Mistä johtuu etteivät skitsofreenikot ole

Anonyymi

luotettavia. Mitä vaan kerrot heille, niin kaikki asiat juoruavat eli siis kertovat eteenpäin omille siskoilleen ja veljilleen, skitsoystävilleen, Mistä tuollainen asia oikein johtuu? Kovasti höpöttävät ja puhelevat omiaan , mutta kyselevät ja arvuuttelevat toisilta henkilökohtaisia asioita. Eikö heillä ole realiteettitajua lainkaan?

10

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna mun kaikki kestää...:(

    • Anonyymi

      Saman olen huomannut muutaman tuttavaskitson kohdalla. Mitään ei voi kertoa, kaiken levittävät eteenpäin. Toinen noista skitsoista sanoi ihan suoraan, että kyllä asiat kuuluukin kertoa eteenpäin, että se on hänen ( skitson ) oikeus. Voi luoja paratkoon noita sairaita ja lääkkeet eivät vaan auta, vaikka piikkejä saa ja pillereitä popsii.

      • Anonyymi

        Vietä säädyllisempää elämää, ettei tarvitse juoruta.


    • Anonyymi

      Kyllä muutkin ihmiset juoruavat.
      Skitsofreniaan ei voi vedota silloin, kun on puhe luottamuksesta.

      Ei se katso, onko ihminen terve vai sairas, voiko häneen luottaa.
      Luottamus kuuluu jollain tapaa parempaan ystävyyteen, ihan kaikkiin ei voi luottaa.

      Jos ei luota johonkin ihmiseen, niin eihän hänelle ole pakko kertoa kaikkia omia asioitaan, ainakaan niitä luottamuksellisimpia.

      Jos toinen kyselee ja utelee liikaa henkilökohtaisia asioita, tai jotain muuta, niin ei ole pakko kertoa. Ja on lupa ystävällisesti sanoa, ettei hän kyselisi aivan kaikkea.
      Voi myös sanoa, ettei halua vastata, jos kysytään sellainen kysymys, johon ei halua vastata.

    • Anonyymi

      Miten sä toimit kaupan kassalla kun edellä oleva kailottaa kaikille muilla lähellä oleville mitä mulla on kassahihnalla ja varsinkin jos on kuukautissuojia niin mun mielestä se ei kuulu kaikille että mä olen ostaniyt naisena kuukautissuokia.Se ei kuulu muille kaupassa oleville.

      • Anonyymi

        Sille kailottajalle voi sanoa, ettei kailottele.
        Ilmeisesti on ollut joku tuttu, kaveri kenties ? Ventovieraat eivät huutele kaupassa, mitä seuraavana jonossa oleva on ostamassa.

        Jos mua haittaisi kailottelu ja menisin kauppaan sellaisen kanssa, joka huutelisi ostokset kovaan ääneen, niin se olisi viimeinen kerta, kun menisin sen kanssa yhdessä kauppaan. Se saisi jäädä seuraavalla kerralla ulkopuolelle odottelemaan.

        Itselläni ei ole tuttuja, jotka huutelisivat mitään kaupassa ollessamme, ja toisaalta mua ei haittaisi, jos joku ostoksiani kailottelisikin.

        Toki ymmärrän tilanteen myös sun kannaltasi, eihän se kailottelu kivaa ole, jos siitä on haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille kailottajalle voi sanoa, ettei kailottele.
        Ilmeisesti on ollut joku tuttu, kaveri kenties ? Ventovieraat eivät huutele kaupassa, mitä seuraavana jonossa oleva on ostamassa.

        Jos mua haittaisi kailottelu ja menisin kauppaan sellaisen kanssa, joka huutelisi ostokset kovaan ääneen, niin se olisi viimeinen kerta, kun menisin sen kanssa yhdessä kauppaan. Se saisi jäädä seuraavalla kerralla ulkopuolelle odottelemaan.

        Itselläni ei ole tuttuja, jotka huutelisivat mitään kaupassa ollessamme, ja toisaalta mua ei haittaisi, jos joku ostoksiani kailottelisikin.

        Toki ymmärrän tilanteen myös sun kannaltasi, eihän se kailottelu kivaa ole, jos siitä on haittaa.

        Ei se mua haittaa mua noloa niiden takia jotka huutelee ventovieraitten ihmisten ostoksia ympäriinsä ja eivät itse sitä tajua.Tätä tapahtunut onneksi vaan muutaman kerran.Minä en ainakaan huutele toisten ostoksia toisille ja yritä rupatella ja kysellä kassan yksityiselämän asioita.Nämä mielenterveysongelmaiset eivät ymmärrä että kassa on väärä tapa tutustua uusiin ihmisiin.Mä oon ollut töissä paikassa jossa on mielenterveyspotilaita ja heillä ei ole mitään estoja puhua tuntemattomille ja kysellä henkilökohtaisia asioita.He eivät ymmärrä että joku on töissä vaan pitävät kaikkia henkilöitä kavereinaan jotka on samassa tilassa.Olen törmännyt tähän myös työpaikan ulkopuolella jossa tunnistaa mielenterveysongelmaiset siitä että ovat kovaäänisiä ja keskustelut kuuluu vaikka ois kauempanakin.He haluavat tulla kuuluiksi ja näkyviksi,koska haluavta luultavasti näyttää kuinka paljon ihmisiä tuntevat.


    • Anonyymi

      sori mutta ei ole olleet tuttuja vaan ihan ventovieraita jotka haluavat jutella mysö kassaihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      Kitsot avoimuuden penääjiä, koska kuulee "mitä jäbä duunaa"

      L.U.L

      aenakki kuvvittelee

      nykyaijan aatos, on pillerit/sarjakuvalehti kättee, jos ei kelpaa, rytmitäppä ite

      hoitureissa joku voi kuullostaa oikeasti kiin. mitä äsiäkäs kiduksistaan pulputtelee

      kitsou hieman älähtää että nomityypi vetiki liinat kii, metso kuoli pakastimee, Myrkyn päätoimittajafantasiaelämä kaipasi jatkoa "hiiteen lukijoiden kysymyxet*

      select * from idiootit

      prints ähtsiu

      insert Halleluja on idiomirajoitteiset

      moneyfest

      rokote coviksille

      hähä, kessitää uus robleemi, hehe, nomikansalaine ei sais sanoo, luulee et elämän suuurinta kiksiä on (loading quick fix called metamphetamine

    • Anonyymi

      Taas aivan höpö höpöa-aloitus! Ei pidä mennä yleistämään. Minulle on aikoinaan rätkäisty skitsofreniadiagnoosi, enkä ole koskaan juoruillut, saatika kertonut toisten asioita kylillä ja turuilla muille ulkopuolisille ihmisille. Pidän sellaista käytöstä erittäin huonona ja epäasiallisena käytöksenä. Eiköhän se juoruileminen ole kiinni aivan muista syistä, kuten kunkin henkilön persoonasta ja luonteenpiirteistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27730
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      202
      17662
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      352
      9260
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6348
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4143
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3771
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      24
      1747
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1467
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1215
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      50
      1154
    Aihe