Älkää langetko syöttiin!

Anonyymi

Hyvät palstaperunat, annetaan tyrkkyjen toilailla, aiheuttaa kohua, sitähän ne haluavat. Mutta ollaan me järkeviä, eikä osteta heidän lehtiään, ohjelmiaan, tarjoamaa viihdettä. Se on syötti! Ymmärtäkää tämä.

Keskittykäämme kehittämään itseämme, sen sijaan että annamme näiden kusettaa itselleen paremman elämän, meidän talvisten kustannuksella. Ottakaa kirja käteen, opiskelkaa, ja jatkakaa kirjoittamista, mutta kohdistakaa se kehittäviin asioihin, vaikka vain tällä suomi24 palstalla - jos ei muuten.

Minä haluan osaltani pyrkiä vaikuttamaan siihen, ketä tuolla otsikoissa pyörii! Tehkää samoin. Voima on meillä itsellämme.

97

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä katson jos on asiaohjelma, en tietenkään mitää kaikenmaailman hömppää ja satuiluja.Lehden samoin ostan jos on asiallista ja fakta tiotoa jostain henkilöstä.

• Anonyymi

Valitettavasti nykyään se faktatieto ja totuus on hyvin kaukana lehtien kirjoituksista ,
        " toimittajat " eivät viitsi tarkistaa taustatietojen paikkansa pitävyyttä ja jos näistä tyrkyistä jotain ohjelmaa tai juttua lukee, niin sehän on vaan haastateltavan omaa satuilua, joka painetaan lehteen tai näytetään roska tv kanavan ohjelmana.

• Anonyymi

Totuus on kuitenkin se, mitä enemmän täälläkin jostain henkilöstä viestejä kirjoitetaan,kiitetään tai haukutaan niin media myös heti kiinostuu siitä asiasta.Lehdet tietää et myyntiluvut nousee, koska henkilöstä ollaan niin kiinnostuneita juorupalstoilakin.Tätä ei moni varmaan ole tajunnut, mutta näin se kuitenkin on ja myös nähtykin totuus.

• Anonyymi

Voi, voi kun pidät meitä tyhminä!! Tottakai tuo asia on just noin, mutta sehän se hupi näissä jutuissa on, kun nämä tyrkkyjulkut ovat ihan tosissaan, ja luulevat oikeasti, että heitä ihaillaan ja kadehditaan!!! Se on niin säälittävän huvittavaa!! 🤣🤣
        Joten ketkähän niitä oikeasti yksinkertaisia ovat? Ne, joiden lärvi jatkuvasti on esillä! 🤡

• Anonyymi

Olen seurannut esimerkiksi Esko Eerikäinen on kokoajan näkyvissä täällä ja myös mediassa.Hänellä menee hyvin, on omistusasunto auto ja moottoripyörä myös. Hän osaa hyvin mediassa ja instasaan , myydä kaikilla jutuillaan myös itseään.Se on vaan hyvä asia, eihän se ole kuin meidän ansiota myös että hänelläkin menee hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen seurannut esimerkiksi Esko Eerikäinen on kokoajan näkyvissä täällä ja myös mediassa.Hänellä menee hyvin, on omistusasunto auto ja moottoripyörä myös. Hän osaa hyvin mediassa ja instasaan , myydä kaikilla jutuillaan myös itseään.Se on vaan hyvä asia, eihän se ole kuin meidän ansiota myös että hänelläkin menee hyvin.

Jokainen katselukerta tuo lisää rahaa heille,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä menee hyvin, on saanut pankeilta lainaa asuntoon, autoon, moottoripyörään ....velkaa velan päälle, ei käy kateeksi. Itse hankin vain sitä mihin rahat riittää.
        Minulla on iso talo, jo maksettu ja auto. Moottoripyörästä ökyveneestä sekä mökistä en edes haaveile, talossa on mökkiä minun tarpeeseen ja lainarahalla en hanki enää mitään.
        Harrastuksia riittää ja matkustelen harkiten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko minäkin aina rahaa kun minun instaa joku katsoo, missä mun rahani on :D

• Anonyymi

Ei kai tätä kommentointipalstaa selväjärkiset seuraa vai seuraavatko ???
        Ehkä nämä roskajulkisuuden henkilöt. joista täällä kirjoitetaan , haluavat nähdä mitä heistä kommentoidaan, tuskin tämä kovin montaa ihmistä kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko minäkin aina rahaa kun minun instaa joku katsoo, missä mun rahani on :D

Eivät taatusti saa rahaa jos katson jonkun tyrkyn instaa !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka kerta kun käyn kaupassa ostan vaikka vaatteita, kauppias saa rahaa. Voisitteko viisaammat neuvoa miten pitäisi toimia. Kierrä kaupat kaukaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä nämä roskajulkisuuden henkilöt. joista täällä kirjoitetaan , haluavat nähdä mitä heistä kommentoidaan, tuskin tämä kovin montaa ihmistä kiinnostaa.

En usko että kukaan julkisuuden henkilö näitä seuraa. Tämähän on törkyä, ihmisten halventamista, perättömiä juttuja paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hönöt ja turhautuneet työttömät myös sairaseläkeläisiä varmaan on paljon .Sääli jos heidän elämänsä sisältö on ainoastaan, juorupalstojen kirjoittelua ja seuraamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saara Sieppi myös hyvä esimerkki, miten hyvin on tienannut myös, instaan vaan vähäpukeisia tai kireitä vaatteita päälle ja porukka katselee silmät kiiluen hänen kuviaan.Rahaa ropisee ja Sara ihmettelee, kyllä helpostikin tulee hänelle rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka kerta kun käyn kaupassa ostan vaikka vaatteita, kauppias saa rahaa. Voisitteko viisaammat neuvoa miten pitäisi toimia. Kierrä kaupat kaukaa?

Saat sentään rahoillesi jotain vastinetta, mutta saatko mitään vastinetta jos katsot jonkun roskatyrkyn intsaa , tuskin saat !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat sentään rahoillesi jotain vastinetta, mutta saatko mitään vastinetta jos katsot jonkun roskatyrkyn intsaa , tuskin saat !

En katsele yhdenkään julkkiksen instaan ja puhumattakaan et seuraisin heidän elämäänsä.Ainut kun lehtienlööpit on kaupoissa näkyvissä, olen nähnyt heidän sekaisin olevan elämän ja kurjuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä menee hyvin, on saanut pankeilta lainaa asuntoon, autoon, moottoripyörään ....velkaa velan päälle, ei käy kateeksi. Itse hankin vain sitä mihin rahat riittää.
        Minulla on iso talo, jo maksettu ja auto. Moottoripyörästä ökyveneestä sekä mökistä en edes haaveile, talossa on mökkiä minun tarpeeseen ja lainarahalla en hanki enää mitään.

Aika harvassa on ne ihmiset, jotka ostavat käteisellä esim. asunnon ja auton ? Itsekin olet ottanut asuntolainaa, näin kerrot. Joten mikä pointti ? Ostakoon kukin vaikka lentokoneen pankkilainalla, jos siihen on varaa eli selviytyy lainoistaan ja muista velvoitteistaan. Kateellisten tuskin kannattaa ryhtyä talousneuvojiksi. Etenkään kadehtimilleen henkilöille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hönöt ja turhautuneet työttömät myös sairaseläkeläisiä varmaan on paljon .Sääli jos heidän elämänsä sisältö on ainoastaan, juorupalstojen kirjoittelua ja seuraamista.

Mihin kategoriaan itse kuulut?
        Sinäkin ”eksyit”tänne mielipiteesi ilmaisemaan ihan hyvää hyvyyttäsi vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin 👍

• Anonyymi

Tilatkaa ja kattelkaa näitten julkkisten insta tilejä, se mahdollistaa omaltaosaltaan heidän luxus elämän.

• Anonyymi

Älkää katseltko näiden tyrkkyjen instatilejä tai lukeko juttuja heistä, ei jaksa kauan ketään kiinnostaa, koska ei heillä ole mitään tähdellistä sanottavaa, omaa itseään tyrkyttävät ja täyttä fantasiaa kaikki sanominen, juurikin Eerikäinen .

• Anonyymi

Itse lopetin juuri monen tyrkyn seuraamisen. Karsin koko tilin tästä paskasta. Suosittelen. Huh, että tuli kevyempi olo heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse lopetin juuri monen tyrkyn seuraamisen. Karsin koko tilin tästä paskasta. Suosittelen. Huh, että tuli kevyempi olo heti.

10:36 on lopettanut monen tyrkyn seuraamisen ja silti käy täällä kommentoimassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää katseltko näiden tyrkkyjen instatilejä tai lukeko juttuja heistä, ei jaksa kauan ketään kiinnostaa, koska ei heillä ole mitään tähdellistä sanottavaa, omaa itseään tyrkyttävät ja täyttä fantasiaa kaikki sanominen, juurikin Eerikäinen .

Pitää katsella heidän Instassakin ja kirjoittaa myös juorupalstoille, sehän tuo heille näkyvyyttä ja elämiseen tarvitsevaa rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10:36 on lopettanut monen tyrkyn seuraamisen ja silti käy täällä kommentoimassa?

Täällä voi huoletta kommentoida ja seurata tämän palstan kirjoituksia, se ei tuo eikä vie rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tein. Tee sinäkin näin.

• Anonyymi

Instaakin voi katsoa muulla tavoin,ei tarvitse olla seuraaja.
      Korona aikana on ollut enempi vapaata,joten seuraajia ja sitä myöten tämänkin palstan käyttäjiä tullut enemmän. Kaikki vähenee koronan laannuttua,viihdettä tämä on ollut,arjesta pois aivot narikkaan-periaatteella. Ei tähän tarvitse ostella yhtään mitään maksukanavia on hauskaa lukea täältä.Hauskoja kommentteja myös osalla tänne kommentoijista,on saanut vatsalihakset liikettä aamukahvin ohella 😄

• Anonyymi

Kenellä heillä on luxuselämä??? Ainoastaan niillä, jotka ovat hetken jonkun oikeasti pärjäävän leluja! Onko esim. Torpalla tällä hetkellä luxuselämä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenellä heillä on luxuselämä??? Ainoastaan niillä, jotka ovat hetken jonkun oikeasti pärjäävän leluja! Onko esim. Torpalla tällä hetkellä luxuselämä??

Kannattaa ottaa yhteyttä lehtiin myös. Näyttää olevan jos on antanut haastattelun yhteen lehteen, sama tarina useissa muissa. Sitten ihmetällään miksi joku antaa haastatteluja samasta aiheesta .Tämä oli minun mielipiteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofiallakaan ei ole luksuselämää. Hän vain esittää luksuselämää. On itse sanonut. Silti muiden elämä, joita tässä ketjussa nytkin mainitaan, siis Suomen suosituimpien henkilöiden eli Martinan ja Eskon elämä on aivan tavallista elämää. Kovasti työntäyteistä ja perhekeskeistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa ottaa yhteyttä lehtiin myös. Näyttää olevan jos on antanut haastattelun yhteen lehteen, sama tarina useissa muissa. Sitten ihmetällään miksi joku antaa haastatteluja samasta aiheesta .Tämä oli minun mielipiteeni.

Nytkin näytti taas IS alkavan joku uusi syväluotaava sarja eri henkilöiden elämästä. Ensimmäisenä näytti olevan Jyrki Sukula. Yleensäkään minä en ymmärrä että miksi joillekin on aivan hirveän kauhean kamalaa jos jostain julkisuuden henkilöstä on juttu lehdessä. Hirveästi hoetaan että heidän vihaamansa henkilön on ehdottomasti poistuttava julkisuudesta vaikka heidän työnsä on julkista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin ei heillä Martinalla ym muilla ole mitään luksus elämää, minäkin tavallinen tallaaja omistan enemmän, kuin edellä mainitut roskatyrkyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofiallakaan ei ole luksuselämää. Hän vain esittää luksuselämää. On itse sanonut. Silti muiden elämä, joita tässä ketjussa nytkin mainitaan, siis Suomen suosituimpien henkilöiden eli Martinan ja Eskon elämä on aivan tavallista elämää. Kovasti työntäyteistä ja perhekeskeistä.

Suomen suosituimpien? Millä ihmeen mittarilla mitattuna? 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehdet ottaa nykyään jutut julkkisten instasta ja toimittajat vähän muokkailee tekstiä. Näistä jutuista ei yksikään julkkis saa rahaa, vaikka juttu olisi kymmenessä lehdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen suosituimpien? Millä ihmeen mittarilla mitattuna? 😅

Aina suosituimmilla julkkiksilla on myös paljon inhoajia ja se on mittari myös julkkiksen suosiosta. Martina on käytännässä joka ketjussa. Itse seuraan Martinaa ja ostan välillä valmennuksia. Muiden jutut näen täältä ja tietenkään en tiedä mikä on totta.

• Anonyymi

Ap voi olla itsekseen mitä mieltä haluaa, mutta meitä palstoilla kommentoijia on turha tulla tänne manipuloimaan. Minulle on aivan se ja sama mitä mieltä tuo nobody palstapoliisi on milloin mistäkin. Jatkan kommentointia edelleen, kysymättä ap:lta, että onko se OK 😊. Ap voi ihan rauhassa pitää mielipiteensä ominaan ja pysyä poissa täältä jos kommentoijat toistuvasti pahoittavat hänen mielensä. Omasta kommentoinnistani päätän vain ja ainoastaan MINÄ itse, ei mikään tyrkkyjen hyysääjä ☺️.

• Anonyymi

Saan manipuloida täällä just niin paljon kuin haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan sinä toki yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, manipulaattori voi ihan rauhassa yrittää, mutta ne jotka ajattelevat omilla aivoillaan, eivät mene vipuun 😁. Nenästävedettävät saattavat mennä…

• Anonyymi

Sillä tavalla saat myös tämän sivuston mainokset pyörimään. Rahoitat kuitenkin jonkun toimintaa ja työllistät.

• Anonyymi

ja rikastutetaan heitä entä jos seuraajamäärät tippuu loppuu yhteistyökumppanitkin, ainahan voi ostaa aasiasta seuraajia parillakympillä niin näyttää insta tili hyvältä.

• Anonyymi

Kas, kas. Marinan sometiimi yrittää nyt laittaa Martinan naureskelijoiden suut suppuun tällä keinolla. Kommentoijien solvaamin, vähättely ja suoranainen haukkuminenkaan eivät ole tehonneet. Martina kun ei vaan ole siitä suositummaksi muuttunut. Olisi sekin höhlä jättänyt sen vamma-projektinsa suosiolla pois, kun ei ole viitsinyt reenata tarpeeksi uhottuja kisoja silmällä pitäen. Ei tule pärjäämään, jos ei sitten jätä kokonaan väliin.

• Anonyymi

Eihän näitä hauskuuden luojia voi hylätä! Sekin hyöty, kun seuraa noitten pintaliitäjien elämää, huomaa, miten hyvin omat asiat ovat. Ei minusta ole mitään ihailtavaa elää esim. jonkun siivellä, tai esittää parempaa, kuin oikeasti on. Raskasta on vetää koko ajan jotain roolia, paksussa meikissä ja tekotukka hulmuten, täytetyt huulet töröllään! Onko se kadehdittavaa ja kaunista?
        Olen ihan itse omalla työlläni, omana itsenäni, saanut elämääni hyvän kodin, hyvän aviopuolison, kaksi suloista ja tasapainoista lasta jne. Elämääni voisi joku jopa kadehtia, mutta en sitä kuitenkaan mainosta, enkä odota!!

• Anonyymi

No Martina on juuri yksi henkilö, jonka ovat pinnalle nostaneet henkilöt, jotka hänestä ei pidä. Hänestä tulee uusia keskustelunaihetta päivittäin ja osallistujia on pääsääntöisesti paljon, ei tarvita kummoista Ojalan laskuoppia, kun tajuaa, että häntä pidetään kiinnostavana henkilönä, joka näkyy suoraan hänen tuloissa. Hymyilyttää, kun huomaa samojen henkilöiden useita kommentteja, kun häntä haukutaan aika pahastikin, mutta Martinan laariin ne sataa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Martina on juuri yksi henkilö, jonka ovat pinnalle nostaneet henkilöt, jotka hänestä ei pidä. Hänestä tulee uusia keskustelunaihetta päivittäin ja osallistujia on pääsääntöisesti paljon, ei tarvita kummoista Ojalan laskuoppia, kun tajuaa, että häntä pidetään kiinnostavana henkilönä, joka näkyy suoraan hänen tuloissa. Hymyilyttää, kun huomaa samojen henkilöiden useita kommentteja, kun häntä haukutaan aika pahastikin, mutta Martinan laariin ne sataa.

Kuka viitsii elättää itsensä tekemällä itsensä mahdollisimman naurettavaksi ja epämiellyttäväksi? No, kyllähän näitä riittää!? 😫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos sillä elää, että tekee itsestään naurettavan ja säälittävän tyrkyn, niin täytyy naisen / miehen olla aika tyhmä, jos muuta keinoa ei elämiseen ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos sillä elää, että tekee itsestään naurettavan ja säälittävän tyrkyn, niin täytyy naisen / miehen olla aika tyhmä, jos muuta keinoa ei elämiseen ole.

Et ole ilmeisesti läpäissyt tätä Ojalan laskuoppia..? Onhan todella paljon ihmisiä, jotka tienaavat elantonsa sosiaalisesta mediasta, eivätkä he ole naurettavia tai säälittävä. Sinäkin voit joskus tehdä, on paljon nuoria, jotka ovat löytäneet oman juttunsa somesta ja ansaitsevat todella mukavastikkin.

• Anonyymi

Vai ei ole suosittu Martina, kyllä olen saanut hänestä median peruusteella et on suosituimpia näistä kaikista naijulkiksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ei ole suosittu Martina, kyllä olen saanut hänestä median peruusteella et on suosituimpia näistä kaikista naijulkiksista.

Sitten on tyhmyys todella suosittua....hahhaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka täällä joskus kommentoikin, niin yhtään roposta ei ole minulta lähtenyt kenenkään laariin.
        Mm. tuo Martina ei ihmeemmin ole kiinnostanut koskaan, muutaman kommentin olen kirjoittanut ja ihan näitten juttujen ja ilmaisten lehtijuttujen perusteella.

Lehtijuttujakin kurkkaan sen vuoksi, kun niissä on niin vähän muuta luettavaa, ei uutiset vaihdu tarpeeksi usein.
        Olen nopea lukija ja mm. kirjojen suurkuluttaja.

Kenenkään instassa en ole nähnyt tarvetta käydä, en ole koskaan edes kirjautunut mihinkään instaan tai facebookiin.

Mutta se ei ole minulta pois, jos joku siellä on ja käy.
        Se on aivan jokaisen oma asia.
        Enkä ole kateellinen, jos joku tienaa sillä, se mahdollisuushan on jokaisella, kun vain yritteliäisyyttä tai jotain muuta edellytystä on.

Antaa kaikkien kukkien kukkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksujahan he ovat. Voiko helpompaa työtä elämiseensä olla.
        Miksi raataisi itsensä vaivalloiseksi, kun viisas pääsee vähemmäläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka viitsii elättää itsensä tekemällä itsensä mahdollisimman naurettavaksi ja epämiellyttäväksi? No, kyllähän näitä riittää!? 😫

Ymmärsit väärin. Martina elää normaalisti, mutta haterinsa kaivaa jutun vaikka vääränvärisestä salaatinlehdestä. Siitä sitten seitsemän aloitusta ja omien kommenttien tsemppaamista, ja Martina on ja pysyy keskustelun aiheena. Jatkakaa toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole ilmeisesti läpäissyt tätä Ojalan laskuoppia..? Onhan todella paljon ihmisiä, jotka tienaavat elantonsa sosiaalisesta mediasta, eivätkä he ole naurettavia tai säälittävä. Sinäkin voit joskus tehdä, on paljon nuoria, jotka ovat löytäneet oman juttunsa somesta ja ansaitsevat todella mukavastikkin.

Sitä paitsi Martina ei elä somella, vaan iso osa hänen tuloistaan on lähtöisin valmennuksistaan. Kaupalliset yhteistyöt on vain yksi osa hänen elantoaan. Samoin Eerikäinen tienaa mm radiotyöllä ja juontajana, ja hänellä on tosi monta rautaa tulessa. Mä en näe mitään pahaa siinä, että ihminen tekee paljon erilaisia töitä ja pärjää. Aivan päin vastoin. Hyvähän se on.

On monia muita julkkiksia, hyvin tienaavia sellaisia, joiden kaupalliset yhteistyöt on koko heidän tulonlähteensä. Siinä mä näen pienen riskin, tai ainakin tulevaisuuden rakentamien puhtaasti tämän varaan on aika rohkeeta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää paikkansa, Martina on yksi suositummista. Sen näkee juurikin siitä, että häntä pyydetään mukaan moneen eri mediaan ja muuhun julkiseen työhön. Martina tekee myös sellaista mistä suuri yleisö ei ole vättämättä niin kovin tietoinen. Mm. hänen panoksensa hyväntekeväisyydessä on yksi tällainen asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

14:20, mikä on Ojalan laskuoppi? Minun aikana ei ainakaan ole koulussa, siis missään, jossa olen opiskellut ei tuollainen ”laskuoppi” ole ollut käytössä.

• Anonyymi

Aikoinaan kadehdittiin valtavasti Timo T.A.Mikkosta, koska hän oli rikas. Hänellä oli yritys, mikä on rikkaan merkki. Nyt kadehditaan hänen leskeään.

• Anonyymi

Tuskin sentään Ninaa kadehditaan. Minun mielestäni hänen kustannuksellaan lähinnä nauretaan 🤨.

• Anonyymi

No mutta Timo T A Mikkonen oli loppujen lopuksi persaukinen ja velat jäivät vielä rasitteeksi leskelle, että niin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta Timo T A Mikkonen oli loppujen lopuksi persaukinen ja velat jäivät vielä rasitteeksi leskelle, että niin....

Aivan. Tämä on se totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sentään Ninaa kadehditaan. Minun mielestäni hänen kustannuksellaan lähinnä nauretaan 🤨.

Mukavan oloinen on tuo Nina kahden töllöohjelman perusteella.

• Anonyymi

He jotka ovat oikeasti rikkaita ja menestyneitä eivät paistattele julkisuudessa. Voivat toki olla tunnettuja alallaan,mutta osaavat pitää yksityisyyden ehkä se on menestyksen salaisuus.

• Anonyymi

Tuo on totta! Pellejähän nuo "kohukaunottaret" ja muut "linssiluteet" on!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hauskoja pellejä 😜. Järjestävät parempaa viihdettä kuin esim. telkkari, josta tulee pelkkää uusintaa uusinnan päälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Älkää please oikeesti kutsuko noita muovityrkkyjä pelleiksi. Se on loukkaus oikeita sirkuksen pellejä kohtaan. Pelle on oikeesti hyvin arvostettu ammatti sirkusväen keskuudessa. Noista tyrkyistä siihen hommaan ei olisi koskaan.

• Anonyymi

Näin on , ei näillä oikeasti varakkailla ja menestyvillä henkilöillä ole mitään tarvetta paistatella julkisuudessa, päinvastoin karttavat sitä parhaansa mukaan.

• Anonyymi

Kyllä nämä oikeasti varakkaatkin voivat paistatella julkisuudessa riippuen millä tavoin ja millä ansioilla ovat julkisuuteen tulleet. Brassailu ja moukkamainen varallisuuden ja ylellisen elämän esittely, ja ennen kaikkea sen teeskenteleminen, ovat sitten ihan oma juttunsa, ja erästä tällaista juuri lanseerattua tv-sarjaa on tälläkin palstalla puitu paljon.

• Anonyymi

No aloittaja keitä haluaisit otsikossa pyörivän?
      Minä en keksi yhtäkään joka kiinnostaisi niin paljon. Julkkiksien jutuissa kun koskaan ei puhuta, esim heidän narsismistaan ja miksi eivät mene terapiaan vaan vatkaavat aina vain uusia uhreja. Miksi ihailla tasapainottomia useita ihmisiä hyväksikäyttäneitä ihmisiä? Toki he saavat minulle tuntemattomina nylkytellä missä huvittaa.

Palstalla aika-ajoin seuraan, kuinka sekaisin ihmiset ovat, erittäin harvoin viitsin mihinkään kommunikoida, on täällä niin itseriittoisia kirjoittajia ihan joka palstalla, ettei huvita kohdata heidän "meedionkykyjään", kun tekevät analyysia itselleen tuntemattomista ihmisistä ja heittävät sairaita luulojaan eri kirjoittajille.

• Anonyymi

No, huvit ne on sinullakin 😄. Miksi sitten viitsit käydä täällä ihmettelemässä?

• Anonyymi

Miten näille nykyhetken ns. somevaikuttajille käy tulevaisuudessa? Ovatko he yhä suosittuja eläkeikään asti? Tuleeko ns. Ikärasismia niinkuin muillakin työaloilla. Saa nähdä.

• Anonyymi

Tänäpäivänähän harva tekee koko työuransa samaa työtä, joten kai hekin hakeutuvat muihin töihin tarvittaessa.

• Anonyymi

TÄSSÄ ON KETJUN ALUSTA YHDEN TÄYSHÖLMÖN KOMMENTTI:
      "Olen seurannut esimerkiksi Esko Eerikäinen on kokoajan näkyvissä täällä ja myös mediassa. Hänellä menee hyvin, on omistusasunto auto ja moottoripyörä myös. Hän osaa hyvin mediassa ja instasaan , myydä kaikilla jutuillaan myös itseään. Se on vaan hyvä asia, eihän se ole kuin meidän ansiota myös että hänelläkin menee hyvin."

Halpaan tuo on mennyt, kuten moni Martinankin suhteen. Joku tuolla kertoi, että Martina on tosi rikas. Voin kertoa, että ei todellakaan ole. Eikä Hannukaan. Kaikki on molemmilla vuokralla tai vain lainaa. YMMÄRTÄKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET! VAIKKA ON MEDIAN ESILLE TUOMANA, EI MERKITSE SITÄ, ETTÄ ON RAHAKAS. SUURIN OSA NOISTA TYYPEISTÄ ON TOSI KÖYHIÄ JA KÄYVÄT JOPA RUOKAJONOISSA.

