Jos molemminpuolista

Olisi harmi jos molemmat kiertävät sillä minä suorastaan palvon sinua nainen.
461532
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 46

Vanhimmat

Palvova mies vai pavlova mies?

Äänestä

Musta ainakin on tuntunut jo pitkään, että molemmat vaan kiertävät. On tää kummallista.

Äänestä
  • Pelkää paljastavansa tunteet? Jos ei luota toiseen ja luulee että toinen nauraa tunteille? Siinä mietittävää.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pelkää paljastavansa tunteet? Jos ei luota toiseen ja luulee että toinen nauraa tunteille? Siinä mietittävää.

En minä ainakaan kenenkään tunteita nauraisi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En minä ainakaan kenenkään tunteita nauraisi.

Ja lisään vielä, että molemminpuolista on, jos hän on hän.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pelkää paljastavansa tunteet? Jos ei luota toiseen ja luulee että toinen nauraa tunteille? Siinä mietittävää.

Minä pelkään tunteideni täydellistä mitätöintiä. Ja nyt haluan olla aikuinen ja vastuullinen. Jos haluan hänet vielä tavata, on minun oltava niin vahva, että kestän sen, että hän hylkää minut. Tai että mikään ei muuten onnistu, koska sekin mahdollisuus on. Tärkeintä on se, etten itse enää hylkää itseäni. En oikein tiedä, miten tulisi toimia, että pääsisin eteenpäin. - sivusta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ja lisään vielä, että molemminpuolista on, jos hän on hän.

Tykkään tästä suomen ”hän” sanasta. Ikinä ei tiedä puhutaanko naisesta vai miehestä 🤣

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä pelkään tunteideni täydellistä mitätöintiä. Ja nyt haluan olla aikuinen ja vastuullinen. Jos haluan hänet vielä tavata, on minun oltava niin vahva, että kestän sen, että hän hylkää minut. Tai että mikään ei muuten onnistu, koska sekin mahdollisuus on. Tärkeintä on se, etten itse enää hylkää itseäni. En oikein tiedä, miten tulisi toimia, että pääsisin eteenpäin. - sivusta

Veikkaan että ihastuksesi/rakkautesi kohde on aivan yhtä ulalla ja hukassa. Ei se nyt hirveesti voi metsään mennä, jos vaikka viestiä laittaa.

Äänestä

On molemminpuolista n>m

Äänestä

kyllä tykkään eräästä miehestä <3

N>M

Äänestä

Minäkin häntä miestä 🥵

Äänestä

Nainen avautuu kyllä viimeistään silloin kun on saanut drinkin.. vie leidi drinkille niin saat vastauksen luultavasti nopeammin😉

Äänestä

Maltetaaan nyt kesä ja sitten voit tehdä omat askeleesi halutessaai. Jatketaanhan hitaasti.

Äänestä
  • Mies älä kuuntele näitä neuvoja.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mies älä kuuntele näitä neuvoja.

Samaa mieltä kuin edellinen. Kukaan ei kaipaa nyt hidastelua mies.

Äänestä

• Onko sulla jotain keskeneräisiä asiota?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla jotain keskeneräisiä asiota?

On kyllä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

On kyllä

Jos hän olisit, niin minun askeleeni suunnan taidat tietää. Tilanteen tiedostaen kiirehtimiselle ei ole tarvetta, odotan kyllä. Olisiko sinun vuorosi ottaa yhteyttä, jos askeleille yhteisen suunnan haluat?

Äänestä

Se sormus sun sormessa...

Äänestä
  • Ja sun sormessa myös...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sun sormessa myös...

Ei minulla ole enää.. tulet yllättymään..

Äänestä

• On valitettavasti jumissa eikä irtoa ilman amputaatiota...

Äänestä

Ihanaa, kiitos 😇

Äänestä

Ihanasti sanottu.

Äänestä
  • Vain totuus asioiden tilasta. Aloittaja.

Äänestä

Todella harmillista

Äänestä

Ketään ei tulisi palvoa yli-ihmisenä.Se mitään normaalia ole.

Äänestä

Ehkä sinun olisi aika osoittaa se, ap

Äänestä

Kerro hieman tuntomerkkejä tuosta naisesta?

Äänestä

Kiertävät vai kieltävät?

Äänestä

Onko aloitus Jonilta?

Äänestä
  • Haluatko että se on? Mitä sen väliä on. Suorat viestit merkkaa.

Äänestä

Sepäs sattui. Söinkin eilen pavlovaa, kun tarjottiin oikein. Hyvää oli, mutta nyt masussa jokin kiertää... 😅😁 Pavlova darra varmaan.. 😁 Parasta jatkoa sinulle, mies, niihin pavlova eikun palvontakierroksiisi. 😎

Äänestä
  • Sinet kyä nainen ole.

Äänestä

• Opitko uuden sanan. Nainen et ainakaan ole.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Opitko uuden sanan. Nainen et ainakaan ole.

Sinä taidat olla se jolla on päähänpinttymänä kääntää kaikki aloitukset joko jonkun miehen, trollin, tai mustasukkaisen naisen tekeleiksi ja julistaa sitä agendaasi joka ketjuun. Hankkisit elämän tai ainakin paremmat hoksottimet!

Äänestä

Hyvin hiljaa ja hitaasti kaikki hyvä tulee aikanaan ja on tässä vielä rutkasti aikaa kun lääketiedekin on kehittynyt huimaa vauhtia etiäpäin.

Terveisin Hilja 88 vuotta ja vielä voimissaan

Äänestä
  • Niinpä. Aina on toivoa , kun on elämää.
    T. Toivo 100 v

Äänestä

Molemminpuolinen rakkaus on elämän kaunein asia. Ei kaikki sitä ymmärrä, ja monet tekevät vääriä ratkaisuja, minusta se on surullista. Kun sen (Rakkauden) myy, mikään elämässä ei ole enää niin kaunista ja aitoa. Ei toista tarvitse palvoa, oikea rakkaus on kaunista ja ottaa automaattisesti toisen huomioon, eikä siinä aseta itseään etusijalle. Eikä elämässä voi aina odottaa, kaikki on niin pienestä kiinni, montako päivää on enää jäljellä. Nämä asiat todella tiedän . . .

Äänestä
  • Todella kauniisti kirjoitit. Joskus rakkautta ei saa kokea hänen kanssaan, jonka kanssa toivoisi sen kokevan. Kahden kauppa. ❤️

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Todella kauniisti kirjoitit. Joskus rakkautta ei saa kokea hänen kanssaan, jonka kanssa toivoisi sen kokevan. Kahden kauppa. ❤️

Mutta kyllä sen voi myös saada, jos se on molemminpuolista. Ja vaikka olisi esteitä, pitää selvittää, mitä molemmat haluavat. Sitä ei voi arvailla tai tietää, jos ei selvitä. Isoista asioista kuitenkin kyse. Mutta tärkeistä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä sen voi myös saada, jos se on molemminpuolista. Ja vaikka olisi esteitä, pitää selvittää, mitä molemmat haluavat. Sitä ei voi arvailla tai tietää, jos ei selvitä. Isoista asioista kuitenkin kyse. Mutta tärkeistä.

Ei uskalla toivoa, mutten ole osannut luovuttaakaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei uskalla toivoa, mutten ole osannut luovuttaakaan.

Kyllä pitää toivoa. Silloin asia on sinulle tärkeä, kun et voi siitä luovuttaa ❤️

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pitää toivoa. Silloin asia on sinulle tärkeä, kun et voi siitä luovuttaa ❤️

Tunnen itseni hölmöksi. Odotin kiltisti Odysseustani palaavaksi Troijan sodasta. Mutta hän olikin naisiin menevä mies ryyppyreissullaan.

Äänestä

Miten se palvominen ilmenee hänelle?

Äänestä
  • Hauska kysymys, sillä usein täällä ollaan vaikkapa siksi ettei tunteita kerrota sille toiselle. Jos ei tunteita uskalla kertoa ( mikä nyt oikeasti ei edes kovin iso juttu ole), miten voi palvoa toista?

Ja ehkä sille toiselle riittää ihan Rakkauskin ( palvoakin toki saa 😉) joka ehkä on vielä molemminpuolinenkin, kaunis tunne.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Olisi harmi jos molemmat kiertävät sillä minä suorastaan palvon sinua nainen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu