Taas kiirettä pitää.

Anonyymi

Huh! Parin naisen kans sexitreffit taas sovittuna. 👌

27

1128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä se sitten olet aikaansaava ja touhukas mies.

• Anonyymi

Kiitos! Niin olenkin. Ei tarvi tyytyä vain yhteen!

• Anonyymi

Hyvä 👍

• Anonyymi

Ootko sä mustasukkainen vaikka et edes voi suoraan sanoa että en saa mennä mihinkään treffeille kun haluat antaa meille mahdollisuuden saada suhdetta kuntoon

• Anonyymi

Dodih ei mene sateinen päivä hukkaan kun levität iloa.

• Anonyymi

Kyllä oot mustasukkainen kuitenkin että älä edes yritä väittää ettei Suomessa kukaan ole mustasukkainen niin myönnä rakkaus etten mä edes saa mennä mihinkään treffeille tänään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oot mustasukkainen kuitenkin että älä edes yritä väittää ettei Suomessa kukaan ole mustasukkainen niin myönnä rakkaus etten mä edes saa mennä mihinkään treffeille tänään

En myönnå mitään ja itelläkin kutsubileet tiedossa että levitä sinä sitä iloasi vaan kenelle haluat.

• Anonyymi

Pane ketä haluat

• Anonyymi

Niin teenkin ja muista että jos edes ajattelet pettää minua nii Maa kutsuu sinua

• Anonyymi

Heh, heh...... jopas nyt jotain !

• Anonyymi

Viestisi menevät sekaisin ja ei seiso. HAH.

• Anonyymi

Sulleko käy niin? Ikävää!

• Anonyymi

Onko puhti siis poissa? ;)

• Anonyymi

Ai huijausdeittisivustolta. Lykkyä pyttyyn!

• Anonyymi

Hupsan keikkaa siul mäihä melekone 💪👍

• Anonyymi

Wooouuu!!!

Mites jos kävisi niin että nuo kaksi helmeä muuttaisi luoksesi... Mmmm... Vaikka muutamaksi vuodeksi... Iloa ja joulua joka päivä 😂😂😂

• Anonyymi

Oot varmasti niitä naimisissa olevia miehiä, jotka käy panee salaa muita naisia minkä ehtivät. Tinder teitä täynnä.

• Anonyymi

Miehiä tuollaiset panee eikä mitään naisia. Suomi on täynnä toisia miehiä kuolaavia aviomiehiä. Kaapista on niin pelottava tulla ulos.

• Anonyymi

Huh huh 😚

• Anonyymi

noh huh huh

• Anonyymi

ja mulla yhden miehen kaa

• Anonyymi

Häpeä sinä senkin prrvoilija!!!

• Anonyymi

Etsipä samalla muutama ystävä niin ei tarvitse tekemisiä keskustelupalstalla raportoida.

• Anonyymi

No jo on ilot.

• Anonyymi

Liikunta on aina hyvästä. Näin vanhemmiten ei ole enää jäljellä muita vaihtoehtoja kuin salillakäynti.

• Anonyymi

Kiireen tuntu luodaan ihan itse. Ota aikaa panemiselle, vai oliko niin, että mahdollisimman montaa pitää polkasta.

• Anonyymi

Mitään et tuostaviisastu😌

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1589
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1400
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      230
      1366
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    5. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1142
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1029
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      975
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe