Aisankannattajako vai mikä ?

Anonyymi

Ystävättärelläni on tuollainen aisuri mies. Onko tuo miten yleinen fetissi ? Kyseinen mies katselee, kun hänen vaimonsa harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa, joskus useammankin kanssa yhtä aikaa. Olen kysellyt ystävättäreltäni, miten hän voi tehdä tuollaista ? Se on kuulema kivaa.

19

1834

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä oot vain kade, kokeilisit, niin tietäisit.

      • Anonyymi

        Niinpä onkin kivaa. Kaikki asian harrastajat, ei kerrota kenellekkään. Pidetään salaa noita kekkereitä. Mä olen 33 v. nainen ja naimisissa tuollaisen Alfa uroksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä onkin kivaa. Kaikki asian harrastajat, ei kerrota kenellekkään. Pidetään salaa noita kekkereitä. Mä olen 33 v. nainen ja naimisissa tuollaisen Alfa uroksen kanssa.

        Alfa-uros aisurina?
        Ei mallaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfa-uros aisurina?
        Ei mallaa!

        Kyllä alfauros voi olla aisurina. Meillä on tyttöystävän kanssa d/s suhde ja minä käytän valtaani ja laitan tyttöystävän panemaan muita joskus. Tykkään katsoa sitä ja tykkään siitä, että kaikki on mun päätettävissä mitä tyttöystäväni tekee. Jos tulee lipsahduksia, niin siihen on omat meidän keskeiset sanktiot piiskaa tai muuta rangaistusta. Toimii meillä hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä alfauros voi olla aisurina. Meillä on tyttöystävän kanssa d/s suhde ja minä käytän valtaani ja laitan tyttöystävän panemaan muita joskus. Tykkään katsoa sitä ja tykkään siitä, että kaikki on mun päätettävissä mitä tyttöystäväni tekee. Jos tulee lipsahduksia, niin siihen on omat meidän keskeiset sanktiot piiskaa tai muuta rangaistusta. Toimii meillä hyvin

        Sinä itse olet nimittänyt itsesi alfaksi. Todellisuudessa muut katsoisivat sinun olevan alfa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse olet nimittänyt itsesi alfaksi. Todellisuudessa muut katsoisivat sinun olevan alfa.

        Mitä halusit siis tuossa sanoa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä halusit siis tuossa sanoa???

        Alfa ei tuollaista kyselisi.
        Olet surkea hiiri.


    • Anonyymi

      Onhan tuo melko yleistä fantasia tasolle, toteutus vaatii sitten oikeaa asennoitumista. Meillä alkuun oli monensorttista ongelmaa noiden "lisäpyörien" kanssa. Nyttemmin on opittu etsimään oikeansorttisia. Mutta, varoitus myös, tuo fetissi koukuttaa. Aikoinaan kun ekoja kertoja kokeilimme, juttu meni liian jännän puolelle. Nyt ei tuota morkkista enään ole. Voin nauttia suosiosta ja mieheni "ihailee " vieressä.

    • Anonyymi

      Mistä tietää, että miehestä ei kuitenkaan tositoimissa tule mustasukkaista ?

      • Anonyymi

        Tuota ei tiedä mistään, mutta jos tuo alku on yhteisesti hyväksytty, niin ei tuota myöskään myöhemmin esiinny. Kunhan pidät tuon vain aikuisten leikkinä, etkä ala seurustelemaan. Panoon pano ja se sitten on siinä.


      • Tämä on meilläkin ollut suurinpana epäilyksen kohteena ja toteutuksen tiellä. Vaimo pelkää, että tulisin mustasukkaiseksi ja homma on tämän vuoksi vain fantasian asteella meillä.


    • Fantasiana yleinen mutta harrastuksena harvemmin.

      • Anonyymi

        Ja vielä harvemmin niinpäin, että nainen on aisurin asemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä harvemmin niinpäin, että nainen on aisurin asemassa.

        Tiedän tapauksen nais aisurista.
        Mies on vieraiden miesten pantavana Vaimon katsellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tapauksen nais aisurista.
        Mies on vieraiden miesten pantavana Vaimon katsellessa.

        Oho, onpas kiihottavan kuuloinen asetelma. Mistäs tollaisia vaimoja löytää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tapauksen nais aisurista.
        Mies on vieraiden miesten pantavana Vaimon katsellessa.

        Niin tai sit mies on niin rouvan tossun alla et joutuu antautuu pantavaksi vaimon käskystä. 😅


    • Anonyymi

      mekin avioparina etsitty juurikin tuollaista aisuria meille kolmanneksi.

      • Anonyymi

        Huomenta, mistäpäin haette? Ja oletan, että vittaatte mies aisuriin


    • Anonyymi

      Aloin seurustelee mieheni kanssa, muutimme yhteen muutaman kuukauden päästä. Mieheni kertoi heti alussa fantasiastaan että olisin vieraiiden miesten kanssa hän nauttisi katsella ja kuunnella. Tykkään seksistä ehkä liikaakin joten suostuin kokeiluun, olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta ja harrastus jatkuu edelleen. Vieraita miehiä ollut tänä aikana kymmeniä, nuorin 20v ja vanhin 70v nauttinut jokaisen kanssa. N 50

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe