onko teillä koskaan ollut kesäkisua tai -kollia?

Anonyymi

Pitkän hiljaisen korona-ajan päätteeksi olen ajatellut ottaa kesäkollin viihdykkeekseni. Mille sivustolle suosittelette ilmon laittoa? en tunne lainkaan näitä seuralaisenhakupaikkoja. Mitä kannattaa varoa?

Marimirri

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulisi, että täällä on 'lemmikeille' jotain ketjuja.
      Miksei kukaan halua kesäapinaa?🙈🙊
      En ole ymmärtävinänikään - Beng

• Anonyymi

joo nythänmä vasta hokasin, elukoita saa vaikka mistä
        nj

• Anonyymi

joku cinderi, ja mitä muita niitä nyt onkaan
      nj

• Anonyymi

Cinderi. Se on muna. Suklaata. Koolla kirjoitettaan.
        Beng

• Anonyymi

No tuossahan se lähin palsta lukee sivun yläreunassa, ainakin tietokoneen näytöllä, TREFFIT, sinne vaan profiilia vääntämään, lisää sivustoja löytyy kyseisellä hakusanalla googlettamalla :D

• Anonyymi

kerran koitin ottaa kesäkisun, olen 60v. mies. Mutta se oli aika sellainen ei niin suurta iloa tuottava, ei onnistunu keittiöhommat, ei onnistunu petihommat, tai siis olivat mitättömiä, vain kulutuskyky oli tallella ja suuret luulot omasta itsestä... aikana katselin ja laitoin syksyllä oven kiinni...

• Anonyymi

Minulla ei ole ollut mutta mummolla oli aina kesäsika, osti sen keväällä naapurin porsitussikalasta (pienimmän porsaan joka ei kelvannut välitykseen), syötti sille sitten koko kesän kaikki ruuantähteet ja syksyllä läski oli jo ainakin 10 cm paksu. Loka- marrskuussa se teurastettiin, syötiin sitä jouluna ja keväälle niin kauan kun herkkua riitti.

• Anonyymi

Saas nährä kuis mummon käy. Viikko sitten osuin juttelemaan yhren kollin kans, ja tänään aamusella hän soitteli jos voitaisiin huomennakin tavata, kun edellinen jutteluhetki oli niin mukava, no kyl munkin mielestä se kolli oli aika mukavan olonen.

• Anonyymi

Voi voi, vaikka kuinka monta kesäkissaa ollut vieressä kehruulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      67
      3033
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      46
      2643
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      185
      2333
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      36
      2317
    5. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      36
      1542
    6. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
      Ikävä
      15
      1446
    7. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      28
      1295
    8. iltaa häelle

Hyvää iltaa hänelle naiselle ❤ mieheltä Harmittaa yksi asia
      Ikävä
      17
      1266
    9. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      64
      1244
    10. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      11
      1211
    Aihe