Mooi! Nyt on kesä ja ois kiva tehdä jotain jonku kanssa mut ongelma on siinä et mitä ja kenen kans. Mun perheeseen siis tavallaa kuuluu vaan äiti ja mun koira. Onhan mulla siis isä ja sisaruksia mut isä on hullu narsisti ja veljet masentuneita ja ilkeitä mua kohtaan niin kaikkiin on aikoja sitten menny välit. Että on vähän vaikeaa olla perheen kanssa ja niin äiti ei jaksa eikä halua mun kanssa olla. Eikä mulla myöskään kavereita ole tai no on mutta ne asuu kaukana kun jouduttiin muuttamaan ja täällä missä nyt olen alettiin vaan syrjimään. Mitä ihmettä mä voisin tehdä kesällä yksin?? Pitäskö mun vaa hyväksyy et oon ongelmaperhees ja mulla ei vaan ole kavereita niin kesällä en sitten vaan mitään tee. kirjotan kiireessä niin anteeks jos on vaikee lukee. Niin ja hyvää kesää muuten sulle joka luet tätä :)
En tiedä mitä teen
1
81
Vastaukset
- Anonyymi
Mee ulos nauttimaan omasta ajasta, haistele varovasti erilaisia kukkia tai lue lyhyt kirja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277570
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455020- 594782
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371619
- 1481357