Mulla on tosipaha siitepölyallergia ja tuntuu ettei lääkkeetkään auta ollenkaan nii olisko ny jollain jotain ideaa miten sais helpotettuu tätä siitepölyallergiaa
Mikä auttaa siitepölyallergiaan
4
1701
Vastaukset
- Anonyymi
Syö lääkettä joka päivä...ei vain silloin kun kutittaa.Älä oleskele sisällä samoissa vaatteissa missä olet ulkona..Käy suihkussa ennen nukkumman menoa jotta siitepöly ei tartu huonekaluihin ja varsinkin tyynyyn.Ja kun tulet sisälle niin vaatteiden vaihdon jälkeen pyyhi hiukset märällä "rätillä" jotta siitepölyt poistuu.Älä missään tapauksessa kuivata ja tuulettele pyykkiä ja mattoja ulkona.Nämä keinot pitää minun allergia oireet kurissa ja olen todella allerginen..kaikelle mitä keväästä syksyyn kukkii.
- Anonyymi
Aina voi kokeilla eri allergialääkkeitä, maskista voi myös olla apua.
Itsellä on auttanut koivuallergiaan kun olen popsinut C-vitamiinia 20-50 grammaa päivässä. Antihistamiinia en ole enää tarvinnut ollenkaan.
- Anonyymi
D-vitamiinista ja kalaöljystä voi olla apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362759Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122549100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371547Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511545- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 271178
- 241114