Millä pääsee ohjelmoimaan itse aika asetuksia sillä tavalla että kone leikkaa jatkuvasti? Nyt kone lopettaa leikkuun joka vrk ja lukee näytöllä - päivän leikkuu on täynnä- kone jatkaa seuraavana vuorokautena vaikka mitä tekisi. Mikä ihmeen rajoitus se tämä on ja miten/missä/ kuka osaa poistaa? Myynnin edistämistä? Ja kyseessä ei ole väärä ohjelmointi leikkuu ajoissa vaan koneen oma ”turva” rajoitus. Tietysti automowerita voi ostaa isompia ja nopeampia husqvarnoja mutta en ole syntynyt kulta lusikat aukoissa.
Miten on akun uusimisen tilanne , voiko itse vaihtaa vai onko huollossa kerrottava seteli tukon kera että sinulla on nyt uusi akku ja voit toimia ja tämän rahastus kuittauksen jälkeen? Akku on vireessä kun laite on uusi vielä mutta kone on käytössä tai siis olisi käytössä paljon jos suvaitsisi toimia.
Alkaa tuntua että koneet pitäisi jonkun normaalin ihmisen itse tehdä semmoisiksi että ne toimii eikä herjaile turhia.
Ohjelmointiin pääsy automower?
Anonyymi
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059