Mikä kamera ja objektiivi minun kannattaisi ostaa? Tarkoituksenani olisi kuvata lepakoita keskiyöllä pilkkopimeällä vintillä ND8-harmaasuotimen, UV-suotimen, kahden ristiinasetetun polarisaatiosuotimen, vastavalosuojan sekä objektiivisuojan läpi. Ajattelin käyttää pitkähköjä, noin 1/2000s valotusaikoja tallentaakseni lepakoiden luonnollisen liikkeen, joten kannattaisiko harkita kuvanvatkaajallista kamerarunkomallia? Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!
Suosittele kameraa (yökuvaus)
Anonyymi
3
1148
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon kelpaa ihan kaikki Rajalan takapihan roskalavalta löytyneet objektiivit, itse kameraa ei mihinkään tarvitse.
Muista kysyä lepakoilta lupa kuvaukseen, samoin myös hoitajaltasi. - Anonyymi
Vielä unohtui mainita, että minulla on huono näkö ja joudun sen vuoksi teettämään kuvat hieman suuremmassa koossa ja katselemaan niitä sitten suurennuslasin kanssa. Kuvakoot olisivat alkaen noin 2m * 3m juliste ja siitä ylöspäin.
T. Aloittaja. - Anonyymi
Se ainakin selvisi että sinulla ei ole kaikki lepakot tapulissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565