Paras suomalainen meedio?

Anonyymi

Kuka on paras suomalainen meedio? Keneltä kannattaisi ottaa yksityisistunto? Haluaisin todistusvoimaisia viestejä rajan takaa.
En välitä apuvälineiden käytöstä esim korteilla tulkinnoista.

37

5145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvänäkijä-meedio Naomi M. googlettamalla löysin. Noita edellä mainittuja minullekin tuputettiin kun kyselin mutta sain ystävältäni sen verran hyvää palautetta Naomista että varasin hänelle ja hyvä niin. Sain vastauksia kysymyksiin jotka oli jäänyt mieltäni vaivaamaan.

      • Anonyymi

        Kertooko Naomi meedioviestejä, siis edesmenneiltä? Luulin että hän on "vaan" selvänäkijä. En ole hänellä käynyt, vähän harkinnut jos menisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertooko Naomi meedioviestejä, siis edesmenneiltä? Luulin että hän on "vaan" selvänäkijä. En ole hänellä käynyt, vähän harkinnut jos menisin.

        Meedio on myös ja hyvä sellainen. Joskus jo vuosia sitten olin Jyväskylän paraseuran meediotapahtumassa jossa Meediona toimi Naomi, oli todella vakuuttava.
        Minulle ei siellä tullut viestiä mutta kutsuin sitten joitakin kuukausia myöhemmin omaan meedioistuntoon, meitä oli koolla 8 naista ja se oli kyllä ihokarvoja nostattava tapahtuma.

        Naomi laittoi sielläkin jotain erikoista musiikkia soimaan ja sytytti kynttilän, muodostimme kehän ja Naomi näytti menevän sellaiseen syvään tilaan kuin muistin siitä aiemmastakin. Pian alkoi liekki lepattaa ja viestejä tulla, ensin harvakseltaan, sitten ykskaks ikkuna lennähti auki ja kynttilä sammui. Mikä oli siinä se ihokarvoja nostattava asia oli se että ulkona ei tuullut!
        Eräälle paikalla olijalle tuli viesti, menneisyyden asiaa, josta itsekin tiesin. Sain itse viestin jota odotin, oli hyvin henkilökohtainen ja tunnistin heti, antoi tosi paljon lohtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meedio on myös ja hyvä sellainen. Joskus jo vuosia sitten olin Jyväskylän paraseuran meediotapahtumassa jossa Meediona toimi Naomi, oli todella vakuuttava.
        Minulle ei siellä tullut viestiä mutta kutsuin sitten joitakin kuukausia myöhemmin omaan meedioistuntoon, meitä oli koolla 8 naista ja se oli kyllä ihokarvoja nostattava tapahtuma.

        Naomi laittoi sielläkin jotain erikoista musiikkia soimaan ja sytytti kynttilän, muodostimme kehän ja Naomi näytti menevän sellaiseen syvään tilaan kuin muistin siitä aiemmastakin. Pian alkoi liekki lepattaa ja viestejä tulla, ensin harvakseltaan, sitten ykskaks ikkuna lennähti auki ja kynttilä sammui. Mikä oli siinä se ihokarvoja nostattava asia oli se että ulkona ei tuullut!
        Eräälle paikalla olijalle tuli viesti, menneisyyden asiaa, josta itsekin tiesin. Sain itse viestin jota odotin, oli hyvin henkilökohtainen ja tunnistin heti, antoi tosi paljon lohtua.

        En ole vielä koskaan käynyt ennustajalla mutta nyt on sellainen tilanne että on pakko mennä, on pakko saada selvyyttä mun tilanteeseen. Olen googlesta etsinyt ketä olisi hyvä ja olen päätynyt juuri Naomiin. Luin hänestä hiljattain lehdestä ja hänessä jotakin sellaista kutsuvaa, laitoin tänään viestiä ja toivon että saan pian ajan. Ajatukset sinkoilee päässä enkä saa enää kunnolla nukuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä koskaan käynyt ennustajalla mutta nyt on sellainen tilanne että on pakko mennä, on pakko saada selvyyttä mun tilanteeseen. Olen googlesta etsinyt ketä olisi hyvä ja olen päätynyt juuri Naomiin. Luin hänestä hiljattain lehdestä ja hänessä jotakin sellaista kutsuvaa, laitoin tänään viestiä ja toivon että saan pian ajan. Ajatukset sinkoilee päässä enkä saa enää kunnolla nukuttua.

        Jos saat häneltä istunnon, niin kerro vaikka lyhyestikin millainen vaikutelma jäi. Minuakin kiinnostaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos saat häneltä istunnon, niin kerro vaikka lyhyestikin millainen vaikutelma jäi. Minuakin kiinnostaisi.

        Vaikutelma tosiaan! On päällä vieläkin vaikka viikko sitten kävin :)
        Elikkäs en ole sama joka tuossa aikaisemmin kommentoi mutta sama tilanne, en ole ennen käynyt joten ei ollut isommin odotuksia kun menin. Yhden kerran olen vuosia sitten soittanut jollekin ennustajalle mutta se oli ihan ympäripyöreää jaarittelua :(

        Naomi sanoi heti kun istuin tuoliin että hän näkee surua minussa, ja se suru tulee kaukaa, lapsuudesta, suuri menetys. Se osui ja upposi koska on niin totta. Naomi kysyi että olenko sitä surua koskaan itkenyt, että se olisi itkettävä pois.
        Olin kysymässä työasiasta kun sanoi että mies jota mietin on tulossa minua matkojen päästä tapaamaan, että hänelle nousee näkymä miehestä joka ajaa harmaalla autolla ja sitten toinen, jossa sama mies, ja Naomi siis kuvaili vielä ihan oikein elikkäs sanoi että on hoikka vaalea mies, seisoo ovellani ja on jo poistumassa kun vasta avaan. Tämä tapahtui nyt viikonloppuna ja miehellä siis on harmaa auto! Meni kyllä väristykset varpaissa asti.

        Muutenkin oli sellaisia tosi selkeitä ne mitä hälle nousi, se asia mihin apua tarvitsin selkiytyi ihan sen käynnin yhteydessä. Tosi vaikuttava käynti ja näkijä itse :) todellakin! Jotenkin sellainen, sanon ihan hyvällä siis : ) noitamainen ja kuitenkin sellainen tosi herkän oloinen, kuin jokin metsän keiju. Uskallan kyllä suositella ja aion mennä kyllä itse vielä uudestaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos saat häneltä istunnon, niin kerro vaikka lyhyestikin millainen vaikutelma jäi. Minuakin kiinnostaisi.

        Sellainen rauhoittunut olo jäi. Tuntui kun jotain painava olisi lähtenyt hartioilta. Jo hänen äänensä on sellainen todella rauhoittava, Meni heti asian ytimeen. Hurjan läsnäoleva ja oli ihana kun todella kuunteli mitä sanoin ja osasi mennä niiden asioitten äärelle joista tiedän mun tilanne juontaa..
        Olen mennyt ihan hyperkierroksilla viime viikot ja kun lähdin olin ihan rauhallinen ja nyt myös nukkunut, seuraavana yönä kun olin käynyt, nukuin 11 tuntia putkeen! viime yönä 10. Vähän toista kun noi 4-5 tunnin rupeemat.
        Sain avun minun tilanteeseen ja nyt tiedän mitä kohti mennä. Suosittelen!


    • Anonyymi

      Tarja Senne. Todella hyvä.

      • Anonyymi

        no, ei ole..ihan outoa höpötystä. muutaman kerran soitin tarjalle, ja ihan ympäripyöreetä höpinää oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no, ei ole..ihan outoa höpötystä. muutaman kerran soitin tarjalle, ja ihan ympäripyöreetä höpinää oli.

        Ihan samanlainen kokemus.


      • Anonyymi

        Rahat tuntuu kelpaavan noille valehtelijoille mut totuuden kertominen ei. Sama lukea haista paska-horoskooppeja.


    • Anonyymi

      Irene Naden.

    • Anonyymi

      Välillä vaikea arvioida kuka on paras. Se riippuu osin henkimaailmastakin. Jos meedio onnistuu tuomaan todistusvoimaisia viestejä läheisiltä niin hän tuntuu todella hyvältä. Mutta jos henkimaailmasta tulee oppaita, luonnonhenkiä ja tuntemattomia henkilöitä niin sitä saattaa helpommin ajatella että meedio on huono. Kun meedio on luotettava niin voi helpommin vastaanottaa myös sen mistä ei kovin paljon osaa sanoa.

    • Anonyymi

      Suosittelen meedio näkijä Teija Purmolaa.

      • Anonyymi

        Aha. Onko joku taas kekkassut että mutta minustapa tuleekin meedio ja näkijä. Hohhoijakkaa.... näitäpä riittää...
        IKINÄ kuullutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. Onko joku taas kekkassut että mutta minustapa tuleekin meedio ja näkijä. Hohhoijakkaa.... näitäpä riittää...
        IKINÄ kuullutkaan.

        Teija Purmola on meedio, näkijä ja auttaja ihan synnynnäisesti, toiminut jo vuosia saralla :) - Hän kouluttaa myös nuorempia. Kouluttaa myös nuorempia ja vetää tilaisuuksia. Todella taitava ja aivan ihana ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teija Purmola on meedio, näkijä ja auttaja ihan synnynnäisesti, toiminut jo vuosia saralla :) - Hän kouluttaa myös nuorempia. Kouluttaa myös nuorempia ja vetää tilaisuuksia. Todella taitava ja aivan ihana ihminen.

        Tota, kouluttaa mihin?. Mä olen ymmärtäny että esim. meedioksi ja näkijäksi synnytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota, kouluttaa mihin?. Mä olen ymmärtäny että esim. meedioksi ja näkijäksi synnytään.

        Ks. spiritualististen seurojen koulutustarjonta. Monet ovat näistä koulutuksista kiinnostuneita ja haluavat kehittää itseään henkisellä tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ks. spiritualististen seurojen koulutustarjonta. Monet ovat näistä koulutuksista kiinnostuneita ja haluavat kehittää itseään henkisellä tiellä.

        Hah! Pisnekset mielessä tehtään tommosia koulutuksia om minu mielipide. Ylimmääräset rahat pois niilttä jotka kuvittelee heistä sitten henkisiä tulee kun sellasen käyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah! Pisnekset mielessä tehtään tommosia koulutuksia om minu mielipide. Ylimmääräset rahat pois niilttä jotka kuvittelee heistä sitten henkisiä tulee kun sellasen käyvät.

        Heh heh. Paraski sanoja, rahat pois. Tilpehöörillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah! Pisnekset mielessä tehtään tommosia koulutuksia om minu mielipide. Ylimmääräset rahat pois niilttä jotka kuvittelee heistä sitten henkisiä tulee kun sellasen käyvät.

        Niitä on nykyisin joka paikassa, erilaisia "henkisiä" kursseja tarjoavia.
        Olen täysin samaa mieltä, sellaisia asioita ei voida missään kursseilla opettaa. Rahastusmielessä niitä varmasti järjestetään, monissa on hinnatkin ihan tähtitieteellisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh. Paraski sanoja, rahat pois. Tilpehöörillä.

        Nyt ei ihan auennu,,,? tuo tilpehöörillä? Ihan siivoojana työskentelen, kyllähän siinäkin monellaista mutta että tilpehööriä,,,? Sopii tulla itse yksi työvuoro tekeen ja puhua sitte tilpehööristä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah! Pisnekset mielessä tehtään tommosia koulutuksia om minu mielipide. Ylimmääräset rahat pois niilttä jotka kuvittelee heistä sitten henkisiä tulee kun sellasen käyvät.

        Spiritualististen seurojen koulutukset eivät ole minusta erityisen kaupallisia vaan ihan järkevän hintaisia. Toiminnan ylläpitämiseen, vuokriin ym tarvitaan rahaa eikä ylimääräistä varallisuutta tunnu olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on nykyisin joka paikassa, erilaisia "henkisiä" kursseja tarjoavia.
        Olen täysin samaa mieltä, sellaisia asioita ei voida missään kursseilla opettaa. Rahastusmielessä niitä varmasti järjestetään, monissa on hinnatkin ihan tähtitieteellisiä.

        Kenestäkään ei voi tehdä kurssilla meediota mutta on paljon teoriapuolen asioita mitä voidaan käsitellä ja tehdä harjoituksia. Harvasta tulee hyvä meedio ihan yksikseen. Kyllä se vaatii myös harjoittelua toisten ihmisten kanssa että taidot kehittyvät ja lisäksi myöskin tietämyksen lisäämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah! Pisnekset mielessä tehtään tommosia koulutuksia om minu mielipide. Ylimmääräset rahat pois niilttä jotka kuvittelee heistä sitten henkisiä tulee kun sellasen käyvät.

        Kaupalliset nettikurssit ovat sellaisia että niissä on paljon tyhjää rahastamista. Halvempaa on osallistua eri yhdistysten toimintaan. Nykyisin ihmisillä on vain vähemmän aikaa ja halua sellaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupalliset nettikurssit ovat sellaisia että niissä on paljon tyhjää rahastamista. Halvempaa on osallistua eri yhdistysten toimintaan. Nykyisin ihmisillä on vain vähemmän aikaa ja halua sellaiseen.

        Kaippa tuo ” ammatti” työttömälle antaa tuloja ämitenkähän paljon meedio maksaa veroa vuosittain , koska heillä on hyvät tienestit , joten veroviranomaiset on katsottava hieman miten musta raha kulkee köyhän eläkeläisen pussista jollekkin joka satuja kertoilee.
        Ei uskois että aina vaan on näitä jotka laittavat uskonsa tälläisten ihmisten käsiin, ihan tosissaan .
        Missä on todellisuuden taju ?
        Voi vaan kysyä


    • Anonyymi

      Itse olen ottanut yksityisistunnon, aika hiljattain. Selvänäkijä-meedio Naomi M. kenen luona kävin. Olin saanut vahvan suosituksen meidän töissä, eräältä vanhemmalta leskirouvalta.
      Sain viestin, ja vahvistusta asiaan, joka oli painanut mieltä. Käynnin jälkeen on olo ollut jotenkin seestynyt, kevyempi, on kuin jokin sumuverho olisi vedetty pois, ja pitkästä aikaa tuntuu siltä, että kyllä tästä selviän.

      Todella empaattinen, lämmin ja lohdullinen, tulen ottamaan häneltä vielä myös selvänäkösession, jahka saan asioitani hiukan järjestykseen ensin. Tuntuu, että moni asia on nyt muuttunut, ja kaipaan uutta suuntaa.

    • Anonyymi

      Oon niin huojentunut että löysin tän ketjun, mulla on ollu tosi paljon ahdistusta kuolemasta ja henkimaailmasta, että olen pohtinut meediolla käyntiä, mutta olen aina kuullu meedioista vain pahoja asioita, miten huijaavat ja haluavat vain rahat. Mukava kuulla että on Suomessakin joku joka tekee henkimaailmaan ja selvännäkyyn liittyvää lukua ja työtä :)

      • Anonyymi

        Sanot pahoja asioita ?
        Fakta ei ole mitenkään paha asia. Kai sinä ymmärrät että tarvitset toisen laista apua ahdistukseesi se kun makselet jollekkin ihmiselle siitä että hän juttelee omasta päästään jotain mitä haluat kuulla. Äkysy miten paljon meedio tienaa vuodessa sellaisten kustannuksilla kun sinäkään olet.
        Mene ahdistuksesi kanssa lääkäriin , ainoa tapa päästä eroon ahdistuksesta .ämitään henkiä ei ole olemassakaan .


    • Anonyymi

      Marja Pennanen ja Terhi Jansson.

      • Anonyymi

        Ei toiminu mulle. Naomi M. oli mistä sain mitä hain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toiminu mulle. Naomi M. oli mistä sain mitä hain.

        Moni voi olla jollain tavalla tosi lahjakas mutta asiakkaiden tarpeet ovat erilaisia. Esimerkiksi meediot eivät tee selvänäkijän hommaa,ennusta tai päätä puolesta. Tarkoituksena on kuvata henkimaailman tulijat ja kertoa heidän asiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toiminu mulle. Naomi M. oli mistä sain mitä hain.

        Kuinkakohan hyvä Naomi on meediona, ilmeisesti pitää niitäkin istuntoja, vaikka ei ilmeisesti osallistu spiritualistististen yhdistysten toimintaan. Pennasella en ole koskaan käynyt mutta häntä on pidetty yhtenä parhaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkakohan hyvä Naomi on meediona, ilmeisesti pitää niitäkin istuntoja, vaikka ei ilmeisesti osallistu spiritualistististen yhdistysten toimintaan. Pennasella en ole koskaan käynyt mutta häntä on pidetty yhtenä parhaista.

        Kokemusta on, todella hyvä meedio onkin. Yhdellä kävin häntä ennen, ei saanut yhteyttä.

        Naomin tähän puoleen tutustuin ensi kerran vuosia sitten, kun oli meediona Jyväskylässä, Paraseuran tapahtumassa johon osallistuin tuttavani kanssa.
        Muistin tuon, ja varasin ajan hänelle.

        Suunnaton tuska jäi pois. Yhteyden kautta selitys kaikelle. Lämpimästi suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on, todella hyvä meedio onkin. Yhdellä kävin häntä ennen, ei saanut yhteyttä.

        Naomin tähän puoleen tutustuin ensi kerran vuosia sitten, kun oli meediona Jyväskylässä, Paraseuran tapahtumassa johon osallistuin tuttavani kanssa.
        Muistin tuon, ja varasin ajan hänelle.

        Suunnaton tuska jäi pois. Yhteyden kautta selitys kaikelle. Lämpimästi suosittelen.

        Täytyy kokeilla jolloinkin. Paljon olen istunnoissa käynyt vuosien aikana. Aika usein istunnossa saa ainakin jonkin koskettavan viestin tai tulee joku henkilö jota on pitkään kaivannut. Näillä on ollut sellaista terapeuttistakin arvoa ja merkitystä, mitä joku muu keskustelu ei voisi antaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Irene Naden on huippuhyvä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe