Käsivarsi todella kipeä

Anonyymi

Moi! Mulla on ollut nyt noin kolme päivää oikean puolen käsivarsi todella kipeä. Ekana päivänä oli vain vähän, tokana kipu oli poissa kunnes se tuli yöllä takaisin. Kolmantena päivänä (tänään) kipu on ollut todella kova. Voltaren ja burana auttaneet vain hieman. Mitä luulette, voisiko kyse olla jostain vakavammasta? Vain vaan lihasjumista? (Kun painan lapaluiden alta sattuu todella paljon). En ole ainakaan järkyttävän paljoa rasittanut itseäni, en hirveästi liiku. Olen kantanut noin viikko sitten todella painavia kantamuksia ja taluttanut kaverin koiraa joka vetää aika paljon. Mietin itse voisiko kyse olla veritulpasta, jolloin lääkäriin olisi jo kiire, mutta toisaalta kipu alueella ei ole punoitusta, kuumotusta tai turvotusta ilmennyt. Yläraajan veritulpat ovat muutenkin varmaan aika harvinaisia, vielä kun olen vasta 14-vuotias. Mitä luulette, olisiko kyse vain todella kipeästä lihasjumista?

1

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jonkinsortin lihasrevähtymä. Jos oma fysiikka ja lihaskunto on heikko niitä revähtymiä voi helpostikin tulla kun tekee jotain itselle raskasta duunia. Heikko liihaksisto ylikuormittuu. Yleensä paranttuu itsestään ajan kanssa. Kun revähtymä on parantunut suosittelen monipuolisen kuntoilun aloittamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe