Paras traktori!

raimo

Eihän täällä ole Volvosta mitään juttua.. Eiks tän pitäny olla traktoripalsta. Volvohan on synonyymi traktorille. No en sit tiie.. Niin ja se on paras rattori se Volvo. Kulkeekin paljon kovempaa kuin joku Zetor.

64

11447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KP-667

      (ääliö)

      • KP

        mistä noita kirkiisejä oikeen sikiää.. ne ilmaantuu millon millekkin palstalle kertomaan mielestään hyvää juttua joka on naurattunu muutamaa ihmistä muutama kuukausi sitten...


      • volvoilija
        KP kirjoitti:

        mistä noita kirkiisejä oikeen sikiää.. ne ilmaantuu millon millekkin palstalle kertomaan mielestään hyvää juttua joka on naurattunu muutamaa ihmistä muutama kuukausi sitten...

        Onhan niitä Volvo-merkkisiä, oikein traktoriksi kutsuttuja traktoreita, sellaisia komean ruskeita.
        Kulkevat varmasti kovempaa, kuin jotkut Zetorit.
        On kyllä Zetoreita, jotka kulkevat jopa 60km/h.


    • joku.com

      john deere on paras taraktori, kaikilla viisailla maanviljeliöillä on john deere:)

      • Seurailija...

        Muuten John Deere on varmasti hyvä, mutta on niin ruma ja rumanvärinen, että en viitsi pellolleni viedä. Ja jos naapuriullakin on, niin sekin häirittee minua!


    • Olet sattunut lukemaan Tractor Poweria?

      Volvon ylistyslaulua suomenkin kielellä!

      Minäkin olen lukenut ko. lehteä ja minua ahdistaa tuollaisessa menneiden aikojen legendoja ylistävässä lehdessä esiintyvä Volvon ylistyslaulu. (täysin vierasta ainakin tällä kulmalla Suomea)

      Esitelläänhän siellä muitakin, mutta Volvoa pidetään traktorina, melkeinpä ainoana ja lehdestä lehteen.

      Ei se Volvo ollut monenkaan suomalaisen mielestä mitenkään edes varteenotettava vaihtoehto silloin aikanaan.

      Hurrien legendaa vaan! Onhan se tietenkin kotimainen traktori ruotsalaisille, kuten Volvoon sulautunut BM: kin. Meillä taas Kullervo, Takra ja Valmet/Valtra. Niin ja Valmet nielaisi Volvo-BM:n, tai pelkkä Volvo kai se silloin enää oli?

      • Kokemustakin onpi

        Joo, traktori se on. Olin nuorena miehenä töissä Eskilstunassa ja teimme Volvo BM -merkkisiä traktoreita. Sitten myöhemmin tuli ajettua Volvo 244:lla kun oikeiden traktoreiden teko oli lopetettu. Se 244 oli tunnettu parista asiasta: "Iso päältä ja pieni sisältä" ja "heikko moottori, mutta iso polttoaineenkulutus". Huonolla kelillä sillä ei päässyt pihasta tielle, vaan piti käynnistää wanha Saab.


      • Volvo BM!

        Fuusion jälkeenhän merkki oli jonkin aikaa Volvo BM Valmet ja lopetti Vallut sen korvia raastavan ulinan voimansiirrosta, sekä tehojen hukkaamisen! Mielipide on kuin persereikä, sellainen löytyy jokaiselta! Itse "kannatan" Belarusta, vanhemmat on halpoja ostaa ja saa edullisesti varaosia, kun tarvii!


      • vrav

        se tuppaa olemaan että mielipiteet ovat vankimpia niistä asioista joista ei mitään tiedä. Montakos Volvoa traktoritarhassasi on/on ollut ? KOKEMUKSESTA voin sanoa että Volvo pesee aikalaisensa mennen tullen, niin kestävyydessä kuin monessa muussakin asiassa.

        Syy miksei Volvo juurikaan saanut Suomessa jalansijaa, oli korkea hinta. Ei se ole koneen syy jos ostajat ovat persaukisia. Niin vaan oli jo silloin ettei hyvää saanut halvalla.

        Jatka vaan lehtien lukemista, niin saadaan korvaamatonta kokemusta eri merkeistä, malleista ja varsinkin niiden ominaisuuksista.


    • tosikone

      Valmetti oli ennen paras, mutta nyt senpaikan on perinyt Valtra. Traktori kun on työkone eikä mikään muovinen moponkorvike!

      • pohojosenpoika16v

        Jontikka on porvareiden leikkikalu ja vaihteet menee heti paskaksi......valtra tai massikka se olla pittää!!


      • turvesuolla
        pohojosenpoika16v kirjoitti:

        Jontikka on porvareiden leikkikalu ja vaihteet menee heti paskaksi......valtra tai massikka se olla pittää!!

        jos siellä pelittää 15000 tuntia niin kestää maataloustyötä vähintään tuplasti


      • Briketti
        turvesuolla kirjoitti:

        jos siellä pelittää 15000 tuntia niin kestää maataloustyötä vähintään tuplasti

        Mikä merkki kestää turvesuolla 15000 tuntia ?


      • New-Holland
        Briketti kirjoitti:

        Mikä merkki kestää turvesuolla 15000 tuntia ?

        Fiat ainoa oikea traktori turvesuolle kuin olin nuorena ajamassa turvesuolla, toisia merkkejä ei käytettykään turpeen nostoon koska ne eivät kestäneet kokeilivat kyllä.


      • Ferkussionisti
        pohojosenpoika16v kirjoitti:

        Jontikka on porvareiden leikkikalu ja vaihteet menee heti paskaksi......valtra tai massikka se olla pittää!!

        Ei oo riemulla rajaa, ku Fergulla ajaa.


      • Käyntiin pakkasella
        Ferkussionisti kirjoitti:

        Ei oo riemulla rajaa, ku Fergulla ajaa.

        Leyland on paras


      • New-Holland
        Käyntiin pakkasella kirjoitti:

        Leyland on paras

        Lähtee mikä traktori vaan käyntiin jos ei muuten mikäli akussa virtaa on.Roikan päästä avainta näyttämällä tietenkin kunnossa oleva kone.


      • mammari lammari
        pohojosenpoika16v kirjoitti:

        Jontikka on porvareiden leikkikalu ja vaihteet menee heti paskaksi......valtra tai massikka se olla pittää!!

        jontikka on maailman surkein peli


      • MF mies

        Täys järkiset tietää Valtra on syvältä


      • Vilsm
        mammari lammari kirjoitti:

        jontikka on maailman surkein peli

        Minkäs takia?


      • Anonyymi
        pohojosenpoika16v kirjoitti:

        Jontikka on porvareiden leikkikalu ja vaihteet menee heti paskaksi......valtra tai massikka se olla pittää!!

        Ai niin valametti, se maasepän tekemä. Ei mitään suunnittelua, siitä sattu semmonen vaan tulemaan.


      • Anonyymi
        Ferkussionisti kirjoitti:

        Ei oo riemulla rajaa, ku Fergulla ajaa.

        No kyllä se on kyyditä tippunut se, verkukin.


      • Anonyymi
        Käyntiin pakkasella kirjoitti:

        Leyland on paras

        Eipä kun nuhvi!


      • Anonyymi
        Ferkussionisti kirjoitti:

        Ei oo riemulla rajaa, ku Fergulla ajaa.

        Fiat. Steyr. Volvo bm Valmet. Ford näillä ois kiva ajella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiat. Steyr. Volvo bm Valmet. Ford näillä ois kiva ajella

        Belkku on paras!


      • Anonyymi
        New-Holland kirjoitti:

        Fiat ainoa oikea traktori turvesuolle kuin olin nuorena ajamassa turvesuolla, toisia merkkejä ei käytettykään turpeen nostoon koska ne eivät kestäneet kokeilivat kyllä.

        Fergu on huono


      • Anonyymi
        MF mies kirjoitti:

        Täys järkiset tietää Valtra on syvältä

        Valtran hyvät puolet

        1.kestää kauan
        2.on laadukas
        3.on parhain rattori


    • renki torpparilla

      kyllä jos työkoneitten kunkkua haetaan tm-150 on se!!156000 ajettu eikä murheita ole ollu.vaihteet ja muut toimii.ja tietenki vanha 110 on luottopeli aina.

    • KULLERVO+++

      paremmuusjärjestyjsessä ovat : FENDT,JOHN DEERE,NEW HOLLAND, MF,ZETOR,BELARUS,
      DEUZ-FAHR, VALMET

      • New Holland

        Kokemusta noista kaikista merkeistä Fendt en tiedä tudaanko edes suomeen ?Kyllähän heinäseipäitä kerää fendillä ja Jontikallakin Belaruksesta en ole varma.On huoltomies pian paikalla ruvetaan 15 h turvekärryn edessä Fendillä ja jontikalla ajamaan pahimillaan palokunta myös.


      • hyvä kones neval
        New Holland kirjoitti:

        Kokemusta noista kaikista merkeistä Fendt en tiedä tudaanko edes suomeen ?Kyllähän heinäseipäitä kerää fendillä ja Jontikallakin Belaruksesta en ole varma.On huoltomies pian paikalla ruvetaan 15 h turvekärryn edessä Fendillä ja jontikalla ajamaan pahimillaan palokunta myös.

        ei siitä puutu kun vaihdelaatikko/perä/taka-aksila ai niin joo ja ajovoimanotto että saadaan kaikki hepat töihin eikä turhaan sutimiseen


      • fendtiä
        hyvä kones neval kirjoitti:

        ei siitä puutu kun vaihdelaatikko/perä/taka-aksila ai niin joo ja ajovoimanotto että saadaan kaikki hepat töihin eikä turhaan sutimiseen

        suomeen. valtra tuopi. onhan se samaa virmaakin-agco. jos katotaan suomen rattori myyntiä, niin valtrahan siellä on keulilla. jontikat ja new hollandit tullee kaukana. fendt viimesenä, kalliin hintansa vuoksi.

        tämä ei tosin kerro totuutta näistä koneista.
        jontikka on taannoin vissiin keksiny jo vaihelaatikon, ja sikäli jos niitä vehkeitä ei raiskaa niin nehän kestää ja ohan sillä nyt pakkasilla vielä vaihelaatikon lämmityski. new hollandista ei oo paljon kokemuksia.
        valtra on suomessa suosittu siksi, että se on yksinkertainen käyttää. harva suomalainen viljelijä haluaa monimutkaisuutta niinkin yksinkertaiseen asiaan kuin rattorilla ajoon. toki nykyvaltratkin menee kummallisuuksiin, tuntuu ettei rattorimerkit enää muuta kehitä kuin sitä prkleen käsinojaa ja automaattivaihteistoa. ("portaaton vaihteisto")
        tämänkin portaattoman lootan on fendt tehny ensimmäisenä..

        maailman laajusesti jontikka on suurin valmistaja, johtunekko kysyntä siitä, että yhä useammat alkaa jontikkaa käyttämään, vaiko siitä että vanha meni rikki?


        tosiaan se volvo. ketjun aloittajahan viittasi toki tähän ruotsalaislähtöiseen autoon....?
        saapihan se kulukea lujempaa ku zetori, mutta iskeppä 12 tn paskakärry perään ja koitappa kiskottaa sillä. ensinnäkin veikkaisin ettei aloittajalla ole itellä volvoa 2. ei ole autossaan koukkua, 3. se paskakärryn vetosilimukka ei passaa siihen koukkuun mikä sillä siinä on.
        iskeppä mikä tahansa auto ja mikä tahansa maatalousrattori (huom. ajokuntoinen, ei puutarharattori)
        vetokisaan, häviää se henkilöauto: johtuen massasta. se on aivan sama vaikka se kulukee miljoonaa jos sillei mitään tee.

        volvon oikia rattori, ei pärjää nykypäivänä rattorimarkkinoilla, koska se on jäänyt kehityksessä jälkeen.
        aikanansa varmaan ollut asiakampe.


      • New Holland
        fendtiä kirjoitti:

        suomeen. valtra tuopi. onhan se samaa virmaakin-agco. jos katotaan suomen rattori myyntiä, niin valtrahan siellä on keulilla. jontikat ja new hollandit tullee kaukana. fendt viimesenä, kalliin hintansa vuoksi.

        tämä ei tosin kerro totuutta näistä koneista.
        jontikka on taannoin vissiin keksiny jo vaihelaatikon, ja sikäli jos niitä vehkeitä ei raiskaa niin nehän kestää ja ohan sillä nyt pakkasilla vielä vaihelaatikon lämmityski. new hollandista ei oo paljon kokemuksia.
        valtra on suomessa suosittu siksi, että se on yksinkertainen käyttää. harva suomalainen viljelijä haluaa monimutkaisuutta niinkin yksinkertaiseen asiaan kuin rattorilla ajoon. toki nykyvaltratkin menee kummallisuuksiin, tuntuu ettei rattorimerkit enää muuta kehitä kuin sitä prkleen käsinojaa ja automaattivaihteistoa. ("portaaton vaihteisto")
        tämänkin portaattoman lootan on fendt tehny ensimmäisenä..

        maailman laajusesti jontikka on suurin valmistaja, johtunekko kysyntä siitä, että yhä useammat alkaa jontikkaa käyttämään, vaiko siitä että vanha meni rikki?


        tosiaan se volvo. ketjun aloittajahan viittasi toki tähän ruotsalaislähtöiseen autoon....?
        saapihan se kulukea lujempaa ku zetori, mutta iskeppä 12 tn paskakärry perään ja koitappa kiskottaa sillä. ensinnäkin veikkaisin ettei aloittajalla ole itellä volvoa 2. ei ole autossaan koukkua, 3. se paskakärryn vetosilimukka ei passaa siihen koukkuun mikä sillä siinä on.
        iskeppä mikä tahansa auto ja mikä tahansa maatalousrattori (huom. ajokuntoinen, ei puutarharattori)
        vetokisaan, häviää se henkilöauto: johtuen massasta. se on aivan sama vaikka se kulukee miljoonaa jos sillei mitään tee.

        volvon oikia rattori, ei pärjää nykypäivänä rattorimarkkinoilla, koska se on jäänyt kehityksessä jälkeen.
        aikanansa varmaan ollut asiakampe.

        Raiskataan traktoreita sanan varsinaisessa merkityksessä varmasti yksi eniten traktoria kuluttavaa työtä aina hana pohjassa vedettävää takana Fiattia tulee ikävä.Härpäkkeitä on nykyään kaikki tarktorit kone vaihtoo kevyempiin töihin sitten kuin on liian kulunut tai jos ei kestä.


      • Kaarlo u 1951
        New Holland kirjoitti:

        Raiskataan traktoreita sanan varsinaisessa merkityksessä varmasti yksi eniten traktoria kuluttavaa työtä aina hana pohjassa vedettävää takana Fiattia tulee ikävä.Härpäkkeitä on nykyään kaikki tarktorit kone vaihtoo kevyempiin töihin sitten kuin on liian kulunut tai jos ei kestä.

        Sanokaas mitä ootte uusista zetoreista mieltä itseä kiehtoo niissä elektroniikan vähyys ja sen myötä toiminta varmuus einiinkää edullisuus! kun en oo ikään kokeillu zetoria! Ei tarvia noita fiatteja mulle kehua! perus napakymppi fiatti puksuttaa kyllä mailman tappiin iveco kestää!..vaan kyllä kun turbotetaan ja alataan oikeen tehoja ottamaan ees 150 kaakkia ja sen jälkeen valjastetaan tositoimiin kyllä höyryää joka kulmasta ja sylkee öljynsämäkeen! vanha urkkikin kestää paremmin kutittelua aina sinne 200 kaakkiin asti! katsokaa esim n141 valtran suoritus kykyä väänöt o puolet paremmat ku napakympissä ja eipä ainaskaan vielä oo kuulunu etteikö kestäs sisudiesel sellasella virtyksellä! sanonpa vaan että aika on ajanut belaruksella napakympistä ohi jo vuosia sitten!


      • kj
        Kaarlo u 1951 kirjoitti:

        Sanokaas mitä ootte uusista zetoreista mieltä itseä kiehtoo niissä elektroniikan vähyys ja sen myötä toiminta varmuus einiinkää edullisuus! kun en oo ikään kokeillu zetoria! Ei tarvia noita fiatteja mulle kehua! perus napakymppi fiatti puksuttaa kyllä mailman tappiin iveco kestää!..vaan kyllä kun turbotetaan ja alataan oikeen tehoja ottamaan ees 150 kaakkia ja sen jälkeen valjastetaan tositoimiin kyllä höyryää joka kulmasta ja sylkee öljynsämäkeen! vanha urkkikin kestää paremmin kutittelua aina sinne 200 kaakkiin asti! katsokaa esim n141 valtran suoritus kykyä väänöt o puolet paremmat ku napakympissä ja eipä ainaskaan vielä oo kuulunu etteikö kestäs sisudiesel sellasella virtyksellä! sanonpa vaan että aika on ajanut belaruksella napakympistä ohi jo vuosia sitten!

        Urkki paras hinta/laatu suhteeltaan:


      • DB
        New Holland kirjoitti:

        Kokemusta noista kaikista merkeistä Fendt en tiedä tudaanko edes suomeen ?Kyllähän heinäseipäitä kerää fendillä ja Jontikallakin Belaruksesta en ole varma.On huoltomies pian paikalla ruvetaan 15 h turvekärryn edessä Fendillä ja jontikalla ajamaan pahimillaan palokunta myös.

        David Brown 1390 paras sen aikainen traktori nelivetoisista. Pieniruokainen ja iso hytti. Vm 1982


      • Vkck
        New Holland kirjoitti:

        Kokemusta noista kaikista merkeistä Fendt en tiedä tudaanko edes suomeen ?Kyllähän heinäseipäitä kerää fendillä ja Jontikallakin Belaruksesta en ole varma.On huoltomies pian paikalla ruvetaan 15 h turvekärryn edessä Fendillä ja jontikalla ajamaan pahimillaan palokunta myös.

        Nyykkäriä ja casee näyttäs olevan perkeleesti tuvehommi. Jontikka ja moni muu lämpiää niin paljon. Iveco on kyllä voimakas kone muutenkin


    • 11+5

      Volvon on aika jättänyt, nytkin odotellut voa stefaa 3 kuukautta ruotsista, ei löydy, edes tiivistekeskus ei tiedo semmoista kokoa mitä siinä käytetään (tuumamitoitus). No onneksi ei ole enää työkäytössä, joutaa seisomaan.

      Muutenkin kun katsoo esim. ikh luetteloa on volvon varaosamäärä köyhää...

      Se on se aika joka on volvon pois syönyt...

      • kj

        Oletko kysynyt osia Valtralta? Valmethan osti aikoinaan Volvon traktorituotannon.


      • 4+1
        kj kirjoitti:

        Oletko kysynyt osia Valtralta? Valmethan osti aikoinaan Volvon traktorituotannon.

        Sieltä se on kysyttykkin... kovin voivottelivat, ettei tahdo volvoon enää osia saada, samoin on kohtalo 70 luvun valmettien ja osin jo 05 sarjankin kanssa.


      • kkkkkkkkkkkkkkkkkkk

        top-osa tampere tekee sulle stefan mallin tai mittojen mukaan


    • jepulis jee

      Volvo BM teki aikoinaan jopa Valmetistakin traktorin. Elikkä esim: ei enää itänaapurin laakereita eikä hammaspeikkoja laatikossa, ei paskaa pehmeää patarautaa, ei vetoisaa ja muutenkin karseaa koppia vaan huippuhieno ohjaamo, ei enää kirveellä veistettyä ulkokuorta, ei typeriä hevosenkenkävirityksiä vetovarsien kiinnityksenä (nyt koneet pysyi perässä ja niitä kesti traktorinkin puolesta käyttää), ei enää jarrujen eikä hydrauliikan puutetta, jne.

      Tuskimpa montakaan 6400/8400 kaltaista legendaa olisi Valmetilta syntynyt ilman Volvo BM:ää.

      Oikein huvittaa katsella nykyään 05-sarjan Volvo BM Valmeteita, kun monet meikkailijat ovat niihin tarroja uusiessaan "unohtaneet" tyystin Volvo BM:n. Ei paljoa ymmärretä kunniottaa...

      • VARMA VALMETTI

        VALMETTI SE ON TRAKTORI VANHANAKIN 405 KEVYT JA KETTERÄ AINA VALMIS PARTIOON . OLI MULLA MASSIKKA NOKKA OLI RASKAS KAIKKI VAIKEAN TAKANA KORJAUKSIA ,KORJAUKSIA EI TAHTONUT SAADA
        TEHTYÄ ,JOS JOTAIN JOUTUI KORJAAMAAN AINA PITI PURKAA JA MAHASTA OLI KIINNI JA AINA JOKIN MENI
        ALTA RIKKI .VALMETISSA EI OLE ONGELMIA KAIKKI ON YKSINKERTAISTA SOPII MULLE KUIN ......


      • AOIFHIU

        äläs mielistele ruotsalaisia,kyllä ne on suomalaiset sen valtra/valmetin tehneet,ne legendatkin !


    • FORDISTI.

      FORD ON PARAS TRAKTORIMERKKI JA PISTE, NOIN KESKIMÄÄRIN. MISSÄÄN MERKISSÄ EI KAIKKI MALLIT OLE PARHAITA, MUTTA KESKIMÄÄRIN MITATTUNA.

      • pääsevät kaikki

        taivaaseen koska maanpäällisessä helvetissä on jo oltu melkein koko ikä.Vallujen omistajat
        ovat ikänsä olleet tehtaan koekaniineja ja lastentautien maksajia. Tuskaisen elämän takia lienevät
        aika harmaita tai peräti kaljuja. Kuulo on jo ajat sitten menetetty karmean ulinan ja vollotuksen
        seurauksena ja nyt kuvittelevat puolikuuroina vallun olevan maailman hiljaisin.Pienten vallujen
        turkkilaisvaihdelaatikoissa ei vieläkään oikein tahdo ulinat pysyä sisäpuolella.
        JD taitaapi olla se tavoitelluin ja karehdituin merkki näinä aikoina Fendtin ohella. Onhan se
        maailman suurin itsenäinen valmistaja ja kahdeksan kertaa enemmän myyty Euroopassa kuin
        Valtsu jonka omistuskaan ei enää ole Suomessa.


      • Traktoriukkeli69v
        pääsevät kaikki kirjoitti:

        taivaaseen koska maanpäällisessä helvetissä on jo oltu melkein koko ikä.Vallujen omistajat
        ovat ikänsä olleet tehtaan koekaniineja ja lastentautien maksajia. Tuskaisen elämän takia lienevät
        aika harmaita tai peräti kaljuja. Kuulo on jo ajat sitten menetetty karmean ulinan ja vollotuksen
        seurauksena ja nyt kuvittelevat puolikuuroina vallun olevan maailman hiljaisin.Pienten vallujen
        turkkilaisvaihdelaatikoissa ei vieläkään oikein tahdo ulinat pysyä sisäpuolella.
        JD taitaapi olla se tavoitelluin ja karehdituin merkki näinä aikoina Fendtin ohella. Onhan se
        maailman suurin itsenäinen valmistaja ja kahdeksan kertaa enemmän myyty Euroopassa kuin
        Valtsu jonka omistuskaan ei enää ole Suomessa.

        Ei ole Fendtinkään omistus Suomessa eikä edes Saksassa, vaan USA:ssa ja samalla lailla MF:n USA:ssa. Mutta ei se kovin paljoa vaikuta, voittoa vaan pitää tuottaa kaikkien että pörssissä ovat tyytyväisiä.
        Eikä vaihdelaatikon ääni taida riippua valmistuspaikasta vaan rakenteesta. Jos on pitkät laakerivälit ja akseleilla paljon heliseviä osia, niin ääntäkin tulee.
        JD:tä näyttää olevan hyvin saatavana tuoreina vaihtokoneina, mistähän sekin johtuu?
        Itse olin joskus Ruotsissa Bolinder Munktellin tehtaalla kesätöissä, kyllä niitä hyvinä traktoreina silloin 60-luvulla pidettiin.


    • djkhjklöjhj

      johd deere on aivan vitun paska hommattii ni seuraavana päivänä hajos
      VALTRA se paras on

    • koneeeh

      Zetor, kun toimintavarmuus ratkaisee. Varmaa perustekniikkaa. Varaosia saa kaikkiin malleihin 25A ----> Proxima ja Forterra malleihin. Varmasti kestävä, kun ei mitään ylimääräisiä sähkö härpäkkeitä ole. Mikä parasta Zetor tarjoaa 4-vuoden tehdastakuun ja kokemusta Tshekki tehtaalla on jo yli 65 vuotta!

    • Jorma Peura

      Olin tuossa renkinä Fendtillä pellolla, mikä se isoin 900 nyt lienee. Helvetin hyvä vehje ajella, ihan sama miten ajelee, ei lopu pito tai voima. Vähän kapeat lautaset oli perässä, 8m olisi jo parempi. Aika vittumainen räikkä huutaa kun aine alkaa olla vähissä. Kokemus lapsista lienee eduksi :D

      Ajoin päivän myös 100h veivatulla 7-sarja jontikalla. Toivoisi kyllä että alueet 3kpl olis välitetty enemmän limittäin. Vaihdekepissä , - ja auto, hyvä systeemi. Ahtimen anturista alkoi valittamaan kun loppupäivästä aloin polttamaan ihan tosissaan.

      Jos pitäs näistä valita kummalla lähden ajamaan yötä myöden pellolla, niin onhan se Fendt. Täytyy olla aika paljon peltoa ja maksukykykä ettei mene tällaiset vehkeet vähän ajettuina kiertoon.

    • nelkkuvalko

      Belarus ehdottomasti!

    • 2002-2013

      Ikivanha ketju taas kaivettu esille.

    • Braha

      2-pytty ZETORI ON PARAS RATTORI...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      JCB 4CX nelivetoinen ja nelipyöräohjattu kaivurikuormaaja!!!

    • Anonyymi

      otan aina lakin päästä,kun jontikka tulee vastaan!
      pikkusen kunnioitusta ja käytöstapoja Jantterit!!

    • Anonyymi

      Case IH on paras

    • Anonyymi

      Mercedes benz. Steyr ja kolmantena bm noita kun pääsis ajaa

    • Anonyymi

      Taitaa olla kommentoijat nuorempia. Meikä on 6- kymppinen.
      Kyllä sitä 70- ja 80- luvuilla sanottiin Volvojen henkilöautoja traktoreiksi. Lienee peruja panssarivaunumaisesta rautaa- rajalle- raskaasta olemuksesta, teho- painosuhteesta, isoista pyöristä ja luotettavuudesta jota traktoreilta odotettiin.
      Olihan se 140- tai 240- mallin Volvo aika jyrä mutta vakaa ja aikansa turvallisin henkilöauto.

      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa,onhan tuo vitsinä jo niin vanha,ettei se ketään täysipäistä huvita.


    • Anonyymi

      Steyr. Ford ja fiat siinä mun kolmen karki

    • Anonyymi

      Majori saatanan käppänät

    • Anonyymi

      Ford jaValtra ovat parhaat traktorit joita löytyy ;\

    • Anonyymi

      Ford kestää kauan jos haluat kestävän traktorin osta Ford

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe