Mopojen revittely taajamassa

Anonyymi

Ketkä täysjärkiset vanhemmat ostavat? Mopoja noille muksuilleen? Keulitaan ja revitetään pitkin kyliä, tulispa vanhemmat kylälle kattoo toimintaa.....

48

1707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuten huomaat Hyrynsalmen 24:ssä ei olla käyty kommentoimassa mitään, sillä kaikki vanhemmat oli ryyppäämässä.Ei silloin kiinnosta mitä jälkipolvi tekee.

      • Anonyymi

        Oletko itse vanhempi? Jos olet niin olet juoppo. Ryyppäät koko ajan. Kuinka niin? No itse kerrot niin kun sanot että KAIKKI vanhemmat oli ryyppäämässä. Miksi ryyppäät? Onko ongelmia itsetunnon kanssa kenties? Siihen saa apua, hae sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse vanhempi? Jos olet niin olet juoppo. Ryyppäät koko ajan. Kuinka niin? No itse kerrot niin kun sanot että KAIKKI vanhemmat oli ryyppäämässä. Miksi ryyppäät? Onko ongelmia itsetunnon kanssa kenties? Siihen saa apua, hae sitä.

        Onko kohmelo? Ja olet töissä? Sitä on liikkeellä näin jalkapallokisojenkin aikaan. Vaarallisia nämä arvokisat missä Suomi ottelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse vanhempi? Jos olet niin olet juoppo. Ryyppäät koko ajan. Kuinka niin? No itse kerrot niin kun sanot että KAIKKI vanhemmat oli ryyppäämässä. Miksi ryyppäät? Onko ongelmia itsetunnon kanssa kenties? Siihen saa apua, hae sitä.

        Ei pitäisi yleistää kaikkia vanhempia ryyppääjiksi. Näin ei todellakaan ole.


    • Anonyymi

      Näistä mopopojista ja tytöistä tulee vielä kunnon työtä tekeviä ja aikaansaavia aikuisia. Huolissaan pitää olla niistä joka nyhjäävät kotona itekseen eivätkä ole aktiivisia millään tavalla.

      • Anonyymi

        Eikö tule muuta aktiviteettia mieleen? Aika köyhää siellä teillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tule muuta aktiviteettia mieleen? Aika köyhää siellä teillä.

        Erilaista aktiviteettia on tarjolla paljonkin ja he tarttuvat niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tule muuta aktiviteettia mieleen? Aika köyhää siellä teillä.

        Onhan sitä muutakin, pussikaljaa, poppi vehkeet olalla tai säleverhot kiinni naama pelissä 10 tuntia päivässä.
        Yöt valvotaan ja nukutaan sitten iltapäivään,,,jeeee!
        Mopo ikä on kaikilla nuorilla jossain kasvun vaiheessa, itse muistan kun pappa tunturilla ajeltiin 60-luvun lopulla,,,isällä päivät työmatkaa varten ja minulla sitten illat ja yöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tule muuta aktiviteettia mieleen? Aika köyhää siellä teillä.

        Täällä on köyhän mielikuvituksen omaavia, ilkeitä, rikollismielisiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaista aktiviteettia on tarjolla paljonkin ja he tarttuvat niihin.

        Ok, missä välissä nämä nukkuu ja syö?


      • Anonyymi

        Niin ja ennen niitä suojatyöpaikkoja tapetaan ihmisiä tai ainakin aiheutetaan mielenterveysongelmia rikkomalla yöunirauhaa.


      • Anonyymi

        Minä en menis vannomaan etteikö kotona olijoilla olisi vaikka mitä touhuamista ja hyödyllisiä ovat ilman palkkaakin .
        Sinulla taitaa olla henkilökohtaisia kaunoja tai kadetta jotain kotona olijaa kohtaan kun noin vaahtoat. Et mitenkään pysty tietään mitä kenenki kotona tapahtuu 4 seinän sisällä ellet sitte ole jonku sellaisen lähiomainen. Näinä etätyöpäivinä vielä vapaaehtoisttöntekijät mukaan luettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en menis vannomaan etteikö kotona olijoilla olisi vaikka mitä touhuamista ja hyödyllisiä ovat ilman palkkaakin .
        Sinulla taitaa olla henkilökohtaisia kaunoja tai kadetta jotain kotona olijaa kohtaan kun noin vaahtoat. Et mitenkään pysty tietään mitä kenenki kotona tapahtuu 4 seinän sisällä ellet sitte ole jonku sellaisen lähiomainen. Näinä etätyöpäivinä vielä vapaaehtoisttöntekijät mukaan luettuna.

        Tietenkin on kotona monellakin tekemistä ja ote on tällä lailla aktiivinen, on kotitöitä ja puuhaa monenlaista. On harrastuksia ja töitäkin monella. Tarkoitinkin juuri niitä jotka vain löhöävät yksikseen kotona eivätkä ole ollenkaan missään asiassa aktiivisia vaan jäävät mieluummin syrjään, ei ole kavereitakaan. Heistä pitää olla enemmän huolissaan kuin aktiivisuutta elämää kohtaan osoittavista mopopojista ja tytöistä. En ole kenellekään mistään kateellinen enkä tunne kaunaa ketään kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin on kotona monellakin tekemistä ja ote on tällä lailla aktiivinen, on kotitöitä ja puuhaa monenlaista. On harrastuksia ja töitäkin monella. Tarkoitinkin juuri niitä jotka vain löhöävät yksikseen kotona eivätkä ole ollenkaan missään asiassa aktiivisia vaan jäävät mieluummin syrjään, ei ole kavereitakaan. Heistä pitää olla enemmän huolissaan kuin aktiivisuutta elämää kohtaan osoittavista mopopojista ja tytöistä. En ole kenellekään mistään kateellinen enkä tunne kaunaa ketään kohtaan.

        Edelleenkin kysyn sinulta että mistä ihmeestä sinä tiedät löhöääkö he ja onko heillä kavereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin on kotona monellakin tekemistä ja ote on tällä lailla aktiivinen, on kotitöitä ja puuhaa monenlaista. On harrastuksia ja töitäkin monella. Tarkoitinkin juuri niitä jotka vain löhöävät yksikseen kotona eivätkä ole ollenkaan missään asiassa aktiivisia vaan jäävät mieluummin syrjään, ei ole kavereitakaan. Heistä pitää olla enemmän huolissaan kuin aktiivisuutta elämää kohtaan osoittavista mopopojista ja tytöistä. En ole kenellekään mistään kateellinen enkä tunne kaunaa ketään kohtaan.

        Ketä nämä sinun huolenaiheesi tyyppiset ihmiset häiritsee elämisellään?
        Itse taas olen todellakin enemmän huollissani keulivista nuorista ja heidän vinoutuneesta henkisestä tilasta jos heidän ilon aiheitaan on aiheuttaa kärsimystä viritetyillä motoillaan sekä ihmisille että eläimille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä nämä sinun huolenaiheesi tyyppiset ihmiset häiritsee elämisellään?
        Itse taas olen todellakin enemmän huollissani keulivista nuorista ja heidän vinoutuneesta henkisestä tilasta jos heidän ilon aiheitaan on aiheuttaa kärsimystä viritetyillä motoillaan sekä ihmisille että eläimille.

        Eivät he häiritse ketään. Sellaista en ole väittänytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin kysyn sinulta että mistä ihmeestä sinä tiedät löhöääkö he ja onko heillä kavereita?

        Ihmiset puhuvat keskenään ja kertovat toisilleen asioita, jakavat myös huoliaan. Oletko koskaan kuullut sellaisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä nämä sinun huolenaiheesi tyyppiset ihmiset häiritsee elämisellään?
        Itse taas olen todellakin enemmän huollissani keulivista nuorista ja heidän vinoutuneesta henkisestä tilasta jos heidän ilon aiheitaan on aiheuttaa kärsimystä viritetyillä motoillaan sekä ihmisille että eläimille.

        On sulla murheet !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin on kotona monellakin tekemistä ja ote on tällä lailla aktiivinen, on kotitöitä ja puuhaa monenlaista. On harrastuksia ja töitäkin monella. Tarkoitinkin juuri niitä jotka vain löhöävät yksikseen kotona eivätkä ole ollenkaan missään asiassa aktiivisia vaan jäävät mieluummin syrjään, ei ole kavereitakaan. Heistä pitää olla enemmän huolissaan kuin aktiivisuutta elämää kohtaan osoittavista mopopojista ja tytöistä. En ole kenellekään mistään kateellinen enkä tunne kaunaa ketään kohtaan.

        Ainoa järkevä kommentti, kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa järkevä kommentti, kiitos siitä.

        Kyllä, kyllä rakkaat serkut oletta oikeassa.
        Miten me Herrakansa Kemppaset, Heikkiset, Romppaset saataisiin nämä kotona löhöäjät meille palvelusväeksi ja viidyttäjiksi.
        Miten me saataisiin eduskunnassa lakialoite vireille jossa meille Kainuun Prinsessoille, Prinsseille saadaan kotiin siivoajat, kokit, huorat, nassen ulkoilutus apua ja sirkuspellet viihdyttämään meidän arkea 8eur päiväpalkalla.
        Met ei haluta ulkomaalaisia kun net on epävarmaa työvoimaa, met halutaan potkia oman maan heikko osasia ja sairaita ihmisiä viimiseen asti. Hyvä me!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kyllä rakkaat serkut oletta oikeassa.
        Miten me Herrakansa Kemppaset, Heikkiset, Romppaset saataisiin nämä kotona löhöäjät meille palvelusväeksi ja viidyttäjiksi.
        Miten me saataisiin eduskunnassa lakialoite vireille jossa meille Kainuun Prinsessoille, Prinsseille saadaan kotiin siivoajat, kokit, huorat, nassen ulkoilutus apua ja sirkuspellet viihdyttämään meidän arkea 8eur päiväpalkalla.
        Met ei haluta ulkomaalaisia kun net on epävarmaa työvoimaa, met halutaan potkia oman maan heikko osasia ja sairaita ihmisiä viimiseen asti. Hyvä me!

        Kiitos sisko tästä viestistäsi, olet niin oikeassa. Uni ei tule oikeen silmään kun niin harmittaa nämä löhöäjät. Tämä syy se on oikea syy siskot ja veikot ettei uni tule kun niin harmittaa kotona löhöilevät. Eiköhän pistetä meijän jo palvelusväeksi värvätyt ja aivopestyt sotilaat himmiin klo 19 lähtien häiritseen läpi yön näitä itseensä tyytyväisiä ja hyvällä omalla tunnolla ja itsetunnolla varustettuja, ärsyttäviä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sisko tästä viestistäsi, olet niin oikeassa. Uni ei tule oikeen silmään kun niin harmittaa nämä löhöäjät. Tämä syy se on oikea syy siskot ja veikot ettei uni tule kun niin harmittaa kotona löhöilevät. Eiköhän pistetä meijän jo palvelusväeksi värvätyt ja aivopestyt sotilaat himmiin klo 19 lähtien häiritseen läpi yön näitä itseensä tyytyväisiä ja hyvällä omalla tunnolla ja itsetunnolla varustettuja, ärsyttäviä ihmisiä.

        Hyvä veljeni! Minä en saanut unta kun mietin että sinä mietit muita naisia kun minua siskoas. Pelottaa niin vietävästi Äitiä ja Isääkin jotta jos nämä muut naiset tai niehet vie meijän rakkaat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä veljeni! Minä en saanut unta kun mietin että sinä mietit muita naisia kun minua siskoas. Pelottaa niin vietävästi Äitiä ja Isääkin jotta jos nämä muut naiset tai niehet vie meijän rakkaat pois.

        Näin just pikkuserkkuni. Minäkään en voi nukkua kun on liian hiljaista ja kateelliset ja kaunaset ajatukset rupee puskemaan hiljaisuudessa päähäni. En kestä hiljaisuutta tämän takia samaa sanoo kaikki sukulaisemme noin 1900 Hyrynsalmelaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät he häiritse ketään. Sellaista en ole väittänytkään.

        Kannattaisi energiat suunnata ensin niihin jotka tyrkyttää itteensä joka paikkaan (epätoivoisesti cvc :tä lähettelee työpaikkoihin muttei kukaan ota) joku syrjäytynyt, yksinäinen hakee esim. itse apua itselleen, saamatta kumpikaan tapaus haluamaansa.
        Tämä on ihan koko Suomen laajunen asia.

        ENSIN Työtä, koulutusta niille jotka HALUAA SITÄ.
        APUA NIILLE JOTKA PYYTÄÄ SITÄ!
        YKSINÄISELLE YSTÄVÄN KAIPUUTA TORILLA HUUTELIJALLE YSTÄVÄKSI.


      • Anonyymi

        tämä on totta. Minulla ei ollut nuorena mopoa ja tärkeä elämänvaihe jäi väliin. Siitä se syrjäytyminen alkoi koska kavereilla oli mopot mutta minulla ei. Kohta ei ollut kavereitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä on totta. Minulla ei ollut nuorena mopoa ja tärkeä elämänvaihe jäi väliin. Siitä se syrjäytyminen alkoi koska kavereilla oli mopot mutta minulla ei. Kohta ei ollut kavereitakaan.

