Poikaystävän saaminen?

Anonyymi

Mä haluaisin poikaystävän mut mul on jonkin verran kriteerejä et se on aika vaikeeta saada. Oon aika nuori, joten voin kyl odottaa pari vuotta siihen mut olisko nyt jotain vinkkejä tähän hetkeen tai tulevaisuuteen.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

⬆️Sama kirjoittaja kuin alussa.
      Myös miten voisin tutustuu uusiin tyyppeihin ku mun uudelle luokalle tulee jonkin verran uusia tyyppejä. Mut en haluais kyl päästä irti vanhasta kaveristani, joka on todella kiva. Elikkä miten??!🙂

• Anonyymi

Mitä ne sun kriteerit on? Nyky nuorista suurin osa on ES:ssää vetäviä lihavia jonneja jotka ajattelee vain konsolipelejä, roskaruokaa ja sitä mikä löytyy naisen jalkojen välistä ja tytöt ny toki sitä mitä pojilta löytyy mut pojista täs ny taidetaan puhua. Sitten on ne hyvännäköiset pojat joista suurin osa on kiusaajia, ilkivallan tekijöitä ja muutenkin täysiä kusipäitä. Eli jos et ole todella hyvän näköinen siis TODELLA niin ei kannata asettaa kriteereitä kauheemmin, koska harva nyky nuori on sellainen unelma poikaystävä, kun vanhemmilta on viety hyviä tapoja kasvattaa lapsia. Ei saa enää olla pitkiä aresteja eikä saa pelotella koivuniemen herralla vaan sanotaan et saat karkkia jos oot kiltisti.

• Anonyymi

Aha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1363
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1330
    3. 76
      1135
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1086
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      79
      920
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      76
      878
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      35
      856
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      835
    9. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      811
    10. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      805
    Aihe