itsemurha on kiehtova ajatus

Anonyymi

Kun ei oo kokenut rakkautta, pitäisi kokea jotain voimakasta. Itsemurha on sellainen voimakas kokemus, sillä mikäs sen voimakkaampaa kuin kuolema. Mikä tahansa orgasmi jää varmasti kakkoseksi.

Itsemurhassa on se hyvä puoli että siinä saa valita ajan ja paikan jossa kuolee, toisin kuin ne jotka ei tee itsemurhaa. Myös tapaan jolla kuolee voi rajoitetusti vaikuttaa.

Koska olin hylkiö tässä maailmassa, ainakin voin mennä seuraavaan maailmaan ajoissa, joten kun ne muut joskus sinne tulevat, olen jo heitä kokeneempi, joten tavallaan voitin heidät. Voitin koska minulla oli intensiivisempi kokemus ja siirryin eteenpäin ensin.

Kuolema lopettaa kaikki kärsimykset. On tyhmää jatkaa kärsimystä tässä maailmassa, kun tietää ettei se kuitenkaan tule mihinkään muuttumaan. On tyhmää kärsiä muiden ihmisten, esimerkiksi sukulaisten vuoksi, koska samasta syystä ihmiset antautuvat hyväksikäytölle ja elävät väkivaltaisissa parisuhteissa. Tämä on minun elämäni, ei sukulaisteni.

Jos se loppuu nyt, ei tarvitse nähdä karua huomista, jolloin kaikki minulle tärkeä on menetetty.

26

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolta tuntuu minustakin usein.

      Pidän silti kiinni ajatuksesta, että asioille voi tehdä jotain.

      Ajatus, että fyysisen kuoleman jälkeen on jotain, helpottaa elämistä, tämän vankeusrangaistuksen lusimista. Päivä kerrallaan. Ehkä ei kannata kuitenkaan nopeuttaa.

      • Anonyymi

        Se ei oo vaihtoehto

        Se karma. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei oo vaihtoehto

        Se karma. .

        Paskaa!
        Karma sulla on housuissa!
        Käytä aivojasi,älä kuuntele toisia liikaa!


    • Anonyymi

      Oon ajatellut ihan samaa mutta oman henkensä riistäminen ei ole ratkaisu. Pitää vain hyväksyä että on joitain asioita ei voi muuttaa ja jaksaa eteenpäin, aikanaan sitkeä taistelu tulee palkitsemaan henkilön tavalla tai toisella, positiivisesti tietenkin.

    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoitti, että olisi seuraavassa maailmassa kokeneempi kuin muut, jotka siirtyisivät sinne häntä myöhemmin.

      Tässäkin maailmassa kun pysyy pitkään, kauemmin kuin monet muut, jotka syntyvät myöhemmin kuin itse, niin tässä maailmassa ja tässä elämässä tulee myös kokeneemmaksi kuin nuo muut.
      Miksi täältä pitäisi mihinkään siirtyä, kun täälläkin kertyy kokemusta ?

      En usko, että oma olo helpottaisi, missä tahansa sitä kokemusta olisikaan keräämässä. Paikka vain muuttuisi, mutta itse ei muuttuisi kuitenkaan.

      Kokemukset myös opettavat ja usein vahvistavatkin.
      Se kannattaa kokea tässä maailmassa.

      • Anonyymi

        Emme tiedä "toisesta maailmasta" mitään. Se voi yhtä hyvin olla huomattavasti huonompi vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme tiedä "toisesta maailmasta" mitään. Se voi yhtä hyvin olla huomattavasti huonompi vaihtoehto.

        Uskon, että on vain tämä yksi maailma, ja jokaisella vain yksi elämä.
        Sen jälkeen ei siirry yhtään minnekään. Eikä ole aiemmin ollut missään.


    • Anonyymi

      Onko se itsemurha, joka voimauttaa tämän kirjoittajan, vaiko pelkkä itsemurhan ajatuksen tuoma kontrollin tunne, joka voimauttaa häntä?

      • Anonyymi

        Eiköhän tämä asia ole sitömsuomalaistankuuleuisaa melankolista jaaritusta, että niin usein puhutaan itsemurhasta ihan niinkuin se olisi luonnollinen asia jotenkin.
        Ei kai senole mikään ratkaisu mihinkään asioihin .
        Onko se jotenkin geeneissä että siitä huopataan koko ajan ja miksi , sillä esim palstoilla ei kukaan voi auttaa mitenkään asioihin, ihmisen on ihan itse haettava apua ongelmiinsa joita hänellä on. Usein on syynä kaikki väärin tulkkaukset asioista kun halutaan nähdä
        Maailma ainoastaan negatiivisena .
        Kun ajattelee ihmisiä muissa maissa joilta on pommitettu koti ja tapettu puolet suvusta sodan käsissä ja silti jaksavat uskoa tulevaisuuteen. Heillä ei ole edes ajatusta mistään itsemurhasta , kuten täällä ihmiset joillakin katto pään päällä ja ruokaa joka päivälle , silti valitetaan eikä haeta apua ongelmiinsa .
        Miten tälläiset kommentit vaikuttavat nuoriin ihmisiin jotka myös lukevat näitä palstoja
        Ja saavat kuvan aikuisista joka on hyvin negatiivinen .
        Pitäisi ajatella hieman pidemmällä tähtäimellä asioita.


    • Anonyymi

      Voimakkaan kokemuksen saa sillä hetkellä, kun alkaa tykätä itsestään ja arvostaa itseään.
      Huono itsetunto vie voimia.

    • Anonyymi

      Vaikka olisikin "hylkiö" jossain vaiheessa elämäänsä, se ei tarkoita että aina olisi. Ulkoapäin ja muista ihmisistä tulee usein sellaista painetta, ikäänkuin jotain telepatiaa, että alkaa kuvitella olevansa jonkinlainen. Mutta kaikki mitä itse kukin on, on myös muuttuvaista ja muuttuu ajan kuluessa. Minäkuva voi olla aivan toinen vaikka 10 vuoden päästä ja todennäköisesti onkin. Ei pidä ottaa muiden tekemisistä mieliharmia. Ei se sinulle kuulu! Se on vain mitä muut tekevät, koska eivät muutakaan voi. Heidän reaktionsa johtuvat lukemattomista syistä jotka ovat heitä koskevassa menneisyydessä ja osittain nykyisyydessäkin ylläpitävinä asioina. Voi olla että he aiheuttavat paljon enemmän pahaa jollekin muulle joka sattuu kohdalle. Ja kyllä täällä on paljon ihan idioottejakin. Keskity omaan elämääsi, ja parantamaan sitä ja parantamaan suhtautumistasi elämääsi. Jokainen meistä on kuin kuka tahansa. Sinullakin on voimaa, koska sinunkin sanomiset vaikuttavat muihin ihmisiin aivan samalla tavalla. Toivottavasti tästä olisi apua. Muista että kaikkea ei tarvitse saada aikaan, tai saavuttaa, tai hankkia, juuri tänään - tai tällä viikolla, tai edes tänä vuonna! Mieti mikä itseäsi kiinnostaa ja milloin viimeksi teit jotain milloin ajattelit että "tästä minä tykkään".

    • Anonyymi

      Turhan usein ihminen ajattelee ainoastaan itse olevansa hylkiö.
      Eivät muut niin ajattele sinusta/minusta, se on vain oma ajatus, luulo, kuvitelma.
      Siitä masennukset ja ahdistukset usein johtuvat, kun tuntuu etten ole mitään, olen täysi luuseri, en kelpaa kenellekään, en osaa mitään, jne...lista voisi olla vaikka kuinka pitkä.
      Ihminen aika usein itse tuomitsee itsensä, eivät ne toiset.

      • Anonyymi

        Juurikin näin.Oma luulo ei ole totuus.Itsensä sättimisellä ei saa kun huonon olon ja aivan turhaan.


    • Anonyymi

      Itsemurha kaunis,kiehtova ajatus,lähtisin itsekin tästä maailmasta jos vain olisi kanttia tappaa itseni toivon että jos kuolen kuolisin edes kivuttomasti ja nopeasti,muuta en pyydä ja mitään en ole saanut elämältä.

    • Anonyymi

      Minua oikeastaan kiehtoo ajatus, että vieläköhän olisi mahdollista saada jotain elämältä, kun ei tähän mennessä ole oikein onnistunut.
      Sitä odotellessa, ei ole kiirettä pois tästä elämästä.

      • Anonyymi

        En suuria haluakaan, kunhan jotenkin pärjään.
        Maailman tilanne on mikä on, mutta en sille itse kauheasti mitään voi tehdä.
        Mutta en myöskään pilaa omaa elämääni maailman tilanteen takia, juurikin siitä syystä, kun en voi asiaan kummemmin vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Totta et ole yksin tuon ajatuksen kanssa itseäni on erittäin paljon kiinnostunut itsemurhan toteutus viimeiset 2 vuotta , toteutus on lähellä en kerro että koska tai teko tapaa toivottavasti tulen onnistumaan edes siinä.

      • Anonyymi

        On joku puhelinpalvelu, minne voi soittaa ja siellä voi keskustella.
        https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

        https://surunauha.net/mista-apua/mista-apua-itsetuhoisuuteen/

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/11/18/nain-saat-apua-kriisitilanteessa-kokosimme-listan-auttavista-puhelimista

        Itsemurhan tekeminen on kauhea suru lähimmille. Vanhemmille, sisaruksille, kavereille.
        Puhu jonkun kanssa.

        Ajattele, miten vaikeeta on tällä hetkellä Ukrainassa ja muualla.
        He kuitenkin yrittävät!

        Yritä sinäkin, masennus on väliaikaista, siitä pääsee yli ja on kaikkea jännää tulossa.

        Iso hali minulta sinulle!
        Olet arvokas ihminen, soita jonnekin tuonne.
        Toivon sinulle onnea ja kaikkea hyvää,
        Tsemppiä!

        Käy osta itsellesi jotain herkkua, mene kivaan paikkaan, kesä on tulossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joku puhelinpalvelu, minne voi soittaa ja siellä voi keskustella.
        https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

        https://surunauha.net/mista-apua/mista-apua-itsetuhoisuuteen/

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/11/18/nain-saat-apua-kriisitilanteessa-kokosimme-listan-auttavista-puhelimista

        Itsemurhan tekeminen on kauhea suru lähimmille. Vanhemmille, sisaruksille, kavereille.
        Puhu jonkun kanssa.

        Ajattele, miten vaikeeta on tällä hetkellä Ukrainassa ja muualla.
        He kuitenkin yrittävät!

        Yritä sinäkin, masennus on väliaikaista, siitä pääsee yli ja on kaikkea jännää tulossa.

        Iso hali minulta sinulle!
        Olet arvokas ihminen, soita jonnekin tuonne.
        Toivon sinulle onnea ja kaikkea hyvää,
        Tsemppiä!

        Käy osta itsellesi jotain herkkua, mene kivaan paikkaan, kesä on tulossa!

        Ihana tsemppiviesti.
        Pitäkää kavereistanne hyvää huolta elkääkä epäröikö kysyä jos vaikuttaa ettei kaikki ole "ok".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tsemppiviesti.
        Pitäkää kavereistanne hyvää huolta elkääkä epäröikö kysyä jos vaikuttaa ettei kaikki ole "ok".

        Mistä kavereista!!?? Eikö ketju ole nimenomaan yksinäisyydestä kertova! Se että Ukrainassa on raskasta ja rankkaa ei poista henkilökohtaisia ongelmia vai meinaatteko että koska Ukrainassa ollut viimeiset 2 vuotta sotatilanne niin ei saisi suomessa yksinäinen potea surua,masennusta ja yksinäisyyttään!!??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kavereista!!?? Eikö ketju ole nimenomaan yksinäisyydestä kertova! Se että Ukrainassa on raskasta ja rankkaa ei poista henkilökohtaisia ongelmia vai meinaatteko että koska Ukrainassa ollut viimeiset 2 vuotta sotatilanne niin ei saisi suomessa yksinäinen potea surua,masennusta ja yksinäisyyttään!!??

        Siis masennus on psyykkinen sairaus ja siihen saa apua lääkäriltä
        Soittele noihin kriisin numeroihin että saat keskustella asiantuntijoitten kanssa
        Kyllä muutkin ihmiset jotka ovat masentuneita hakevat apua siihen .
        Mutta suomalainen junnaa kotonaan yksin ja ajattelee kaikki asiat negatiivisesti ja lopulta itsekkin hyväksyy sen tyylin oikeaksi .
        Mielen terveyden sairaudet eivät ole mitenkään muita sairauksia kummempia nja niihinkin saadaan parannus, silloin kun ihminen itse haluaa .ei ne kotona junnaamalla parane mitenkään vaan etsimällä apua ihmisiltä joilla siihen on koulutus


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe