Eroon mustasukkaisuudesta

Anonyymi

Keinoja miten päästä eroon mustasukkaisuudesta? Itse tunnen mustasukkaisuutta ja koen toiset naiset uhkana. Näen selviä merkkejä että hän on Varmasti kiinnostunut yhteisestä työkaverista ja tulen mustasukkaiseksi jos hän osoittaa huomiota toisille. En tätä mitenkään näytä ulospäin mutta itsestä tuntuu tosi pahalta. Ja ihmisiä on siis useita ketkä koen uhkana, eli välttämättä asioilla ei ole perää. 😏

17

1217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mustasukkaisuus on vaan söpöä

      • Anonyymi

        Ei muuten ole


      • Anonyymi

        Mitäpä tuo haittaisi. Saa olla ja siitä pitää voida keskustella niin huomaa sitten että syytäkään ei ole.


    • Anonyymi

      Olisin erittäin tyytyväinen jos minun rakkaani olisi edes vähän minusta mustasukkainen

    • Anonyymi

      Ei kannata olla miehensä kanssa samassa työpaikassa.

    • Anonyymi

      Me ollaan rakkaani kanssa molemmat mustasukkaisia. Se on hyvä asia. Voimme keskustella ja naureskella asialle, kun molemmat ymmärtää, mistä edes on kysymys.

      Me aina tiedämme toistemme menemiset. Usein myös laitamme kuvia, jos olemme normaalista poikkeavissa paikoissa, tai normaalista poikkeavana ajankohtana.

      Meidän ei tarvitse peitellä, tunteitamme. Ilot ja surut jaetaan, myös suuttumukset ja mustasukkaisuudet.

      Mun ei tartte edes luottaa, kun tiedän.

      Tiedän myös sen, että rakkaani huolehtii, ettei missään ole mitään parempaa tarjolla. Pidän itseäni hyvin onnekkaana.

      Rakkaani puhuu aina totta. Poikkeus on komeuteni. Suotakoon se hänelle.

      Toivon ettei rakkaani koskaan lopeta mustasukkaisuuttaan.

    • Anonyymi

      Liiallinen mustasukkaisuus ei ole hyvä asia. Ei söpö asia tai mitään muutakaan kovin kivaa ihmiselle joka sen kanssa joutuu elämään. Liittyisikö jollain lailla menneisyyteen? Onko taustalla turvaton lapsuus tai hylätyksitulemisen pelko?

      Tuskin asia on yksin järjellä selvitettävissä, vaikka keskustelesikin kumppanin kanssa ja tämä sanoisi ettei ole syytä tuntea mustasukkaisuutta. Ja kannattaa siitä puhuakin. Mutta on muistettava, että asia ei liity siihen toiseen, vaan on omaan identiteettiin liittyvää.

      Olisiko sinulla mahdollisuus käydä jossain vaikka keskustelemassa asiasta, jotta saisit puhuttua ja purettua tuntojasi. Tsemppiä sinulle ❤️

      • Anonyymi

        Älä viitsi edes teeskennellä että oot ahdistunut kun minä olen ollut mustasukkainen kun minä olisin voinut olla normaalisti mustasukkainen sinusta jopa niinkin että et olis edes voinu kuvitella että minä olen mustasukkainen mutta sun kiusa ja muut kirjoitukset aiheutti sen että minä olen nykyisin maailman mustasukkaisin puoliso koko planeetan. Niin ei se oikeasti ahdista sinua millään tavalla kun muuten et tekisi tahallaan minua mustasukkaiseksi ja kyllä olisin halunnut yrittää olla normaali mustasukkainen mutta en edes halua yrittää ratkaista mun mustasukkaisuutta ennen kuin tiedän että olet oikeassa vain minun rakkaani vaimo ja ajan kanssa opin luottaa siihen että et petä minua ja siihen ei mitenkään liity menneisyys tai ylipäänsä mikään muu asia kuin se että en todellakaan kestä edes ajatella että sulla on joku muu sen takia haluan itse vahtia sinua koko ajan jotta et sitten erehdy pettää tai jättää minua. Eihän se helppoa eikä varsinkaan kivaa ole minun koko ajan pelätä että milloin petät tai ylipäänsä ajattelee erota nii minulle tämä on erittäin vaikeaa ja ahdistavaa että ei kannata edes ajatella että mustasukkaisen puoliso on jotenkin henkisesti kovilla kun joutuu kestämään kun puoliso tuntee voimakkaasti mustasukkaisuutta mutta kukaan ei ajattele että nimenomaan Se mustasukkainen puoliso on se viaton uhri joka on henkisesti enw kuin kovilla kierroksilla kun tunne tilat muuttuu sekunneissa ihan sietämätön olo koko ajan niin mun mielestä pitäs ymmärtää että mustasukkainen puoliso on se joka tarvii kaiken tuen ja ymmärryksen että jaksaa kattoa jokaista liikettä minkä se epäluotettava puoliso milloinkin tekee tai menee ja mikä pahinta niin aina saa kuulla kun kaikki valittaa kuinka raskasta on kun puoliso kyttää nii miks ei ymmärretä kuinka paljon kivoja olisi tehdä muut kuin koko ajan joutuu kyttää ettei puoliso päätä pettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi edes teeskennellä että oot ahdistunut kun minä olen ollut mustasukkainen kun minä olisin voinut olla normaalisti mustasukkainen sinusta jopa niinkin että et olis edes voinu kuvitella että minä olen mustasukkainen mutta sun kiusa ja muut kirjoitukset aiheutti sen että minä olen nykyisin maailman mustasukkaisin puoliso koko planeetan. Niin ei se oikeasti ahdista sinua millään tavalla kun muuten et tekisi tahallaan minua mustasukkaiseksi ja kyllä olisin halunnut yrittää olla normaali mustasukkainen mutta en edes halua yrittää ratkaista mun mustasukkaisuutta ennen kuin tiedän että olet oikeassa vain minun rakkaani vaimo ja ajan kanssa opin luottaa siihen että et petä minua ja siihen ei mitenkään liity menneisyys tai ylipäänsä mikään muu asia kuin se että en todellakaan kestä edes ajatella että sulla on joku muu sen takia haluan itse vahtia sinua koko ajan jotta et sitten erehdy pettää tai jättää minua. Eihän se helppoa eikä varsinkaan kivaa ole minun koko ajan pelätä että milloin petät tai ylipäänsä ajattelee erota nii minulle tämä on erittäin vaikeaa ja ahdistavaa että ei kannata edes ajatella että mustasukkaisen puoliso on jotenkin henkisesti kovilla kun joutuu kestämään kun puoliso tuntee voimakkaasti mustasukkaisuutta mutta kukaan ei ajattele että nimenomaan Se mustasukkainen puoliso on se viaton uhri joka on henkisesti enw kuin kovilla kierroksilla kun tunne tilat muuttuu sekunneissa ihan sietämätön olo koko ajan niin mun mielestä pitäs ymmärtää että mustasukkainen puoliso on se joka tarvii kaiken tuen ja ymmärryksen että jaksaa kattoa jokaista liikettä minkä se epäluotettava puoliso milloinkin tekee tai menee ja mikä pahinta niin aina saa kuulla kun kaikki valittaa kuinka raskasta on kun puoliso kyttää nii miks ei ymmärretä kuinka paljon kivoja olisi tehdä muut kuin koko ajan joutuu kyttää ettei puoliso päätä pettää.

        Tarkoitin että kuinka paljon kivempi olisi tehdä muutakin kuin vain vahtia ettei puoliso petä


      • Anonyymi

        Varmaan usein löytyy syitä menneisyydestä. Mutta kyllä ehdottomasti kannattaa keskustella asiasta tavalla, joka pyrkii ymmärrykseen. Mustasukkainen kärsii suuresti, hän tarvitsee paljon tukea tuon tunteen kanssa. Mustasukkaisen tarvitsee tuntea olevansa kumppanilleen erityinen muihin verrattuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan usein löytyy syitä menneisyydestä. Mutta kyllä ehdottomasti kannattaa keskustella asiasta tavalla, joka pyrkii ymmärrykseen. Mustasukkainen kärsii suuresti, hän tarvitsee paljon tukea tuon tunteen kanssa. Mustasukkaisen tarvitsee tuntea olevansa kumppanilleen erityinen muihin verrattuna

        Mites semmost mustasukkast auttaa jonka mustasukkaisuuden kohde ei ole koskaan antanut edes ymmärtää olevansa kiinnostunut.
        Onko ammattiapu ainoa mahdollisuus tuollaiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites semmost mustasukkast auttaa jonka mustasukkaisuuden kohde ei ole koskaan antanut edes ymmärtää olevansa kiinnostunut.
        Onko ammattiapu ainoa mahdollisuus tuollaiselle?

        Mustasukkaisuuttahan voi kokea vaikka lemmikistä, vanhemmasta tai kaveristakin. Ei se vaadi mitään romanttista suhdetta. Ammattiapu varmasti hyväksi, ainakin jos tunne on kasvanut hallitsemattomaksi


    • Anonyymi

      ei kannata olla paljoo mustasukkainen. mäki oon kyl
      poikaystävän exästä mustis

    • Anonyymi

      Ainahan voi miettiä suhdetta sellaisen kanssa josta ei tuntisi mustasukkaisuutta lainkaan, siinä olisi sitten omat kommervenkkinsä varmasti siinäkin kiistattomien etujen lisäksi.

      • Anonyymi

        Jos mustasukkaisella on yhtään järkeä päässä niin silloin voi olla pieni mahdollisuus tuon onnistumiselle.


      • Anonyymi

        Suhde ei ole kaikille välttämättömyys tai edes toivottavaa tässä elämässä. Kannattaa huomioida


    • Anonyymi

      Ainakin kannattaa puhua asiasta kumppanin kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe