Thamassa on paljon hyvää ja kaunista mutta

Anonyymi

Olen hieman ihmeissäni siitä miksi suhtaudutte pojut minuun negatiivisesti, asiat ja mielipiteet tässä pitäisi tapella ei ukot, minulla on thaimaahan huomattavasti pessimistisempi suhtautuminen kuin teillä, johtuen todennäköisesti siitä että olen asunut täällä jo kauan, ja ollut vielä kauemmin aviossa thaikun kanssa, kun te...

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on vielä toisiakin näkökulmia, ennenkuin muutin tänne olin ollut jo kymmenisen vuotta aviossa thaikun kanssa, tutustunut hänen kauttansa muihin suomessa ja jyväskylässä asuviin thaikkuihin, heidän siipoihinsa, sekä muutama kaveri toinen lohjalla ja toinen jyväskylässä saanut suku puoli taudin, minun kokemusten pohjalta, vuonna 1999 jyväskylässä, ainoastaan kaksi thaikkua ennen vaimoani, nyt niitä on jo varmaan satakunta tai enemmän, lähes kaikki lomani vietin thaimaassa, kävin kaikissa thaimaan go go paikoissa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta... Olen nähnyt thaikkuperseitä toimivia sekä ei niin toimivia, osalla perseen myynti jatkui suomessa.

      • Anonyymi

        Tiesitkö että masentunut ja vittumainen ihminen sairastuttaa koko lähipiirinsä? Ei tarvi ihmetellä miksi kukaan ei sinulle hymyile. Mene hoitoon tai päästä vaimo menemään.


    • Anonyymi

      Koetatko siis siksi tarjota omaa masennustasi, turhautumistasi ja pessimistisyyttäsi muille, koska et voi sietää onnellisempia, terveitä ja positiivisia ihmisiä ympärilläsi näköpiirissä etkä keskusteluissa?
      Ei kiitos. Tuollainen ihminen on kaikkialla ei-toivottu henkilö ja se on ihan sama missä sinä olet niin kaikki on aina mielestäsi paskaa ja turhaa. Et ilmeisesti ymmärrä olevasi sairas, etkä usko lääkäreitä. Olet kaiketi oppinut nauttimaan olotilastasi, kuten peruskyrvillä on tapana. Jos et valittaisi aina kaikesta niin sinulla ei olisi mitään puhuttavaa. Luomalla kaikkialle uhkakuvia, bakteereja, onnettomuuksia ja kaikenlaista pahaa, annat itsellesi tekosyyn maleksia sisätiloissa lihomassa ja dokaamassa tekemättä mitään.

      Kerrot olleesi elossa vielä 20 vuotta sitten. Miksi lopetit sen elämisen ja vaihdoit sen murjottamiseen ja vapaaehtoiseen saattohoitoon ennenaikojaan?

    • Anonyymi

      Vai on mielestäsi paljon hyvää ja kaunista?

      No miksi sinä sitten olet kuusi vuotta jankuttanut tällä palstalla että älkää hyvät ihmiset matkustako Thaimaahan kun siellä on kaikki päin vithua?

      On vaarallista, on kuuma, on tauteja, on ryöstäjiä, käärmeet puree, kaikki kuolee, rabies ja dengue tulee samalla kerralla ja kaikkia vituttaa koko ajan ja nyt kaikki näkee nälkää, sortuu mereen, myrskyt rikkoo rannat ja kaikki on konkurssissa saasteiden ja kuoleman keskellä, naiset huijaa ja varastaa, vakuutukset maksaa miljardeja ja niitä ei saa. Kerrot myös että kukaan ei edes pääse nyt Thaimaahan ja jos pääsee niin se on vääryys thaimaalaisia kohtaan ja itsekäs teko.

      Rannoilla vaanii krotiilit ja puurotat, ihmiskauppa rehottaa ja lapsien vaanijat hiiviskelee varjoissa. Jumala tulee taivaasta ja rankaisee syntisiä ja poliisi vie loput putkaan ja antaa mojovat sakot. Rannalla astut lasiin ja saat superbakteeri. Naisilla on supertippuri johon lääkkeet ei pysty ja lavataksissa saat keuhkosyövän.
      Ilen baarin vessanpöntön kansi on rikki ja korjattu teipillä. Huumekauppiaat odottaa rannalla uhrejaan vesijettihuijarin ja aurinkolasihuijarin vieressä.
      Naiset ei vaimoinakaan oikeasti rakasta vaan huijaa vaan. Lihovat ensin ja sitten huijaavat kaikki rahat.

      Hissit putoilee ja ihmiset hyppii parvekkeilta niskaan niin että ropina käy kuin kaatosateella. Kaupunki on kaatopaikka ja vain viemärisukeltajat voi mennä mereen. Muut saa kaameita tauteja. Sairaalamaksut on sitten miljoonia ja vakuutus ei kata. Tulee poliisi ja vie karkoituskeskukseen kuolemaan. Leidarit vie korusi ja kaikki on joko liian halpaa tai liian kallista. Suomalaismiehet Thaimaassa on kaikki köyhiä pälvikaljuja pallomahoja ja äitin rahoilla matkoilla. He eivät aiemmin ole nähneet naista kuin elokuvissa ja sitten niiltä huijataan kaikki metsät ja pellot.
      Kotiinpalattuaan he tartuttaa naapurin liisan ja joutuvat hourulaan loppuelämäksi.

      Tuossa on se sinun "hyvää ja kaunista" sinun omin sanoin kerrottuna. Noita sinä toistelet täällä joka ikinen päivä ja yö.

      • Anonyymi

        Kun ihmisellä on tarve laittaa noin monta sanaa tuolla asenteella peräkkäin, niin on henkilöllä itsellään ihan tarpeeksi ongelmia itsensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihmisellä on tarve laittaa noin monta sanaa tuolla asenteella peräkkäin, niin on henkilöllä itsellään ihan tarpeeksi ongelmia itsensä kanssa.

        Ei koe edes itseään vi umaiseksi....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koe edes itseään vi umaiseksi....?

        Mitä mitä kummaa, hänhän on hieno ja kaunis mies.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihmisellä on tarve laittaa noin monta sanaa tuolla asenteella peräkkäin, niin on henkilöllä itsellään ihan tarpeeksi ongelmia itsensä kanssa.

        Ahaa että se onkin sen asenteessa se vika joka laittaa Hua Hinin miehen sanomiset yhteen? Hänenkö asenteessa ei ole vikaa vaan se on hyvää ja kaunista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa että se onkin sen asenteessa se vika joka laittaa Hua Hinin miehen sanomiset yhteen? Hänenkö asenteessa ei ole vikaa vaan se on hyvää ja kaunista?

        Asenteesi ilmenee kirjoitusasustasi ja niiden muuttamisesta tahtomaasi muotoon että voit irvailla tyypilliseen savolaiseen tapaasi.
        Mikäli koet käytöksesi ja asenteesi ongelmattomaksi, niin olet sitten varmaankin hieno ja kaunis mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asenteesi ilmenee kirjoitusasustasi ja niiden muuttamisesta tahtomaasi muotoon että voit irvailla tyypilliseen savolaiseen tapaasi.
        Mikäli koet käytöksesi ja asenteesi ongelmattomaksi, niin olet sitten varmaankin hieno ja kaunis mies.

        Minulla on aina ollut positiivinen asenne ja b-c hepatiitti. Eno mieheltä sain rippi lahjaksi molemmat kerralla. Kelapäivänä kävin tossa abskulla ja pufvetissa oli tosi hyvää. Olin siinä hyvällä tuulella kotona sitten ni annoin muijan ottaa raanasta kaks lasia vettä normaalin yhden sijaan. Tuli sillekin hyvä mieli siitä ja jaksaa sitten tiskata ja mopata se resupirkko.
        Vesi ei oo mitään halpaa suomussalmen thaimaassa. Hää päivänä laitoin sen mukiin pirkka pore tapletin. Se oli niin onnellisen näköinen hetken ennenn kuin imaisin sen omaan naamariini ja päästin härskiintyneen pierun ja menin siitä sitten maate.


      • Anonyymi

        Kaikki tuo on päällisin puolin totta, unohdit vielä yöllä kuuluvan heinäsirkkojen sirityksen petteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koe edes itseään vi umaiseksi....?

        Koetko itse.... entä itsesi?


      • Anonyymi

        Vedonlyöjäneidillä ei ole munia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedonlyöjäneidillä ei ole munia.

        Teillä on plus 8000km etäisyyttä, joten matsi ei tule toteutumaan. Kymppi ei ole tulossa Suomeen ja sinä et pääse Thaimaaseen koskaan.


    • Anonyymi

      Maailman onnellisimman kansan luuserit tappelee toistensa kanssa nimettömänä boostaten omaa mitättömyyttää,,,

      Kun ei itseään voi nostaa painetaan toisia lokaan.

      Jatkakaa :-)

    • Anonyymi

      ”huomattavasti pessimistisempi suhtautuminen kuin teillä,”

      Huomattu tämä kyllä ;-)

      Nauraako vaiko sääliä sinua pitäisi, kas siinä kymysys?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe