..HTV:ssä?! Yhdistelmä Mac OS X ja Welhon sähköposti ei toimi lukuisista yrityksistä huolimatta.
Näyttäisi siltä että sähköpostia pystyy lähettämään mutta vastaanotto ei onnistu. Mielestäni olen kaikki asetukset laittanut oikein... Ohjeiden mukaan incoming mail server on pop3.welho.com ja sen olen laittanutkin, serveriporttina on ohjeiden mukaan 25. Joku tällä palstalla kirjoitteli aiemmin että portti olisi "suljettu" tms..
Pitäisikö siis käyttää toista serveriporttia vai mitä? HTV:ltä neuvoja ei heru koska kyseessä Mac :(( Osaisikos joku minua viisaampi auttaa?
Minussako vika vai...
Iris
3
357
Vastaukset
- Gee1
Laita siihen pop3.pp.htv.fi
- Iris
Täytyypä kokeilla illalla kun olen taas koneen äärellä. Kiitos vinkistä jo etukäteen : )
Taitaa vika olla sinussa, ainakin jos viestisi oikein tulkitsin. :) Tuo portti 25 on tarkoitettu lähtevän mailin palvelimelle. Tulevan mailin serverille pitäisi käyttää porttia 110 jos käytät pop-protokollaa (kuten tuo serverin nimi, pop3.welho.com antaa ymmärtää).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997