Mikä kamera ja objektiivi minun kannattaisi ostaa? Tarkoituksenani olisi kuvata lepakoita keskiyöllä pilkkopimeällä vintillä ND8-harmaasuotimen, UV-suotimen, kahden ristiinasetetun polarisaatiosuotimen, vastavalosuojan sekä objektiivisuojan läpi. Ajattelin käyttää pitkähköjä, noin 1/2000s valotusaikoja tallentaakseni lepakoiden luonnollisen liikkeen, joten kannattaisiko harkita kuvanvatkaajallista kamerarunkomallia? Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tuohon kelpaa ihan kaikki Rajalan takapihan roskalavalta löytyneet objektiivit, itse kameraa ei mihinkään tarvitse.
Muista kysyä lepakoilta lupa kuvaukseen, samoin myös hoitajaltasi. - Anonyymi
Vielä unohtui mainita, että minulla on huono näkö ja joudun sen vuoksi teettämään kuvat hieman suuremmassa koossa ja katselemaan niitä sitten suurennuslasin kanssa. Kuvakoot olisivat alkaen noin 2m * 3m juliste ja siitä ylöspäin.
T. Aloittaja. - Anonyymi
Se ainakin selvisi että sinulla ei ole kaikki lepakot tapulissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510