Moi oon 14v (vasta Marraskuussa 15v), ja haluisin kesäksi mökille mopon. En vaan oo ikinä ollut kiinnostunut mopoista vaikka moni kaveri on, enkä tiedä niistä oikeen mitään. Vaikka mökkimopoksi nyt jonkun hommaisin, niin en sitä meinaisi mitenkään virittää vaan harjoitella vaan ajamista. Oisko kellään mitään vinkkejä vaikka mopon ostoon tai mopoihin ylipäätänsä liittyen, ja mikä mopo ois mulle (aloittelijalle) hyvä? Oon Derbiä miettinyt, ja aika pieni budjetti ois.
Alottelijalle mopo
Anonyymi
3
161
Vastaukset
Oletko harkinnut crossia jos et meinaa ihmisten ilmoilla ajella.
- Anonyymi
Aloittaja voi ajaa päänsä halki puupinoon ihan polkupyörälläkin.
- Anonyymi
Älä missään nimessä derbiä hirveitä leipureita Peugot xps o isokokone ja pelittää ja on halpa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62988
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla313911- 60790
- 55693
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96613- 25592
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46591- 57590
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14548