Onko joku päässyt Tyksin omavointi sivulle täyttämään oirekyselykaavakkeen?
Tyks omavointi
23
3563
Vastaukset
- Anonyymi
Eivätkö ne sivut vieläkään toimi. Toukokuun lopussa yritin ja silloin ei päästänyt sivuille.
- Anonyymi
Eivätpä tunnu toimivan.
- Anonyymi
Mä olen kyllästynyt koko Tyksiin ja kierrän kaukaa koko paskan. Sen jälkeen kun uusi porttaali tuli niin kaikki meni helvetin huonoksi ja mikään ei siellä pelitä eikä tieto kulje. Siirryin terveystalon asiakkaaksi.
- Anonyymi
Olen ihmetellyt kun ei sieltä ole tullut lainkaan kutsukirjettä ja leikkausaika on huomenna. Onko miten yleistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihmetellyt kun ei sieltä ole tullut lainkaan kutsukirjettä ja leikkausaika on huomenna. Onko miten yleistä?
Mulla kävi alkuvuodesta sellainen tapaus Tyksin kanssa että odotin pääsyä leikkaukseen. Lopulta Tyksistä tuli sitten kirje ja se olikin sitten lasku peruttamattomasta leikkaus ajasta. Soitin Tyksiin ja kerroin että en ollut saanut mitään tietoa leikkaus ajasta. Sanoivat Tyksistä vaan että eivät he enää kutsukirjeitä juurikaan lähettele ja että minun olisi pitänyt itse selvittää ett koska leikkaus aika on.
Surkeeksi on todellakin mennyt Tyksin touhut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kävi alkuvuodesta sellainen tapaus Tyksin kanssa että odotin pääsyä leikkaukseen. Lopulta Tyksistä tuli sitten kirje ja se olikin sitten lasku peruttamattomasta leikkaus ajasta. Soitin Tyksiin ja kerroin että en ollut saanut mitään tietoa leikkaus ajasta. Sanoivat Tyksistä vaan että eivät he enää kutsukirjeitä juurikaan lähettele ja että minun olisi pitänyt itse selvittää ett koska leikkaus aika on.
Surkeeksi on todellakin mennyt Tyksin touhut.Häh!
- Anonyymi
Virallisten COVID-tilastojen mukaan moninkertaisesti enemmän ihmisiä on kuollut COVID-rokotteisiin 6 kuukaudessa kuin koronavirukseen 15 kuukaudessa. Järkyttävä tilastotieto on uutisoitu Skotlannista.
- Anonyymi
Eli joillekkin sitten lähetetään kutsukirje ja joillekkin ei. Miksiköhän näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli joillekkin sitten lähetetään kutsukirje ja joillekkin ei. Miksiköhän näin?
Tyksissä on kyllä mukavat ja asialliset lääkärit ja hoitajat, mutta se ei vielä riitä. Kyllä potilaille pitää kirjeitse ilmoittaa tutkimus ja leikkaus ajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyksissä on kyllä mukavat ja asialliset lääkärit ja hoitajat, mutta se ei vielä riitä. Kyllä potilaille pitää kirjeitse ilmoittaa tutkimus ja leikkaus ajat.
Posti ja tuo kirjeen varmasti kotiin .
- Anonyymi
Omavointi palvelu ei ole mitenkään Tyksin alainen palvelu vaan sitä ylläpitää terveyden ja hyvinvoinninlaitos. Tyksin Porttaali eli hallintokeskus sijaitsee uudessa Majakka-sairaalassa ja sieltä lähtevät potilaille kutsukirjeet ja kaikki muu tärkeä tieto kuten aika ja paikka missä toimenpiteet suoritetaan.
- Anonyymi
Eli PITÄISI lähteä kutsukirjeet.
- Anonyymi
Sinulle joka kirjoitit että sait laskun Tyksistä peruuttamattomata leikkaus ajasta niin sun olisi kannattanut käydä omavointi palvelussa ja sieltä kohta tulevat aikani Tyksiin kohta. Siellä leikkaus aikasi olisi ollut näkyvillä.
- Anonyymi
Omavointi palvelu toimii kyllä ihan normaalisti sillä äsken juuri sinne kirjauduin.
- Anonyymi
Tulee ottaa huomioon niin on iäkkäitä ihmisiä, joilla ei ole tietokonetta eikä sen koommin älypuhelinta, joten paperille kirjoitetut kutsut tulee lähettää kaikille myöskin iästä riippumatta. Skannaus ei ole vaikea temppu siellä TYKS:an päässä, kuka sen sitten tekeekin. Olkaa niin ystävällisiä ja lähettäkää paprulle skannattu kutsu kaikille asiakkaille, Kiitos.
- Anonyymi
Eihän tää ole totta eihän. Ajat pitää tulla kotiin kirjeellä, tekstarilla ja vielä vaikka emaililläkin ettei vaan jää tieto saamatta. Kukaan mistään netistä niitä käy jatkuvasti bongailemassa. Mitä tää tämmönen oikein on.
- Anonyymi
Tosi.
- Anonyymi
Ikinä kuulukaan mistään Omavointipalvelusta.
- Anonyymi
Toimii mutta kysymykset on melko lailla typeriä
- Anonyymi
Ei pääse sivuille
- Anonyymi
Kunto on hyvä ,paitsi vasen jalka on epävarma astuessa
- Anonyymi
En ole päässyt, yritin jo useamman kerran.
- Anonyymi
Ei päästä (oma)kone Tyksin omavointipalveluun. Pyytää lisäsuojauksia vaikka läppärissäni on kasittääkseni vahvimmat suojaukset ns perussivuille mitä nyt olla voi. Tästä päättelen että Tyksin sivu on mitä on ja siksi hylkii kone hylkii sitä. Vain subjektiivinen ajatukseni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866