https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-jeep-compass-phev-4xe-on-valmistajansa-ensimmainen-lataushybridi-ja-myos-tuntuu-silta/
Kammottava kapine kertakaikkiaan. Miksi tälläisiä tuodaan markkinoille? Kaikki valmiiksi vanhaa. Kuka maksaa oikeesti tommosesta fiatista yhtään mitään? Miksi jeep ei tee kunnon autoja? Skodakin on auto tähän laitokseen verrattuna vaikka maine skodalla on milä on...neuvostoliitto.
Jeep compass lataushybridi..haukuttiin suohon
12
5807
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhee jenkki kaara ja joku vielä haksahtaa tuollaiseen kikottimeen?😆😃😄
- Anonyymi
Heh Compassi tehdään Italiassa ja Fiiat-peräistä paskaa makaroonitekniikkaa. Saat roppakaupalla ongelmia tuon kanssa.
- Anonyymi
Noilla ajaa joku täysin tietämätön oikeista autoista...teknisesti kammattava ja laadultaan dacian alapuolella. Silti jeepeistä pyydetään premium autojen hintoja. No kai joku haksahtaa. Ostat 45 jeepin niin hyvitys on vuoden päästä max 20. Haluttavuus näillä autoilla vaihtoautoina nolla.
- Anonyymi
VÄÄRIN! OIKEA AUTOMIES TAI -NAINEN AJAA JEEPILLÄ. STATUS, KUNNIAKAS MERKKIHISTORIA, KYVYKKYYS MAASTOSSA JA JÄMERYYS. JEEP ON AINA HALUTTU OMAN TIEN KULKIJA.
MASSAMERKKEJÄ OSTAA AUTOISTA TIETÄMÄTTÖMÄT NÖSSÖT LAUMASIELUT.
- Anonyymi
Ostin kun on rahaa ihan vitusti,nyt mulla kaikki jeepin mallit tallissa.Kerään myös muita paskoja.
- Anonyymi
Eikös tästä tullut uudistunut malli. Uudessa Autobildissä testi näkyi olevan. Ainakin mittaristo/kojelauta aivan erilainen kuin tässä Moottori - lehden artikkelissa. Kehuttiin paljon Compassia Autobildissä, mm. ajettavuutta.
Ja eikös Compass PHEV 4Xe menestynyt kohtalaisen hyvin viime talven TM talviautovertailussakin?- Anonyymi
Jeep oli mukana viime talven talviautovertailussa. Sijoitus oli viides. Yksi parhaita lämmityslaitteita, nopein lämpiämään. Neliveto-ominaisuudet myös parhaasta päästä.
- Anonyymi
Parempi nyt Jeep Compas hybridi on kuin Tohjokkeen huutajat.
- Anonyymi
En suosittele pahimmalle vihamiehellekkään. Voimansiirto menee, akusto perseestä (traction battery system ja hybrid electric vehicle system) + 4wd reistailee. Käykää katsomassa merkkihuoltojen takapihat, niin löytyy konepelti auki uudet ostetut autot. Oma pahin virheeni lähteä Fiattiin, kun maahantuojakin on yks perssilmä. Nyt on sitten menty korjauksesta toiseen, mutta hellurei Jeep assistancen hinauspalvelu toimii kiitettävän hyvin, harmi vaan että joka kuukausi saa käyttää ja Hertzin miehet tunnistaa jo nimeltä.
- Anonyymi
Kuka tahansa pystyy kirjoittelemaan mitä tahansa, joten tämän kirjoituksen arvo on nollan luokkaa.
Miksi automerkit herättävät tunteita, mitä merkitystä sillä on? Itse joskus Jeepillä ajaneella opin, että näille asioille on aivan sama.
Mutta jos tähän leikkiin lähdetään, niin sanotaan että Jeep-miehen ei tarvitse välittää haukkuvista koirista, kun on legenda alla.
- Anonyymi
Minä kävin koeajamassa Jeep Compassin. En kyllä yhtään allekirjoita näitä keskusteluita enkä juuri lehdistönkään mielipiteitä.
Joo-o, onhan se akku vähän pieni, mutta jos lasketaan ajosuoritteiden määrää, niin ei se kovin paljoa kulutusta lisää - jos ollenkaan. Ajosuoritteet ovat pääsääntöisesti lyhyitä ja niitä on eniten. Ajoprofiili ratkaisee, kuinka tärkeää on, pääseekö latauksella 45 vai 55km. Minulle ei mitään merkitystä.
Tosi vähän annetaan painoa käytettävyydelle. Napit ja säätimet ovat fyysisiä ja helppokäyttöisiä. Lisäksi auto lämpiää uskomattoman nopeasti, mikä ei ole ollenkaan itsestään selvä asia nykyautoissa.
Ainoa miinus on tietysti tuo hinta, melkein 60 tonnia on paljon rahaa uudesta autosta. Mutta onpahan arvoauto alla, joka erottuu massasta. - Anonyymi
Uskotko muuten kaiken mitä lehdissä kirjoitellaan? Tarkoitan tällä sitä, että sellaisenaan otat lehden kommentit ilman, että olisit itse kerännyt havaintopohjaa asiasta.
Olen lopettanut autolehtien siitä hetkestä kun huomasin erään ilmiön suomalaisissa autovertailuissa, joita tekivät Tuulilasi ja Tekniikan maailma. Kun lehden kannessa kerrottiin että tässä lehdessä on autovertailu ja mukana oli jokin VW-konsernin tuote, lehteä ei tarvinnut avata kun tiesi että VW-tuote voittaa vertailun.
Tuulilasi ja Tekniikan maailma eivät ole riippumattomia julkaisuja. Aika monta numeroa on jäänyt minulle myymättä, tämä havainto oli joskus vuonna 2007. Joskus 1980-luvun lehtiä seuratessani, voittaja pystyi olemaan mikä vain käytännössä. Jopa Ladakin voitti länsiautot 1987 tai 1988.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926