Sneaker fetissi

Anonyymi

Hei,

Olen 22v poika. Ylä-asteella minulle ilmaantui sneaker fetissi. Saan vahvan eheyden tunteen tennareissa. Suuri fantasia nuorena olisi ollut, että olisi päässyt nuolemaan ja haistelemaan pakotettuna jonkun saman ikäisen hyväkuntoisen pojan sneakereita. Luonnollisesti en pervo leimaa ole koskaan halunnut saada. Näin aikuisena en enään alistuneen roolissa haluaisi olla vaan päinvastoin. Nuorena olisi taas käynyt kumpikin rooli. Vähän outoa. Tennarit on lähes tulkoon ainut asia joka herättää seksuaalisuuteni. Jotenkin olisi ollut hirveä tarve kokea nuorena tälläistä pervoilua. Onko muilla samoja haluja ollut?

19

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä on… mulla on tennareita n. 400 paria…

    • Anonyymi

      Totta helvetissä miesten jalat ja kengät saa kalun sykkimään. Miksi pervon leimaa pitää kavahtaa? Oletko sitten koskaan päässyt runkkailemaan toisen jätkän tennareille? Itseä huvittaa eniten vetää toisen jäban paljaille varpaille mällit. Oikein niin, että saa kunnonnolla hieroa munaa toisen jalkapohjiin. Mutta menee siinä sitten samalla kaikki hyvin näköset tennarit ja muut kengät. Mitä isommat sen paremmat!

      • Tämä ollut aina haaveena, siis että joku runkkaisi jaloilleni, ja saisin itse tehdä samoin jollekulle.


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Tämä ollut aina haaveena, siis että joku runkkaisi jaloilleni, ja saisin itse tehdä samoin jollekulle.

        Ja sitten saa vielä imeä lutkuttaa niitä runkkuisia varpaita. Kyllä siinä muuten sitten jätkällä seisoo ja kuti irtoo ihan käsin koskematta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten saa vielä imeä lutkuttaa niitä runkkuisia varpaita. Kyllä siinä muuten sitten jätkällä seisoo ja kuti irtoo ihan käsin koskematta.

        Juurikin näin, en vain ole ikinä päässyt tätä kokemaan, löytyykö sinulta kik yms, ihan jos vain keskusteluun?


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Juurikin näin, en vain ole ikinä päässyt tätä kokemaan, löytyykö sinulta kik yms, ihan jos vain keskusteluun?

        No eipä löydy. Mutta turha luulla, että sinä ainut jalkaväen mies tässä maassa olet, usko vain! Joskus sitten tuntuu, että joka mies on vähän sinne päin, eli toisten jaloista kiinnostunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä löydy. Mutta turha luulla, että sinä ainut jalkaväen mies tässä maassa olet, usko vain! Joskus sitten tuntuu, että joka mies on vähän sinne päin, eli toisten jaloista kiinnostunut.

        Tätä lukiessa on hiemqn vaikea uskoa, sen verran harvassa kun kohtalontoverkt tuntuvat olevan. Ehkä tätä kiinnpstusta häpeillään, kukaties.


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Tätä lukiessa on hiemqn vaikea uskoa, sen verran harvassa kun kohtalontoverkt tuntuvat olevan. Ehkä tätä kiinnpstusta häpeillään, kukaties.

        No se kainostelu kuuluu asiaan. Kokeile vain kommentoida toisen jätkän jalkoja, vaikka kokoa tai lättäjalkaa, niin huomaat, että hämilleen menee. Eikä sitä olisi, ellei ne jalat olisi niin erottiisesti virittyneet. Jalkafeteritutka vain kierroksille! Parit kaljat, sauna, eräpuuhat jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se kainostelu kuuluu asiaan. Kokeile vain kommentoida toisen jätkän jalkoja, vaikka kokoa tai lättäjalkaa, niin huomaat, että hämilleen menee. Eikä sitä olisi, ellei ne jalat olisi niin erottiisesti virittyneet. Jalkafeteritutka vain kierroksille! Parit kaljat, sauna, eräpuuhat jne.

        Amerikan yhdysvalloissa jalkafetissi tuntuj olevan paljon yleisempää, Suomessa en ole ininä livenä kohdannut ketään, onlinessa myöskin melko harvoin.
        Pitää vain toivoa että joskus pääsisi tätä fantasiaa kokeilemaan.


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Amerikan yhdysvalloissa jalkafetissi tuntuj olevan paljon yleisempää, Suomessa en ole ininä livenä kohdannut ketään, onlinessa myöskin melko harvoin.
        Pitää vain toivoa että joskus pääsisi tätä fantasiaa kokeilemaan.

        Pitää puuttua "puheeseen". No Suomessa on ehkä vähän hiljaista. Mutta matkusta. Lontoosta ja Berliinissä on paikkoja, josta löytyy kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä miehiä, joita yhditää himo toisen miehen jalkoihin. Eikä siinä tarvitse edes tautia mittiä, kun jalkoilla ja jaloille kiimassa runkkaillaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää puuttua "puheeseen". No Suomessa on ehkä vähän hiljaista. Mutta matkusta. Lontoosta ja Berliinissä on paikkoja, josta löytyy kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä miehiä, joita yhditää himo toisen miehen jalkoihin. Eikä siinä tarvitse edes tautia mittiä, kun jalkoilla ja jaloille kiimassa runkkaillaan.

        Matkustus on yksi vaihtoehto , olisi vain hauskaa että Suomessakin oltaisiin avoimempia fetissien suhteen, jotain yhteilöllisyyttä.


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Matkustus on yksi vaihtoehto , olisi vain hauskaa että Suomessakin oltaisiin avoimempia fetissien suhteen, jotain yhteilöllisyyttä.

        Harrastatko seksiä muuten, siis naisten tai miesten kanssa? Vai onko se vain näitä kosteita jalkaunelmia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harrastatko seksiä muuten, siis naisten tai miesten kanssa? Vai onko se vain näitä kosteita jalkaunelmia?

        Muitakin unelmia on, normaali seksi on ihan ok miesten kanssa mutta tykkään enemmän läheisyydestä ja muusta aeksuaalisesta toiminnasta kuten toisen runkkaamisesta.


    • Anonyymi

      Muuten tuntuu tutulta, mutta sillä erotuksella, että sneakerit pitää olla hyvän näköisellä muijalla ja nimen omaan itse olisin haitelijana ja nuolijana.

      • Anonyymi

        Tuu nuuskiin niin nenäsi on toisella poskella pervo


    • Anonyymi

      Mulla on suhde pariin mieheen. Tykkäävät teinipojista. Aina kun mä meen niille pantavaksi niillä on jotakin kenkiä mulle. Yhdellä korkkareita ja toisella lenkkareita. Niillä mä kävelen alasti ympäri kämppää. Ne panee mua takaa päin peppuun ja spermat valuu pitkin reisiä.

    • Anonyymi

      Mikäs vika siinä pervon leimassa on?? Pervoiluhan se parasta!

      Miten sulla meni armeija? Sehän on juhlaa, jos on miesten jalkoihin, saappaisiin ja maihareihin päin. Me molemmat (pikku veijari ja minä) nautimme ajasta täysillä ihan.

    • Anonyymi

      Se on juuri tuo ikä, kun kolleja alkaa toisten jalat kiinnostaa. Ja sitten aina joku jää siihen koukkuun. Mutta ei nyt 22 vuotias poika enää ole. Ja on niitä matkan varrella saattunut matkaa sellaisia naisiakin, jotka on halkukkaasti näitä jalkoja nuollut. Ja vähän muutakin, mutta se on jo pervoa...

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe