Läskipyörällä ajo

Anonyymi

Pääseekö Puolangalla missään kokeilemaan läskipyörällä ajoa?

21

1699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljakassa pääsee.

      • Anonyymi

        Kallista on siellä. Kantsii mennä vuokrata Ristijärveltä. Hinta murto-osa hiihtokeskuksen kiskurihinnoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallista on siellä. Kantsii mennä vuokrata Ristijärveltä. Hinta murto-osa hiihtokeskuksen kiskurihinnoista.

        Mikähän selittää tuollaiset hintaerot? Ristijärvellä 30e/vrk. Paljakassa 37e/h!! Ei mene jakeluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän selittää tuollaiset hintaerot? Ristijärvellä 30e/vrk. Paljakassa 37e/h!! Ei mene jakeluun.

        Olisiko sellainen asia kuin että toisessa on yrittäjä, toisessa 4H..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallista on siellä. Kantsii mennä vuokrata Ristijärveltä. Hinta murto-osa hiihtokeskuksen kiskurihinnoista.

        Ei kai se omalla pyörällä ajelu maksa Paljakassakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sellainen asia kuin että toisessa on yrittäjä, toisessa 4H..

        4H-yhdistys kun ei tee kannattavuuden vuoksi hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän selittää tuollaiset hintaerot? Ristijärvellä 30e/vrk. Paljakassa 37e/h!! Ei mene jakeluun.

        Huh huh. Tuossahan joku fiksu voisi keksi pisnesidean. Vuokraa pyöriä30 egee päivä ja sit vaikka 20 tai 10 tunti eteen päin. Onko mun matikka liian yksinkertaista? Toimisikohan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sellainen asia kuin että toisessa on yrittäjä, toisessa 4H..

        Mieluummin naapurikunnan puolelle rahat sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh. Tuossahan joku fiksu voisi keksi pisnesidean. Vuokraa pyöriä30 egee päivä ja sit vaikka 20 tai 10 tunti eteen päin. Onko mun matikka liian yksinkertaista? Toimisikohan?

        Entäpä, jos joku jo lähikunnissa tuota tekeekin? Samannäköisiä pyöriä ainakin, ku Ristijärvellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä, jos joku jo lähikunnissa tuota tekeekin? Samannäköisiä pyöriä ainakin, ku Ristijärvellä.

        NE nyt vaan sattuu olemaan aina samanlaisia. Tehty samassa tehtaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin naapurikunnan puolelle rahat sitten...

        Ei läskin kannata pyörällä ajoa yrittää, kaatuu ja teloo itsensä


    • Anonyymi

      Läski pyörällä pääsee juuri ajamaan

    • Anonyymi

      Monessa paikassa!

    • Anonyymi

      Ihana oli läskin eilen pyöräillä. Kiitos Paljakka. Maisemista ja palveluista. Suosittelen. Tosin köyhät älkööt vaivautuko.

      • Anonyymi

        Aika köyhää jos ei ole varaa omaan pyörään. Minulla ollut vuodesta 2012.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika köyhää jos ei ole varaa omaan pyörään. Minulla ollut vuodesta 2012.

        eikä sitä leveää rengasta tartte kuin talvella. Kesällä on paljon hienompaa vetää kapea renkaisella...sähköllä tai ilman....kun voi valita kumman ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä sitä leveää rengasta tartte kuin talvella. Kesällä on paljon hienompaa vetää kapea renkaisella...sähköllä tai ilman....kun voi valita kumman ottaa.

        Minä vedän kesällä moottoripyörällä itku auki kylän läpi. Siinä on pyöräilyä


    • Anonyymi

      Kyliltä kuultuna, reitti puolanka järven ympäri suuniteilla ja talvella mustikkavaaran reitti, noin kolmekilsaa.

    • Anonyymi

      Voepi läskin pyörällä ajjoo niin.

    • Anonyymi

      Voit omalla pyörällä ajella kesät talvet hiihtoreitejä pitkin. Tietenkin kunnioitaen talvisin hiihtäjiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe