Tyks omavointi

Anonyymi

Onko joku päässyt Tyksin omavointi sivulle täyttämään oirekyselykaavakkeen?

23

3563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivätkö ne sivut vieläkään toimi. Toukokuun lopussa yritin ja silloin ei päästänyt sivuille.

• Anonyymi

Eivätpä tunnu toimivan.

• Anonyymi

Mä olen kyllästynyt koko Tyksiin ja kierrän kaukaa koko paskan. Sen jälkeen kun uusi porttaali tuli niin kaikki meni helvetin huonoksi ja mikään ei siellä pelitä eikä tieto kulje. Siirryin terveystalon asiakkaaksi.

• Anonyymi

Olen ihmetellyt kun ei sieltä ole tullut lainkaan kutsukirjettä ja leikkausaika on huomenna. Onko miten yleistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihmetellyt kun ei sieltä ole tullut lainkaan kutsukirjettä ja leikkausaika on huomenna. Onko miten yleistä?

Mulla kävi alkuvuodesta sellainen tapaus Tyksin kanssa että odotin pääsyä leikkaukseen. Lopulta Tyksistä tuli sitten kirje ja se olikin sitten lasku peruttamattomasta leikkaus ajasta. Soitin Tyksiin ja kerroin että en ollut saanut mitään tietoa leikkaus ajasta. Sanoivat Tyksistä vaan että eivät he enää kutsukirjeitä juurikaan lähettele ja että minun olisi pitänyt itse selvittää ett koska leikkaus aika on.

Surkeeksi on todellakin mennyt Tyksin touhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kävi alkuvuodesta sellainen tapaus Tyksin kanssa että odotin pääsyä leikkaukseen. Lopulta Tyksistä tuli sitten kirje ja se olikin sitten lasku peruttamattomasta leikkaus ajasta. Soitin Tyksiin ja kerroin että en ollut saanut mitään tietoa leikkaus ajasta. Sanoivat Tyksistä vaan että eivät he enää kutsukirjeitä juurikaan lähettele ja että minun olisi pitänyt itse selvittää ett koska leikkaus aika on.

Surkeeksi on todellakin mennyt Tyksin touhut.

Häh!

• Anonyymi

Virallisten COVID-tilastojen mukaan moninkertaisesti enemmän ihmisiä on kuollut COVID-rokotteisiin 6 kuukaudessa kuin koronavirukseen 15 kuukaudessa. Järkyttävä tilastotieto on uutisoitu Skotlannista.

• Anonyymi

Eli joillekkin sitten lähetetään kutsukirje ja joillekkin ei. Miksiköhän näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli joillekkin sitten lähetetään kutsukirje ja joillekkin ei. Miksiköhän näin?

Tyksissä on kyllä mukavat ja asialliset lääkärit ja hoitajat, mutta se ei vielä riitä. Kyllä potilaille pitää kirjeitse ilmoittaa tutkimus ja leikkaus ajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyksissä on kyllä mukavat ja asialliset lääkärit ja hoitajat, mutta se ei vielä riitä. Kyllä potilaille pitää kirjeitse ilmoittaa tutkimus ja leikkaus ajat.

Posti ja tuo kirjeen varmasti kotiin .

• Anonyymi

Omavointi palvelu ei ole mitenkään Tyksin alainen palvelu vaan sitä ylläpitää terveyden ja hyvinvoinninlaitos. Tyksin Porttaali eli hallintokeskus sijaitsee uudessa Majakka-sairaalassa ja sieltä lähtevät potilaille kutsukirjeet ja kaikki muu tärkeä tieto kuten aika ja paikka missä toimenpiteet suoritetaan.

• Anonyymi

Eli PITÄISI lähteä kutsukirjeet.

• Anonyymi

Sinulle joka kirjoitit että sait laskun Tyksistä peruuttamattomata leikkaus ajasta niin sun olisi kannattanut käydä omavointi palvelussa ja sieltä kohta tulevat aikani Tyksiin kohta. Siellä leikkaus aikasi olisi ollut näkyvillä.

• Anonyymi

Omavointi palvelu toimii kyllä ihan normaalisti sillä äsken juuri sinne kirjauduin.

• Anonyymi

Tulee ottaa huomioon niin on iäkkäitä ihmisiä, joilla ei ole tietokonetta eikä sen koommin älypuhelinta, joten paperille kirjoitetut kutsut tulee lähettää kaikille myöskin iästä riippumatta. Skannaus ei ole vaikea temppu siellä TYKS:an päässä, kuka sen sitten tekeekin. Olkaa niin ystävällisiä ja lähettäkää paprulle skannattu kutsu kaikille asiakkaille, Kiitos.

• Anonyymi

Eihän tää ole totta eihän. Ajat pitää tulla kotiin kirjeellä, tekstarilla ja vielä vaikka emaililläkin ettei vaan jää tieto saamatta. Kukaan mistään netistä niitä käy jatkuvasti bongailemassa. Mitä tää tämmönen oikein on.

• Anonyymi

Tosi.

• Anonyymi

Ikinä kuulukaan mistään Omavointipalvelusta.

• Anonyymi

Toimii mutta kysymykset on melko lailla typeriä

• Anonyymi

Ei pääse sivuille

• Anonyymi

Kunto on hyvä ,paitsi vasen jalka on epävarma astuessa

• Anonyymi

En ole päässyt, yritin jo useamman kerran.

• Anonyymi

Ei päästä (oma)kone Tyksin omavointipalveluun. Pyytää lisäsuojauksia vaikka läppärissäni on kasittääkseni vahvimmat suojaukset ns perussivuille mitä nyt olla voi. Tästä päättelen että Tyksin sivu on mitä on ja siksi hylkii kone hylkii sitä. Vain subjektiivinen ajatukseni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4641
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      391
      1391
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      892
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      877
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe