Kaikesta huolimatta

Anonyymi

kyllä sen sanoisin, jos vain tietäisin miten... 😔😦

16

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tahdotko mullan alle

    • Anonyymi

      ™️🌱 alle kukoistaa

    • Anonyymi

      Taitaa olla kohta lesken bileet joissa on minulle seuraa

      • Anonyymi

        Hän on väsynyt

        Nukkuu ja nukkuu


    • Anonyymi

      Laita viesti.

      • Anonyymi

        Nyt meni hermot että kohta kirjoitan jonkun muun sivuille ihan tunnisteiden kera ja tämä on viimeinen varoitus että älä ludem edes kuvittele että olet joku sinkku kun kaikki tulee vielä tuntemaan sen että ikinä ei tule sitä päivää että hyväksyn sulle ketään muuta ikinä ja ikinä ei kukaan tule olemaan niin rohkea että uskaltaa edes ajatella nussii sun kanssa kun minä olen sen verran sairas mieleltään että en aina hallitse mun hermoja ja luultavasti mun psyyke reakoi aika voimakkaasti kun kyseessä on minun rakkaus ludem että ei kannata edes harkita pettää minua ikinä.


    • Anonyymi

      Parempi, kun jätät sanomatta ja juokset karkuun, niinkuin olet tähänkin asti tehnyt.

      • Anonyymi

        Ikinä en ole koskaan juossut karkuun sinua ja miksi ihmeessä ajattelet edes minusta tollasta että en ole nähnyt mitään muuta kuin ainoastaan jotain rauhallista normi elämää jossa kaikki on kuin muillakin.kyllä olen nähnyt ihan kaikkea enkä koskaan ole juossut karkuun mitään tilanne että jos sun tuntemat ystävät tai läheiset on tollasia että vaikeuksissa juostaan mielummin karkuun kuin jäädään tukee tai ylipäänsä olla osa elämää siitäkin huolimatta että on vaikutuksia ollut.


    • Anonyymi

      En tule sitä sanomaan ennen kuin olet vakuuttanut minut siitä että valitset elämän jossa katsomme samaan suuntaan.

      • Anonyymi

        Jumalauta 😡🤬🤬🤬🤬🤬 kumpi meistä on koko ajan sanonut että haluan olla oikeasti suhteessa sun kanssa siis irl suhteessa sun kanssa ja eiköhän se ole kuitenkin minä joka ei missään tapauksessa suostu siihen että erotaan joten lopeta tollanen pelleily ja sano että miksi ihmeessä en ole sen arvoinen että annat meille edes yhden mahdollisuuden saada olla suhteessa Jos olen koko ajan sanonut että kerro mitkä ovat ne esteet niin huomaat että niitä ei ole enään sen jälkeen kun minä tiedän että kuka tai mikä on esteenä niin ei hyvin käy sille joka yrittää edes ajatella rikkoo meidän suhdetta


    • Anonyymi

      Sano vaikka näin; " ethän ymmärrä väärin, mutta minusta sinä olet ihana nainen". Siitä juttu jatkuu varmasti, jos toisella puolella on halukkuutta.

      • Anonyymi

        Heh 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh 😏

        Mitä heh 🤔 älä ole pessimisti 😏


    • samat fiilikset! miehelle

    • Anonyymi

      Mistä kaikesta huolimatta? Tuo langettaa epäilyksen kaiken sen jälkeen tulevan päälle. Kyllä mä huomaan piilovittuilun sitä nähdessäni. Vaiko niin päin, että suorat sanat pitäis jo saada sanottua. Joka tapauksessa tuossa nyt jompikumpi osio on plussaa ja se toinen negaa, kun kaiken pitäis olla täydellistä. Sulla on vielä petrattavaa tuossa asenteessa.

    • Anonyymi

      Älä sano enää mitään. Tiiän mitä aiot sanoa mutta se ei poista tilannetta. Kyllä luen sun silmiä. Ja sun katse oli vähintään terävä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe