Millaisia suunnitelmia olet tehnyt vapuksi? Haalarit päälle ja bilettämään? Vai rauhallisesti kotona lätkää katsellen? Entä uskotko sään sallivan vappupiknikiä? Voiko pikinikille lähteä nollakelillä?
Miten vietät vappua?
200
45777
Vastaukset
- SELVINPÄIN
Olen ollut pienessä sievässä usein vappuna. Vappu on vain tavallinen viikonloppu. Perheen kanssa kotona, ilmapalloja puhaltaen. Ilman krapulaa vappu on kaiken paras. Sekin on koettu. kaikki pöhlöt ovat liikkeellä vappuna. Kaupunkiin ei kannata mennä. Kapakat on täynnä ja taksit saamattomissa. Selvänä ole symppis, hik..
- Jane
me myös vietämme vapun lasten kanssa kotona,käymme tivolissa juomme simaa ja syömme munkkeja alkoholi ei kuulu tähän juhlaan.
- Mie
Jane kirjoitti:
me myös vietämme vapun lasten kanssa kotona,käymme tivolissa juomme simaa ja syömme munkkeja alkoholi ei kuulu tähän juhlaan.
Vappuaatto menee hautajaisissa ja vappupäivänä sitten vaan ihmetellään!
- HIMASSA
KANKEE
- HIMASSA
KANKEE
- Imelda
Kotona, mukavaa iltaa viettäen, hyvää ruokaa hyvän viinin kera. Vieraita ulkomailta, jotka ilmoittivat heti, etteivät edes halua kaupungille, sitä aika runsasta juopottelua ja örvellystä seuraamaan. Ihmettelevät kovasti monien suomalaisten yletöntä viinanjuontia. No, meillä ainakin on tosi mukava meininki, eikä siihen tarvita väkeviä, muutama viinilasillinen juhlistaa. Seuraava päiväkin on mukava. Näin meillä. Kivaa vappua kaikille!
- miksu(m)25
no kyl suomen peli tulee katottuu ja siinä samalla sit nautiskella alkoholia.myöhemmin sit ehkä baariin.
- jonsku
mä joudun aina oleen vapun kotna kun kukaan mun frendeitä ei oo kiinnostunut hauskan pidosta... tylsää. antakaa ideoita miten voisi viettää vapun, ettei tarvi olla kotona...
- d:)
jonsku kirjoitti:
mä joudun aina oleen vapun kotna kun kukaan mun frendeitä ei oo kiinnostunut hauskan pidosta... tylsää. antakaa ideoita miten voisi viettää vapun, ettei tarvi olla kotona...
Juu, TÄNÄVUONNA sama ongelma! Tosi ankeeta kun ei oo seuraa lähtee vaikka bilettää tai muuten pitää hauskaa! Tosin mulla johtuu siitä et osa on töissä ja osa muualla vapunvietossa.
Noh, mielummin kotona kun ei-mieluisessa seurassa (sitä olis ollu tarjolla). En aio tehdä siitä kuitenkaan tapaa, tää yks kerta saa riittää!
No eiköhän tää ilta tästä mee kun eka meen grillailemaan perheen ja tuttujen kanssa, sit tuun kotiin lisää herkuttelemaan ja tuleehan lätkää ja euroviisuennakkoja. Tai sit katon jonkun leffan.
Huomenna on kuitenkin onneks ohjelmaa kaverin kanssa luvassa!:)
Hauska vappua muillekkin jotka hengaa tänään kotona!;)
- ei sitten yhtään
mitään.
- : )
Vedän tajuttomat naamat..
- hoitsu
: ) kirjoitti:
Vedän tajuttomat naamat..
Vappu menee aika mukavasti työn merkeissä. Aattona illassa ja vapunpäivnä aamuvuorossa...Voishan sitä sunnuntaina töitten jälkee johonkin lähtä pistäytymää mutta onko silloin enää muilla vappufiiliksiä..?!
- kodinhoitaj
hoitsu kirjoitti:
Vappu menee aika mukavasti työn merkeissä. Aattona illassa ja vapunpäivnä aamuvuorossa...Voishan sitä sunnuntaina töitten jälkee johonkin lähtä pistäytymää mutta onko silloin enää muilla vappufiiliksiä..?!
samat on vuorot minullakin, vaan eiköhän tuo vappu suju töitäkin tehdessä...
- Töissä
kodinhoitaj kirjoitti:
samat on vuorot minullakin, vaan eiköhän tuo vappu suju töitäkin tehdessä...
Virun maalla jokapäivä töissä
- Tia
Vappu ollaan miehen kanssa kahdestaan. Ostetaan hyvää syötävää ja juotavaa sekä leffoja vinopino katseltavaksi :) Ja ajelulla käydään jos vaan ilma on hyvä.. :) Näin on me vietetty vappua jo monta vuotta eikä ollaa kyllästytty ollenkaan!! :)
- jkc
tyttöystävän kans mennään syömään,mansikoita,shampanjaa..ja jotain kivaa ellei käy niinkui viime vappuna..puoli päätä irti tyksissä tai jotain
- tutulta
Yhdyn edelliseen!
- mami_2
ennen vappu vietettiin katsomalla vappumarssia nyt lapsen ja miehen kans kotona selvinpäin..toinen masussa kasvamassa=)
- Annikki
mami_2 kirjoitti:
ennen vappu vietettiin katsomalla vappumarssia nyt lapsen ja miehen kans kotona selvinpäin..toinen masussa kasvamassa=)
Mennään mökille kissojen kans. Mies varmaan ostaa itselleen vappupullon mut itse juon vain simaa.
En oo koskaan juopotellut ja nyt en ainakaan kun on asukki vatsassa.
Ens vappuna sitten lapsen kanssa vois käydä torilla.
Hauskaa vappua kaikille!
- Patzy
Jos on hyvä ilma lähdetään kaverin kaa brunssille puistoon, juodaan koko päivä punkkua ja katsellaan ihmisiä
- lärvät
Mä meinaan ainaskin vetää perseet olalle,sillee menee mun vappuni.
- mirkku
vedän perseet!!
- mirka
nimenomaan! vappu, juhannus ja muut juhlapyhät on tehty juhlimista varten! ja millä muulla tavoin voisi tätäkin pyhää paremmin kunnioittaa, kuin siemailemalla hyvässä seurassa vähän viiniä, tai vaikka vähän enemmänkin. lainatakseni edesmennyttä setääni: humalassa on kiva olla.
- marissa
mirka kirjoitti:
nimenomaan! vappu, juhannus ja muut juhlapyhät on tehty juhlimista varten! ja millä muulla tavoin voisi tätäkin pyhää paremmin kunnioittaa, kuin siemailemalla hyvässä seurassa vähän viiniä, tai vaikka vähän enemmänkin. lainatakseni edesmennyttä setääni: humalassa on kiva olla.
vappuna taytyy kantaa siemenperunat itämään näin juhlin vappua.aate ei oikein ole kovin ylevä vapussa.
- idiootti
mirka kirjoitti:
kattoo kalenterista milloin pitää juhlia.
- Mead
marissa kirjoitti:
vappuna taytyy kantaa siemenperunat itämään näin juhlin vappua.aate ei oikein ole kovin ylevä vapussa.
Vai ei ole vapun aate ylevä. Sehän on kevään, ylioppilaiden ja työläisten juhla ja koskettaa näin lähes kaikkia...
- tumppi
möillä ja kännissä kuin käki
- vivuli
Rieuhjais tyyliset Vaput on aikaa sitten vietetty.
Vaikka olen 48 vasta vaan olen mummoksi kerennyt.
Työpaikan ruokalasta tilasin munkit ja työkaverin kautta saan muksuille edulliset ilmapallot.
Hiukan serpentiiniä ja silleen rauhallisesti lasten ehdoilla ollaan.
Kun saadan lapset nukkumatin luo.Voi aikuiset ottaa hiukan shamppanjaa lasi per nenä. - punalippu
vappu
työläisten juhla
suomessa kuollut.
suomessa vappu juomajuhla
ei aatteella sijaa.- vapun viettäjä
olen ollut monessa vapun vietossa kun ovat marssineet liput kädessä isänikin on ollut kantamassa lippua punaista sellaista kun se on ollut työläisten vappu juhla mutta nyt juhlin vaan paikakaverin kaa kaupungilla käymme kotia tullaan nakille ja muusille ja miten juomisen kaa otta hiilitysti eikä räkäkännia hyvää vappua kaikille työläisille ja ei punalipun kantajille
- Z E R G
Vappuna kuuluu perinteisesti pelata Starcraftiä niin että napa ruskaa.
- kuule
täyttä ASIAA!!!
- RULES!!!
Oulusta Helsinkiin :)
- :-)
Vietän näillä näkymin vapun kotona lasten kanssa kun mieskin on silloin töissä. Ilmapalloja ja serpentiiniä vähän sinne tänne niin se riittää.
- lahtelainen
Vappuna kannattaa suunnistaa Lahden ykkösmestaan torin viereen Alatorille "Sippi-puistoon", sinne OPM=oma pullo mukaan. Se on legendaarinen paikka, jossa voi tavata etenkin lämpimillä säillä aitoja paikallisia alkoholisteja. Arvotavarat kannattaa jättää kotiin tai piilottaa paidan alle. Käymäläkin löytyy sopivasti pensaiden katveessa. Siis: astu tunnelmaan ja nauti!
- Guuno
Alatorille(Lahden) tanssimaan! On siellä Väisäsen Riitta ja Salmisen Reijo.Niinhän sitä yhdessä laulussakin laulettiin.
- liisamarianne
Guuno kirjoitti:
Alatorille(Lahden) tanssimaan! On siellä Väisäsen Riitta ja Salmisen Reijo.Niinhän sitä yhdessä laulussakin laulettiin.
siela tuli vietettya muutama vappu! Legendaarista. Toivon vaan etta niin moni juhlija ei kayttais niita puskia kaymalanaan. . . Mutta muuten;juhlikaa munkin puolesta.
- simaa
ja tippaleipiä tyttöystävän kanssa. Vappupäivänä Ullanlinnanmäelle vappukarkeloihin.
- hihuli
minä paiskin töitä, teen vielä muittenkin työt että pääsevät vappua juhlimaan..
- jenni
Meillä on vappuna bileet koska mulla o synttärit. kisojakin varmaan katsotaan jos Suomi pelaa. toivotaan vaan että sää suosii ja sais olla pihallakin.
- Vappunen
Niinhän siinä käy, että kesä ensimmäiset lämpimät päivät ovat juuri Vappuna!
15-20 astetta.
Nauttikkaa kuka voi, itse ei "juhlamieltä", mutta Grilli sauhuuaa..
Hauskaa Vappua ja muistakaa, ei mitään "Älyttömyyksiä"! - pikku possu
syyhään juuaan ja naiaan !!!!!!!!
- Jytäpallero
Ajattelin kerrankin olla selvinpäin
aaton ja lähteä vappupäivänä Helsinkiin naureskelemaan kännisille ja
darra-naamoille...
Halpaa on hupi!=)
Voi hyvällä omallatunnolla käydä
jossain syömässä ja nauttia yhden
tuopin...- Tilulii!
Synttäreitä viettää hän, sanoo kaikille, olkaa hyvä vaan.
Kakkua&Simaa Tarjoo hän!
Taas vuoden "viisaampi&vanhempi" Rouva on hyvä vain..
Ehee ehee ehee..
Vappuaaaaaaa, Nauraa Hän! - Olut
tiedetään ne "yhdet" tuopit :) Tappiin asti menee kuitenkin..
- jenniferi
Lähetään juhlistaan vappua kreikan falirakiin. Kaikki tarvittavat tilpehöörit mukaan tietty! Tänä vappuna ei toivottavasti tartte palella, ei muut ku bikinit päälle ja rannalle riehumaan
- Koululainen Buenos Airesista
Opiskelu on rankkaa Argentiinan maalla sekä Ipaneman ranta kutsui, joten emme voineet vastustaa kiusausta lähteä vapun viettoon auringon alle.
Toivottavasti Suomen lumet sulavat jälleen ja vappu sima tulee juoduksi piknikillä.
Me joudumme taipumaan tuulessa ja tyytymään paikalliseen viinaan, neljän tähden hotelliin ja arskan ottoon. Kiitos Kela.. kymmenestä eurosta, jonka sain kuukautta kohden lisää lähtiessäni tänne opiskelemaan. Saahan sillä kuusi litraa vodkaa. - haalarit
päälle ja töihin.
- MarkoBoy
Mä suuntaan tampereelle ja olen perjantaista sunnuntaihin majoittunut Hotelli Ilvekseen. Pe ilta menee varmaan bailatessa eri rafloissa ja sitten la ilta vielä lisää :) Tottakai pitää myös hyvin syödä!
- Toinen Gay poika
Tampereella Mixeissä näyttäs olevan suuret vappuriehat, joten tämä suuntaa sinne :D
- TULE
...PLEACE!!!!!!!!
- JanneST
Toinen Gay poika kirjoitti:
Tampereella Mixeissä näyttäs olevan suuret vappuriehat, joten tämä suuntaa sinne :D
;) Sitten kun baarista selvitään...
- TreBoy
JanneST kirjoitti:
;) Sitten kun baarista selvitään...
Sounds like a plan ;)
- Miia 84
Karseet lärvit ja kontaten kotia. Siinä on mun vappu.. Perinteet kunniaan..=)
- tylsää
No ikää on jo 40 ja kaikki kaverit perheellisiä,mihinkäs sitä yksinäinen naisihminen menisi.
Onneksi vappu on vaan kerran vuodessa, yksinäisille kaikki juhlapyhät on yhtä tuskaa.- yksin
Minä lähetän Sinulle tervehdyksen. Olen vielä iäkkäämpi kuin Sinä. Toivotan Sinulle muuten vain mukavaa vapun ja kevät aikaa ja ajattelin jos laitetaan vappuna ulkoilu puvut päälle tai mitä nyt komerosta löytyy ja suunnataan johonkin luontoon, missä voi vaikka vaeltaa, kaupunkiin/kylälle, jossa katsella toisten menoa ja vaikkapa sattumalta tavata jonkun tuttavan.Voi lähettää sähköpostin tuttavalle ja toivottaa hyvää vappua. Tekstarinkin voi lähettää jolle kulle.
Pyöräily aika on jo hyvässä vauhdissa. Sateeseen ei tietysti viitsi pyörällä lähteä mutta itseäni ei muutoin säät paljoa haittaa. Jos käy vaikka parin tunnin reissulla ulkoilmassa, jotain sieltä jää mieleen joka ilahduttaa. Illemmalla voipi katsella vaikka lainastosta hakemiaan mieluisia kirjoja. Ottaa niitä useamman vaikkei lukisikaan kaikkia, voi selailla.
Joskus olen miettinyt menneiden aikojen
vappujuhlia/tapahtumia. - Mitä niistä on jäänyt
mieleen.
Toisaalta, tarvitseeko ehdoin tahdoin järjestää jotain menoa. Kodin voi koristella myös vapuksi. Nauttia kaikesta siitä mitä itsellä on, jota ei toisilla ole. Toivoo Sinde - Kitte
ole kutsuttu mihinkään ystävien luo viettämään vappua? Tai sisaruksien luo? Muistelin, että naimatonta tätiäni aina kutsuttiin meille, kun olimme pieniä siskoni kanssa. Samoin jouluna jne.
Itse olen 28 vuotais, mutta todennäköisesti vietän vappua yksin. En silti ajatellut jäädä kotiin koko vapuksi. Sitä paitsi tuo vapun viettäminen yksinäni on osittain oma valintani. Päätin, etten tuppaudu kenenkään seuraan, toisaalta myös päätin, etten halua viettää juhlaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät oikeasti ole minulle tärkeitä tai ystäviäni - sellaisia porukoita kyllä löytyisi. Ainakin kaksi. Joten minulle (koska olen sinkku) on yksinäinen vappu tavallaan oma valinta.
Ajattelin silti mennä ainakin vapun päivänä katselemaan kaupungille.
Olisihan se ihanaa jos olisi vaikka oma pieni perhe, jonka kanssa vappua (ja muitakin juhlapyhiä) viettää, mutta kun ei ole niin sitten pitää valita se seuraavaksi paras vaihtoehto :)
- Samu
Sään salliessa otan prätkän tallista ja ihanan avovaimoni ritsille ja ei kun baanalle...
Ei riemulla rajaa kun harlikalla ajaa... - J.T
vietän vappua kotona ei ole mitään erikoisia suunitelmia vapun varalta saatan hankkia ilmapalloja pikkusille mutta tuskinpa olen viettänyt joka vapun kotona ja teen niin myös tänä vuonna...
Tietenkin vietän vappua kuten ennenkin...eli en muista mitään koko vappuviikonlopusta ;)
- kevätmieli
Se on säästä kiinni:
Mikäli sää suosii, ajelen kiertoeiden kautta prätkällä naisystävän mökille ja sitten saunaa, siideriä ja seurustelua.
Mikäli pitää takatalvea, ajelen suorinta tietä sinne mökille autolla ja sitten ne samat kolme ässää :) - More-Is-Me84
..Lätsä päähän ja Ullikselle:). Satoi tai paistoi
- Kalenterijuoppo
Juodaan emännän kanssa kuohuvaa ja naidaan.
- Married
Kalenterijuoppo kirjoitti:
Juodaan emännän kanssa kuohuvaa ja naidaan.
Varsinkin jälkimmäinen on asiaa. Sitä täytyy tehdä.
- olen
juon kännit ja meen heiluu espalle. Sitt annan pilluu jollekki söpöllle kundille... ihquu!
- espalla
toivottavasti vedät mua sit hihasta. heh
- Tuuli
Ei ole tylsä vappu ainakaan. Istun kotona, yksin varmastikkin, käyn lenkillä, lämmitän saunan, teen ristipistotyötä, odotan maanantaina.
Eli aivan TAVALLINEN viikonloppu, en ole uskonnollinen ihminen. Enkä normaali opiskelija. - Vappua
kavereiden kanssa...Jos sää sallii avaamme kenties grillikauden, jonka jälkeen suuntaamme kaupungin yöelämään.
- Niina
Meen kaverini kanssa Helsingforssiin rellestämään ja baareilemaan. Kaikki miehet sinne vaan.
- Vappua vietetään
luonnon helmassa picnikillä,mikäli vain sää sen sallii.Mukaan kaikkea hyvää syötävää ja valkoviiniä ja kuohujuomaa palan painikkeeksi.Perinne jo vuosien ajan viettää ystäväporukalla Vappua pois kaikesta hulinasta ja metelistä,kuunnellen luonnon ääniä ja lintujen laulua.
Suunnitelmat vappuun ovat. Jos sää suinkin sallii aloitetaan mökillä nuotiokausi. Eli istutaan nuotion ääressä, paistellaan jotain grillissä, juodaan keppanaa ja siideriä, haravoidaan pihaa yms. Jos joudutaan olemaan kaupungissa niin sitten ollaan selvinpäin, katsotaan telkkaa ja surhvaillaan netissä. Kaupungilla ehkä voisi käydä sitten sunnuntaina katsomassa vappuhulinaa, mutta vain pikaisesti. Ei enää jaksa kiinnostaa yleinen örvellys.
- hessu
hyvät on vaapusuunnitelmat,itse lämmitän ensi kertaa talven jälkeen mökin saunan,ja vähän keppanaa luonnon rauhassa
hessu kirjoitti:
hyvät on vaapusuunnitelmat,itse lämmitän ensi kertaa talven jälkeen mökin saunan,ja vähän keppanaa luonnon rauhassa
ehkä alamme rakentamaan grillikatosta vanhoista savusaunan hirsistä. Riippuu vielä lumi yms. tilanteesta. Sitten onkin tulevaisuudessa hyvä istuksia nuotiolla. Hauskaa mökkeilyä sinulle.
- on..
kaikista pahin amatöörien juhla! en varmasti lähde yhtään mihinkään, känniset idiootit valtaavat kaikki paikat.
ammattilaiset pysyvät kotona. ugh! - henkka.
Tästä fuksista tulee wappuna teekkari :D
- tällä kertaa
Lähden kattoon Queenia ja Paul Rodgersia Globeniin ja vappu menee kosteasti laivalla.
- Mirella
Vappuna juon sivistyneessä seurassa hyvin käynyttä simaa eli suomeksi KILJUA! Nam...
- Nimetön
minä luulin että juhannus olis tulossa ,vai oliko se viime vuonna juhannus,oli miten vaan vedän käteen niinkuin aina ennenkin eiku kännin mutta lyhyen kännin ennen vuodenvaihtumista lopetan mutta en vielä ole päättänyt minkä vuoden,kuitenkin ennen kuolemaa se on moi!
- PARAS OLLA
eipähän tarvii kattoa typeriä kännisiä ihmisiä(lapsia) jotka dokaa kalenterin mukaan.Se on aivan sama onko Vappu tai ei mulle se ainakaan merkitse YHTÄÄN mitään.Mielummin tsiigaan himassa lätkää kun kävelen Espalla lasin sirujen seassa,sit joutuis vielä pieksemään niitä teinejä jotka tulee uhoomaan kolmen kaljan kierteessä puolta metriä todellisuutta pidempinä,naurettavaa...
- teinixxx
No mietitääs .. Oon 15v ja meen pitämään hauskaa kaupungille eli juomana vaan. Kaikki kaverit tulee varmaan myös ja sit on kiva laittaa jotai naamariaki päälle, vaikka tuleehan se ulkona itsestäänkin .. :D
Serpentiiniä, viuhkoja ja simaa! Jipii! - kontrolli menee
kun alkoholi on mukana siitä tulee enempi harmia kun iloa!Sitä ei usko siinä vaiheessa kun menee kylään.Varmasti opetuksen saanut!
- kukkuu
Oliko sun nuoruus niin tylsä ja köyhä ettet ikinä koskenu olut pulloo ja pitäny kavereitten kans hauskaa?
Vai piditkö hauskaa turvallisesti kotona äiskän ja isukin kainalos juoden limpparia ja katsoen muumeja?
Voi sua raukkaa mistä kaikesta oot jääny paitsi.Taidat olla lapsen kasvonen erakko,jota jopa lapset tulee uhoomaa..
Ellen olis nuorena hilluna ja bilettäny,ni kyl mäki varmaa olisin noin katkera ku sinä.
Vappuna kuuluu bilettää ja juoda olutta ja ennen kaikkee PITÄÄ HAUSKAA!!!!Taitaa olla sulle ihan tuntemattomia käsitteitä,HARMI!!!!=) - nyt pahasti
kukkuu kirjoitti:
Oliko sun nuoruus niin tylsä ja köyhä ettet ikinä koskenu olut pulloo ja pitäny kavereitten kans hauskaa?
Vai piditkö hauskaa turvallisesti kotona äiskän ja isukin kainalos juoden limpparia ja katsoen muumeja?
Voi sua raukkaa mistä kaikesta oot jääny paitsi.Taidat olla lapsen kasvonen erakko,jota jopa lapset tulee uhoomaa..
Ellen olis nuorena hilluna ja bilettäny,ni kyl mäki varmaa olisin noin katkera ku sinä.
Vappuna kuuluu bilettää ja juoda olutta ja ennen kaikkee PITÄÄ HAUSKAA!!!!Taitaa olla sulle ihan tuntemattomia käsitteitä,HARMI!!!!=)hakoteillä,mä just nimenomaan olen ryypänny ja rellestänny ja pitäny "hauskaa" enneku huomasin kuinka vitun idiootimaiselta ihmiset kännissä näyttää(lue kasvoin aikuiseksi).Mulle on kyllä ollu ihan riittämiin vappu flaidiksia espalla ym. skeidaa,ei enää jaksa kiinnostaa,ei sillä ettenkö vieläkin kolhis päätään aukovaa räkänokkaa otsalohkoon mutta on vaan nykyisellään vähän muutakin ajateltavaa kuin joku vitun kalenterin mukaan dokaaminen.
- se..
eiköhän vappu mee siinä kun synttärit niin niitä juhliessa:)
- Inke
...olen töissä. Iltavuorossa.
- jou
Inke kirjoitti:
...olen töissä. Iltavuorossa.
Niinpä. Vappu on työnjuhla.
- nasu
...viettää vapun kahdestaan kihlattuni kanssa ja juhlien vuosipäivää
- joku idiootti vaan
Mä aijon mennä mun kaverille vappuna vähän bilettääää!! ;) :D
- ellu
Paras vappu vietetään alkoholin,kaverien,musiikin ja kotibileiden kera.
Ehkä myös yötivoliin. - kalanpaska
mitäpä muutakaan? jos ei ole muuta elämää silloin on kone tärkein...
- PartyAnimal
vappuna tiedossa himopippalot parhaimpien kamujen kanssa.. tosi kiva vaihteeksi juhlia ystävien kanssa, kun tähän mennessä lähes joka vappu kulunut perheen kanssa :)
- kanssa...
puhalletaan ilmapalloja ja koristellaan kotia serpentiinillä, nautitaan simaa ja munkkeja, illemmalla grillaillaan. Heti vappu päivän aamusta lähetään kaupungille syömään jätskiä ja nauttimaan "kesän" ensimmäisestä päivästä..
- duunia
tietty kun maksavat siitä kahisevaa.
biletystarpeeseen voi valita ns perusviikonlopun ilman ylimääräisiä hillujoita. partneria kun ei ole valovuosiin enää tarttenu etsiä kun on vakituinen ja virallinen.
tylsäkö? ehkä, mutta turvallista. - Hessa
Lähdetään mökille poikakaverin ja koirien kanssa! Käydään grillijuhlissa kotipuolessa, ja loppuilta oleillaan kahdestaan mökin rauhassa. Saunotaan ja herkutellaan, saunajuomaakin otetaan! ;)
- Kirsi
Mökille mennään ainaskin käymään..
- Kekes
Me varmaan suunnataan kaupunkiin pussikaljalle perinteiseen tapaan. Ehkä baariin en tiedä
- speeds
Mikä helvetin haalari!!??
Perhanan opiskelijanrentut pölliny työläistenjuhlan,onneksi vappu on kerran vuodessa.Taas saa katsoa kuinka naapurin maija on ostanut uuden haalarin ja nyt lähdössä sen takia ekaa kertaa juomaan ja olemaan sosiaalinen ihmisten kansa.n.95% ihmisistä muuttuu heti kun ne saa haalarin päällensä,säälittävää mutta toisaalta myöskin hauskaa,niillehän voi aina vittuilla!
huoh,idiootteja....- Mölli
Mahtaa amismölliä ketuttaa? Saat sinäkin opiskella jos huvittaa ja sitä kautta haalarisi ansaita, Eipä vaan taida nuppi riittää? Ihmekö sitten, että vituttaa? Mutta onko se kenenkään muun syy kuin sinun itsesi?
Jos vittuilet omaa alemmuuden tuntoisuuttasi viisaammillesi, niin sopii miettiä kuka on idiootti? - speeds
Mölli kirjoitti:
Mahtaa amismölliä ketuttaa? Saat sinäkin opiskella jos huvittaa ja sitä kautta haalarisi ansaita, Eipä vaan taida nuppi riittää? Ihmekö sitten, että vituttaa? Mutta onko se kenenkään muun syy kuin sinun itsesi?
Jos vittuilet omaa alemmuuden tuntoisuuttasi viisaammillesi, niin sopii miettiä kuka on idiootti?hahhah en ole amismölli vaan ihan yliopistossa opintojaan suorittava henkilö ja nuppi riittää juuri siihen etten alennu muiden apinoiden tasolle ja kulje maalarina niinkuin kaikki muutkin,sinähän se varsinainen älykkö varmaan oletkin
- Uskoo ken tahtoo
speeds kirjoitti:
hahhah en ole amismölli vaan ihan yliopistossa opintojaan suorittava henkilö ja nuppi riittää juuri siihen etten alennu muiden apinoiden tasolle ja kulje maalarina niinkuin kaikki muutkin,sinähän se varsinainen älykkö varmaan oletkin
No se, että kuljeskelet vittuilemassa vappuna pitkin kyliä kertoo kyllä, ettet ainakaan sivistynyt ja akateeminen ihminen ole. Kuulostaa kuule ihan amispöllön käytökseltä.
No jos et koe yhteenkuuluvuutta muiden opiskelijoiden kanssa, mitä se muiden vika on? Nysvää yksinäsi vaikka alastomana, mutta älä ole niin lapsellinen ja tyhmä, että näytät harmistuksesi vittuilemalla. Tai sitten kiskaiset vaan pilotin niskaan ja lähdet potkimaan älykköjä iltasi ratoksi. Uuno! - alex
Uskoo ken tahtoo kirjoitti:
No se, että kuljeskelet vittuilemassa vappuna pitkin kyliä kertoo kyllä, ettet ainakaan sivistynyt ja akateeminen ihminen ole. Kuulostaa kuule ihan amispöllön käytökseltä.
