Pääseekö Puolangalla missään kokeilemaan läskipyörällä ajoa?
Läskipyörällä ajo
21
1736
Vastaukset
- Anonyymi
Paljakassa pääsee.
- Anonyymi
Kallista on siellä. Kantsii mennä vuokrata Ristijärveltä. Hinta murto-osa hiihtokeskuksen kiskurihinnoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallista on siellä. Kantsii mennä vuokrata Ristijärveltä. Hinta murto-osa hiihtokeskuksen kiskurihinnoista.
Mikähän selittää tuollaiset hintaerot? Ristijärvellä 30e/vrk. Paljakassa 37e/h!! Ei mene jakeluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän selittää tuollaiset hintaerot? Ristijärvellä 30e/vrk. Paljakassa 37e/h!! Ei mene jakeluun.
Olisiko sellainen asia kuin että toisessa on yrittäjä, toisessa 4H..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se omalla pyörällä ajelu maksa Paljakassakaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4H-yhdistys kun ei tee kannattavuuden vuoksi hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh. Tuossahan joku fiksu voisi keksi pisnesidean. Vuokraa pyöriä30 egee päivä ja sit vaikka 20 tai 10 tunti eteen päin. Onko mun matikka liian yksinkertaista? Toimisikohan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin naapurikunnan puolelle rahat sitten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh. Tuossahan joku fiksu voisi keksi pisnesidean. Vuokraa pyöriä30 egee päivä ja sit vaikka 20 tai 10 tunti eteen päin. Onko mun matikka liian yksinkertaista? Toimisikohan?
Entäpä, jos joku jo lähikunnissa tuota tekeekin? Samannäköisiä pyöriä ainakin, ku Ristijärvellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä, jos joku jo lähikunnissa tuota tekeekin? Samannäköisiä pyöriä ainakin, ku Ristijärvellä.
NE nyt vaan sattuu olemaan aina samanlaisia. Tehty samassa tehtaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin naapurikunnan puolelle rahat sitten...
Ei läskin kannata pyörällä ajoa yrittää, kaatuu ja teloo itsensä
- Anonyymi
Läski pyörällä pääsee juuri ajamaan
- Anonyymi
Monessa paikassa!
- Anonyymi
Ihana oli läskin eilen pyöräillä. Kiitos Paljakka. Maisemista ja palveluista. Suosittelen. Tosin köyhät älkööt vaivautuko.
- Anonyymi
Aika köyhää jos ei ole varaa omaan pyörään. Minulla ollut vuodesta 2012.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika köyhää jos ei ole varaa omaan pyörään. Minulla ollut vuodesta 2012.
eikä sitä leveää rengasta tartte kuin talvella. Kesällä on paljon hienompaa vetää kapea renkaisella...sähköllä tai ilman....kun voi valita kumman ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä sitä leveää rengasta tartte kuin talvella. Kesällä on paljon hienompaa vetää kapea renkaisella...sähköllä tai ilman....kun voi valita kumman ottaa.
Minä vedän kesällä moottoripyörällä itku auki kylän läpi. Siinä on pyöräilyä
- Anonyymi
Kyliltä kuultuna, reitti puolanka järven ympäri suuniteilla ja talvella mustikkavaaran reitti, noin kolmekilsaa.
- Anonyymi
Voepi läskin pyörällä ajjoo niin.
- Anonyymi
Voit omalla pyörällä ajella kesät talvet hiihtoreitejä pitkin. Tietenkin kunnioitaen talvisin hiihtäjiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201691
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881447NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube5501401Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651333Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231248- 421201
Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3041198- 671125
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611122- 221086