Paras valomiekan väri?

Darth

Mikä on mielestäsi sopivin valomiekan väri?
Allekirjoittaneen mielipide on varmaankin punainen. Punainen on niin tyylikäs väri valosapelissa ja se kuvaa pimeää puolta.
Eli mikä on mielestäsi sopivin valomiekan väri?

15

1595

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HoidanHAN minä tämän SOOLOn...

Tuollaisen vanhanajan magiajutut eivät pärjää Läjäyttimelle!

• Mikä ihmeen läjäytin?

• wanha kunnon tähtien sota
        Wilian kirjoitti:

Mikä ihmeen läjäytin?

Et sitten vissiin katsonut 90-luvun puolivälissä, kun alkuperäinen trilogia tuli viimeistä kertaa televisiosta. Siinä blaster oli suomennettu läjäytin. Oli muuten kaikkien aikojen paras suomennos koko leffasarjassa. Herätti aikoinaan aika tavalla polemiikkia.

• ....
        wanha kunnon tähtien sota kirjoitti:

Et sitten vissiin katsonut 90-luvun puolivälissä, kun alkuperäinen trilogia tuli viimeistä kertaa televisiosta. Siinä blaster oli suomennettu läjäytin. Oli muuten kaikkien aikojen paras suomennos koko leffasarjassa. Herätti aikoinaan aika tavalla polemiikkia.

Pärjää ehkä juuri ja juuri käännökselle 'ehkä se on pora' (maybe it's a drill) 8)

• ...punainen, siinä vasta tyylikäs ja hienosävyinen väri.

• Nimetön

No tietysti vihreä...ja ihan vaan sen takia, että se on ollu mun lempi väri jo ties kuinka kauan... :-)
      -sanna-

• vierailija

TPM:ssä oli hukattu monta kohtausta joissa olisi ollut potentiaalia vaikka mihin. Kohta jossa Darth Maul sytyttää valomiekkansa Naboossa oli kuitenkin komea ja olisi ollut vielä komeampi jos ennakkomainokset eivät olisi spoilanneet kaksiteräisyyttä.

• mace W

Vihreä on tyylikäs ei pääse yli eikä ympäri :D Ja Mace Windulla on erikoisen värinen valosapeli terä Violetti...mielestäni hieno sekin

• Itse pidän kaikista eniten punaisesta ja sinisestä, koska mustaakaan ei ole tarjolla :) Koska mielestäni Dark Siden kavereissa on sitä tiettyä tyylikkyyttä verrattuna valon vässyköihin, punainen on siksi noista kahdesta parempi.

• -Leonhart-

Jotenkin se sininen on vain niin hieno. Ei mikään liian hienostunut, mutta kuitenkin tyylikäs.

• anakin

no kyllä se olisi musta jos sellasii olis mutta kun ei ole se on kai sitte se violetti tai punane sinine kelpaa

• joku_tosi_urpo

...sininen tai vihreä! :D

• Rica_Moonlight

Vihreä!

• GANDALFONHOMO

Sateenkaarenvärinen. Jos kyllästyy johonkin tiettyyn väriin, niin onpa muutakin tarjolla.

• ErkkiAhola

Hyvä huomio, hermanni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      53
      1408
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      88
      948
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      757
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      740
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      278
      696
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      50
      567
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      189
      536
    8. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      62
      528
    9. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      110
      517
    10. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      509
    Aihe