ilmapallojen myynti

ilmapallotyttö

Olisiko kenelläkään tietoa miten voisin päästää myymään ilmapalloja Vappuna?Joku osoite,puh.nro. tai jotain...Kiitos etukäteen!!!

7

4508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      siis,sitä vaan tarkoitan,että niistä vappu palloista pyydetään nykyää niin härskejä hintoja (että päätä huimaa..)viime vappunakin oli pakko ostaa (hampaat irvessä =( ) muksulle se "vappupallo"kun kysyin myyjältä hintaa,niin sopersi naama punasena ja ihan nolona/häpeissään pallon hinnan...huh,huh..HYVÄÄ VAPPUA kaikille myös teille härskeille "rahakiskureille" !!!!

      • pepe

        ei enää kukaan juurikaan osta katukauppiailta ilmapalloja kun niitä saa joka kaupasta kuten esim etolasta. on kolmee erikokoo ja hinnat 4 - 10 egen välissä joten sieltä ainakin minä hain omat pallot lapsille.
        hauskaa vappua vaan kaikille.


      • No huh!
        pepe kirjoitti:

        ei enää kukaan juurikaan osta katukauppiailta ilmapalloja kun niitä saa joka kaupasta kuten esim etolasta. on kolmee erikokoo ja hinnat 4 - 10 egen välissä joten sieltä ainakin minä hain omat pallot lapsille.
        hauskaa vappua vaan kaikille.

        No olitkos myymässä niitä palloja?
        Minä olin! Sattuikin kaksi kertaa samalle ajalle, ensimmäinen ja viimeinen.
        Kyllä se on kuoleva laji tuo pallojen torimyynti. Ensinnäkin tavallisilta kauppiailta loppuu markkinat kun marketit syytää tavaraa niin halvalla, toisekseen myös eri järjestöt (mm. SPR) myy palloja ja kaventaa näin osuutta, kolmas syy on se, etteivät nämä nykyiset foliopallot kestä kastumista juuri lainkaan vaan väri (karamelliväri) hankautuu pois ja palloja menee pilalle. Ahneuksissaan monet kauppiaat lähes pakottavat myyjänsä myymään niitäkin värinsä menettäneitä palloja, tajuamatta (tai eivät he ainakaan myönnä) sitä, että yksikin huono pallo nipussa vaikuttaa myyntiin NEGATIIVISESTI.
        Myös myyjien opastus on PERSEESTÄ eli sitä ei ole.
        Monilla pallokauppiailla on useita myyjiä ja myyjillä helvetin huonot olot. Näin oli ainakin tänä Vappuna.
        Tuo myyjien olojen järjestäminen (lämmin taukotila) ei ole kummoinenkaan "savotta", mutta eipä näy kiinnostavan kauppiaita.
        Kyllä juttu on niin, että jos Vappuna haluaa tehdä jotain mukavaa niin parasta hankkia hyvää ruokaa, juomaa ja ystäviä ja touhuta Vappu heidän kanssaan unohtaen muut "bisnekset".


      • puhut

        No huh!
        2.5.2005 12:06

        pepe kirjoitti:

        puhut ihan paskaa


    • piksi61

      Vappupallojen myynti torilla on todella härskiä bisnestä. Pallo ilman kaadua maksaa 100 kpl tukkupakettina 2-3 euroa kpl. Laitat siihen pullosta kaasuseoksen ja hinnaksi 25-35 euroa. Hinta siis kymmenkertaistuu. Marketissa sama pallo maksaa 5-6 euroa. Ei haittaa vaikka torimyynti lakkaisi. Ostakoon ne joilla on rahaa haaskattavaksi asti.

    • vappu18

      Olen myyjänä torilla palloja. Hinnat 3 - 10 eur.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe