Keinoja miten päästä eroon mustasukkaisuudesta? Itse tunnen mustasukkaisuutta ja koen toiset naiset uhkana. Näen selviä merkkejä että hän on Varmasti kiinnostunut yhteisestä työkaverista ja tulen mustasukkaiseksi jos hän osoittaa huomiota toisille. En tätä mitenkään näytä ulospäin mutta itsestä tuntuu tosi pahalta. Ja ihmisiä on siis useita ketkä koen uhkana, eli välttämättä asioilla ei ole perää. 😏
Eroon mustasukkaisuudesta
17
1278
Vastaukset
- Anonyymi
Mustasukkaisuus on vaan söpöä
- Anonyymi
Ei muuten ole
- Anonyymi
Mitäpä tuo haittaisi. Saa olla ja siitä pitää voida keskustella niin huomaa sitten että syytäkään ei ole.
- Anonyymi
Olisin erittäin tyytyväinen jos minun rakkaani olisi edes vähän minusta mustasukkainen
- Anonyymi
Ei kannata olla miehensä kanssa samassa työpaikassa.
- Anonyymi
Me ollaan rakkaani kanssa molemmat mustasukkaisia. Se on hyvä asia. Voimme keskustella ja naureskella asialle, kun molemmat ymmärtää, mistä edes on kysymys.
Me aina tiedämme toistemme menemiset. Usein myös laitamme kuvia, jos olemme normaalista poikkeavissa paikoissa, tai normaalista poikkeavana ajankohtana.
Meidän ei tarvitse peitellä, tunteitamme. Ilot ja surut jaetaan, myös suuttumukset ja mustasukkaisuudet.
Mun ei tartte edes luottaa, kun tiedän.
Tiedän myös sen, että rakkaani huolehtii, ettei missään ole mitään parempaa tarjolla. Pidän itseäni hyvin onnekkaana.
Rakkaani puhuu aina totta. Poikkeus on komeuteni. Suotakoon se hänelle.
Toivon ettei rakkaani koskaan lopeta mustasukkaisuuttaan. - Anonyymi
Liiallinen mustasukkaisuus ei ole hyvä asia. Ei söpö asia tai mitään muutakaan kovin kivaa ihmiselle joka sen kanssa joutuu elämään. Liittyisikö jollain lailla menneisyyteen? Onko taustalla turvaton lapsuus tai hylätyksitulemisen pelko?
Tuskin asia on yksin järjellä selvitettävissä, vaikka keskustelesikin kumppanin kanssa ja tämä sanoisi ettei ole syytä tuntea mustasukkaisuutta. Ja kannattaa siitä puhuakin. Mutta on muistettava, että asia ei liity siihen toiseen, vaan on omaan identiteettiin liittyvää.
Olisiko sinulla mahdollisuus käydä jossain vaikka keskustelemassa asiasta, jotta saisit puhuttua ja purettua tuntojasi. Tsemppiä sinulle ❤️- Anonyymi
Älä viitsi edes teeskennellä että oot ahdistunut kun minä olen ollut mustasukkainen kun minä olisin voinut olla normaalisti mustasukkainen sinusta jopa niinkin että et olis edes voinu kuvitella että minä olen mustasukkainen mutta sun kiusa ja muut kirjoitukset aiheutti sen että minä olen nykyisin maailman mustasukkaisin puoliso koko planeetan. Niin ei se oikeasti ahdista sinua millään tavalla kun muuten et tekisi tahallaan minua mustasukkaiseksi ja kyllä olisin halunnut yrittää olla normaali mustasukkainen mutta en edes halua yrittää ratkaista mun mustasukkaisuutta ennen kuin tiedän että olet oikeassa vain minun rakkaani vaimo ja ajan kanssa opin luottaa siihen että et petä minua ja siihen ei mitenkään liity menneisyys tai ylipäänsä mikään muu asia kuin se että en todellakaan kestä edes ajatella että sulla on joku muu sen takia haluan itse vahtia sinua koko ajan jotta et sitten erehdy pettää tai jättää minua. Eihän se helppoa eikä varsinkaan kivaa ole minun koko ajan pelätä että milloin petät tai ylipäänsä ajattelee erota nii minulle tämä on erittäin vaikeaa ja ahdistavaa että ei kannata edes ajatella että mustasukkaisen puoliso on jotenkin henkisesti kovilla kun joutuu kestämään kun puoliso tuntee voimakkaasti mustasukkaisuutta mutta kukaan ei ajattele että nimenomaan Se mustasukkainen puoliso on se viaton uhri joka on henkisesti enw kuin kovilla kierroksilla kun tunne tilat muuttuu sekunneissa ihan sietämätön olo koko ajan niin mun mielestä pitäs ymmärtää että mustasukkainen puoliso on se joka tarvii kaiken tuen ja ymmärryksen että jaksaa kattoa jokaista liikettä minkä se epäluotettava puoliso milloinkin tekee tai menee ja mikä pahinta niin aina saa kuulla kun kaikki valittaa kuinka raskasta on kun puoliso kyttää nii miks ei ymmärretä kuinka paljon kivoja olisi tehdä muut kuin koko ajan joutuu kyttää ettei puoliso päätä pettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi edes teeskennellä että oot ahdistunut kun minä olen ollut mustasukkainen kun minä olisin voinut olla normaalisti mustasukkainen sinusta jopa niinkin että et olis edes voinu kuvitella että minä olen mustasukkainen mutta sun kiusa ja muut kirjoitukset aiheutti sen että minä olen nykyisin maailman mustasukkaisin puoliso koko planeetan. Niin ei se oikeasti ahdista sinua millään tavalla kun muuten et tekisi tahallaan minua mustasukkaiseksi ja kyllä olisin halunnut yrittää olla normaali mustasukkainen mutta en edes halua yrittää ratkaista mun mustasukkaisuutta ennen kuin tiedän että olet oikeassa vain minun rakkaani vaimo ja ajan kanssa opin luottaa siihen että et petä minua ja siihen ei mitenkään liity menneisyys tai ylipäänsä mikään muu asia kuin se että en todellakaan kestä edes ajatella että sulla on joku muu sen takia haluan itse vahtia sinua koko ajan jotta et sitten erehdy pettää tai jättää minua. Eihän se helppoa eikä varsinkaan kivaa ole minun koko ajan pelätä että milloin petät tai ylipäänsä ajattelee erota nii minulle tämä on erittäin vaikeaa ja ahdistavaa että ei kannata edes ajatella että mustasukkaisen puoliso on jotenkin henkisesti kovilla kun joutuu kestämään kun puoliso tuntee voimakkaasti mustasukkaisuutta mutta kukaan ei ajattele että nimenomaan Se mustasukkainen puoliso on se viaton uhri joka on henkisesti enw kuin kovilla kierroksilla kun tunne tilat muuttuu sekunneissa ihan sietämätön olo koko ajan niin mun mielestä pitäs ymmärtää että mustasukkainen puoliso on se joka tarvii kaiken tuen ja ymmärryksen että jaksaa kattoa jokaista liikettä minkä se epäluotettava puoliso milloinkin tekee tai menee ja mikä pahinta niin aina saa kuulla kun kaikki valittaa kuinka raskasta on kun puoliso kyttää nii miks ei ymmärretä kuinka paljon kivoja olisi tehdä muut kuin koko ajan joutuu kyttää ettei puoliso päätä pettää.
Tarkoitin että kuinka paljon kivempi olisi tehdä muutakin kuin vain vahtia ettei puoliso petä
- Anonyymi
Varmaan usein löytyy syitä menneisyydestä. Mutta kyllä ehdottomasti kannattaa keskustella asiasta tavalla, joka pyrkii ymmärrykseen. Mustasukkainen kärsii suuresti, hän tarvitsee paljon tukea tuon tunteen kanssa. Mustasukkaisen tarvitsee tuntea olevansa kumppanilleen erityinen muihin verrattuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan usein löytyy syitä menneisyydestä. Mutta kyllä ehdottomasti kannattaa keskustella asiasta tavalla, joka pyrkii ymmärrykseen. Mustasukkainen kärsii suuresti, hän tarvitsee paljon tukea tuon tunteen kanssa. Mustasukkaisen tarvitsee tuntea olevansa kumppanilleen erityinen muihin verrattuna
Mites semmost mustasukkast auttaa jonka mustasukkaisuuden kohde ei ole koskaan antanut edes ymmärtää olevansa kiinnostunut.
Onko ammattiapu ainoa mahdollisuus tuollaiselle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites semmost mustasukkast auttaa jonka mustasukkaisuuden kohde ei ole koskaan antanut edes ymmärtää olevansa kiinnostunut.
Onko ammattiapu ainoa mahdollisuus tuollaiselle?Mustasukkaisuuttahan voi kokea vaikka lemmikistä, vanhemmasta tai kaveristakin. Ei se vaadi mitään romanttista suhdetta. Ammattiapu varmasti hyväksi, ainakin jos tunne on kasvanut hallitsemattomaksi
- Anonyymi
ei kannata olla paljoo mustasukkainen. mäki oon kyl
poikaystävän exästä mustis - Anonyymi
Ainahan voi miettiä suhdetta sellaisen kanssa josta ei tuntisi mustasukkaisuutta lainkaan, siinä olisi sitten omat kommervenkkinsä varmasti siinäkin kiistattomien etujen lisäksi.
- Anonyymi
Jos mustasukkaisella on yhtään järkeä päässä niin silloin voi olla pieni mahdollisuus tuon onnistumiselle.
- Anonyymi
Suhde ei ole kaikille välttämättömyys tai edes toivottavaa tässä elämässä. Kannattaa huomioida
- Anonyymi
Ainakin kannattaa puhua asiasta kumppanin kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764