On tämä ihmeellistä aikaa...

Kyllä sitä pientä ihmistä voi tässä elämässä moni asia vaivata. Joillakin on ihan oikeita murheita, pieniä tai isoja.

Sitten on näitä, joita vaivasi yksi palsta-aloitus, jonka aiheena oli stressi.
Ihmettelen suuresti, että jos aloituksessa kirjoitetaan jostain, mikä ei kiinnosta, niin miksi sitä on ihan pakko lukea?? Tai jos aloituksen tehnyt on muuten jonkun mielestä inhottava tapaus, niin miksi sitä aloitusta pitää avata ja lukea?????

Minusta stressi aiheena oli hyvä, koska jokainen tuntee joskus stressiä jostain asiasta.

45

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No vähän sama kun tulee joku uutinen Facebookissa jostain ohjelmasta. Miksi sinne pitää mennä kommentoimaan "En katso."? 😅

      • Juu, ja iltapäivälehden viihdeosiossa kerrotaan jostain alkavasta ohjelmasta, niin heti tullaan myös ilmoittamaan, että ei katso. Jotku nerot taas tulee kertomaan, että se ohjelma on turha, ja ei tarvi näyttää ollenkaan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, ja iltapäivälehden viihdeosiossa kerrotaan jostain alkavasta ohjelmasta, niin heti tullaan myös ilmoittamaan, että ei katso. Jotku nerot taas tulee kertomaan, että se ohjelma on turha, ja ei tarvi näyttää ollenkaan.

        Onkohan niillä sitten vain yksi kanava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan niillä sitten vain yksi kanava.

        Näköjään.

        Telkusta tulee paljon ohjelmia, jotka ei mua kiinnosta. Ei ole tullut pieneen mieleenkään ajatella, että ne ohjelmat pitää lopettaa, tai ettei niitä saisi näyttää.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Näköjään.

        Telkusta tulee paljon ohjelmia, jotka ei mua kiinnosta. Ei ole tullut pieneen mieleenkään ajatella, että ne ohjelmat pitää lopettaa, tai ettei niitä saisi näyttää.

        Kyllä Tankkaustarinaa katsoessa tunsin myötähäpeää. Työpaikalla ei näyttänyt olevan mukavaa vaan pikemminkin painostava ilmapiiri. Viime kausi oli parempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Tankkaustarinaa katsoessa tunsin myötähäpeää. Työpaikalla ei näyttänyt olevan mukavaa vaan pikemminkin painostava ilmapiiri. Viime kausi oli parempi.

        Mikäs se tuo ohjelma on, kun en ole ikinä kuullut?


    • No tota... Mä sain just skriivailtua et kilautan mutsille ku stressaa ku avaus katosi kuin tuuleen :(

      • No höh :(

        Toivottavasti sulla on jo parempi fiilis...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No höh :(

        Toivottavasti sulla on jo parempi fiilis...

        Otetaas vielä uusiksi. Sä kyselit stressinhallintakeinoi poistetussa avauksessa johon mä vastasin et 'kandee kilauttaa himaan ku on stressii, nii mäki teen ku oon tällainen mutsin kultapoitsu'. Mä koitin vaan antaa neuvoi ku avaus lähti alta. Oon muutoin aivan kondiksessa :)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otetaas vielä uusiksi. Sä kyselit stressinhallintakeinoi poistetussa avauksessa johon mä vastasin et 'kandee kilauttaa himaan ku on stressii, nii mäki teen ku oon tällainen mutsin kultapoitsu'. Mä koitin vaan antaa neuvoi ku avaus lähti alta. Oon muutoin aivan kondiksessa :)

        - Artsi

        No niin, se on todella mukava kuulla :)

        Äidit on aina äitejä ❤
        Itse en enää voi äidille soittaa, mutta kaikkien joilla äiti vielä on, niin pitäkää häneen yhteyttä ⚘


    • En mä hiffaa tota... Tää on kuiteskin vain kälynen kaupunkipalsta eikä mikään elämää suurempi mesta :D

      • On se näköjää joillekki...

        Mä en tajua, että ku minusta vaan on mukavaa, kun kaupunkipalstalla on elämää. On eri aiheita, joihin voi halutessaan ottaa osaa keskusteluun. En ymmärrä tällaista omimista....


      • Anonyymi

        Elämää suurempaa ei olekaan.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On se näköjää joillekki...

        Mä en tajua, että ku minusta vaan on mukavaa, kun kaupunkipalstalla on elämää. On eri aiheita, joihin voi halutessaan ottaa osaa keskusteluun. En ymmärrä tällaista omimista....

        Välillä ihmetyttää miksi keskusteluja poistetaan. No. Ei mun tarvi sitä tajuta. Välillä ihmetten ketä haittaa jos jutellaan niitä näitä?


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Välillä ihmetyttää miksi keskusteluja poistetaan. No. Ei mun tarvi sitä tajuta. Välillä ihmetten ketä haittaa jos jutellaan niitä näitä?

        Aina löytyy ihmisiä, joita jokin tyhmäkin asia vaivaa..


    • Anonyymi

      Niin miksi? Miksi joku yksittäinen ketju on kuin piikki lihassa? Miksi tulla huutamaan, rähjäämään, uhkailemaan rikosilmoituksilla, kun voisi pysytellä omalla tontilla.

      • Niin hyviä kysymyksiä vailla vastausta.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Niin hyviä kysymyksiä vailla vastausta.

        Niinpä niin. Muutama yksinkertainen voi kysellä enemmän, kuin sata viisasta ehtii vastata.


    • Anonyymi

      Ihmiset on hassuja ja haluavat olla äänessä?

      • No täällä ääni kuulu, vaikka kuinka huutais..


    • Kuis kulkee?

      Tuulee niin, että tukka lähtee.

      Onneks ei ole peruukkia ;))

      • Ei lähde tukka, laitoin sen kahdelle letille. Ja vielä hattu päähän kun olin ulkona. Sitten pari ihmistä on luullut minua nuoremmaksi kuin olen..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei lähde tukka, laitoin sen kahdelle letille. Ja vielä hattu päähän kun olin ulkona. Sitten pari ihmistä on luullut minua nuoremmaksi kuin olen..

        No letit onkin hyvä tuulisella säällä.

        Ärsyttää joskus, ku hiukset on auki, niin tuuli on vetässy hiukset niin solmuun, että siinä on selvittämistä :{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No letit onkin hyvä tuulisella säällä.

        Ärsyttää joskus, ku hiukset on auki, niin tuuli on vetässy hiukset niin solmuun, että siinä on selvittämistä :{

        Nii...eikös se ole kiva, ku sanotaan näyttävän nuoremmalta :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No letit onkin hyvä tuulisella säällä.

        Ärsyttää joskus, ku hiukset on auki, niin tuuli on vetässy hiukset niin solmuun, että siinä on selvittämistä :{

        Kokeile jotain hiusuihketta, se selvittää hiukset. Juu, pidemmät hiukset on hyvä laittaa kiinni tuulisella säällä.

        Ei kai se haittaa että nuoremmaksi luullaan, vähän hupaisaa vaan. 😆


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kokeile jotain hiusuihketta, se selvittää hiukset. Juu, pidemmät hiukset on hyvä laittaa kiinni tuulisella säällä.

        Ei kai se haittaa että nuoremmaksi luullaan, vähän hupaisaa vaan. 😆

        On mulla joskus ollu noita suihkeitakin, mut nykyään käytän vain hoitoainetta, jota laitan pesun jälkeen.

        Hyvähän se vaan on, jos säilyy nuorekkaan näköisenä :)

        Joskus yks ihminen pyysi arvailemaan hänen ikäänsä. Kattelin vähän aikaa ja sit pamautin, että noin 50v.
        Ei ihan osunut nappiin....
        Hän oli 36v.

        Ihan oikeesti, niin en ikipäivänä olis uskonu nii nuoreks 😳
        Vähän oli noloa, vaikka ei se kyllä siitä mitenkää loukkaantunu.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei lähde tukka, laitoin sen kahdelle letille. Ja vielä hattu päähän kun olin ulkona. Sitten pari ihmistä on luullut minua nuoremmaksi kuin olen..

        En ehtiny sinun viestiä nähdä ku se keskustelu oltii jo poistettu.

        Tressin hallinta kuuluu myös kokkolan palstaan kuten monet muut asiat.

        Yks hyvä keino Tressin hallintaan on se että en käy läheskään joka päivä tällä palstalla vaan nautin mielummi kesästä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii...eikös se ole kiva, ku sanotaan näyttävän nuoremmalta :)

        Hyvä tapa hallita tressiä että nauttii luonnosta. Ja kesästä.

        Nauttikaa kesästä.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Hyvä tapa hallita tressiä että nauttii luonnosta. Ja kesästä.

        Nauttikaa kesästä.

        Onhan luonto rentouttava ja kesä ihana, mutta aina ei nekään poista stressiä.
        Tuotakin on monista eri syistä johtuvaa...

        Tänään kyllä ihailin ihania luonnnonkukkia. Ne kukkii just nyt niin upeesti! Niitä vois ihailla tuntikausia 🌺


    • Anonyymi

      Kylläpäs oli turha ketju!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Sori, vähän huumoria, vaikka huonoakin.

      • Älä avaa, älä lue.
        Kiitos.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Älä avaa, älä lue.
        Kiitos.

        Etkö nyt oikein ymmärtänyt? Omaa viestiäni sanoin huonoksi huumoriksi, eikä silti...😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö nyt oikein ymmärtänyt? Omaa viestiäni sanoin huonoksi huumoriksi, eikä silti...😜

        No, tässä tilanteessa en nyt oikein tajunnut tuota huumoria, mut sori, jos tarkoitus ei ollut kuitenkaan paha.


    • Anonyymi

      Sen oon huomannut,että ihmisistä on tullut ilkeitä jopa pahansuopaisua.

    • Anonyymi
    • Huomasin, että oli yks viesti poistettu ja mun vastaus tietty samalla.

      Ei ollu kyllä mitään syytä sitä hävittää, joten olis hyvä Suomi24 tarkistaa tuo automaattipoistojuttunsa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe