Mooi! Nyt on kesä ja ois kiva tehdä jotain jonku kanssa mut ongelma on siinä et mitä ja kenen kans. Mun perheeseen siis tavallaa kuuluu vaan äiti ja mun koira. Onhan mulla siis isä ja sisaruksia mut isä on hullu narsisti ja veljet masentuneita ja ilkeitä mua kohtaan niin kaikkiin on aikoja sitten menny välit. Että on vähän vaikeaa olla perheen kanssa ja niin äiti ei jaksa eikä halua mun kanssa olla. Eikä mulla myöskään kavereita ole tai no on mutta ne asuu kaukana kun jouduttiin muuttamaan ja täällä missä nyt olen alettiin vaan syrjimään. Mitä ihmettä mä voisin tehdä kesällä yksin?? Pitäskö mun vaa hyväksyy et oon ongelmaperhees ja mulla ei vaan ole kavereita niin kesällä en sitten vaan mitään tee. kirjotan kiireessä niin anteeks jos on vaikee lukee. Niin ja hyvää kesää muuten sulle joka luet tätä :)
En tiedä mitä teen
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
Mee ulos nauttimaan omasta ajasta, haistele varovasti erilaisia kukkia tai lue lyhyt kirja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823213
- 922915
- 532172
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61409- 191404
- 161388
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181355Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295