No jos et koe yhteenkuuluvuutta muiden opiskelijoiden kanssa, mitä se muiden vika on? Nysvää yksinäsi vaikka alastomana, mutta älä ole niin lapsellinen ja tyhmä, että näytät harmistuksesi vittuilemalla. Tai sitten kiskaiset vaan pilotin niskaan ja lähdet potkimaan älykköjä iltasi ratoksi. Uuno!mikäs ihme valittaja tänne on eksynyt,etkö näe selvää provoyritystä?samanlailla valitat täällä kuin tuo kyseinen henkilö ja ei akateeminen tarkoita sivistynyttä.yleensäkkään mitä väliä onko amis tai akateeminen,ainakaan minulle.tiedä sitten muista....
Kukin saa tallata tyylillään,hauskaa tulevaa vappua kaikille =) - fireman
Noh haalarit pääle niikuin aina yleensäkkin jokapäivä, vaput ovat joilakin aika villejä että saattaa tulikin päästä irti ja kaasujalka saattaa olla monilla liian raskas että ei muista ottaa järkeä mukaan... Sillon yleensäkkin me joudutaan käymään paikalla katsomas tilannetta. :/
- Äksy Ämmä
sujunee perinteiseen tapaan, eli menen Linnanmäelle voittamaan siellä peliluolissa viime ns. kesänä koneisiin häviämäni kolikot korkoineen takaisin. (Olen jo pakannut reppuuni muovikassin kakskytsenttis-saalista varten.) Niihin kidutusvempaimiinhan en uskaltaudu.
Myös penkkiurheilua harrastanen sekä keväiseen Hesaan tutustumista - jos sää sallii. Doping-aineenani toimii kahvi ja maitokaupan sima (varovasti latkittuna, se sisältää hieman alkoholia, jota vältän). - woman81
vappuna tietenkin juodaan "simaa" ja juhlitaan railakkaasti..!
- poitsu
Käyn ostaa jonkun halvan twelvarin ja pikkusen salmari pullon. Sit alku illast kaupungille hengailee ja loppuillast sit johonki.
- aklaskj
voi kun voiskin olla kotona..
mutta ei, mä olen ulkomailla, jääkiekon mm-kisojen humussa.
voi harmi. :D - vapputyttö
joo mä järkkään mun kamun kans jonki näkösen 'kotibileet' :D
- kunt
Kavereiden kanssa grillailua,alkuillasta kisastudio ja myöhemmin baariin tai jonnekkin,alkoholi tietysti kuuluu asiaan heti aamusta :p
- Havuviulu
Vietän vapun, kuten kaikki muutkin juhlapyhät, kotonani makoillen ja TVtä katsellen. Ulkoilen tunnin, parin lenkin säästä välittämättä.
Tai sitten vedän valikoidun ystäväryppään kanssa perseet olalle neljän seinän sisällä. Näin ollen säällä ei myöskään ole merkitystä.
En tunne mitään halua lähteä ulos "juhlimaan" tapa-juhlaa, joka ei minulle merkitse mitään. Edes entisenä pinskuna...
Samaan tapajuhla-kategoriaan kuuluvat mm. juhannus, joulu, uusivuosi, pääsiäinen jne.
Hillua ihmislaumassa todistamassa että osaa olla kännissä ja pitää muka-hauskaa... ei kiitos. En tarvitse siihen ihmislaumaa.. ;)
Hauskaa vappua silti!- Ari
Kaupasta olutkori, ni eiköhän sillä lähe yks päivä alkuun. ja tietysti kisajuomaksi, yhelle päivälle kori riittää mutta kaupasta saa niit lisää. ;)
- hässitään
ja sillai.
- jou
joo.
- Emppu
Kotonahan sitä vietetään
- konjakin ystävä
hyvä ruoka tartee aina hyvän kyytipojan vappuna konjakkia pari rokia se riittää hyvin maanantaina töihin laulellen.tee työtäs laulellen .....kun hyvän palkan siintä saan.pastori hartolasta
- Ideoita kiitos
Vihdoinkin vapaa vappuajan ,yleensä olentöissä aina kuntoiset juhlii jollaintavalla pyhiä ym viikonloppuja.
Nyt sitten olen ihan tietämätön mitä tekis ja yksin oon ei huvita mennä yksin mihinkään ,siis minne ja missä vois olla kivaa - Ex-student
Voi voi...takana on viisi vuotta railakkaita opiskelijavappuja, kunakin otettiin viinaa kolme päivää putkeen :) heh ne oli aikoja ne... Tämä (ja varmaan ensi vappukin:( menee himassa vauvan kanssa. Ei kestä edes kattoo ulos vapunaattona kun näkee haalariväen heiluvan....blaah.......
Neuvo nimimerkillä kokemusta on: kun vielä opiskelette tai ei ole vielä lapsia, VIETTÄKÄÄ VAPPUA KUIN VIIMEISTÄ PÄIVÄÄ!, se loppuu kun teistä tulee äippiä, tai iskiä niinkuin musta. Hyvää vappua silti kaikille tämän lukeville!
BTW mikä lätkämatsi sieltä tulee aattona ja monelta?- kohtalotoveri
Aika pitkälti sama homma, opiskeluaikoja kaipaillaan. Aika aikaa kutakin kuitennkin, onhan se teidänkin vauva varmaan lutunen :)
- Kirkas mieli
neuvo, paaperot tuutumaan, vaimon kans pienet napanderit, ehkä sipsejä hyvä leffa...ja jos vielä jaksaa yön tunteina...suojattua kanssakäymistä...ei hullumpaa...ulkona oleva jengi makaa räkä poskella jossain huitsin nevadassa, haaveillen naisesta ja kaikesta tästä!:)
- en tiedä, monelta..
Nih.
- Pikku pallo
Pelaan kierroksen vappuaamuna ja sitten nautin lounaan golf klubillani
- Kaamos
Ensin vedetään nakit ja sitten heitetään muussi
- BileHile86
Eli juomaan kavereitten kans jonnekki ulos jos on hyvä ilma.Juhannus on kuollutta joten vappuna juhlitaan senkin eestä=)Sit jatkoille baaariii..Niin täällä Heinolassa ainekin=)
- vappu on syvältä tänä vappu...
Myyf!!!! mä joudun viettämään vapun sängyn pohjalla, ku mä tuun leikkauksesta...:,( Harmi.... Mut ens vappuna rellestään ihan varmana kahta kauheemin.... ;) Voi piknikille mennä vaikka pakkasella, niinkun me viime talvena ;) ei siitä sen enempää :D Sää on joko sateista/ aurinkoista, mut kylmää tai lämmintä! ;)
- sepe.
Kauas pois kaupungin vilinästä. Järven rannalla mukava grillailla, saunoa ja ottaa olutta, kaikessa rauhassa ilman henkistä morkkista... Ehkä tulee talviturkkikin heitettyä sikäli kun jäät ovat lähteneet.
- Un1k
Onneksi olen töissä!
- Guuno
Mistä löytyy k---ä
Iso k---ä vaan
Mistä löytyy k---ä
Oma k---ä vaan.
Hyvän olon antaja
Mun k---ä vaan.
k---ää suuhun mihinkäs muuhun
Isoo k---ää vaan. - Mä vaan
Aattona ystävien ja naapureiden kans American Car Showhun pyörällä, matkan varrella oleviin kuppiloihin poiketen - sekä mennen että tullen. Sitten meille korkkaamaan grilli, syömään hyvää sapuskaa, juomaan lisää bisseä ja siideriä, sauna lämpiämään ja siitä se sitten suttaantuu.
- annab
Selvinpäin, ystävieni kanssa järjestetään juhlat ja pidetään hauskaa niin, hauskaaa niiin..
Tyttöystäväni kanssa, lastenparissa, juodaan "simaa" Tanssitaan, pelailaan ja hengaillaan selväpäisten ihmisten kanssa... - Heta
Suunnataan mökille vappua viettämään, tästä alkaa tulla jo perinne! Paras aika aloittaa mökkikausi! Grilliherkut ja saunajuomat vain mukaan, ja mökille rentoutumaan hyvässä seurassa! Matkatelkku mukaan, että näkee jääkiekkoakin.
- Pervo
Vappuna toivoisin lämpimiä säitä, jotta voisi harrastaa nudismia, itsensäpaljastamista ja viuhahtaa kunnolla. Niistä on vappujuhlan ainekset tehty, niistä saisi kunnon "kicksit", vai mitä olette mieltä? Löytyykö samanmielisiä?
- Nimetön
Vappuna todellakin juon,ehkä tampereelle katsomaan kavereita jos kuskin saa(tampereella on paras tapa viettää vappua,hirveesti ihmisiä,mega bileet =) tai sitten poikaystävä järkkää bileet.. odotan lauantaita...
- Tapsako
Vappua on mukavampi viettää selvinpäin ja ilman mitään vappukrääsää kuten ilmapallot, viuhkat ja muut roskat. Kiinnostavin piirre on seurata ihmisten törttöilyä kännissä, ei käy yhtään kateeksi seuraava päivä, jolloin olisi mukavampi olla muistamatta mitään. Moni toivoisi varmaankin vasta silloin viettäneensä vappua laillani mutta se on jo silloin myöhäistä ja seuraava mahdollisuus on vasta vuoden päästä. Tunnetusti sellaisten ihmisten muisti kestää vain seuraavaan känniin eli keskimäärin n. viikon. Surullista mutta totta. HAUSKAA VAPPUA!
- Minna
Haalarit niskaan ja bilettämään :) Ja tietty sunnuntaina Ullikselle kuohuviinin ja eväiden kanssa.
- Arska
Juuh laivalle eli Turku-tukholma miniristeily vikinkin Isabellalla. En oo vappuna ennen laivalla ollut. Onko joku ollut?!? Minkälainen on vappu laivalla?!? Toivottavasti on kivaa...
- jape
no vappuhan alotetaan jo perjantaina ylioppilaslakki takaraivolla, piknikin (lue: pussikaljan)merkeissä! eikä saa unohtaa perunasalaattia, tippaleipiä ja muita vappuruokia. ja lauantaina jatketaan.
- wwgolfman
Aamulla aikasin herään jo ennen kuutta, heti pullo kossua ja sitten sauna päälle. Jos siitä selviän, kori olutta ja sen jälkeen jos vielä hengissä ollaan. Revin naapurin tulppaani sipulit huitsin tuuttiin, kusasen ovikelloon vielä päälle. No mutta jos vieläkin ollaan vedossa, sotken pyörällä baariin..öykkäröin ja syljen pitkin seiniä. Portsarin heittettyä minut ulos, otan salaa konjakkia ja taxilla cityyn..no mutta perkele kello vasta 12.00? Onneksi tämä on utopiaa..eli siis kotona simaa ja munkkia (ei nunnaa). kiitos..
- Martsu vaa..
Lauvantaist tullee sit kauhja ryyppipäivä..ku on kaverin läksärii,tuparii,synttärii ja viäl itte vappu..(rankkaa kerrakseen)luajan kiitos kaikki pipaskat on samas paikkaa ettei tarvi lähtee jolkottaa ympärs pitäjää eri kekkereil..hauskast vapust en sit tiärä,ku ei ol viäl ohika..mut se on selvä et viina virtaa ja kovast yritettää olla kinaamati muitten kanssajuhlioitten kans. Koittakaas teiki arvoisat lukijat pittää nyrkit alaspäin ja haarat kii,ni säästytään kaikenmaailman satiaisilt ja tikeilt. hei vaan..
- Murtsu
sä oot jo vapun vieton tainnut aloittaa, oli sen verran kummallista tekstiä, anyway...paras keino laittaa suonensisäiset rasvat liikkeelle, on vetää lärvit kunnolla kirkasta ja heittää laatat...aamulla nauttia tukevasta darrasta ja miettiä miksi on toinen sormi nenässä ja toinen perseessä...hyvä tsägä jos käy, saattaa herätä jopa vieraasta sängystä pirttihirmun tai kaljun rasvaisen porsaan vierestä, ihmetellen kovasti tahraantunutta lakanaa...asiaan kuuluu myös viinan, oksennuksen ja paskan haju...yök!
- juu, khyl
jokirannassa tietenki riemuitsemas!
- kirsimaria
oman kullan kanssa omassa rauhassa...
munkkeja,simaa,ilmapalloja ,serpenttiiniä ja silleen :)
- MiNä
hmm.. oon 15.v. joten lauantaina alotellaan juomaan siinä aamupäivästä ku kaverilla on synttärit ja sitte illemmalla kaupungille ja bilettään.. juotua tulee paljo ja sunnuntaina sitte ollaan vaan ja makoillaan.. :)
toivottavasti on hyvät ilmat..! :) - Seppo
...mä ainaki käyn ***kalla... ehkä mä jotai muutaki saatan tehdä. HUOM! saatan...
- Nimetön
Lapsi vanhemmilleni hoitoon ja juhlimaan (=juomaan)ja bailataan oikeen kunnolla(NIIN HARVOIN KUN NYKYÄÄN PÄÄSEE!)..oikeen tässä jo odottelee sitä vappua,ilmasta viis,ravintolassa se ilta kuitenkin menee!!!!
- fuksi
Joo, lappeen Rannassa wappu alkoi jo 15.4. Pakko myöntää, etten selvinpäin tätäkään viestiä kirjoittele, mutta tärkeintä on kuitenkin viettää vappu kavereiden kanssa.
- NiiskuNeiti
Vappuaattona menen katsomaan lakitusta. Haen valmiiksi kotiin jotain hyviä raaka-aineita, joista laitan vappuaaton illallisen. Ehkä myös jotain ihanaa jälkkäriä. Lakituksen jälkeen siis kotiin illallista valmistamaan ja ehkä katselen jonkun filmin (hyviä ideoita leffa-valinnasta?!). Vapun päivänä menen itsekseni kaupungille kävelemään ja katselemaan. Jos on hieno ilma saatan istahtaa jonnekin katselemaan ihmisvilinää ja maistelemaan tötteröjäätelöä :)
- pölli
Menen tekemään polttopuita kevätauringon loisteeseen. Hyötyliikuntaa ja rusketusta samalla kertaa. Kuka niitten myrkkyjen kanssa viittii lotrata?
- Mies Pispalasta
Vappuna muutan ja ähellän laajakasistan kuntoon ja kirjoitan kiiruulla aikataulusta myöhässä olevaa opusta.
Täytyy vaihtaa myös nimimerkki:
jatkossa olen mies Gervannasta tai
Mansen Mogadishusta. - tanya
meen la laivalle bestiksen kaa.....en sit tiiä...ei kaij mitää muuta ihmeellistä..=))))
- Laura
Tuoreen kullan kainalossa, rauhallisesti lätkää katsellen kotona, nautiskellen simaa ja munkkeja/munkeista ;)
- Minä
Kotona...ulkoilen...katellen telkkua,leväten...hyvän kirjan parissa. hyvää Vappua vaan
- hannamus
Todennäköisesti miehen kanssa kotona grillaillaan, katotaan lätkää ja juodaan siideriä. Ehkä pelin jälkeen jonnekin, jos on fiiliksiä. Hauskaa vappua vaan kaikille! :)
- ZetajH
Itse en pääse lähtemään Kouvolaan, mut siellä on useita tasokkaita hengellisiä nuorisobändejä.
Kannattaa mennä. liput musitaakseni 8 egee.
Erilainen vappu ilman krapulaa! - Hermanni
Lähdetään avopuolison kotipihaan grillijuhliin! Loppuillaksi mennään mökille kahdestaan saunomaan! ;)
- Eräs vaan..
Eli vappuhan menee tänä vuonna kivasti puutarhapalstallani kääntäen maata, että sinne sais jotain tänä vuonna istutettuakin. Ihan kiva homma, eikä tule edes krapulaa...
- olen
Minäkin vietän wapun yksin kotona...ikää 28v ja sinkku. Kaverit kaikki pariutuneet ja pitävät pariskuntapippaloita, joihin ei sinkkuja haluta :(
- pipa
Taitaa kyllä olla kavereissa vika jos eivät kaipaa sinua mukaan juhlintaan, olit sitten pariutunut tai et! Itse olen samaa ikäluokkaa kuin sinä ja sinkkutyttö, osa ystävistäni seurustelee vakituisesti ja osa ei. Silti kaikki ovat yhtä tervetulleita,eikä kenenkään tarvitse tuntea oloansa vaivaantuneeksi.
- Niis
Ajattele sitä, kuinka pariskuntabileissä tuntee itsensä kahta yksinäisemmäksi. Paitsi ehkä jos ei seurustella edes haluaisi.
- baarimikko
Töissä myymässä muille sitä alkoholia... huomattavasti taloudellisempaa omalla pankkitilille... :=)
- nuorisotyöntekijä
Töissä menee tämäkin vappu nuoria katsellen, mutta eipä ole aamulla pää kipeä ;)
- teekkari
Vietän tavallista teekkari Wappua. Eli monen päivän putki tiedossa...
- Hömelö
jos et oo vielä alottanu! :D
Otiksessa on menoa ollu jo ...oliskos se sunnuntai tai tai tai...
- Leipäveihti
No vappunahan tietenkin vaihdetaan renkaita enempi tai vähempi "kännissä"... Ja tietenki katotaan suomen matsia kaljateltassa.. Naamariki on jo valmiiksi päässä edellisiltä vappuilta joten siitä ei tarvii stressata. Tai ainaki siltä tuntuu. Sää tuskin sallii vappupiknikkiä mutta eihän pubissa sada joten sinne siis ja vaikka nollakeli on ni eiköhän siellä baarissa osata lisätä sitä lämpötilaa sitä mukaan mitä kylmempi meininki on (jota tuskin tarvii tehä).. Että ei muuta ku kaikki vaan vappuna pieruissaan huutamaan suomi voittoon!!!
- mie
Perinteisesti kaupunkivappu..väistellä känniläisiä ja muistella, et kuinka kivaa oli ala-ikäisenä pömmätä..ei enää viitti riekkua..vai pitäisikö jättää lakki kotiin ja leikkiä teiniä..;)Kuitenkin odotettavissa on: kylmä sää, huono humala, rahat loppu jne. hienoa..
- minä ite
Eikös Vappu ole työn juhla joten haalarit päälle ja töihin niin minä vietän Vappua ja tietysti selvinpäin. Hyvää ja rauhallista Vappua!
- jim.i.
Vappuna työläiset juhlii, eivät tee töitä kerran vuodessa.
- Milla
Jep, simabileisiin juomaan "simaa".. :D
- vappu
töissä menee vappu parempi näin saa rahaa
- happyone
elämäni ensimmäinen opiskelijavappu! haalarit päälle ja menoksi, kavereitten kans kierretään bileistä toiseen ja loppuillasta baariin jammaileen.
Pidetään hemmetin hauska vappu!
..ja autetaan kaveria mäessä - tähtisiina
Haalarit päälle ja kaupungille päivällä, tutkaillaan meininkiä. Klo 18 seurataan Mantan lakitus ja sieltä jatketaan baariin, vaihtoehtoisesti menemme katsomaan Suomi-Tanska-matsia. Ei ole oikein suunnitelmia, ne suunnitelmat kehittyvät sitten päivän vanhetessa..
Seuraavana aamuna kokoonnumme vappupiknikille. - ja naisia
no ei ehkä enään mutta kivaa on kuitenkin kun viinaa,hyvää ruokaa ja oma vaimo:)
- narkkarihullu
otan heroiinia ja viinaa sekaisin !!
Tulee kunnon vappu!!
jälkiruuaksi aion haistella Liimaa !! - otat?
narkkarihullu kirjoitti:
otan heroiinia ja viinaa sekaisin !!
Tulee kunnon vappu!!
jälkiruuaksi aion haistella Liimaa !!bostik vai erikeepperiä?
- tapsan tahtiin
... en kuitenkaan ryypiskele vaan kulutan aikaani tienaamalla rahaa. Luin yhden kirjan ruletin peluusta ja testailin sitä yhtä teoriaa koluminnin pelamisesta http://www.onlineviihde.com linkkien kautta ruletti pöydässä toista sataa kierrosta ja bingo. Tunti ja 500€. Laskin, että se oli 10€ keskimäärin kerros. Pitkä veteistähän se on, mut ei tule krapulaa ja maanantaina nähdään kenen massi tai polla on tyhjä ja kenen ei.
- liibe
Kotona ja en ole moneen vuoteen lähtenyt tuonne kadulle ja bubeihin ja eihän siellä nauti kun kauhea kaaos ja mielummin kotona ihana vapaus ja rauha oman kullan kanssa .......
Seuraavana aamulla sitten bicnikille luonnon helmaan fillarille polkien ja eikä krapulaa :)))
Nauttikaa te kukin tahollanne ja iloa vappuunne !
Riitu - Mirkku
Meillä on taas kavereitten kanssa mauttomien vaatteiden vappubileet. Tarkoitus siis on pukeutua mahdollisimman mauttomasti ja yhdistellä vaatteita ja asusteita, jotka ei sovi ollenkaan yhteen. Tai sitten voi pukeutua täysin oman persoonan ja tyylin vastaisesti. Vaatteita löytyy halvalla kirppareilta (jopa omasta kaapista ilmaiseksi) ja ostosreissu itsessään on jo älyttömän hauska! Vapun jälkeen vaatteet pesuun ja talteen, niin seuraavana vuonna niitä voi kierrättää porukan kesken, eikä tarvi välttämättä ostaa uusia. Sään salliessa grillaillaan ja pelataan ulkopelejä ja sen jälkeen mennään ihmisten ilmoille ihasteltavaks! Hauskaa vappua vaan kaikille!
- bidral
hienoa kun kierrättää. ei kierrätys yhteiskunnassa ole mitään vikaa mutta kulutus yhteis kunnassa on.
hyvät vaput
- akimoto kumimato toiskusta
kotona syntymä humalassa.
- repair kit
vappu ei ole koskaan merkinnyt minulle mitään. En vietä sitä millään lailla.
- heli
Jos sää vaan sallii niin alotetaan päivä ulkona kavereiden kanssa puistossa istuen..
Sitten kattomaan mantan lakitusta..
Sieltä sitten kaverille istumaan iltaa..
Loppuilta menee sit fiilispohjalta joko nukkumaan,baariin tai jotain muuta..
Ja sunnuntaina piknikille.. - eräs kuljettaja
eli hauskaa tiedossa erään julkisen puikoissa.voi varjele...
- Aina
No minä olen töissä vappuna, ja vielä yövuorossa, se syö naista, mutta jonkun ne työtkin on tehtävä ja tänä vuona se olen minä :)
- liisamarianne
aasun ulkomailla ja meni jonkun verran aikaa jotta saisin vakuutettua kaverini koristautumaan serpentiiniin ja vappunaamareihin -ja kantamaan perasaan ilmapalloja. Sitten sain tietaa etta olen vapun yli toissa. Hassua.
- "pelsepuubi"
Eka Lätkää ja sitten seuraa uskomatonta viina juontia kera saatanallisen krapulan...
- poika
En sattumoisinvietä koko juhlaa, syy turhaa puuahastelua, lopputuloskin tiedetään jo,ja mitä lätkään enpä usko että, tulee katsottua
KELPAAKO ?- 123
juon simaa
- tarkka-esko
123 kirjoitti:
juon simaa
tarkotus olis perinteen mukaan menettää ajokortti ja joutua putkaan. Pontikkapullot mettän piilosta esille ja eikun juomaan.
- vielä
Jonnekin pitää päästä aattona ihmisten ilmoille, menen vaikka yksin kävelylle ja baariin, jos kukaan tuttu ei lähde. Haluaisin jonkinlaisen vappuheilan, olen iänkaiken ollut yksin.
- Iloinen
Vihdoinkin saa toisen ihmisen kanssa kyhnätä ja olla ja kavereita unohtamatta lähdemme kapakkaan ja aiemmin päivällä vietämme Wappua lapsiperheen kanssa joillekka tämä tulee yllärinä =) ERITTÄIN HYVÄÄ JA RAUHALLISTA WAPPUA KAIKILLE =)
- nimetön
Meinaan ottaa koko vartalo puudutuksen.Hyvää vappua teille kaikille.
- yökkö
Vietän vappua terveyskeskuksen vuodeosastolla 28 vanhuksen ja vaikeasti sairaan kanssa.
Toivon kaikille hyvää vappua....... - paljonko_tarjotaan
Vaput sujuu "mukavan rattoisasti" duunissa:)
Ehkä mukavinta tässä on se että voi katsella mahdollisimman kaukaa näitä "örveltäjiä", kameroista ja piilossa katseilta;)
hyvät vaput vaan kaikille muille ja ottakaahan iisisti;) - miisa
Niinpä, minun tuuria olla sairaana kaikki juhlapyhät ja tapahtumat. Viikko vatsataudissa, eikä loppua näy.
- Enrico
Vappuna pidämme perinteisen moniottelun joukkuekilpailuna. Lajit ovat tänä vuonna: keihäänheitto (miehet heikommalla kädellä), tötteröjalkapallo (tötteröt ovat päässä suippo pää eteenpäin) ja illan lopuksi lentopallo-ottelu, jossa pelaajien jalat on sidottu yhteen.
Lopukis lasketaan pisteet ja voittanut joukkue saa avata kuohuviinipullon. - erilainen vappu
Menen vappuaattona seurakunnan Sanan ja rukouksen iltaan ja vappupäivänä Jeesus-marssiin hengelliseen tapahtumaan Senaatintorille.
- bidral
kaikki parempi kuin mennä torille sotkemaa nostan hattua.
- AND ROCKN`N ROLL
are all what my brains and body needs ;-))
- No Janne.
"Oliko sun nuoruus niin tylsä ja köyhä ettet ikinä koskenu olut pulloo ja pitäny kavereitten kans hauskaa?
Vappuna kuuluu bilettää ja juoda olutta ja ennen kaikkee PITÄÄ HAUSKAA!!!!Taitaa olla sulle ihan tuntemattomia käsitteitä,HARMI!!!!=) "
Mitä se muka haittaa? Ei minusta ainakaan ole nuorempana ( tarkotat varmaan joku 15v? ) ryypätä kun ei alkoholit edes sen ikäselle ole tarkotettu ku nehän on äijien juomia. Näyttää paljon normimmalta jos joku 50v äijä kittaa kaljaa kun että joku teini.
JA hauskaa oli.
Ja kaiken pointtina se että mistä olisin siis jäänyt paitsi kun kerkiäähän sitä ryyppäämään vaikka koko elämä? vai onko sinulle tuntematon käsite se että elämä ei pääty siihen ettet ole enää teinix?
varsinainen jauhopää, heh.- Janne.
Toki joku teini saa rellestää kaikin mokomin kavelien seurassa. Mielestäni se että on naimisissa ja saa rellestää oman vaimon kanssa aikuisena on paljon hauskempaa kuin teininä.
näille netissä selittäville facebook pelleille nuoruus on elämän antoisinta aikaa. mielestäni se antoisa aika tulee vasta aikuisena ja siitä edespäin loppuun asti.
on vapaampi ja omaisuutta enempi, oma asenne ratkaisee minne menee vaimonsa kanssa, että se teinixeistä.
parempi olisi että muuttaisivat siperiaan niin ei tarvisi katella niitä pyörätiesuhareita. - teinixit..
Janne. kirjoitti:
Toki joku teini saa rellestää kaikin mokomin kavelien seurassa. Mielestäni se että on naimisissa ja saa rellestää oman vaimon kanssa aikuisena on paljon hauskempaa kuin teininä.
näille netissä selittäville facebook pelleille nuoruus on elämän antoisinta aikaa. mielestäni se antoisa aika tulee vasta aikuisena ja siitä edespäin loppuun asti.
on vapaampi ja omaisuutta enempi, oma asenne ratkaisee minne menee vaimonsa kanssa, että se teinixeistä.
parempi olisi että muuttaisivat siperiaan niin ei tarvisi katella niitä pyörätiesuhareita."Voi sua raukkaa mistä kaikesta oot jääny paitsi.Taidat olla lapsen kasvonen erakko,jota jopa lapset tulee uhoomaa.."
Ei ole jäänyt mistään paitsi. Etkö taukki ymmärrä että jokainen juhlii siten miten parhaaksi näkee. muutenhan täällä olisi kaikki suomen ihmiset sinun teinixin kanssa ja muiden pikkupoikien seassa ihmettelemässä katujen maailmaa?
mutta kun ei ole. et vain tajua että paremmissa piireissä on hauskaa eri tavalla mitä sinulla.
ja lapset uhoo... joopajoo. uhoo niin pitkään kunnes tukitaan suu teipillä ja lähetetään siperiaan.
- asdasddas
Alkupäivä meni perheen kanssa oleskellessa, simaa juodessa ja munkkeja syödessä. Juotiin päiväkahvit ja putsasin autoa.
Iltapäivällä lähdettiin kavereiden kanssa viihteelle, seitsemästä eteenpäin olimmekin sitten kaikki aivan umpituiskeessa. Harmittaa kun tuli vedettyä liikaa, mutta ei voi mitään..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962