Luullaan lesboksi

Anonyymi

Siis kun menin 7 nii mun kaverit kysy useamman kerran että oonko lesbo
En siis oo ja sanoin sen


mut nyt viimeisellä viikolla se tuli taas esille odotin että ope tulee luokkaan ja menin sohvalle ja sitä vastapäätä oli 4 meijän luokkalaista poikaa ja sit sillä toisel sohval oli 2 mun kaveri sit yks niistä pojista oli vaan sulkee ku tulin siihen että ”sä näytät ihan lesbolta ” en reagoinut siihen mitenkään

Sit seuraavana päivänä ne mun kaverit kysy multa että oonko lesbo ja ne sano että on aina miettinyt sitä ja että sen luokkalaisen pojan kommenti vahvisti niiden epäilykset

Mä en tiä uskokone mun kaverit että en oo lesbo mut nyt pelkään että kaikki luulee mua lesboksi

6

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne on aika jälkeenjääneitä kun luulee, että lesbo on haukkumasana tai ulkoinen kuvaus ihmisestä.

      • Anonyymi

        Ne ei hauku mua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei hauku mua

        No jos sulla on joku tosi läheinen tyttökaveri, jonka kanssa vietät paljon aikaa niin koulussa kuin vapaa-ajallakin niin se voi vaikuttaa.


    • Hei,

      Jos haluat jutella tilanteestasi ja ajatuksistasi jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa itseään mietityttävästä aiheesta. Tukinetissä on monia tukisuhdepalveluia, joista esim. Mieli Tukisuhde https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/ tai Etsivan nettityön tukisuhde voisivat sopia sinulle https://tukinet.net/teemat/etsivan-nettityon-tukisuhde/tukisuhteet/.

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Käynnissä olevat ja seuraavaksi tulevat ryhmächatit näkyvät heti etusivun ylälaidassa.

      Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      Haistata vaan vittu niille jotka nimittelee sua sua loukkaavilla nimillä

    • Anonyymi

      Unohda koko juttu ja anna muitten miettiä ja luulla mitä luulevat.
      Et pysty ikinä millään vakuuttaa muille yhtään mitään...eikä edes kannata. Pääset itse helpommalla tuon asian kanssa ja noita juttuja tulee elämän aikana monesti vastaan ja ett pysty miellyttää kaikkia ja vakuuttaa mikä olet. Jos jonku lukiolais pojan kommentti vahvistaa niiden epäilykset niin voi voi.... on ne hölmöjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      446
      3251
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      410
      2851
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      126
      2765
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2153
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1970
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      76
      1172
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe