Kyllä minä aivan sata varmasti saan isot vahingon korvaukset kun minua on 18 vuotta tähän mennessä hoidettu paranoidinen psykosi eli saairaus mitä ei ole olemassa eli on kyllä täys mahdottomuus että minulla olis ollut saairaus mitä ei edes ole olemassa esim psykosi parane vikossa :)
18 vuotta hoidettu saairaus mitä ei ole olemassa.
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tollasista mitään korvauksia makseta, päinvastoin, jos menet valittamaan ja vaatimaan korvauksia, niin sinusta tehdään vain enemmän skitso.
Ihan turhaa alkaa yrittää tuota " valtakoneistoa " vastaan taistelemaan.- Anonyymi
Jos on tyytymätön johonkin, niin eikös silloin juuri kannata valittaa.
- Anonyymi
Sinä olet jo saanut isot korvaukset koko 18 vuotta hoidon, lääkkeiden ja monituisten tukien muodossa. Kalliiksi olet tullut yhteiskunnalle. Milloin maksat takaisin?
- Anonyymi
Jos on 18 vuotta saanut noita "korvauksia", niin aivot ovat sen verran vaurioituneet jo, että nettomaksajaksi hänestä ei kyllä taida olla. Vähän kuin kysyisit ihmiseltä, jolle on juotettu raakaa viinaa päivittäin vastoin tahtoaan koska tällä on lukuisten tutkimusten toteama etanolinpuutostauti, että milloin maksat viinarahat takaisin. Saahan sitä kaikenlaista toivoa, mutta onko se realistista, niin sopii kysyä. Etanolinpuutostauti muuten näkyy aivojen rakenteissa. Hän voi vaikka lahjoittaa aivonsa tutkijoille kuolemansa jälkeen niin nämä löytävät tämän synnynnäisen sairauden, joka runtelee aivoja kovalla kädellä. Tämä lahja tieteelle on ennenkin tuottanut laadukasta tutkimusta, jota on hyödynnetty ja hyödynnetään edelleen psykoosien käypä hoito -suosituksissa.
- Anonyymi
Etanolinpuutostauti....
Itse monet vuodet join viinaa omasta aloitteesta, ei tarvinnut kenenkään juottaa.
Koen, etten ole velvollinen mitään takaisin maksamaan, koska veroja on varmasti mennyt viinaa ostaessa tuhansia, ja taas tuhansia, alkuun markkoja, ja sitten euroja.
Olisikin joku juottanut, vaikkei vastentahtoisesti, väkipakolla, olisi tarvinnutkaan.
Olisi tullut halvemmaksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765