Paras suomalainen meedio?

Anonyymi

Kuka on paras suomalainen meedio? Keneltä kannattaisi ottaa yksityisistunto? Haluaisin todistusvoimaisia viestejä rajan takaa.
En välitä apuvälineiden käytöstä esim korteilla tulkinnoista.

53

8135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selvänäkijä-meedio Naomi M. googlettamalla löysin. Noita edellä mainittuja minullekin tuputettiin kun kyselin mutta sain ystävältäni sen verran hyvää palautetta Naomista että varasin hänelle ja hyvä niin. Sain vastauksia kysymyksiin jotka oli jäänyt mieltäni vaivaamaan.

• Anonyymi

Kertooko Naomi meedioviestejä, siis edesmenneiltä? Luulin että hän on "vaan" selvänäkijä. En ole hänellä käynyt, vähän harkinnut jos menisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertooko Naomi meedioviestejä, siis edesmenneiltä? Luulin että hän on "vaan" selvänäkijä. En ole hänellä käynyt, vähän harkinnut jos menisin.

Meedio on myös ja hyvä sellainen. Joskus jo vuosia sitten olin Jyväskylän paraseuran meediotapahtumassa jossa Meediona toimi Naomi, oli todella vakuuttava.
        Minulle ei siellä tullut viestiä mutta kutsuin sitten joitakin kuukausia myöhemmin omaan meedioistuntoon, meitä oli koolla 8 naista ja se oli kyllä ihokarvoja nostattava tapahtuma.

Naomi laittoi sielläkin jotain erikoista musiikkia soimaan ja sytytti kynttilän, muodostimme kehän ja Naomi näytti menevän sellaiseen syvään tilaan kuin muistin siitä aiemmastakin. Pian alkoi liekki lepattaa ja viestejä tulla, ensin harvakseltaan, sitten ykskaks ikkuna lennähti auki ja kynttilä sammui. Mikä oli siinä se ihokarvoja nostattava asia oli se että ulkona ei tuullut!
        Eräälle paikalla olijalle tuli viesti, menneisyyden asiaa, josta itsekin tiesin. Sain itse viestin jota odotin, oli hyvin henkilökohtainen ja tunnistin heti, antoi tosi paljon lohtua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meedio on myös ja hyvä sellainen. Joskus jo vuosia sitten olin Jyväskylän paraseuran meediotapahtumassa jossa Meediona toimi Naomi, oli todella vakuuttava.
        Minulle ei siellä tullut viestiä mutta kutsuin sitten joitakin kuukausia myöhemmin omaan meedioistuntoon, meitä oli koolla 8 naista ja se oli kyllä ihokarvoja nostattava tapahtuma.

Naomi laittoi sielläkin jotain erikoista musiikkia soimaan ja sytytti kynttilän, muodostimme kehän ja Naomi näytti menevän sellaiseen syvään tilaan kuin muistin siitä aiemmastakin. Pian alkoi liekki lepattaa ja viestejä tulla, ensin harvakseltaan, sitten ykskaks ikkuna lennähti auki ja kynttilä sammui. Mikä oli siinä se ihokarvoja nostattava asia oli se että ulkona ei tuullut!
        Eräälle paikalla olijalle tuli viesti, menneisyyden asiaa, josta itsekin tiesin. Sain itse viestin jota odotin, oli hyvin henkilökohtainen ja tunnistin heti, antoi tosi paljon lohtua.

En ole vielä koskaan käynyt ennustajalla mutta nyt on sellainen tilanne että on pakko mennä, on pakko saada selvyyttä mun tilanteeseen. Olen googlesta etsinyt ketä olisi hyvä ja olen päätynyt juuri Naomiin. Luin hänestä hiljattain lehdestä ja hänessä jotakin sellaista kutsuvaa, laitoin tänään viestiä ja toivon että saan pian ajan. Ajatukset sinkoilee päässä enkä saa enää kunnolla nukuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä koskaan käynyt ennustajalla mutta nyt on sellainen tilanne että on pakko mennä, on pakko saada selvyyttä mun tilanteeseen. Olen googlesta etsinyt ketä olisi hyvä ja olen päätynyt juuri Naomiin. Luin hänestä hiljattain lehdestä ja hänessä jotakin sellaista kutsuvaa, laitoin tänään viestiä ja toivon että saan pian ajan. Ajatukset sinkoilee päässä enkä saa enää kunnolla nukuttua.

Jos saat häneltä istunnon, niin kerro vaikka lyhyestikin millainen vaikutelma jäi. Minuakin kiinnostaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos saat häneltä istunnon, niin kerro vaikka lyhyestikin millainen vaikutelma jäi. Minuakin kiinnostaisi.

Vaikutelma tosiaan! On päällä vieläkin vaikka viikko sitten kävin :)
        Elikkäs en ole sama joka tuossa aikaisemmin kommentoi mutta sama tilanne, en ole ennen käynyt joten ei ollut isommin odotuksia kun menin. Yhden kerran olen vuosia sitten soittanut jollekin ennustajalle mutta se oli ihan ympäripyöreää jaarittelua :(

Naomi sanoi heti kun istuin tuoliin että hän näkee surua minussa, ja se suru tulee kaukaa, lapsuudesta, suuri menetys. Se osui ja upposi koska on niin totta. Naomi kysyi että olenko sitä surua koskaan itkenyt, että se olisi itkettävä pois.
        Olin kysymässä työasiasta kun sanoi että mies jota mietin on tulossa minua matkojen päästä tapaamaan, että hänelle nousee näkymä miehestä joka ajaa harmaalla autolla ja sitten toinen, jossa sama mies, ja Naomi siis kuvaili vielä ihan oikein elikkäs sanoi että on hoikka vaalea mies, seisoo ovellani ja on jo poistumassa kun vasta avaan. Tämä tapahtui nyt viikonloppuna ja miehellä siis on harmaa auto! Meni kyllä väristykset varpaissa asti.

Muutenkin oli sellaisia tosi selkeitä ne mitä hälle nousi, se asia mihin apua tarvitsin selkiytyi ihan sen käynnin yhteydessä. Tosi vaikuttava käynti ja näkijä itse :) todellakin! Jotenkin sellainen, sanon ihan hyvällä siis : ) noitamainen ja kuitenkin sellainen tosi herkän oloinen, kuin jokin metsän keiju. Uskallan kyllä suositella ja aion mennä kyllä itse vielä uudestaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen rauhoittunut olo jäi. Tuntui kun jotain painava olisi lähtenyt hartioilta. Jo hänen äänensä on sellainen todella rauhoittava, Meni heti asian ytimeen. Hurjan läsnäoleva ja oli ihana kun todella kuunteli mitä sanoin ja osasi mennä niiden asioitten äärelle joista tiedän mun tilanne juontaa..
        Olen mennyt ihan hyperkierroksilla viime viikot ja kun lähdin olin ihan rauhallinen ja nyt myös nukkunut, seuraavana yönä kun olin käynyt, nukuin 11 tuntia putkeen! viime yönä 10. Vähän toista kun noi 4-5 tunnin rupeemat.
        Sain avun minun tilanteeseen ja nyt tiedän mitä kohti mennä. Suosittelen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuin pahoja meedioita jotka valehtelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskenäs ole paha. Onpa rumasti sanottu meedioista.

Aivan varmasti on hyviä meedioita, kuten tuo tässäkin ketjussa mainittu meedio Naomi M.

Sain suunnattomasti huojennusta elämääni, kun sain kauttaan yhteyden rakkaaseeni.
        Pystyin sen istunnon jälkeen jatkamaan eteenpäin, Ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin huomasin luonnon kauneuden ympärilläni, kevään saapuneen. Kuulin lintujen laulun ja oivalsin, miten onnekas kuitenkin olen. Surusta huolimatta.

Ystävät olivat koittaneet auttaa, mutta siinä tilanteessa ei auttaneet ne hyvää tarkoittavat lauseet, tyyliin kyllä se siitä.
        Vasta kun sain yhteyden, ymmärsin monia asioita ja sain vastauksia niihin mielessä pyörineisiin kysymyksiin.
        Voin lämpimästi suositella. Hyvin empaattinen meedio. ja selvännäkijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No höpsis

On olemassa mukameedioita ja meedioita. Jälkimmäisiä voi kutsua myös enkelin ääneksi ja/tai Jumalan valituiksi.

Ihminen tarvitsee tukea elämän polullaan. Silloin meedio tai selvännäkijä voi auttaa. He eivät voi parantaa ihmistä, ainoastaan antaa toivoa ja ohjata. Antaa lohtua suoraan "yläkerrasta"

Olemme ihmisiä, joista historian osalta suurempi osa on siirtynyt "yläkertaan", joka itse asiassa on limittäin oman maailmamme kanssa. Me emme näe heitä, mutta ovat osa meidän kaikkien elämää. Pieni osa meistä pystyy kommunikoimaan heidän kanssa. Tiedostamattamme tai tiedostaen he osallistuvat elämäämme.

He näkevät meidät, me emme heitä paitsi valitut. Valittuihin ei lasketa heitä, jotka huijaavat ja hyötyvät ihmisen ahdingosta olematta valittu.

Hyvä ihminen ei rahasta ja hyödy ihmisen ahdingosta.

Valitut eivät pysty enempään kuin välittämään tietoa ja antamaan lohtua. Tämä on tärkeä tehtävä. Ihmisen koko loppuelämä saattaa muuttua selvännäkijän tai meedion välittämistä viesteistä.

• Anonyymi

Tarja Senne. Todella hyvä.

• Anonyymi

no, ei ole..ihan outoa höpötystä. muutaman kerran soitin tarjalle, ja ihan ympäripyöreetä höpinää oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no, ei ole..ihan outoa höpötystä. muutaman kerran soitin tarjalle, ja ihan ympäripyöreetä höpinää oli.

Ihan samanlainen kokemus.

• Anonyymi

Rahat tuntuu kelpaavan noille valehtelijoille mut totuuden kertominen ei. Sama lukea haista paska-horoskooppeja.

• Anonyymi

Irene Naden.

• Anonyymi

Välillä vaikea arvioida kuka on paras. Se riippuu osin henkimaailmastakin. Jos meedio onnistuu tuomaan todistusvoimaisia viestejä läheisiltä niin hän tuntuu todella hyvältä. Mutta jos henkimaailmasta tulee oppaita, luonnonhenkiä ja tuntemattomia henkilöitä niin sitä saattaa helpommin ajatella että meedio on huono. Kun meedio on luotettava niin voi helpommin vastaanottaa myös sen mistä ei kovin paljon osaa sanoa.

• Anonyymi

Suosittelen meedio näkijä Teija Purmolaa.

• Anonyymi

Aha. Onko joku taas kekkassut että mutta minustapa tuleekin meedio ja näkijä. Hohhoijakkaa.... näitäpä riittää...
        IKINÄ kuullutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha. Onko joku taas kekkassut että mutta minustapa tuleekin meedio ja näkijä. Hohhoijakkaa.... näitäpä riittää...
        IKINÄ kuullutkaan.

Teija Purmola on meedio, näkijä ja auttaja ihan synnynnäisesti, toiminut jo vuosia saralla :) - Hän kouluttaa myös nuorempia. Kouluttaa myös nuorempia ja vetää tilaisuuksia. Todella taitava ja aivan ihana ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teija Purmola on meedio, näkijä ja auttaja ihan synnynnäisesti, toiminut jo vuosia saralla :) - Hän kouluttaa myös nuorempia. Kouluttaa myös nuorempia ja vetää tilaisuuksia. Todella taitava ja aivan ihana ihminen.

Tota, kouluttaa mihin?. Mä olen ymmärtäny että esim. meedioksi ja näkijäksi synnytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tota, kouluttaa mihin?. Mä olen ymmärtäny että esim. meedioksi ja näkijäksi synnytään.

Ks. spiritualististen seurojen koulutustarjonta. Monet ovat näistä koulutuksista kiinnostuneita ja haluavat kehittää itseään henkisellä tiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ks. spiritualististen seurojen koulutustarjonta. Monet ovat näistä koulutuksista kiinnostuneita ja haluavat kehittää itseään henkisellä tiellä.

Hah! Pisnekset mielessä tehtään tommosia koulutuksia om minu mielipide. Ylimmääräset rahat pois niilttä jotka kuvittelee heistä sitten henkisiä tulee kun sellasen käyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah! Pisnekset mielessä tehtään tommosia koulutuksia om minu mielipide. Ylimmääräset rahat pois niilttä jotka kuvittelee heistä sitten henkisiä tulee kun sellasen käyvät.

Heh heh. Paraski sanoja, rahat pois. Tilpehöörillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on nykyisin joka paikassa, erilaisia "henkisiä" kursseja tarjoavia.
        Olen täysin samaa mieltä, sellaisia asioita ei voida missään kursseilla opettaa. Rahastusmielessä niitä varmasti järjestetään, monissa on hinnatkin ihan tähtitieteellisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh. Paraski sanoja, rahat pois. Tilpehöörillä.

Nyt ei ihan auennu,,,? tuo tilpehöörillä? Ihan siivoojana työskentelen, kyllähän siinäkin monellaista mutta että tilpehööriä,,,? Sopii tulla itse yksi työvuoro tekeen ja puhua sitte tilpehööristä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spiritualististen seurojen koulutukset eivät ole minusta erityisen kaupallisia vaan ihan järkevän hintaisia. Toiminnan ylläpitämiseen, vuokriin ym tarvitaan rahaa eikä ylimääräistä varallisuutta tunnu olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on nykyisin joka paikassa, erilaisia "henkisiä" kursseja tarjoavia.
        Olen täysin samaa mieltä, sellaisia asioita ei voida missään kursseilla opettaa. Rahastusmielessä niitä varmasti järjestetään, monissa on hinnatkin ihan tähtitieteellisiä.

Kenestäkään ei voi tehdä kurssilla meediota mutta on paljon teoriapuolen asioita mitä voidaan käsitellä ja tehdä harjoituksia. Harvasta tulee hyvä meedio ihan yksikseen. Kyllä se vaatii myös harjoittelua toisten ihmisten kanssa että taidot kehittyvät ja lisäksi myöskin tietämyksen lisäämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupalliset nettikurssit ovat sellaisia että niissä on paljon tyhjää rahastamista. Halvempaa on osallistua eri yhdistysten toimintaan. Nykyisin ihmisillä on vain vähemmän aikaa ja halua sellaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupalliset nettikurssit ovat sellaisia että niissä on paljon tyhjää rahastamista. Halvempaa on osallistua eri yhdistysten toimintaan. Nykyisin ihmisillä on vain vähemmän aikaa ja halua sellaiseen.

Kaippa tuo ” ammatti” työttömälle antaa tuloja ämitenkähän paljon meedio maksaa veroa vuosittain , koska heillä on hyvät tienestit , joten veroviranomaiset on katsottava hieman miten musta raha kulkee köyhän eläkeläisen pussista jollekkin joka satuja kertoilee.
        Ei uskois että aina vaan on näitä jotka laittavat uskonsa tälläisten ihmisten käsiin, ihan tosissaan .
        Missä on todellisuuden taju ?
        Voi vaan kysyä

• Anonyymi

Itse olen ottanut yksityisistunnon, aika hiljattain. Selvänäkijä-meedio Naomi M. kenen luona kävin. Olin saanut vahvan suosituksen meidän töissä, eräältä vanhemmalta leskirouvalta.
      Sain viestin, ja vahvistusta asiaan, joka oli painanut mieltä. Käynnin jälkeen on olo ollut jotenkin seestynyt, kevyempi, on kuin jokin sumuverho olisi vedetty pois, ja pitkästä aikaa tuntuu siltä, että kyllä tästä selviän.

Todella empaattinen, lämmin ja lohdullinen, tulen ottamaan häneltä vielä myös selvänäkösession, jahka saan asioitani hiukan järjestykseen ensin. Tuntuu, että moni asia on nyt muuttunut, ja kaipaan uutta suuntaa.

• Anonyymi

Oon niin huojentunut että löysin tän ketjun, mulla on ollu tosi paljon ahdistusta kuolemasta ja henkimaailmasta, että olen pohtinut meediolla käyntiä, mutta olen aina kuullu meedioista vain pahoja asioita, miten huijaavat ja haluavat vain rahat. Mukava kuulla että on Suomessakin joku joka tekee henkimaailmaan ja selvännäkyyn liittyvää lukua ja työtä :)

• Anonyymi

Sanot pahoja asioita ?
        Fakta ei ole mitenkään paha asia. Kai sinä ymmärrät että tarvitset toisen laista apua ahdistukseesi se kun makselet jollekkin ihmiselle siitä että hän juttelee omasta päästään jotain mitä haluat kuulla. Äkysy miten paljon meedio tienaa vuodessa sellaisten kustannuksilla kun sinäkään olet.
        Mene ahdistuksesi kanssa lääkäriin , ainoa tapa päästä eroon ahdistuksesta .ämitään henkiä ei ole olemassakaan .

• Anonyymi

Marja Pennanen ja Terhi Jansson.

• Anonyymi

Ei toiminu mulle. Naomi M. oli mistä sain mitä hain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni voi olla jollain tavalla tosi lahjakas mutta asiakkaiden tarpeet ovat erilaisia. Esimerkiksi meediot eivät tee selvänäkijän hommaa,ennusta tai päätä puolesta. Tarkoituksena on kuvata henkimaailman tulijat ja kertoa heidän asiansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkakohan hyvä Naomi on meediona, ilmeisesti pitää niitäkin istuntoja, vaikka ei ilmeisesti osallistu spiritualistististen yhdistysten toimintaan. Pennasella en ole koskaan käynyt mutta häntä on pidetty yhtenä parhaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkakohan hyvä Naomi on meediona, ilmeisesti pitää niitäkin istuntoja, vaikka ei ilmeisesti osallistu spiritualistististen yhdistysten toimintaan. Pennasella en ole koskaan käynyt mutta häntä on pidetty yhtenä parhaista.

Kokemusta on, todella hyvä meedio onkin. Yhdellä kävin häntä ennen, ei saanut yhteyttä.

Naomin tähän puoleen tutustuin ensi kerran vuosia sitten, kun oli meediona Jyväskylässä, Paraseuran tapahtumassa johon osallistuin tuttavani kanssa.
        Muistin tuon, ja varasin ajan hänelle.

Suunnaton tuska jäi pois. Yhteyden kautta selitys kaikelle. Lämpimästi suosittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemusta on, todella hyvä meedio onkin. Yhdellä kävin häntä ennen, ei saanut yhteyttä.

Naomin tähän puoleen tutustuin ensi kerran vuosia sitten, kun oli meediona Jyväskylässä, Paraseuran tapahtumassa johon osallistuin tuttavani kanssa.
        Muistin tuon, ja varasin ajan hänelle.

Suunnaton tuska jäi pois. Yhteyden kautta selitys kaikelle. Lämpimästi suosittelen.

Täytyy kokeilla jolloinkin. Paljon olen istunnoissa käynyt vuosien aikana. Aika usein istunnossa saa ainakin jonkin koskettavan viestin tai tulee joku henkilö jota on pitkään kaivannut. Näillä on ollut sellaista terapeuttistakin arvoa ja merkitystä, mitä joku muu keskustelu ei voisi antaa.

• Anonyymi

Irene Naden on huippuhyvä.

• Anonyymi

Mulla kävi erikoinen asia. Olin varannut ajan siltä Sastamalan näkijältä, Naomilta, että katsoisi mulle, ihan selvänäköajan siis.
      Äkkiiä hänen ilme meni jotenkin erikoiseksi, ja hän sanoi, että näkymään pyrkii edesmennyt, jolla on viesti minulle, ja kuvaili henkilön, tiesin heti kenestä oli kyse.

Se viesti liittyi yhteen tosi vanhaan asiaa, sellaiseen oikeestaan riitaan, jonka olin jo ajat sitten unohtanut.
      Oli kuitenkin tosi ihmeellistä. Olinhan sen kyllä tiennyt, että on myös meedio, mutta vieläkin tota asiaa hämmästelen. Tää taåpahtui siis jotain vuos sitten.

• Anonyymi

Moonameedio

• Anonyymi

ennustellahan saa vaikka kuinka mut ei ne toteudu, ennustukset meinaan. kokemusta on. paholainen osaa valehtelun taidon.

• Anonyymi

Olen käynyt vuosikymmenten aikana usealla eri meediolla. Käynnit ovat aina olleet hyviä ja koska itsekin olen herkkä, olen aistinut, kuka henki on viestiä tuomassa. Isäni, joka eläessään oli minulle hyvin rakas, on tuonut viestiä kolme kertaa ja aina olen kokenut vahvasti, että siinä on isän henki ja myös viestit ovat olleet juuri kuin hänen suustaan tulleita.

Kun kävin pari viikkoa sitten meediolla, jolla en ollut ennen käynyt, niin hän kuvaili tarkasti isäni ulkonäön, pituuden ja vaatetuksen, mutta en tuntenut isäni energiaa. Lisäksi viestin sisältö ja tyyli ei sopinut isälleni. Meedio kertoi, että isäni olisi käynyt minua kiusaamassa siksi, että halusi antaa vähän pähkäiltävää, mikä meillä sammuttelee valoja ja laittaa televisioon yllättäen virrat päälle. Isäni oli hyvin empaattinen mies eikä varmasti kävisi meitä kiusaamasa. Meedion mukaan hän hykerteli vähän ilkikurisesti. Sekään ei sopinut isääni ollenkaan.

Se on totta, että meillä on valot sammuneet ja syttyneet itsestään jo pitemmän aikaa, myös tv ja muutkin sähkölaitteet ovat temppuilleet.

Voiko joku henki teeskennellä olevansa joku toinen?

• Anonyymi

Eräs meedio kertoi, että on mahdollista, että joku henki voi esittää olevansa joku muu henkimaailmaan muuttanut, vaikka sinun kuollutta isääsi voi joku muu esittää. Ikävää ja harvinaista. Kannattaa luottaa myös omiin vaistoihinsa, eli jos tuntuu, ettei viesti tule siltä henkimaailmassa olevalta läheiseltä, miltä meedio kertoo viestin tulevan, niin sitten todennäköisesti vaistosi sanoo ihan oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs meedio kertoi, että on mahdollista, että joku henki voi esittää olevansa joku muu henkimaailmaan muuttanut, vaikka sinun kuollutta isääsi voi joku muu esittää. Ikävää ja harvinaista. Kannattaa luottaa myös omiin vaistoihinsa, eli jos tuntuu, ettei viesti tule siltä henkimaailmassa olevalta läheiseltä, miltä meedio kertoo viestin tulevan, niin sitten todennäköisesti vaistosi sanoo ihan oikein.

Kyllä minäkin uskon että voi esittää. Rajan takaa voi tulla henkiä jotka saattavat esiintyä vaikka Jeesuksena tms mutta ovat ihan tavallisia. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Ainahan näistä on varoitettu. Kaikenlaisia harhauttajia voi olla. Teosofit ovat kirjoittaneet astraalisista kuorista näiden spiritualististen juttujen yhteydessä Ne ovat jonkinlaisia energeeettisiä jälkiä.Ne sisältävät tietoa kuolleesta mutta henki ei itse ole siinä paikalla ja joku voi käyttää sitä esiintyäkseen toisena. Voihan olla että joku muu kuin isä sammuttelee valoja ja valehtelee meedion kautta tavalla tai toisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minäkin uskon että voi esittää. Rajan takaa voi tulla henkiä jotka saattavat esiintyä vaikka Jeesuksena tms mutta ovat ihan tavallisia. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Ainahan näistä on varoitettu. Kaikenlaisia harhauttajia voi olla. Teosofit ovat kirjoittaneet astraalisista kuorista näiden spiritualististen juttujen yhteydessä Ne ovat jonkinlaisia energeeettisiä jälkiä.Ne sisältävät tietoa kuolleesta mutta henki ei itse ole siinä paikalla ja joku voi käyttää sitä esiintyäkseen toisena. Voihan olla että joku muu kuin isä sammuttelee valoja ja valehtelee meedion kautta tavalla tai toisella.

Siinä se meedion taito varmaan mitataankin, että miten osaa tietää mistä on kysymys. Jos ei erota oikeaa väärästä niin sitten ei ole varmaan kovin hyvä meedio.

• Anonyymi

Toinen meedio sanoi, ettei usko, että kukaan henki esittäisi toista. Mikä lienee totuus?

• Anonyymi

Kysyin asiasta Meedio selvänäkijä MNaomilta (Naomi M.)

Sanoi, että pahuus ei kulje verhon läpi maan päältä henkimaailmaan. Ihmiset maan päällä voi huijata ja tehdä pahojaan. Henkimaailmassa ei ole vihaa, kaunaa, kiusantekoa, pahuutta ja en muista miten hän sen muotoili, mutta kuitenkin että henget ei esitä mitään eikä ketään. He on niitä mitä ovat.

Uskon tuon, sillä olen saanut hänen meedioistunnoissaan sen todeta, hän saa yhteyden ja viestit jotka on välittynyt, ovat olleet hyvin lohdullisia. Niissä on ollut sellaista sisältöä, jote ei ole voinut muut tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin asiasta Meedio selvänäkijä MNaomilta (Naomi M.)

Sanoi, että pahuus ei kulje verhon läpi maan päältä henkimaailmaan. Ihmiset maan päällä voi huijata ja tehdä pahojaan. Henkimaailmassa ei ole vihaa, kaunaa, kiusantekoa, pahuutta ja en muista miten hän sen muotoili, mutta kuitenkin että henget ei esitä mitään eikä ketään. He on niitä mitä ovat.

Uskon tuon, sillä olen saanut hänen meedioistunnoissaan sen todeta, hän saa yhteyden ja viestit jotka on välittynyt, ovat olleet hyvin lohdullisia. Niissä on ollut sellaista sisältöä, jote ei ole voinut muut tietää.

Naomi puhui totta, mutta ei huomioinut, että välitilaan jääneet henget voivat esittää olevansa joku muu ja käydä myös häiritsemässä elossa olevia ihmisiä, mutta yleensä hyvä meedio sellaisen hengen erottaa ja pyytää häntä lähtemään valoon, joskus rukoilee enkeleitä hakemaan hengen välitilasta pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naomi puhui totta, mutta ei huomioinut, että välitilaan jääneet henget voivat esittää olevansa joku muu ja käydä myös häiritsemässä elossa olevia ihmisiä, mutta yleensä hyvä meedio sellaisen hengen erottaa ja pyytää häntä lähtemään valoon, joskus rukoilee enkeleitä hakemaan hengen välitilasta pois.

Selvänäkijä-Meedio Naomi M. on varmasti hyvin tietoinen noista välitila tilanteista.
        Tiedän siksi, että olen häntä pyytänyt avuksemme, kun täällä kodissamme niin sanotusti kummitteli.
        Sanoi juuri tuota, että aikoinaan talossamme, joka on siis todella vanha, tähän on sen jälkeen rakennettu osin uutta, oli tapahtunut tragedia jonka seurauksena silloinen asukas, eli talon rakentanut oli jäänyt ns. välitilaan, ja kertoi auttaneensa hengen valoon.

Tultuaan meille viipyi jonkin aikaa ullakollamme, josta nuo kolinat ja askeleet siis pääosin olivat kuuluneet.
        Mieheni kanssa odotimme portaiden alapäässä. Ensin oli ihan hiljaista, sitten kuulimme jonkinlaista puhetta, sanoista emme saaneet selvää, mahtoiko edes olla suomea, oli kuin olisi lausunut jotain loitsua, ensin hiljaisemmin, sitten aivan kuin olisi komentanut!
        Kummittelu loppui kuitenkin.
        Itse en noista muutoin ole perillä mutta aika kaukaa haetulta tuntuisi, että joku ns. välitilaan jäänyt esittäisi jonkun isää, ja sitten joku, joka olisi meedio ei moista erottaisi jo valoon päässeestä sielusta.
        Että onko sitten ollut niin, että ko meedio ei vain ole osannut asiaansa.

• Anonyymi

Meedioista ei ole tietoa, mutta uskonlahkoista löytyy esim. ihmeparantajaa, eheyttäjää, kielilläpuhujaa, sielunvihollisista puhujaa yms. taikuutta harrastavaa väkeä.

• Anonyymi

Meillä on kummitellut jo yli 12 vuotta. Useampi meedio on meillä käynyt ja saanut samankaltaista tietoa tästä kummittelevasta henkiolennosta. Jokainen on saanut hänet lähtemään, mutta hän tule aina takaisin.

Meillä on tapahtunut ihmeellisiä asioita, joita ei edes insinööri voinut ymmärtää, miten ne ovat teknisesti voitu tehdä, kun olisivat vaatineet sekä työkaluja että parikin ihmistä välillä paikalle, mutta niin vain on saatu joko töistä tullessa tai aamulla herätessä todeta milloin mitäkin ihmeellistä. Välillä on viikkoja taukoa, ettei tapahdu mitään.

Todistajia tapahtumille on useampia henkilöitä. Olemme myös ottaneet valokuvia todisteeksi. Istuimme kerrankin kolmestaan olohuoneessa ja yhtäkkiä valot sammuivat. Lamppu oli kunnossa. Valokatkaisija oli vain käännetty alas ja lamppu sammui siksi. Kukaan meistä ei ollut lähelläkään valokatkaisijaa.

Kerran seinään oli ilmestynyt ihmeellistä ainetta ja vieläpä niin korkealle, että ilman tuolia en olisi yltänyt sitä sinne laittamaan. Vähän kuin fosforinvihreää muovailuvahaa. Sellaista meillä ei ole. Tapahtumia on tosi paljon.

Mitä ihmettä voi tehdä tällaisessa tilanteessa, että henki tulee aina takaisin?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3567
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1845
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1641
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1362
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1202
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      112
      1182
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1079
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      98
      942
    10. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      28
      942
    Aihe