        Voi tseesus sentään. Mene terapiaan.


    • Anonyymi

      Mopojen revittely johtuu syystä, että moposonnit etsivät kiimassa olevi naaraita. Mopojen äänenvaimentajat on poistettu, jotta kutsuäänet tavoittaisivat naaraat.
      Kun moposonni havaitsee naaraan, niin mopo alkaa keulia. Keulimisella näytetään naaraille, kuinka vahva ja lisääntymiskykyinen moposonni on. Moposonnit tekevät myös mustia rantuja asfalttiin, merkatakseen reviirinsä. Moposonnien tärkeimpänä tavoitteena on saada naaras kyytiin ja päästä harjoittelemaan jälkeläisten tuottamista.
      Tämä on moposonnilajille tyypillistä käyttäytymistä, jota tarvitaan lajin elinkelpoisuuden säilyttämiseksi.

      • Anonyymi

        Samako lienee näillä renkaan polttajilla jotka sekopäisesti kiertävät ympyrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samako lienee näillä renkaan polttajilla jotka sekopäisesti kiertävät ympyrää.

        Väärin. Me Hyrynsalmen kuninkaat ja Prinsessat emme voi elää omien ajatuksiemme kanssa(pakonomaiset kade ajatukset valvottavat meitä) , haluamme muita ihmisiä häiritseviä ääniä ympärillemme, että voimme edes 4h tuntia nukkua.Lähdemme sitten töihin entistä kateellisimpina ja päädymme ehkä mökille ottaa punaviiniä ja kossua silloin tällöin ja pyörimme silkki ja satiini lakanoissamme hikisinä kun kuulemme vain kuikan huudon.

        Meistä on kadehdittavia ihmiset ne jotka pystyvät nukkumaan hiljaisuudessa, viileässä, pimeässä, puhtaassa, puhtaan omantuntonsa kanssa vähään tyytyväisinä, aivan kuten unihygienistit suosittelee.


      • Anonyymi

        Mitä saatanan sonneja nuo keskenkasvuset muka on, korkeintaan mullin alkuja !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Me Hyrynsalmen kuninkaat ja Prinsessat emme voi elää omien ajatuksiemme kanssa(pakonomaiset kade ajatukset valvottavat meitä) , haluamme muita ihmisiä häiritseviä ääniä ympärillemme, että voimme edes 4h tuntia nukkua.Lähdemme sitten töihin entistä kateellisimpina ja päädymme ehkä mökille ottaa punaviiniä ja kossua silloin tällöin ja pyörimme silkki ja satiini lakanoissamme hikisinä kun kuulemme vain kuikan huudon.

        Meistä on kadehdittavia ihmiset ne jotka pystyvät nukkumaan hiljaisuudessa, viileässä, pimeässä, puhtaassa, puhtaan omantuntonsa kanssa vähään tyytyväisinä, aivan kuten unihygienistit suosittelee.

        Vakava oireyhtymä jostakin pahemmasta josrinkiä pitää kiertää ja yrittää vinguttaa rengasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakava oireyhtymä jostakin pahemmasta josrinkiä pitää kiertää ja yrittää vinguttaa rengasta.

        Tuomitie on taas Jumputtajien paratiisi. On taas yhessä jos toisessa talossa billeet 24/7 ja vuorotellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomitie on taas Jumputtajien paratiisi. On taas yhessä jos toisessa talossa billeet 24/7 ja vuorotellen.

        Bum bum bum!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomitie on taas Jumputtajien paratiisi. On taas yhessä jos toisessa talossa billeet 24/7 ja vuorotellen.

        Tuomitie ollu fiksu paikka asua aina. Mikä sen nyt on saanu epäpalanssiin.
        Liekkö kotitekosta vai vieraampaa häirintää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomitie ollu fiksu paikka asua aina. Mikä sen nyt on saanu epäpalanssiin.
        Liekkö kotitekosta vai vieraampaa häirintää.

        Hyvähän se sieltä mökiltä on huudella. Jokainen kuulee kyllä ja on tyytyväinen ettei omalla kadullaan oo.


