Moi! Mulla on ollut nyt noin kolme päivää oikean puolen käsivarsi todella kipeä. Ekana päivänä oli vain vähän, tokana kipu oli poissa kunnes se tuli yöllä takaisin. Kolmantena päivänä (tänään) kipu on ollut todella kova. Voltaren ja burana auttaneet vain hieman. Mitä luulette, voisiko kyse olla jostain vakavammasta? Vain vaan lihasjumista? (Kun painan lapaluiden alta sattuu todella paljon). En ole ainakaan järkyttävän paljoa rasittanut itseäni, en hirveästi liiku. Olen kantanut noin viikko sitten todella painavia kantamuksia ja taluttanut kaverin koiraa joka vetää aika paljon. Mietin itse voisiko kyse olla veritulpasta, jolloin lääkäriin olisi jo kiire, mutta toisaalta kipu alueella ei ole punoitusta, kuumotusta tai turvotusta ilmennyt. Yläraajan veritulpat ovat muutenkin varmaan aika harvinaisia, vielä kun olen vasta 14-vuotias. Mitä luulette, olisiko kyse vain todella kipeästä lihasjumista?
Käsivarsi todella kipeä
Anonyymi
1
137
Vastaukset
- Anonyymi
jonkinsortin lihasrevähtymä. Jos oma fysiikka ja lihaskunto on heikko niitä revähtymiä voi helpostikin tulla kun tekee jotain itselle raskasta duunia. Heikko liihaksisto ylikuormittuu. Yleensä paranttuu itsestään ajan kanssa. Kun revähtymä on parantunut suosittelen monipuolisen kuntoilun aloittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712300En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108970
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736- 33687
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684