Kuukausi sitten kuultiin kauhutarinoita Intiasta, kun kastittomia ei hoidettu sairaaloissa vaan he kuolivat kaduilla tai joissakin hyväntekeväisyydellä toimivissa hoitokodeissa. Silloin oli sairastuneita lähempänä neljää miljoonaa ja rokptteet vähissä, suurin osa ilman rokotuksia.
Koska tilanne oli hankala, viranomaiset kehoittivat WHO:n vastaisesti käyttämään halpoja viruksia tappavia lääkkeitä, kuten Ivermektiinia ja Hydroklorokiinia.
Mitä tapahtui? Koronaluvut laskivat jyrkästi lähes neljästä miljoonasta alle miljoonaan kolmessa viikossa. Katso käyrää "Active cases in India" tältä sivulta:
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/india/
Pian lienee korona historiaa Intiassa, sillä käyrän lasku tuskin on tuohon pysähtynyt!
"Kielletyt" hoitokeinot saivat covidin kuriin Intiassa
16
1136
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka luotettavaa laskenta on jossain Intian landella? En kovin paljoa luottaisi noihin tilastoihin.
- Anonyymi
Ja Suomessako sitten luulet olevan luotettavaa ;) Se on aina omituista haukkua landeksi paikkoja, joita ei tunne ja joista ei ole mitään käsitystä edes, on ollut vain ylepravdan armoilla.
- Anonyymi
Kun katsoo alussa mainittua sivua ja kuvaa "Outcome of Cases (Recovery or Death) in India". käy ilmi, että 98,6% selviää koronasta tällä hetkellä Intiassa. Siis vain reilu yksi sadasta kuolee. Tavallinen flunssa on yhtä vaarallinen! Ja rokotus ei ole kovin pitkällä Intiassa, joten sillä ei ole mitään tekemistä tuon selviämisen kanssa!
- Anonyymi
Pitäisiköhän muuttaa Intiaan? Osaavat ainakin hoitaa paremmin siellä!
- Anonyymi
Miksi ei täällä käytetä ivermektiiniä?
Ivermektiinin tehokkuutta koronaoireiden hoitoon vasta tutkitaan. Jos sitä käytettäisiin nyt, niin johan rokoteskeptikot nostaisivat hirmuisen metelin käytettäessä lääkettä, jota on tutkittu vielä vähemmän kuin koronarokotteita ennen hyväksymistään.
Lääkkeethän pitää tutkia huolellisesti ja pitkään, eikö niin?- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Ivermektiinin tehokkuutta koronaoireiden hoitoon vasta tutkitaan. Jos sitä käytettäisiin nyt, niin johan rokoteskeptikot nostaisivat hirmuisen metelin käytettäessä lääkettä, jota on tutkittu vielä vähemmän kuin koronarokotteita ennen hyväksymistään.
Lääkkeethän pitää tutkia huolellisesti ja pitkään, eikö niin?Ivermektiini ei käytännössä ole aiheuttanut haittoja, sen sijaan on toiminut lahes sataprosenttisesti. Sitäpaitsi sitä on käytetty vuosikymmeniä.
Anonyymi kirjoitti:
Ivermektiini ei käytännössä ole aiheuttanut haittoja, sen sijaan on toiminut lahes sataprosenttisesti. Sitäpaitsi sitä on käytetty vuosikymmeniä.
Lähde tutkimustuloksiin ivermektiinin tehosta koskien nimenomaan COVID-19:n hoitoa?
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Lähde tutkimustuloksiin ivermektiinin tehosta koskien nimenomaan COVID-19:n hoitoa?
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei juurikaan tieteellisiä tuloksia Googlella, mutta tosin itse tiedän ivermektiinin tehoa koronan torjumiseen tutkittavan myös tieteellisesti. Se vaan vie aikaa.
Mikä hinku se on rokotekriittisillä hoputtaa testaamattoman lääkkeen laajaa käyttöönottoa, kun pikavauhdilla hätätilanteessa testattu rokote ei kelpaa, kun "sitä ei olla testattu"?- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Eli ei juurikaan tieteellisiä tuloksia Googlella, mutta tosin itse tiedän ivermektiinin tehoa koronan torjumiseen tutkittavan myös tieteellisesti. Se vaan vie aikaa.
Mikä hinku se on rokotekriittisillä hoputtaa testaamattoman lääkkeen laajaa käyttöönottoa, kun pikavauhdilla hätätilanteessa testattu rokote ei kelpaa, kun "sitä ei olla testattu"?Sekä ifermektiini, että hydroxiklorokiini ovat olleet vuosikymmeniä käytössä, ja ovat hyvin halpoja valmistaa. Sitäpaitsi ne tehoavat ja on käytetty eri maissa myös koronan hoitoon hyvällä menestyksellä, ja siksi rokotteiden valmistajat ovat niitä vastaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sekä ifermektiini, että hydroxiklorokiini ovat olleet vuosikymmeniä käytössä, ja ovat hyvin halpoja valmistaa. Sitäpaitsi ne tehoavat ja on käytetty eri maissa myös koronan hoitoon hyvällä menestyksellä, ja siksi rokotteiden valmistajat ovat niitä vastaan.
Ivermektiini on edelleen puutteellisesti testattu juuri koronaa vastaan, eikä inttämisesi muuta asiaa muutoin kuin ajan kanssa, kun ivermektiinin todellisesta tehosta on saatu tarpeeksi tieteellistä näyttöä.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Ivermektiini on edelleen puutteellisesti testattu juuri koronaa vastaan, eikä inttämisesi muuta asiaa muutoin kuin ajan kanssa, kun ivermektiinin todellisesta tehosta on saatu tarpeeksi tieteellistä näyttöä.
Tietenkään ei riitä todisteeksi, että sillä saatiin sairastuneiden määrä kolmessa viikossa laskemaan viidennekseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä ifermektiini, että hydroxiklorokiini ovat olleet vuosikymmeniä käytössä, ja ovat hyvin halpoja valmistaa. Sitäpaitsi ne tehoavat ja on käytetty eri maissa myös koronan hoitoon hyvällä menestyksellä, ja siksi rokotteiden valmistajat ovat niitä vastaan.
Kolesterolilääkkeetkin ovat tehokkaita koronalääkkeitä
https://www.eurekalert.org/news-releases/924448 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolesterolilääkkeetkin ovat tehokkaita koronalääkkeitä
https://www.eurekalert.org/news-releases/924448Covidin vaikeiden muotojen hoitoon käytetään jo joitakin lääkkeitä, mutta hyvä että löytyy uusia lääkkeitä, jotka vaikuttavat lupaavilta covidin hoidossa. Uusien varianttien myötä tarvitaan kaikki aseet siihen, että päästään tästä välivaiheesta ohi. Kunhan riittävän moni on sairastanut tai rokotettu kattavasti, voi elämä alkaa palata normaalimmille uomille.
- Anonyymi
Saastaisen Intian sais hävitä kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559