tuli verottajalta tieto pesän todelliseista varoista.mitä voin tehdä. tulossa on myös veronpalautuksia.yksi osakas pyytää valtakirjaa mutta en haluaisi antaa koska jo kerran valehdeltu
pesänjakaja valehdellut pesän varoista
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aloita vaikka siitä, että kysyt asiaa ensin siltä, joka on pesän varat pesänjakajalle ilmoittanut.
- Anonyymi
Jospa esittäisit esimerkin siitä, mitä on "valehdeltu".
- Anonyymi
Sama tilanne täällä.
Minua yritetään pakottaa antamaan valtakirja henkilölle joka on valehdellut ja tehnyt petosyrityksen.
Pesänjakaja ei vastaa ollenkaan kysymyksiin, vetoaa siihen että "pesänjakaja vaan jakaa pesän". Ja että hän yksin päättää.
Niin, mitä tehdä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne täällä.
Minua yritetään pakottaa antamaan valtakirja henkilölle joka on valehdellut ja tehnyt petosyrityksen.
Pesänjakaja ei vastaa ollenkaan kysymyksiin, vetoaa siihen että "pesänjakaja vaan jakaa pesän". Ja että hän yksin päättää.
Niin, mitä tehdä?Kehittele riittävästi näyttöä ja lähde käräjille riitelemään. Petos on vaikea rikos, siinä on neljä ehtoa, joiden kaikkien on täytyttävä. Jos esimerkiksi omaisuuden disponointia ei ole tapahtunut, niin kyse ei ole petoksesta, eikä sen yrityksestä.
Petos
- erehdyttäminen-
- erehtyminen
- omaisuuden disponointi
- omaisuusvahinko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069