Minua on alkanut kiinnostaa rullafilmikuvaus, ja olen kuullut, että vanhoja venäläisiä/neuvostoliittolaisia kameroita saisi halvalla. Erityisesti itseäni kiinnostaisi Ljubitel. Mutta mistähän mahtaisi löytyä tällaisia, vielä kunnossa olevia kameroita ja kuinkahan halvalla mahtaisi lähteä?
Mistä löytyy venäläisiä rullafilmikameroita?
5
763
Vastaukset
- Jooseppi Ratsingeri
Bakeliitti-Ljubitelin valmistusmäärän huomioiden niitä pitäisi olla kaikki vintit ja kellarit pullollaan. Vaan saattana omistajat heittää roskiin kun into on laannu. Kahteleppa vaikka huutonetistä. Yli kymppi on liikaa.
Joko luit tämän kaksisilmästen historian:
http://www.fmp.fi/fmp_fi/muvieras/arkisto/esinekok/kaksisilm.htm
Jos kuvaaminen keskikoolla oikeesti kiehtoo niin vaikkapa joku Yashica lienee käyttökelpoisempi. - 6x6
Tuolla on yksi mahdollinen:
http://kameralaukku.com/viewforum.php?f=9&sid=9d0878b94294e0a785e2e049d1157df5- Herr Führer
Kiitoksia paljon tiedosta! Tosin kyseisen kameran omistaja lähetti minulle jo sähköpostia osto ja myynti -palstan ilmoitukseen liittyen. Kiitoksia nyt kuitenkin.
- minä_vain
Herr Führer kirjoitti:
Kiitoksia paljon tiedosta! Tosin kyseisen kameran omistaja lähetti minulle jo sähköpostia osto ja myynti -palstan ilmoitukseen liittyen. Kiitoksia nyt kuitenkin.
Ostin hietalahden torilta sellaisen 20 e. Ja enpä tiedä tuleeko sitä käytettyä? Ehjä on, mutta paljonko maksaisit siitä?
Ikähaitarin ajattelisin olevan siinä 50-70 luvulta. Näyttää aika muhkeelta kun se on nahkalaukussaan.
- Herr Führer
Kiitoksia, mutta tämä viesti on turha. Sain jo kameran ostettua. Toki voi keskustella, jos jota kuta muuta kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso204171Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1504059Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani133226Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai663048- 832638
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1502619Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282303- 311839
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1181590- 201515