Niin. Onko joku käynyt tai käy parhaillaan kursseja Helsingin tanssiopistossa? Millaisia kokemuksia? Onko hinnat vastanneet odotuksia? Millaisia opettajia? Kertokaa jos tiedätte.
-Kiitos-
HELSINGIN TANSSIOPISTO
6
4991
Vastaukset
- henna
joo,olen ollut
sen leon russell adamsson jazz/nykytanssin opettajan tunneilla!pidän tod.palj.hänen tyylistä ja sarjoista!kannattaa ehdottomasti mennä sinne!(jos se nyt vielä opettaa siellä).- teini,joka harrastaa balettia
Valitettavasti leon russel adamsson ei enää opeta. itte en oo koskaan käynny sen tunneilla. varmaan hyvä ope. alotin helsingin tanssiopistossa baletin vuoden 2007 syksyllä. silloon leon russel adamson ei enää opettanu.
- Aura
Moi käyn helsingin tanssiopistolla seuraavissa tanssilajeissa:
Disco Jazz, Nykytanssi, Uusitanssi, Flamenco. Sen lisäksi harrastan Mix Dancea (ei Helsingin tanssiopiston), Sambaa, Salsaa ja karatea (ei nekään)... Minun mielestäni opettajat ovat todellakin vastanneet odotuksia. Huomattavasti paremmat opettajat kuin esim. MixDancessa... Hinnoista vielä, jos joku muu perheenjäsenesi on myös hels. tanssiopistolla tanssimassa, saatte alennusta. Kätevää, eikös! Muttei tämä ollut mainoshetki... Kiva JOS auttoi, siis JOS...- Laura
Tanssin myös Helsingin Tanssiopistolla ja täytyy kyllä sanoa että vaikka opetuksen taso onkin laadukasta..hinnat ovat aivan pilvissä. Sinä olet varmaan nuorempi kuin minä ja asut vielä vanhempien helmoissa, joilla on varaa maksaa noin monta kurssia samaan aikaan, mutta mulla ei kyllä varat riitä kuin tohon yhteen kurssiin kerrallaan.
Vertaan siis hintoja siihen mitä ne olivat tanssin alkuperämaassa, siellä asuessani.
- teini,joka harrastaa balettia
Hyvä tanssioipisto.Itte käyn Emma Monton ja Joa Kivisen baletin jatko2-tunneilla.Molemmat tosi hyviä opeja. Viime vuonna kävin Emma Montolla ja Katja Putkosella. Katja siirty Malmille opettaa tanssileikkiä ja luovaa tanssia. Oon vasta 12v. Tunti sisältö baletti jatko2:n.30-45min tankoa,15 min hyppyjä keskilattialla tai nurkasta nurkkaan hyppyjä ja 15 min varvastossuilla.
- Anonyymi
Oon myöhäs mutt kävin siis noin 5v sitte siel ja harrastin nykytanssia se oli kivaa. Ja siel oli niinku kerran syys- ja kevät kauden aikana yks esitys Aleksis kiven teatterilla. Oli ihan suositeltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34887601 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181811320RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217