Jeep compass lataushybridi..haukuttiin suohon

Anonyymi

21

7963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauhee jenkki kaara ja joku vielä haksahtaa tuollaiseen kikottimeen?😆😃😄

• Anonyymi

Heh Compassi tehdään Italiassa ja Fiiat-peräistä paskaa makaroonitekniikkaa. Saat roppakaupalla ongelmia tuon kanssa.

• Anonyymi

Noilla ajaa joku täysin tietämätön oikeista autoista...teknisesti kammattava ja laadultaan dacian alapuolella. Silti jeepeistä pyydetään premium autojen hintoja. No kai joku haksahtaa. Ostat 45 jeepin niin hyvitys on vuoden päästä max 20. Haluttavuus näillä autoilla vaihtoautoina nolla.

• Anonyymi

VÄÄRIN! OIKEA AUTOMIES TAI -NAINEN AJAA JEEPILLÄ. STATUS, KUNNIAKAS MERKKIHISTORIA, KYVYKKYYS MAASTOSSA JA JÄMERYYS. JEEP ON AINA HALUTTU OMAN TIEN KULKIJA.

MASSAMERKKEJÄ OSTAA AUTOISTA TIETÄMÄTTÖMÄT NÖSSÖT LAUMASIELUT.

• Anonyymi

Ostin kun on rahaa ihan vitusti,nyt mulla kaikki jeepin mallit tallissa.Kerään myös muita paskoja.

• Anonyymi

Eikös tästä tullut uudistunut malli. Uudessa Autobildissä testi näkyi olevan. Ainakin mittaristo/kojelauta aivan erilainen kuin tässä Moottori - lehden artikkelissa. Kehuttiin paljon Compassia Autobildissä, mm. ajettavuutta.
      Ja eikös Compass PHEV 4Xe menestynyt kohtalaisen hyvin viime talven TM talviautovertailussakin?

• Anonyymi

Jeep oli mukana viime talven talviautovertailussa. Sijoitus oli viides. Yksi parhaita lämmityslaitteita, nopein lämpiämään. Neliveto-ominaisuudet myös parhaasta päästä.

• Anonyymi

Parempi nyt Jeep Compas hybridi on kuin Tohjokkeen huutajat.

• Anonyymi

En suosittele pahimmalle vihamiehellekkään. Voimansiirto menee, akusto perseestä (traction battery system ja hybrid electric vehicle system) + 4wd reistailee. Käykää katsomassa merkkihuoltojen takapihat, niin löytyy konepelti auki uudet ostetut autot. Oma pahin virheeni lähteä Fiattiin, kun maahantuojakin on yks perssilmä. Nyt on sitten menty korjauksesta toiseen, mutta hellurei Jeep assistancen hinauspalvelu toimii kiitettävän hyvin, harmi vaan että joka kuukausi saa käyttää ja Hertzin miehet tunnistaa jo nimeltä.

• Anonyymi

Kuka tahansa pystyy kirjoittelemaan mitä tahansa, joten tämän kirjoituksen arvo on nollan luokkaa.

Miksi automerkit herättävät tunteita, mitä merkitystä sillä on? Itse joskus Jeepillä ajaneella opin, että näille asioille on aivan sama.

Mutta jos tähän leikkiin lähdetään, niin sanotaan että Jeep-miehen ei tarvitse välittää haukkuvista koirista, kun on legenda alla.

• Anonyymi

Minä kävin koeajamassa Jeep Compassin. En kyllä yhtään allekirjoita näitä keskusteluita enkä juuri lehdistönkään mielipiteitä.

Joo-o, onhan se akku vähän pieni, mutta jos lasketaan ajosuoritteiden määrää, niin ei se kovin paljoa kulutusta lisää - jos ollenkaan. Ajosuoritteet ovat pääsääntöisesti lyhyitä ja niitä on eniten. Ajoprofiili ratkaisee, kuinka tärkeää on, pääseekö latauksella 45 vai 55km. Minulle ei mitään merkitystä.

Tosi vähän annetaan painoa käytettävyydelle. Napit ja säätimet ovat fyysisiä ja helppokäyttöisiä. Lisäksi auto lämpiää uskomattoman nopeasti, mikä ei ole ollenkaan itsestään selvä asia nykyautoissa.

Ainoa miinus on tietysti tuo hinta, melkein 60 tonnia on paljon rahaa uudesta autosta. Mutta onpahan arvoauto alla, joka erottuu massasta.

• Anonyymi

Uskotko muuten kaiken mitä lehdissä kirjoitellaan? Tarkoitan tällä sitä, että sellaisenaan otat lehden kommentit ilman, että olisit itse kerännyt havaintopohjaa asiasta.

Olen lopettanut autolehtien siitä hetkestä kun huomasin erään ilmiön suomalaisissa autovertailuissa, joita tekivät Tuulilasi ja Tekniikan maailma. Kun lehden kannessa kerrottiin että tässä lehdessä on autovertailu ja mukana oli jokin VW-konsernin tuote, lehteä ei tarvinnut avata kun tiesi että VW-tuote voittaa vertailun.

Tuulilasi ja Tekniikan maailma eivät ole riippumattomia julkaisuja. Aika monta numeroa on jäänyt minulle myymättä, tämä havainto oli joskus vuonna 2007. Joskus 1980-luvun lehtiä seuratessani, voittaja pystyi olemaan mikä vain käytännössä. Jopa Ladakin voitti länsiautot 1987 tai 1988.

• Anonyymi

Olen jumissa metsässä, auttakaa välittömästi. 101hv etuveto .. jeeppi piti olla. Ajattelin tänne luotetuimpaan debatti paikkaan jossa koko .aailma keskusteluu pistää pyyntöä, no tiedätte, suomi24 tottakai.

• Anonyymi

Onko Compass? Katso, pitäisi löytyä kojelaudasta, ohjaa kotiin lähimpään fiat huoltoon

• Anonyymi00015
    • Anonyymi00016

Lueppa reppana nyt tuo juttu ihan itse.
      Onhan se kateus sulla hermojasi rasittavaa. Koeta kestää.

• Anonyymi00017

Tarkoitin tällä aloittajaa.

• Anonyymi00019

En ole aloittaja, mutta eipähän jeeppi paljon kehujakaan saa tuossa jutussa.

"...Hyväksi uuttakaan vaihteistoa ei voi tosin kehua, ainakaan hybridivoimalinjan yhteydessä. Tasaisessa ajossa vaihteisto toimii ongelmitta, mutta rivakan kiihdytyksen pyytäminen kaasupolkimella aiheuttaa erittäin pitkän mietintäjakson, joka ei aina edes lopu ennen kuin polkimen runttaa pohjaan saakka.

Tehoa ei tunnu olevan koskaan tarjolla kun sitä tarvittaisiin, edes viikon totuttelun jälkeen.Voimalinjasta huomaa muutenkin, että kyseessä on valmistajan ensimmäinen latausmalli. Bensiinimoottorin herääminen lähes säikäyttää parkaisullaan, kaasupolkimen vaste on etenkin hybridiajossa epälooginen eikä kehuttavaa jää jarrutuntumallekaan..."

• Anonyymi00018

Kaikki valmiiksi vanhaa - vähän kuin tojo. Ei kiitos

• Anonyymi00020

kunta netti mehtälä ymmärtä että Auto jerp on livenä ajossa eikä ftalissa poliisi kirjern seass kärdämäki

• Anonyymi00021

Aloitus on lähes 5 vuotta vanha...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2104
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      47
      1721
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1496
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1236
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1034
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      988
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      865
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      862
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      799
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      753
    Aihe