Huh! Parin naisen kans sexitreffit taas sovittuna. 👌
Taas kiirettä pitää.
27
1128
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä se sitten olet aikaansaava ja touhukas mies.
- Anonyymi
Kiitos! Niin olenkin. Ei tarvi tyytyä vain yhteen!
- Anonyymi
Hyvä 👍
- Anonyymi
Ootko sä mustasukkainen vaikka et edes voi suoraan sanoa että en saa mennä mihinkään treffeille kun haluat antaa meille mahdollisuuden saada suhdetta kuntoon
- Anonyymi
Dodih ei mene sateinen päivä hukkaan kun levität iloa.
- Anonyymi
Kyllä oot mustasukkainen kuitenkin että älä edes yritä väittää ettei Suomessa kukaan ole mustasukkainen niin myönnä rakkaus etten mä edes saa mennä mihinkään treffeille tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oot mustasukkainen kuitenkin että älä edes yritä väittää ettei Suomessa kukaan ole mustasukkainen niin myönnä rakkaus etten mä edes saa mennä mihinkään treffeille tänään
En myönnå mitään ja itelläkin kutsubileet tiedossa että levitä sinä sitä iloasi vaan kenelle haluat.
- Anonyymi
Pane ketä haluat
- Anonyymi
Niin teenkin ja muista että jos edes ajattelet pettää minua nii Maa kutsuu sinua
- Anonyymi
Heh, heh...... jopas nyt jotain !
- Anonyymi
Viestisi menevät sekaisin ja ei seiso. HAH.
- Anonyymi
Sulleko käy niin? Ikävää!
- Anonyymi
Onko puhti siis poissa? ;)
- Anonyymi
Ai huijausdeittisivustolta. Lykkyä pyttyyn!
- Anonyymi
Hupsan keikkaa siul mäihä melekone 💪👍
- Anonyymi
Wooouuu!!!
Mites jos kävisi niin että nuo kaksi helmeä muuttaisi luoksesi... Mmmm... Vaikka muutamaksi vuodeksi... Iloa ja joulua joka päivä 😂😂😂 - Anonyymi
Oot varmasti niitä naimisissa olevia miehiä, jotka käy panee salaa muita naisia minkä ehtivät. Tinder teitä täynnä.
- Anonyymi
Miehiä tuollaiset panee eikä mitään naisia. Suomi on täynnä toisia miehiä kuolaavia aviomiehiä. Kaapista on niin pelottava tulla ulos.
- Anonyymi
Huh huh 😚
- Anonyymi
noh huh huh
- Anonyymi
ja mulla yhden miehen kaa
- Anonyymi
Häpeä sinä senkin prrvoilija!!!
- Anonyymi
Etsipä samalla muutama ystävä niin ei tarvitse tekemisiä keskustelupalstalla raportoida.
- Anonyymi
No jo on ilot.
- Anonyymi
Liikunta on aina hyvästä. Näin vanhemmiten ei ole enää jäljellä muita vaihtoehtoja kuin salillakäynti.
- Anonyymi
Kiireen tuntu luodaan ihan itse. Ota aikaa panemiselle, vai oliko niin, että mahdollisimman montaa pitää polkasta.
- Anonyymi
Mitään et tuostaviisastu😌
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973