Aisankannattajako vai mikä ?

Anonyymi

Ystävättärelläni on tuollainen aisuri mies. Onko tuo miten yleinen fetissi ? Kyseinen mies katselee, kun hänen vaimonsa harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa, joskus useammankin kanssa yhtä aikaa. Olen kysellyt ystävättäreltäni, miten hän voi tehdä tuollaista ? Se on kuulema kivaa.

19

2019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä oot vain kade, kokeilisit, niin tietäisit.

      • Anonyymi

        Niinpä onkin kivaa. Kaikki asian harrastajat, ei kerrota kenellekkään. Pidetään salaa noita kekkereitä. Mä olen 33 v. nainen ja naimisissa tuollaisen Alfa uroksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä onkin kivaa. Kaikki asian harrastajat, ei kerrota kenellekkään. Pidetään salaa noita kekkereitä. Mä olen 33 v. nainen ja naimisissa tuollaisen Alfa uroksen kanssa.

        Alfa-uros aisurina?
        Ei mallaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfa-uros aisurina?
        Ei mallaa!

        Kyllä alfauros voi olla aisurina. Meillä on tyttöystävän kanssa d/s suhde ja minä käytän valtaani ja laitan tyttöystävän panemaan muita joskus. Tykkään katsoa sitä ja tykkään siitä, että kaikki on mun päätettävissä mitä tyttöystäväni tekee. Jos tulee lipsahduksia, niin siihen on omat meidän keskeiset sanktiot piiskaa tai muuta rangaistusta. Toimii meillä hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä alfauros voi olla aisurina. Meillä on tyttöystävän kanssa d/s suhde ja minä käytän valtaani ja laitan tyttöystävän panemaan muita joskus. Tykkään katsoa sitä ja tykkään siitä, että kaikki on mun päätettävissä mitä tyttöystäväni tekee. Jos tulee lipsahduksia, niin siihen on omat meidän keskeiset sanktiot piiskaa tai muuta rangaistusta. Toimii meillä hyvin

        Sinä itse olet nimittänyt itsesi alfaksi. Todellisuudessa muut katsoisivat sinun olevan alfa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse olet nimittänyt itsesi alfaksi. Todellisuudessa muut katsoisivat sinun olevan alfa.

        Mitä halusit siis tuossa sanoa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä halusit siis tuossa sanoa???

        Alfa ei tuollaista kyselisi.
        Olet surkea hiiri.


    • Anonyymi

      Onhan tuo melko yleistä fantasia tasolle, toteutus vaatii sitten oikeaa asennoitumista. Meillä alkuun oli monensorttista ongelmaa noiden "lisäpyörien" kanssa. Nyttemmin on opittu etsimään oikeansorttisia. Mutta, varoitus myös, tuo fetissi koukuttaa. Aikoinaan kun ekoja kertoja kokeilimme, juttu meni liian jännän puolelle. Nyt ei tuota morkkista enään ole. Voin nauttia suosiosta ja mieheni "ihailee " vieressä.

    • Anonyymi

      Mistä tietää, että miehestä ei kuitenkaan tositoimissa tule mustasukkaista ?

      • Anonyymi

        Tuota ei tiedä mistään, mutta jos tuo alku on yhteisesti hyväksytty, niin ei tuota myöskään myöhemmin esiinny. Kunhan pidät tuon vain aikuisten leikkinä, etkä ala seurustelemaan. Panoon pano ja se sitten on siinä.


      • Tämä on meilläkin ollut suurinpana epäilyksen kohteena ja toteutuksen tiellä. Vaimo pelkää, että tulisin mustasukkaiseksi ja homma on tämän vuoksi vain fantasian asteella meillä.


    • Fantasiana yleinen mutta harrastuksena harvemmin.

      • Anonyymi

        Ja vielä harvemmin niinpäin, että nainen on aisurin asemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä harvemmin niinpäin, että nainen on aisurin asemassa.

        Tiedän tapauksen nais aisurista.
        Mies on vieraiden miesten pantavana Vaimon katsellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tapauksen nais aisurista.
        Mies on vieraiden miesten pantavana Vaimon katsellessa.

        Oho, onpas kiihottavan kuuloinen asetelma. Mistäs tollaisia vaimoja löytää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tapauksen nais aisurista.
        Mies on vieraiden miesten pantavana Vaimon katsellessa.

        Niin tai sit mies on niin rouvan tossun alla et joutuu antautuu pantavaksi vaimon käskystä. 😅


    • Anonyymi

      mekin avioparina etsitty juurikin tuollaista aisuria meille kolmanneksi.

      • Anonyymi

        Huomenta, mistäpäin haette? Ja oletan, että vittaatte mies aisuriin


    • Anonyymi

      Aloin seurustelee mieheni kanssa, muutimme yhteen muutaman kuukauden päästä. Mieheni kertoi heti alussa fantasiastaan että olisin vieraiiden miesten kanssa hän nauttisi katsella ja kuunnella. Tykkään seksistä ehkä liikaakin joten suostuin kokeiluun, olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta ja harrastus jatkuu edelleen. Vieraita miehiä ollut tänä aikana kymmeniä, nuorin 20v ja vanhin 70v nauttinut jokaisen kanssa. N 50

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe