Pitkän hiljaisen korona-ajan päätteeksi olen ajatellut ottaa kesäkollin viihdykkeekseni. Mille sivustolle suosittelette ilmon laittoa? en tunne lainkaan näitä seuralaisenhakupaikkoja. Mitä kannattaa varoa?
Marimirri
onko teillä koskaan ollut kesäkisua tai -kollia?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luulisi, että täällä on 'lemmikeille' jotain ketjuja.
Miksei kukaan halua kesäapinaa?🙈🙊
En ole ymmärtävinänikään - Beng- Anonyymi
joo nythänmä vasta hokasin, elukoita saa vaikka mistä
nj
- Anonyymi
joku cinderi, ja mitä muita niitä nyt onkaan
nj- Anonyymi
Cinderi. Se on muna. Suklaata. Koolla kirjoitettaan.
Beng
- Anonyymi
No tuossahan se lähin palsta lukee sivun yläreunassa, ainakin tietokoneen näytöllä, TREFFIT, sinne vaan profiilia vääntämään, lisää sivustoja löytyy kyseisellä hakusanalla googlettamalla :D
- Anonyymi
kerran koitin ottaa kesäkisun, olen 60v. mies. Mutta se oli aika sellainen ei niin suurta iloa tuottava, ei onnistunu keittiöhommat, ei onnistunu petihommat, tai siis olivat mitättömiä, vain kulutuskyky oli tallella ja suuret luulot omasta itsestä... aikana katselin ja laitoin syksyllä oven kiinni...
- Anonyymi
Minulla ei ole ollut mutta mummolla oli aina kesäsika, osti sen keväällä naapurin porsitussikalasta (pienimmän porsaan joka ei kelvannut välitykseen), syötti sille sitten koko kesän kaikki ruuantähteet ja syksyllä läski oli jo ainakin 10 cm paksu. Loka- marrskuussa se teurastettiin, syötiin sitä jouluna ja keväälle niin kauan kun herkkua riitti.
- Anonyymi
Saas nährä kuis mummon käy. Viikko sitten osuin juttelemaan yhren kollin kans, ja tänään aamusella hän soitteli jos voitaisiin huomennakin tavata, kun edellinen jutteluhetki oli niin mukava, no kyl munkin mielestä se kolli oli aika mukavan olonen.
- Anonyymi
Voi voi, vaikka kuinka monta kesäkissaa ollut vieressä kehruulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749