    • Anonyymi

      Äiti valitti isälle ettei tosta pojasta tarttis tehdä tupajumia.
      Siispä ostettiin mopo ja nyt se polttaa kylällä kumia.
      On se parempi ettei laho kotona vain pelaamaan.
      Ei ne tytöt tai pojat tule kotoa ketään hakemaan.
      Tietty jotkut fossiilit nuorisosta jaksaa valittaa.
      Ne on niitä joilla ei nuoruutta ollutkaan.
      Eli antaa palaa ja kuulua,
      terveisin mopotypy 80-luvulta😘

      • Anonyymi

        Juuri näin! Antaa palaa kun vielä kehtaa ja jaksaa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        80-luvun nuoret ei tiennetkään vielä että vuonna 2020 nuoruusikä on pidennyt 30v....ja tulee piteneen.
        Eikä tienneet ikä ihmisten olevan terveempiä kun ennen.
        Kukahan se on fossiili?
        Dementtiiaa vaiko pahempaa pukkaa jos ei ole tarjota pelaamiseen muita vaihtoehtoja kun kaahaaminen, keuliminen kumenpiltto ja jumputus autoilla häitriköinti muuttotappio kunnassa.
        Kaikki mopoilu ja autoilu sekä musiikin kuuntelu sallittu kunhan menee sääntöjen ja lakien rajoissa. Fossiilit dementikot voi tämän nyt sisäistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80-luvun nuoret ei tiennetkään vielä että vuonna 2020 nuoruusikä on pidennyt 30v....ja tulee piteneen.
        Eikä tienneet ikä ihmisten olevan terveempiä kun ennen.
        Kukahan se on fossiili?
        Dementtiiaa vaiko pahempaa pukkaa jos ei ole tarjota pelaamiseen muita vaihtoehtoja kun kaahaaminen, keuliminen kumenpiltto ja jumputus autoilla häitriköinti muuttotappio kunnassa.
        Kaikki mopoilu ja autoilu sekä musiikin kuuntelu sallittu kunhan menee sääntöjen ja lakien rajoissa. Fossiilit dementikot voi tämän nyt sisäistää.

        Kirjoitus virheet voitte pistää univajeen piikkiin... Kuten vittumaisen luonteen. Niin metsä vastaa kun sille huutaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/67edf36e-59c7-4e49-a24c-070e68e7e9b7

        Hyvä kun sait elää nuoruutes. Itsekeskeisyys on valttia Hyrynsalmi.

        Siinä meni hyvä auto piloille.
        Soittakaapa tämän mopopojan Äitille ja Isälle ja kysykää on hyvä harrastus väärin käytettynä? Alkakaa sitte INTTÄÄ VASTAA JA OHJAKKAA OMAT POIJJAT JA TYTÖT TONTIN VIEREEN REVITTELEEN JA JUMPUTTAJAT MYÖS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/67edf36e-59c7-4e49-a24c-070e68e7e9b7

        Hyvä kun sait elää nuoruutes. Itsekeskeisyys on valttia Hyrynsalmi.

        On surullista lukea noita turhia kuolemia.
        Ei tuon ikänen lapsi ymmärrä joka ulkonäöltään voi näyttää aikuisemmalta kuin mitä on mieli. Mieli on lapsen.
        Jos vanhemmat ei halua tai pysty ohjaamaan oikeaan suuntaan niin jälki on rumaa. Ei poliisit kerkiä joka paikkaan.
        Kyllä täysi vastuu on vanhemmilla. Hankala yhtälö jos se ego ei pysy aisoissa , olipa nuori tai vanhempi. Ei mukavaa , voihan sillä mopolla ajaa nätisti miksi se keula pitää olla ylhäällä.


    • Anonyymi

      Mercedes-benz ja kumit ovat entiset.

    • Anonyymi

      Mopojen kiihdyttelyä ja keulantaa sekä autojen kumin polttoo ja ämyrien jumptusta. Sellaista se elämä hyryllä on näillä soidinmenoilla.

    • Anonyymi

      Minäkin aikoinaan ukin Monarkilla koetin revitellä menemään. Ei se paska ehki keulinut. Lopulta kokeilin crossia. Sitä lyytä ILO-moottorin ensiövetohihna katkesi ja ILO muuttui SURUksi.
      Monarkilla ei saanut etes pillua, ei ehki kärkeä antaneet kastella tytöt. Pihejä olivat.

      • Anonyymi

        Mulla ol Mobylette jolla piti polkea alkuvauhti, sillä kun erehty käymään kylällä niin turpan tuli.


    • Anonyymi

      Pojan koltiaisille riittäisi yhtä hyvin perinteinen polkypyörä, kypärän kera!

    • Anonyymi

      suurin osa kylän nuorista mahtanu ihan ite kyllä ostaa menopelinsä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe