On huvittavaa, ja samalla ristiriitaista kun eräs vasemmiston ehdokas on ehdolla jo ties kuinka monennen kerran valtuustoon. Vielä irvokkaampaa on se, että sama ehdokas ollessaan ehdolla kirkkovaltuustoon totesi useammalle henkilölle että Hän tarjoaa viinaa palkaksi jos ihmiset äänestävät hänet kirkkovaltuustoon.
Sikäli tuo touhu sopii hyvin kirkolle, ja vasemmistoon koska kummallakaan puljulla ei ole moraalin kanssa mitään tekemistä!!!
Vasemmistoliitto ja kirkko
14
1028
Vastaukset
- Anonyymi
näitä nyt on joka porukassa.
- Anonyymi
Joo niin on jo haarikan aikoina yksi Gunu lupas tarjota kaljaa
jos äänestän häntä kunnanvaltuustoon, no minä join kaljat
ja en äänestänyt ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin on jo haarikan aikoina yksi Gunu lupas tarjota kaljaa
jos äänestän häntä kunnanvaltuustoon, no minä join kaljat
ja en äänestänyt ollenkaan.Juu muistan myös oli rehvas lupasi kaikkea mutta haluan että haarikka baari takaisin äänestää heti.t vaanon kuski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu muistan myös oli rehvas lupasi kaikkea mutta haluan että haarikka baari takaisin äänestää heti.t vaanon kuski
Minkä puolueen mies tämä Gunu oli? Millä alalla työskenteli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä puolueen mies tämä Gunu oli? Millä alalla työskenteli?
Maalais-liiton varmaan kun oli maanviljejiä Kovenkylästä
tämä Gunnari Mäkkelä.
- Anonyymi
Siinä on ehdokas, jolla on puurot ja vellit sekaisin.
- Anonyymi
Olkoot, kunhan saadaan Haarika takasin tai muuten tulee yleislakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoot, kunhan saadaan Haarika takasin tai muuten tulee yleislakko.
Mitä obko Haarikka suljettu??Missä toverit kokooontuvat nyt sitten??
- Anonyymi
Hullu Mies valitaan taas tänä vuonna, ehotaisin lietemiestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä valinta,onkos Peltsi jo valittu??Rölli on ansainnut tuon on upottanut
asukasluvun ja velkaannuttanut eniten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä valinta,onkos Peltsi jo valittu??Rölli on ansainnut tuon on upottanut
asukasluvun ja velkaannuttanut eniten.Monesta Hullumiehestä olen miettinyt, että miten ovat tittelin ansainneet. Jaatinen ja Vaano mm. OK, mutta sitten joku rehukuski ja tippatäti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ehdottomasti haluan äänestää numeroa ja jo äänestin hän on kommunisti .
- Anonyymi
Kuten tiedetään edelleen tämä ehdokas on vaitiolovelvollisuus mielessä nykyään ja haarikan ajoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten tiedetään edelleen tämä ehdokas on vaitiolovelvollisuus mielessä nykyään ja haarikan ajoilta.
Ei mitään tolkkua. Viina selvästi pehmentänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787494Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344651Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232710- 762183
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987