• Anonyymi

En usko et kukaan oikeasti laittoi et on rikas, hyvätuloinen on ja osti nyt myös sijoitusasunnon itselleen.Hannulla on omistusasunto, ei sekään häntä rikkaaksi tee. Osakesalkut on eri juttu, ainakin uskon et Hannulla on niitä olemassa.Pelasi 300- jääkiekkomatsia, luulis niistä tulevan hyvät rahat tilille.Pelasi Saksassa Ruotsissa ja Venäjällä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko et kukaan oikeasti laittoi et on rikas, hyvätuloinen on ja osti nyt myös sijoitusasunnon itselleen.Hannulla on omistusasunto, ei sekään häntä rikkaaksi tee. Osakesalkut on eri juttu, ainakin uskon et Hannulla on niitä olemassa.Pelasi 300- jääkiekkomatsia, luulis niistä tulevan hyvät rahat tilille.Pelasi Saksassa Ruotsissa ja Venäjällä myös.

Jos Hannulla olisi roponenkaan niin Aitolehden sometiimi olisi tuonut sen esiin miljoonalla tavalla. Mutta kun ei inahdustakaan niin helppo päätellä että tyhjätasku on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ulosotossa oli kuitenkin saatavia Seisksn mukaan? Leväperäistä sakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Hannulla olisi roponenkaan niin Aitolehden sometiimi olisi tuonut sen esiin miljoonalla tavalla. Mutta kun ei inahdustakaan niin helppo päätellä että tyhjätasku on.

En kyllä ymmärrä, et millä konstilla saa joku tietoon Hannunkin rikkauden tai köyhyyden.Ennen kaikkea kenelle se edes kuulukaan , toisten raha asiat ja omaisuudet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ulosotossa oli kuitenkin saatavia Seisksn mukaan? Leväperäistä sakkia.

Katseleppas myös rikkaiden henkilöiden ulosottoja, niitä näyttää olevan kuin luin seiskalehden viimeistä numeroa.En sitä kyllä itsekkään tajua, miksi annetaan laskut mennä ulosottoon.Tietenkään ei sen takia laiteta vaikka asuntoa myytiin, tai osakkeita jos on pieniä velkoja vaan ulosotossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katseleppas myös rikkaiden henkilöiden ulosottoja, niitä näyttää olevan kuin luin seiskalehden viimeistä numeroa.En sitä kyllä itsekkään tajua, miksi annetaan laskut mennä ulosottoon.Tietenkään ei sen takia laiteta vaikka asuntoa myytiin, tai osakkeita jos on pieniä velkoja vaan ulosotossa.

Totta puhuit asiasta .👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskitason lätkäpelaaja ei isoja summia tienaa, tietysti perheetön tienaa vain itselleen.

• Anonyymi

Tämä vain todistaa, että Martinan ja lähipiirinsä fanit on harhaanjohdettuja umpitolloja ja säälittäviä luusereita, ihaillessaan näiden kouluttamattomien ääliöiden kaikesta rahastamista.
        Velkavetoista luxusta menestyksen merkkinä pitävät yksikertaiset reppanat uskovat tyrkkyjen ja luottotoimittajien yhdessä satuilemat tarinat täytenä totuutena ja ärsyyntyvät valtavasti kun joku täysjärkinen osoittaa ne suoranaisiksi valheiksi.
        Kun Martina kiinnostaa syy ei todellakaan ole suosio, vaan se kuinka syvälle nainen onnistuu itsensä polkemaan julkisuutta tavoitellessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä vain todistaa, että Martinan ja lähipiirinsä fanit on harhaanjohdettuja umpitolloja ja säälittäviä luusereita, ihaillessaan näiden kouluttamattomien ääliöiden kaikesta rahastamista.
        Velkavetoista luxusta menestyksen merkkinä pitävät yksikertaiset reppanat uskovat tyrkkyjen ja luottotoimittajien yhdessä satuilemat tarinat täytenä totuutena ja ärsyyntyvät valtavasti kun joku täysjärkinen osoittaa ne suoranaisiksi valheiksi.
        Kun Martina kiinnostaa syy ei todellakaan ole suosio, vaan se kuinka syvälle nainen onnistuu itsensä polkemaan julkisuutta tavoitellessaan.

Itse et ainakaan tunnu olevan täysjärkinen, koska mollaat toisia kommentoijia .Martina on kuitenkin tämän hetken suosituin julkkis nainen ja yritä vaan SOPEUTUA siihen ilman haukkumasta tuntemattomia henkilöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskitason lätkäpelaaja ei isoja summia tienaa, tietysti perheetön tienaa vain itselleen.

Sinä sitten voitkin kertoa, paljon lätkäpelaajat tienaa vaikka Ruotsissa Saksassa ja Venäjällä myös ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sä luulet, et perheelliset tienaa paremmin lätkäpeleissä kuin sinkku miehet.Uuno mikä uuno jo syntyessään, vaikka uudelleen hässittäisi henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sä luulet, et perheelliset tienaa paremmin lätkäpeleissä kuin sinkku miehet.Uuno mikä uuno jo syntyessään, vaikka uudelleen hässittäisi henkilö.

Pöljä, et ilmeisesti elätä lapsia🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä sitten voitkin kertoa, paljon lätkäpelaajat tienaa vaikka Ruotsissa Saksassa ja Venäjällä myös ?

No teeppäs vähän vaivaa ja katso esim Googlesta suuntaa antavana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse et ainakaan tunnu olevan täysjärkinen, koska mollaat toisia kommentoijia .Martina on kuitenkin tämän hetken suosituin julkkis nainen ja yritä vaan SOPEUTUA siihen ilman haukkumasta tuntemattomia henkilöitä.

Millä perustein suosituin? Yhtä lailla voin väittää että vihatuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perustein suosituin? Yhtä lailla voin väittää että vihatuin.

Minkä takia kommentoitte aina tänne Kurttiinaa? Olen samaa mieltä, että nyt aika lopettaa sen hypettäminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ei ole, jos minulta kysytään. Piste, piste, piste…

• Anonyymi

Katson mitä katson ja maksan mistä maksan, omilla rahoillani teen juuri niin kuin haluan, en kysy keneltäkään lupaa enkä anna kenenkään ohjailla, mitä saan ostaa tai mitä omasta telkkaristani katson, osaan ihan itse tehdä päätökset.

• Anonyymi

Näin on , on jokaisen oma asia jos kuluttaa arvokasta aikaansa ja kyttää päivät pitkät jonkun julkkiksen instaa ja hänen elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on , on jokaisen oma asia jos kuluttaa arvokasta aikaansa ja kyttää päivät pitkät jonkun julkkiksen instaa ja hänen elämäänsä.

Ei kai sentään päiviä pitkiä 😂. Luppoaikaa kun joskus on, niin on kiva käydä vähän täällä sohaisemassa muurahaispesää 😁.

• Anonyymi

Harva täällä juorupalstalla loppujen lopuksi on. Ei vaan käsitä, että jostain mitättömyydestä tehdään väkisin jotain roskaa.

• Anonyymi

Kurkkaapas katsojamääriä. Kyllä täällä useampikin ”harva” käy, mutta toki saat vähätellä ja manipuloida niin paljon kun sielusi sietää,,,ja uskoa siihen itse. Me muut olemme realisteja, emmekä myöskään vähättele kommentoijia, siis niitä satoja, joita täällä päivittäin käy.

• Anonyymi

Reilusti yli 600 käynyt täälläkin jo katsomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilusti yli 600 käynyt täälläkin jo katsomassa.

Hohoijaa vaan, täällä ei ole varmaankaan 💯- enempää kommentoijiia olemassa.Samat henkilöt kirjoittavat jopa monta kymmentä viestiä eri aloituksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hohoijaa vaan, täällä ei ole varmaankaan 💯- enempää kommentoijiia olemassa.Samat henkilöt kirjoittavat jopa monta kymmentä viestiä eri aloituksiin.

Jos kommentteja on tuo 80 ja niistä samojen kommentteja 3-10 kpl. Niin eipä palstalla paljon käy porukkaa. Tämä oli kolmas kommenttini tässä ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kommentteja on tuo 80 ja niistä samojen kommentteja 3-10 kpl. Niin eipä palstalla paljon käy porukkaa. Tämä oli kolmas kommenttini tässä ketjussa.

Oletko sinä se, joka kommentoi tähän ketjuun kolme kertaa kurttiinasta, vaikka minun tavoitteeni oli juuri saada teidät ymmärtämään että lopettakaa tyrjyistä jauhaminen!!!!! Perskule sentään, kun täytyy aina nostaa nää samat tyrkyt esiin joka V-tun ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä se, joka kommentoi tähän ketjuun kolme kertaa kurttiinasta, vaikka minun tavoitteeni oli juuri saada teidät ymmärtämään että lopettakaa tyrjyistä jauhaminen!!!!! Perskule sentään, kun täytyy aina nostaa nää samat tyrkyt esiin joka V-tun ketjussa.

Kyllä se Torpan pikkujoululahja odotellaan, ihmetellään ja kommentoidaan, sitten saa se kiertopalkinto jäädä minun osaltani rauhaan! 😉

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5534
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3557
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2368
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2365
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1158
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1038
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1017
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1002
    9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      81
      961
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      955
    Aihe