaikka mistä
        nj

• Anonyymi

joku cinderi, ja mitä muita niitä nyt onkaan
      nj

• Anonyymi

Cinderi. Se on muna. Suklaata. Koolla kirjoitettaan.
        Beng

• Anonyymi

No tuossahan se lähin palsta lukee sivun yläreunassa, ainakin tietokoneen näytöllä, TREFFIT, sinne vaan profiilia vääntämään, lisää sivustoja löytyy kyseisellä hakusanalla googlettamalla :D

• Anonyymi

kerran koitin ottaa kesäkisun, olen 60v. mies. Mutta se oli aika sellainen ei niin suurta iloa tuottava, ei onnistunu keittiöhommat, ei onnistunu petihommat, tai siis olivat mitättömiä, vain kulutuskyky oli tallella ja suuret luulot omasta itsestä... aikana katselin ja laitoin syksyllä oven kiinni...

• Anonyymi

Minulla ei ole ollut mutta mummolla oli aina kesäsika, osti sen keväällä naapurin porsitussikalasta (pienimmän porsaan joka ei kelvannut välitykseen), syötti sille sitten koko kesän kaikki ruuantähteet ja syksyllä läski oli jo ainakin 10 cm paksu. Loka- marrskuussa se teurastettiin, syötiin sitä jouluna ja keväälle niin kauan kun herkkua riitti.

• Anonyymi

Saas nährä kuis mummon käy. Viikko sitten osuin juttelemaan yhren kollin kans, ja tänään aamusella hän soitteli jos voitaisiin huomennakin tavata, kun edellinen jutteluhetki oli niin mukava, no kyl munkin mielestä se kolli oli aika mukavan olonen.

• Anonyymi

Voi voi, vaikka kuinka monta kesäkissaa ollut vieressä kehruulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      103
      6442
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      523
      4477
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3003
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      131
      1214
    5. Kerro naisen nimi jota kaipaat

😍
      Ikävä
      43
      1151
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      103
      866
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      852
    8. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      824
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      781
    10. Oletko antanut kaivatullesi jonkin lahjan?

Jos olet, niin minkä? Ja minkä vuoksi?
      Ikävä
      43
      758
    Aihe