Ajatukset kulkevat luoksesi joka päivä, katselen ohikulkevia autoja ja etsin sinua niistä. Jokainen hetki muistuttaa jotenkin sinusta. Muistut mieleeni lauluista ja niiden sanoista, joita kuuntelin silloin, kun rakastuin. Ne pienet hetket yhdessä antoivat paljon ja se yksi isompi kahdenkeskinen aika on edelleen aarteista kalleimpani. Rakastan sinua mies edelleen ja sinä tiedät sen, vaikka et tunteistani välitä. Monesti toivon, että laittaisit viestiä. Vain kysyäksesi, mitä kuuluu? Tämä naiselta, joka haluaisi kuulua elämääsi.
Mietin ja ihmettelen
16
660
Vastaukset
- Anonyymi
En välitä tunteistasi.
- Anonyymi
Ja kuitenkin vastasit? Merkitsen jotakin, ihan vain vähän. Toki, et ole hän!
- Anonyymi
Voi kuinka traagista, et välitä tuntemattoman ihmisen tunteista )
Vähemmän traagista torstaipäivää !! - Anonyymi
Olen nainen !
- Anonyymi
Tampereelle kohdennettu? Eikö vaan?
- Anonyymi
Ei ole Tampere, ei Turku eikä Hämeenlinna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Tampere, ei Turku eikä Hämeenlinna.
Tämän kertoi jo paljon...
- Anonyymi
Niin minäkin etsin häntä. Mutta kesä vie hänet mennessään, eikä minusta ole siihen mitä hän haluaa. Ei ole vaihtoehtoa, kuin antaa kesän tuulien viedä hänet...
- Anonyymi
Rauhotu vähän, älä oleta liikoja ja pikkusen käytöstapoja...
- Anonyymi
Miksi et itse lähetä hänelle viestiä ja kysele mitä kuuluu?
- Anonyymi
Ehkäpä juuri siksi, kun tuntuu, ettei hän odota sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä juuri siksi, kun tuntuu, ettei hän odota sitä.
Laita vaan mies viesti. Ihan sama vaikka olisit Utsjoelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vaan mies viesti. Ihan sama vaikka olisit Utsjoelta.
Mikä ihmeen mies viesti..Naisena pyydän viestiä häneltä, niin voin ajatella, että jotain on. H miehelle tämä.
- Anonyymi
Voi kuule , minun elämään ei juuri nyt voi kuulua toista . Ei tämä johdu itsekkyydestä .
- Anonyymi
Ihmettelen, miksei voi kuulua. Oletko varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen, miksei voi kuulua. Oletko varattu.
Tietenkin on 😉
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa626056Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434258Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2673699Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks3023637Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1133455Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty293413Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun953413Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky53258Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3592900Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm392423