Pitkän hiljaisen korona-ajan päätteeksi olen ajatellut ottaa kesäkollin viihdykkeekseni. Mille sivustolle suosittelette ilmon laittoa? en tunne lainkaan näitä seuralaisenhakupaikkoja. Mitä kannattaa varoa?
Marimirri
onko teillä koskaan ollut kesäkisua tai -kollia?
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
Luulisi, että täällä on 'lemmikeille' jotain ketjuja.
Miksei kukaan halua kesäapinaa?🙈🙊
En ole ymmärtävinänikään - Beng- Anonyymi
joo nythänmä vasta hokasin, elukoita saa vaikka mistä
nj
- Anonyymi
joku cinderi, ja mitä muita niitä nyt onkaan
nj- Anonyymi
Cinderi. Se on muna. Suklaata. Koolla kirjoitettaan.
Beng
- Anonyymi
No tuossahan se lähin palsta lukee sivun yläreunassa, ainakin tietokoneen näytöllä, TREFFIT, sinne vaan profiilia vääntämään, lisää sivustoja löytyy kyseisellä hakusanalla googlettamalla :D
- Anonyymi
kerran koitin ottaa kesäkisun, olen 60v. mies. Mutta se oli aika sellainen ei niin suurta iloa tuottava, ei onnistunu keittiöhommat, ei onnistunu petihommat, tai siis olivat mitättömiä, vain kulutuskyky oli tallella ja suuret luulot omasta itsestä... aikana katselin ja laitoin syksyllä oven kiinni...
- Anonyymi
Minulla ei ole ollut mutta mummolla oli aina kesäsika, osti sen keväällä naapurin porsitussikalasta (pienimmän porsaan joka ei kelvannut välitykseen), syötti sille sitten koko kesän kaikki ruuantähteet ja syksyllä läski oli jo ainakin 10 cm paksu. Loka- marrskuussa se teurastettiin, syötiin sitä jouluna ja keväälle niin kauan kun herkkua riitti.
- Anonyymi
Saas nährä kuis mummon käy. Viikko sitten osuin juttelemaan yhren kollin kans, ja tänään aamusella hän soitteli jos voitaisiin huomennakin tavata, kun edellinen jutteluhetki oli niin mukava, no kyl munkin mielestä se kolli oli aika mukavan olonen.
- Anonyymi
Voi voi, vaikka kuinka monta kesäkissaa ollut vieressä kehruulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036442Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25234477Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243003Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431151
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103866Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26781- 43758