Pojat! Lukekaa tää aloitus!

Anonyymi

Eli halusin tulla vain sanomaan et älkää pojat miettikö liikaa sitä vehkeenne kokoa. Jos se on yli 10cm mut alle 19cm niin se on tosi hyvä. Aina ku olen jonku pojan kaa ollu niin melkein aina on epävarmuutta esiintynyt kalun koosta vaikka syytä ei useinkaan ole. Ja siis voin sanoa et siitä jättikalusta jonka te haluaisitte on pelkkää harmia. Äidin siskon pojalla joka on pian täysi-ikäinen on todella paksu ainakin 24cm vehje ja hän ei ole tämän takia kovinkaan hyvin menestynyt naisten kanssa ja hän on aika syrjään vetäytynyt nykyisin eikä paljoa naista enää edes etsi. Itse tämän sain siis kuulla äitini siskolta, kun he puhuivat tästä aiheesta siksi, koska äitini siskon nuorempi pian yläkoukuikäinen poika käy joissakin hoidoissa myöhästyneen murrosiän takia ja kahvipöydässä ihmettelivät et miten tällainen näin epätodennäköinen juttu päässyt heidän perheessä käymään. Itse aina olen tämän kertonut, kun joku poika ei ole meinannut uskoa et tosissani olen pitänyt hänen vehjettään riittävänä. Mulla ikää jo 32v joten ehkä en kuuluisi enää tänne keskustelemaan, mutta halusin tulla kertomaan totuuden, kun täälä on niin paljon valheellista tietoa ja ison munan puolesta puhujia.

18

1020

    Vastaukset

    • Anonyymi

      No nyt on järkevää tekstiä! Itse oon poika ja mulla ei oo kauheen iso ja mua on kiusattu joskus uimahallissa niin kyl paljo tuo lohtua et ei sen oikeesti tarvii jätti iso ollakaan vaan ehkä tää on jopa paree :D

      • Anonyymi

        Kuin iso sulla on, oon ite kans jätä.


    • Anonyymi

      Juu 24 senttisen kanssa on varmaan vaikea harrastaa seksiä

    • Anonyymi

      Hieman vanha ole tälle palstalle.

      • Anonyymi

        Joo mut aloittaja kyllä on aikas oikeassa kirjoituksessaan ja ehkä tänne hieman kaivattiinkin tällaista kypsää aikuismaista tekstiä jota ei alaikäiset tai pedopapat joista suurin osa palstalaisista koostuu osaa usein miten kirjoittaa. Itse olin ala-asteella epävarma penikseni pituudesta ja mulle auottiin siitä päätä usein ja oisin saanut kovasti lohtua tällaisesta aloituksesta silloin :D

        M23


    • Anonyymi

      Toi on kyllä niin totta kuin olla ja voi.... Liika on liikaa. Samanlailla monet tytöt haluaa sellaiset mega tissit, kun omat on mukamas niin pienet yms... mutta oikeesti ne luonnolliset kiinteät hölskymättömät tisut on paljon paljon paremmat. Älkää siis tehkö hätäsii päätöksiä ja miettikö mitään leikkauksii.

    • Anonyymi

      Ei se koko vaan se taito käyttää. Kokemuksesta voin sanoa että isolla ei tee mitään, sen tuoma kipu kyllä syrjäyttää kaiken muun ja vie vähäisenkin nautinnon. Isomunaisen kanssa jää kyllä kertapanoon tai ei sitäkään.

    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu kyllä totta ja todella hyvä aloitus, mutta voiko oikeesti samassa perheessä olla kaksi poikaa joista toisella on liian iso ja toisella liian pieni?

      • Anonyymi

        No ei oo todellakaan mahdotonta. Joissakin suvuissa on ongelmalliset geenit ja näin ollen suurempi todennäköisyys ongelmille kehityksessä. On olemassa sukuja joissa lähes kaikille puhkeaa diabetes tai jolla sydänsairaudet on yleisiä tai syövät ja on myös sukuja joissa on kaikenlaisten epämuodostumien ja muiden vastaavien todennäköisyys huomattavasti suurempi kuin muissa. Ja vaikka usein näin oletetaankin niin useinkaan syypäänä ei ole joskus satoja vuosia sitten ehkä harrastettu insesti vaan näille ei edes usein löydy selitystä. Nykyään onneksi on hoidot lähes kaikkiin tällaisiin sairauksiin ja ne kehittyy koko ajan :D


      • Anonyymi

        "mutta voiko oikeesti samassa perheessä olla kaksi poikaa joista toisella on liian iso ja toisella liian pieni?"

        Kerrottiinko jutussa, että oliko heillä sama isä ? eiköhän noi aikalailla geenien mukaisesti tule....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mutta voiko oikeesti samassa perheessä olla kaksi poikaa joista toisella on liian iso ja toisella liian pieni?"

        Kerrottiinko jutussa, että oliko heillä sama isä ? eiköhän noi aikalailla geenien mukaisesti tule....

        No minä olen 17v poika ja laiha ja lyhyt ja mun 14v pikkuveli on paljon isompi ku minä ja meillä on sama isä ja äiti et jos tällainen ero voi olla niin kai veljeksillä voi munankin koossa olla suuri ero vaikka sama isä olisikin. Toki tuollainen noin iso ero, että toisella on yli 20senttinen ja toisella niin pieni et vaatii hoitoa on melko harvinainen, mutta ei todellakaan mahdoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen 17v poika ja laiha ja lyhyt ja mun 14v pikkuveli on paljon isompi ku minä ja meillä on sama isä ja äiti et jos tällainen ero voi olla niin kai veljeksillä voi munankin koossa olla suuri ero vaikka sama isä olisikin. Toki tuollainen noin iso ero, että toisella on yli 20senttinen ja toisella niin pieni et vaatii hoitoa on melko harvinainen, mutta ei todellakaan mahdoton.

        Moi, minkä kokoinen sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, minkä kokoinen sulla on?

        Iha perus :) joku 13cm ehkä vähän yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha perus :) joku 13cm ehkä vähän yli.

        Minkä kokoinen pikkuveljelläs on? Oon ite kans 17 v. jäbä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoinen pikkuveljelläs on? Oon ite kans 17 v. jäbä.

        Pikkuvelin vehkeen kokoo en tiiä mut taitaa olla isompi ku mun mut siis ei toistemme vehkeitä pahemmin kattella kyl :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuvelin vehkeen kokoo en tiiä mut taitaa olla isompi ku mun mut siis ei toistemme vehkeitä pahemmin kattella kyl :D

        ooks tyytyväinen omaan vehkees kokoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ooks tyytyväinen omaan vehkees kokoon?

        Joo. Eikä ex tyttöystäväkään valittanut ku yhdessä oltiin.


    • Anonyymi

      Mahan kasvaessa vehje pienenee kummasti,samalla kä'det lyhenee,seisaalta pissaaminen käy vaikeammaksi.Pieneksi jää vehje. Samoin käy naisen vangiinalle,
      teininä pieni,pojat tykää,niin sanottujen isojen vehkeidensä kanssa.Vanhemmiten
      vehkeet pienenee ja vangiinat suurenee aloittajan mitat ovat siirtyneet vangiinain kokoihin. Ajattele ihan ite! /levossa 19 cm/mitähän se sitten seisten.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe