Tarvitsee nopeaa laajentumista, alue tarvitsee kasvua! Pari räpätätiä koittaa uikuttaa metsätilkun perään, mutta ei se ei nyt auta. Aluetta pitää kehittää ja bisnestä tukea.
Aittakorven bussitallit/teollisuusalue
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sileeksi vaan, ei vanhat jäärät voi olla kehityksen tiellä. Lisää verotuloja ja mannaa kuntalaisille.
- Anonyymi
Joko voi aloittaa puiden kaadon? Tarvis puita talveks.. saha löytyy jo!
- Anonyymi
Vois käydä caccal siellä.
- Anonyymi
Kyseinen alue ei ole yrittäjän ja miksi pitäisi tukea .? Ei kaupunkikaan /veron-
maksajat sentään kaikkea voi tukea , jos vielä on olevinaan edes jonkinlainen
Bisnes. - Anonyymi
Tyhjiä tontteja teollisuusalueilla riittävästi laajentua vaikka mihin.
- Anonyymi
Ne lähialueen rivarit vois purkaa pois, on rumia ja vajaita ihmisiä asuu niissä.
-CAcca - Anonyymi
Ei mitään korjaamohalleja omakotitalojen takapihoille, siellä on jo nyt meteliä aivan riittävästi. Mussalontien liikenne, linja-autohalli, sairaankulj.päivystys (tosin hyvä paikka ko. toiminnalle) Menkää kyseisten talojen takapihalle arkipäivänä, silentat mukaan.
- Anonyymi
Mitäs muuttivat sinne läävään, sileeksi vaan ja bisneksiä tilalle!
- Anonyymi
Taidatkin olla kateellinen!
- Anonyymi
Mä vaan CACCAAN siihen metikköön. Melkosia juoppoja tuo aittis täynnä, istuvat maha pitkällään kössihallilla,, muka treeneissä.
- Anonyymi
Mulla taas tuli vain märkä pieru
Terveisin Outi - Anonyymi
Tuliko ribul
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104