Siinä on se vaara, että rupeevat taas kännissä / kamoissa riiteleen ja huutaan painu v.......n toisilleen. Olis se noloo Kellylle ja hänen vierailleen 🤭
Uskaltaako Kelly kutsua piriparia synttäreille
11
612
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä juhlaa , elikkä kesäloma on alkanut nyt Kellyn pippalot ja Stefanin synttärit myös lähenee.🌅🍷🍾🍻🍺🥂🥃🌅
- Anonyymi
Mitä noloa siinä on samanlaista sakkia molemmat ,ei yhtään kummempia ,.
- Anonyymi
Siinä on sekin riski, että Sofia vokottelee röyhkeästi ystäviensä miehiä. Siinä vois Soffan tekomoppi taas pöllytä, kun menisi Kellyn miestä vonkaamaan.
- Anonyymi
Voi sinua.
Sofia ja Stefu on käyneet niin kotimaassa, kuin ulkomaillakin jatkuvasti ystäviensä kanssa viihteellä. Eipä ole kenenkään kumppania vikitellyt ja Stefun kanssa on edelleen, eli metsään meni sinun toiveesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua.
Sofia ja Stefu on käyneet niin kotimaassa, kuin ulkomaillakin jatkuvasti ystäviensä kanssa viihteellä. Eipä ole kenenkään kumppania vikitellyt ja Stefun kanssa on edelleen, eli metsään meni sinun toiveesi.Katsotaan muutaman vuoden kuluttua kuinka Sofia kertoo että sen ja sen mies on kertonut, että ihastui minuun jo silloin kun olin Stefun kanssa juhlimassa heidän kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan muutaman vuoden kuluttua kuinka Sofia kertoo että sen ja sen mies on kertonut, että ihastui minuun jo silloin kun olin Stefun kanssa juhlimassa heidän kanssaan.
Eikös se Kellyn miehen katse kertonut jo enemmän kuin tuhat sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se Kellyn miehen katse kertonut jo enemmän kuin tuhat sanaa.
Kellyn mies ei taida kummosempi olla kuin Sofiankaan mies ,Naimisissa oleva ukon rahjake .että siinä sitä glamouria kerrakseen ,tälle porukalle.
- Anonyymi
Kellyn mies on naimisissa
- Anonyymi
Ei kutsua piripirkolle & co!!!
Mä en ymärrä noitten tyrkkyjen synttärivouhotuksia. Niistä hehkutetaan jo viikkotolkulla ennen H-hetkeä. Synttärit ovat muutamaa harvaa poikkusta lukuunottomatta aina päihteiden huuruisia pippaloita, joissa sekoillaan urakalla.
Mulle tulee lähinnä mieleen jotkut pienen alta kouluikäisten lasten synttärihehkutukset. Lue; mullapa on kohta synttalit ja siellä on kakkua ja kala... kalamellejä ja...ja limppalia ja....ja mä saan lahjoja ja mun kaikki palhaat kavelit tulee sinne. Pienet lapset hokevat noin niin tohkeissaan, että eivät aina saa vedettyä henkeäkään välillä.
Meidän naapurissa oli joskus sellainen vammaisten hoitokoti. He olivat aivan ihania ja niin välittömiä ihmisiä. Koskaan heistä ei ollut haittaa, vaan päinvastoin. Usein jäin juttelemaan heidän kanssaa. Siellä oli sellainen hoidokki, joka kutsui mut jo hyvissä ajoin syttäreilleen. Olisin mieluusti mennyt, mutta hänellä oli kuulemma hoitajien mukaan synttärit joka päivä.
Mulle tulee mieleen ihan sama noiden tyrkkyjen synttäreiden kanssa. Paitsi, että he ovat tyrkkyjä, mutta nuo kehitysvammaiset hoidokit olivat aivan ihania ja niin vilpittömän tosissaan ja innoissaan kaikesta.- Anonyymi
No, odotetaan nyt vielä muutama vuosi. Siepit ja Sofiat on jo täyttäneet 30, eivät siis enää ihan nuoria tyttösiä. Ikää tulee koko ajan heillekin lisää. Tuskin se ikääntyminen on kovin mukava asia varsinkaan Sofialle, jolle oma naama on maailman kaunein. Maan vetovoima tekee tehtävänsä myös botox-naamalle. Siinä kohtaa nämä tyrkyt enää jaksaa iloita mistään vanhenemispäivistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247