Oonko ainut tässä ongelmassa ku mikää ei oikee taho kiinnostaa. Joka päivä koitan esimerkiks rämpytellä kitaraa, mutta en saa siitä enää hyvää mieltä niinkuin ennen.
Ei kiinnosta
6
734
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on kans samaa. Olin psykoosissa/maniassa vuosi sitten. Sitten laitokseen ja xeplion injektio. Masentanut siitä saakka ja tuntuu ettei mikään kiinnosta. Ei jaksa esim. Elokuvia katsella. Nyt kyllä onneksi vuoden jälkeen jaksoin aloittaa kuntoiluharrastuksen ja se vähän piristää. Masentaa kyllä aina vähän väliä. Aloitekyvyttömyys ja elämänhallinnan puute vaivaa.
- Anonyymi
Mullakin aloitettiin Xeption manian yhteydessä tänä vuonna ja siitä asti on ollut vaikeuksia innostua/nauttia mistään. En ole varma voisiko Xeplion olla syypää koska mulla aloitettiin myös Deprakine samaan aikaan.
- Anonyymi
Aloittaja niin ymmärrän täysin. Muutamaan vuoteen en enää jaksanut. Loppu kun seinään. Kuuntelen vaan hyviä soittajia. Kotona kait jotain 8 skittaa.
- Anonyymi
Ei mikään kiinnosta Suomessa.
Et ole yksin et - Anonyymi
Lääkkeet tappaa elämän
- Anonyymi
Siis kysymys että onko lääkkeet se syy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133