Moro!
Onko Urakkamaailmasta järkeä metsästää kylppäriremppoja? Saako noista solmittua töitä järkevillä hinnoilla? Mistä lisätöitä voisi hakea? Nyt aika menee urakoitsijan palveluksessa vesivahinko- ja laattatöissä, mutta haluaisin ottaa omia hommia siihen kylkeen. Oma osakeyhtiö, jonka kautta laskutan.
Olen 37-vuotias ammattitaitoinen laattamies. Työn jälki ammattimaista ja siistiä, tasaista ja kaunista. Kauniit ja huolellisesti tehdyt laattalistakulmat. Myös isot laatat 45cm x 45cm, 60cm x 60cm, 45cm x 90cm ymv. Periaatteessa kylpyhuoneremontti purkutöistä valmiiksi saakka ns. avaimet käteen. Myös työvaiheiden huolellinen valokuvaus isännöitsijää ja asiakasta varten. Tuntiveloitus 32 alv = 39,68 eur/h tai kokonaisurakka.
8 m2 lattiapinta-alan kylpyhuone- ja saunaremonttiin menee mahdollisen kuivauksen jälkeen valmiiseen pintaan ja valmiiksi saatettuna n. 80 tuntia.
Referenssit löytyy!
Teen
- purkutyöt
- levytykset
- vedeneristykset
- laatoitukset
- saumaukset ja silikonit
- kalusteasennukset
- sähkö-, putki- ja timpurintyöt kauttani (kaverini tekee hienoja saunoja ja panelointeja)
Kylpyh.remontti Tampere?
Anonyymi
2
581
Vastaukset 2
- Anonyymi
Urakkamaailma on hyvä aloitus.
- Anonyymi
Mistä aloittajan voisi saada kiinni? olisi vessa remontti tarjolla, joka vaatii tekijää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501