18 vuotta hoidettu saairaus mitä ei ole olemassa.

Anonyymi

Kyllä minä aivan sata varmasti saan isot vahingon korvaukset kun minua on 18 vuotta tähän mennessä hoidettu paranoidinen psykosi eli saairaus mitä ei ole olemassa eli on kyllä täys mahdottomuus että minulla olis ollut saairaus mitä ei edes ole olemassa esim psykosi parane vikossa :)

5

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tollasista mitään korvauksia makseta, päinvastoin, jos menet valittamaan ja vaatimaan korvauksia, niin sinusta tehdään vain enemmän skitso.

Ihan turhaa alkaa yrittää tuota " valtakoneistoa " vastaan taistelemaan.

• Anonyymi

Jos on tyytymätön johonkin, niin eikös silloin juuri kannata valittaa.

• Anonyymi

Sinä olet jo saanut isot korvaukset koko 18 vuotta hoidon, lääkkeiden ja monituisten tukien muodossa. Kalliiksi olet tullut yhteiskunnalle. Milloin maksat takaisin?

• Anonyymi

Jos on 18 vuotta saanut noita "korvauksia", niin aivot ovat sen verran vaurioituneet jo, että nettomaksajaksi hänestä ei kyllä taida olla. Vähän kuin kysyisit ihmiseltä, jolle on juotettu raakaa viinaa päivittäin vastoin tahtoaan koska tällä on lukuisten tutkimusten toteama etanolinpuutostauti, että milloin maksat viinarahat takaisin. Saahan sitä kaikenlaista toivoa, mutta onko se realistista, niin sopii kysyä. Etanolinpuutostauti muuten näkyy aivojen rakenteissa. Hän voi vaikka lahjoittaa aivonsa tutkijoille kuolemansa jälkeen niin nämä löytävät tämän synnynnäisen sairauden, joka runtelee aivoja kovalla kädellä. Tämä lahja tieteelle on ennenkin tuottanut laadukasta tutkimusta, jota on hyödynnetty ja hyödynnetään edelleen psykoosien käypä hoito -suosituksissa.

• Anonyymi

Etanolinpuutostauti....
      Itse monet vuodet join viinaa omasta aloitteesta, ei tarvinnut kenenkään juottaa.
      Koen, etten ole velvollinen mitään takaisin maksamaan, koska veroja on varmasti mennyt viinaa ostaessa tuhansia, ja taas tuhansia, alkuun markkoja, ja sitten euroja.

Olisikin joku juottanut, vaikkei vastentahtoisesti, väkipakolla, olisi tarvinnutkaan.
      Olisi tullut halvemmaksi....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      255
      2683
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1649
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      201
      1264
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1093
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe