Millä pääsee ohjelmoimaan itse aika asetuksia sillä tavalla että kone leikkaa jatkuvasti? Nyt kone lopettaa leikkuun joka vrk ja lukee näytöllä - päivän leikkuu on täynnä- kone jatkaa seuraavana vuorokautena vaikka mitä tekisi. Mikä ihmeen rajoitus se tämä on ja miten/missä/ kuka osaa poistaa? Myynnin edistämistä? Ja kyseessä ei ole väärä ohjelmointi leikkuu ajoissa vaan koneen oma ”turva” rajoitus. Tietysti automowerita voi ostaa isompia ja nopeampia husqvarnoja mutta en ole syntynyt kulta lusikat aukoissa.
Miten on akun uusimisen tilanne , voiko itse vaihtaa vai onko huollossa kerrottava seteli tukon kera että sinulla on nyt uusi akku ja voit toimia ja tämän rahastus kuittauksen jälkeen? Akku on vireessä kun laite on uusi vielä mutta kone on käytössä tai siis olisi käytössä paljon jos suvaitsisi toimia.
Alkaa tuntua että koneet pitäisi jonkun normaalin ihmisen itse tehdä semmoisiksi että ne toimii eikä herjaile turhia.
Ohjelmointiin pääsy automower?
Anonyymi
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433044Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751561- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1021081Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1001071