Pattayan rakkaat luulevat että syön spagettia vaan kedstupilla täällä Thaimaassa. Ei pojat ei... olen ollut täällä jo kauan ja tiedän asioista koska olen jo täällä kauan. Voin vakuuttaa että syön vain Thaimaan parhaimmaksi valituissa ravintoloissa syömässä laatua ja tasoa. Siksi minun spagettinikin on parasta mitä löytyy. Hui Maa Vaan -nuudelit on parasta mitä aivoille voi tapahtua sitten karva lakin keksimisen.
Muija juo vettä vaan niin tulee halvaksi.
Aitonuudelia Thaimaassa
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toi on hyvä kyllä ei nää tajua noista mitään. Ostin Hua Hinin suomalaiselta noutoruokaa kaksi lämmintä looraa. Toisessa paketissa lukee Ku Setti ja toisessa Pas Katti. Erin omaista arki ruokaa joka soveltuu dopparin nimi päivillekin ja talo mummolle menee vaihdossa ihan täysillä. Söitiin vaimon kanssa kookos puistossa käsi kädessä. Mulla oli toinen käsi vapaa ni söin ne molemmat. Vaimo piteli mun vesilasia. Ilmaiseksi, koska me ei rakkauvesta makseta.
NumBaII 60v tonnikalaa ilman kitkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065