Totta vai tarua? Miten ja milloin se alkaa ja mitkä ovat ko. ilmiön ensi oireet? Voiko siltä suojautua mitenkään?
Kauhulla odotan aikaa kun täytän 50v, kuinka minun sitten käy, kun olen luonteeltani tasainen ja rauhallinen ja millaiseksi villikoksi sitten muutun.
Tämän palstan kirjoittajat ovat mitä suurimmalla todennäköisyydellä villityksen vallassa, ei näitä juttuja muuten voi ymmärtää, vai miten on?
Viidenkympin villitys?
32
5807
Vastaukset
- PIIA
Ei mitenkää. Penis on ainoa lääke.
- plunger
Se villitys jos iskee, se irti ei koskaan päästä. Pahimmat tapaukset joutuvat kulkemaan käsiraudoissa, kun muuten kävisivät naisiin, nuoriin naisiin kiinni.
Helpoimmalla pääsevät ne, jotka etsivät menetetyn nuoruuden ihannetyttöä, siis yhtä tiettyä tyyppiä.
Se on siitä se tauti, että työtä tehden elämä on kulunut liian äkkiä, vielä pitäisi kerran pystyä olemaan nuori orhi. Pikkupojan tavat kyllä aina säilyvät, mutta nuoren miehen ilot eivät koskaan tuota kylläistä mieltä.
Tasainen ja rauhallinen voit edelleen olla, pään sisällä se villiys ilmenee, ajatuksissa tapahtuu paljon paljon paljon enemmän kuin koskaan käytännössä. Siis toiveissa tapahtuu.
Huonosti niille käy, jotka nuoren naisen silloin saavat ja entisen hylkäävät. Harvat sen tunnustavat, mutta mivä väitän että niin se on.- Vielä nuori nainen
että pään sisällä ilmenee villitys, voi hyvä ihme, siis ajatusmaailma muuttuu, toiveet ja halut muuttuvat ja ilmeisimmin siihen tarvitaan voimia ja tahdon lujuutta ettei kaikkia villityksiä itsessään irti päästä.;)
Mies saattaa joutua nuoren naisen lumoihin, mutta entä nainen, joutuuko hän villityksissään nuoremman miehen pauloihin ja että onkos se sitten hyvä vai huono asia?
- PikaNelli
...näitä palstoja, niin huomaat kyllä mitä se tarkoittaa usein. Odotuksesi taitaa olla liian suuret, sillä näyttää, että vain ne miehet yleeensä villiintyy.
Villi meno on enää korkeintaa puheissa...- pidä
paikkaansa, kyllä me tytötkin osataan ja varsin vallattomia ollaan.
- PikaNelli
pidä kirjoitti:
paikkaansa, kyllä me tytötkin osataan ja varsin vallattomia ollaan.
paljonhan miehet valittaa tällä palstalla, että saa koko ajan naukua, muttei tule kumppaniin mitään eloa... Ja osa naisista kertoo, että haluavat vain platonista suhdetta...
- vaille 54
PikaNelli kirjoitti:
paljonhan miehet valittaa tällä palstalla, että saa koko ajan naukua, muttei tule kumppaniin mitään eloa... Ja osa naisista kertoo, että haluavat vain platonista suhdetta...
onkin Miehestä kiinni (joo sekin) mutta tarkoitan ihan sitä koko hommaa, voipi se olla tosi mannaa oikein oivallettuna. E L Ä elämääsi....
- yopollo
miehetkään villiintyvän, ahdistuvat vain suorituspaineista.
- Vielä nuori nainen
PikaNelli kirjoitti:
että sekä miehiltä että naisilta puuttuvat tyylikkyys, charmikkuus ja seksikkyys, ei sellainen kumppani enää kiinnosta.
Sitä voisi katsoa peiliin ja tutkailla olisiko minussa tai tavoissani elää jotain vikaa. - maron
yopollo kirjoitti:
miehetkään villiintyvän, ahdistuvat vain suorituspaineista.
että miehilläkin on "vaihdevuodet".
- oma kokemus
minä voin sanoa omasta kokemuksesta olen nainen ja yli viidenkymmenen aviossa,mutta nyt iskenyt ihmeellinen menovietti ja kun huomaa,että on hauskaa ja vientiä ja tapaa aivan uskomattomia ihmisiä. Siihen ei näy loppua. Joko minä sekoan tai sairastun,muuten en lopeta vilkuilemista. se on niin mukavaa ja antaa virkeyttä jaksaa esim. työssä. Kokeilkaa siskot hyvät. Ei miehillä ole ainoastaan viidenkympin villitys. Tässä oiva esim.enkä ole katunut mitään, Sitten vanhana on mitä muistella, terv. Mummeli
- aivan,,
Jossakin noin 51-56,limakalvot kuivuu ja ohenee ,hormonit ja kiinnostus vähenee,miestä kun vielä joskus kiinnostaa joutuu usein paljon nuoremman naisen uhriksi,ja sexi leikkeihin niin siitä tulee se sanonta 50 villitys.
- m 56v
Sehän on normaalia että vähän ennen kun sexi naiselta loppuu lähes tyystin on monella ns loppukiri
- Ei vielä viiskymppinen
m 56v kirjoitti:
Sehän on normaalia että vähän ennen kun sexi naiselta loppuu lähes tyystin on monella ns loppukiri
loppuuko naiselta seksi viidenkympin jälkeen, ei voi loppua, enhän voisi elää ilman sitä, onhan niitä apuvälineitä ja voiteita, älä nyt tollai pelottele.
- m 56v
Ei vielä viiskymppinen kirjoitti:
loppuuko naiselta seksi viidenkympin jälkeen, ei voi loppua, enhän voisi elää ilman sitä, onhan niitä apuvälineitä ja voiteita, älä nyt tollai pelottele.
Sanoin lähes tyystin,hormoni pilvellä ja rasvoilla tosin sitä voi jatkaa,mutta huom. nainen sittenkin vielä on ihana ja arvokas.
- vaille 54
hemmetissä lopu.
- vaille 54
tuo pidä paikkaansa, todella EI
- vaille 54
vaille 54 kirjoitti:
tuo pidä paikkaansa, todella EI
toistaa itseään, mutta syytän konetta!
- m 56v
vaille 54 kirjoitti:
toistaa itseään, mutta syytän konetta!
Eikös sekin ole normaalia,50 iässä aina syy jossakin muussa yleensä miehessä jos sattuu olemaan.
- Vielä nuori nainen
aivan,, kirjoitti:
Jossakin noin 51-56,limakalvot kuivuu ja ohenee ,hormonit ja kiinnostus vähenee,miestä kun vielä joskus kiinnostaa joutuu usein paljon nuoremman naisen uhriksi,ja sexi leikkeihin niin siitä tulee se sanonta 50 villitys.
...että joutuu nuoremman naisen "uhriksi", viiskymppinen mies ja nuo mainitut tyylikkyys, charmikkuus, seksikkyys ja lisäksi kokemus (sivuhuomautuksena voisi mainita myös aseman ja varallisuuden) vievät jalat alta keneltä tahansa naiselta, nuoremmaltakin.;)
- vaille 54
m 56v kirjoitti:
Eikös sekin ole normaalia,50 iässä aina syy jossakin muussa yleensä miehessä jos sattuu olemaan.
mutta EI päde meidän huushollissa!
- pallo hukassa
olen 52 v ja yleensä olen ollu tosi rauhallinen.Mutta nyt se viidenkympin villitys sitten ilmeisesti on alkanut.Aina tekee mieli olla menossa ja on levoton olo vaikka minulla onkin mies ja aika virkeäkin kaiken lisäksi.Mutta kun eräs toinen mies vie jalat alta pois vielä ei ole mitään tapahtunut,mutta en tiedä mitä tästä seuraa vai tuleeko tässä hulluksi
- Talisker
Mutta valmistautua toki voi.
Villitys iskee hyvin nopeasti joten jonkun aikaa ennen 50v virstanpylvästä kannattaa kiinnitää huomiota mm.pukeutumiseen.
Menohileet pois vaatekaapista jolloin ne on nopeasti puettavissa.
Itse olen muutaman kerran vartavasten nukkunut kengät jalassa että olisin nopesti valmis kun menojalkaa alkaa vipattamaan.
Tästä oli kyllä seurauksena päänsärky aamulla, minua tosin oli varoitettukin moisesta sivuvaikutuksesta.
Näissä asioissa on pukeutumisella yllättävän suuri merkitys hyvinvointiin.
Erään ystäväni herätin hänen nukuttuaan myöskin jalkineisiin sonnustautuneena ja lippalakki päässä.Päänsäryn lisäksi hän joutui oksentamaankin.Kaikesta huolimatta riemukkaita juhlia sitten kun ne ovat Sinulle ajankohtaisia.- n52
samaa mieltä.
Lisäisin vielä tuohon listaan menohileet,että olisi hyvä valita sellaisista materiaaleista jotka eivät rypisty herkästi ja ehkä joskus olisi hyvä ennakoida aamun tilanne varustamalla laukkuun sellainen pieni esine jolla saa suuhun uuden halun jatkaa sittenkin elämistä.
Iloista kokeilumieltä ikään katsomatta. - Vielä nuori nainen
Noin riemukkaita juhlia siis on tiedossa, vaatteet päällä valmiiksi, kengat jalassa ja mieluiten lippalakki päässä.:)
Entä jos herääkin aamulla päänsärkyyn ilman kenkiä, ilman vaatteita, eikä vieruskaverillakaan ole lippalakkiakaan päässä? - Vielä nuori nainen
Kuuluuko sekin tähän villitykseen kun reilusti yli viiskymppinen nainen ahtautuu teinityttöjen menohileisiin.
Joku mainitsi tuolla miehen surevan menetettyä nuoruutta ja ottavan vielä ilon irti, näinkö se ilmeneekö naisten puolelta, menetetyn nuoruuden kaipuu teinityttömäisenä pukeutumisena?
- maron
mene nukkuessa ohi koko villitys. Minun villitykseni on KESTÄNYT 50 vuotta, enkä ole huomannut mitään eroa nykyisen ja menneen välillä - noin villityksen suhteen nimittäin.
- n52
sama elo ja nyt on alkanut hiipiä hurjia kuvia mieleen,että voiko tämä mennä tästä vielä...mihin.....=)
- Vielä nuori nainen
en varmasti nuku, pitäähän se villitys kokea, niin paljon siitä puhutaan, että katson mitä se tuo tullessaan... sitten joskus kun sen iän saavutan.
- oma kokemus.
Vielä nuori nainen kirjoitti:
en varmasti nuku, pitäähän se villitys kokea, niin paljon siitä puhutaan, että katson mitä se tuo tullessaan... sitten joskus kun sen iän saavutan.
oota vain ja ole valmiina, se kannattaa. joko kengät jalassa tai ei, miten vain.jos ostaa tarranauhalliset saa nopeasti jalkaan ja menoksi. Nyt vielä on niin pieniä vaatteita ei niissä kauan mene kun pukee päälleen. meikata voi vaikka junassa. kaikille villityksen saaneille oikein riemukasta kevättä tässä tilassa jalka nousee vikkelään ja silmät säihkyy kaiken aikaa ja posket punoittaa. PS. jos kuivuu paikat eiku laastari takapuoleen ja menoksi.t.mummeli
- maron
Vielä nuori nainen kirjoitti:
sinun joskus nukkuakin, vai aiotko odottaa villitystä yötä päivää valvoen? Kyllä se mokoma voi mennä ohi nukkuessakin, niin on joku sanonut - kukahan sekin oli.
- rauhaton
Ei se villitys ala samana päivänä kun täyttää 50v itse olen nyt 52v.ja kohta vuosi on ollut tosi levoton olo mieli ei rauhotu millään.Asiaa ei yhtään paranna se, että olen rakastunut työkaveriini ja hän ilmeisesti minuun.Minulla on hyvä ja pitkään kestänyt avioliitto ja vielä virkeä mies.Sanokaa mitä sitä voi tehdä kun nyt ei järki tahdo voittaa tunnetta.Jos heittäytyy virran vietäväksi menettää paljon ja toisaalta...
auttakaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876