Jotain siitepölyä taas ilmassa

Anonyymi

Jotain siitepölyä/kukantuoksua ilmassa, kun saa aikaan allergisen reaktion.
Kotona ei mitään, mutta hetken päästä, kun on jonkun aikaa pyöräillyt, niin alkaa aivastuttamaan.
Joka kesä ollut samat oireet näihin aikoihin kesästä, kun jotain siitepölyä tai kukan tuoksua on ilmassa, lisäksi tämä helle pahentaa allergia oireita.
Tukala olo, kun FFP3 maski ja yrität olla kaupassa, ettei tule aivastus.

18

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytätkö mitään allergialääkkeitä?

    • Anonyymi

      Maurin kanssa puhdistamme Kokkolan ilman ja Nirristanissa eikä Koivuhaassa tummat kaverit jouten pyöri mummujen ympärillä. Risusavottaan ja tekojärven kaivuu alkaa syksyllä työttömille, sanokaa minun sanoneen, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Sinulla ei ole työhistoriaa on vain oleskelua veronmaksajien kustannuksella.


    • Anonyymi

      Sama juttu täällä. Hain apteekista allergialääkettä,auttaa.

      • Anonyymi

        Pahin alkamassa jo pääkaupunki setu ja heinäkuu voimakaamilla.hyvä hakea apteekista alergia lääket ,kuin silmä tipat reseptivapaita .Helpotaa oloa.Ihan saa realiaikasta tiedote siitepölystä .esim.ilamtietelinen laitos sivustot.


    • Anonyymi

      "Vali vali". Taas on asiallisin kommentti poistettu. Taitaa tämänkin keskustelun alullepanija olla itse ylläpito, joka ei siedä eriäviä mielipiteitä...
      Otan sen selville, hah hah haaa!!!...

      • Että olet pöljä!!! Ihmisillä on allergioita! Isälläni on, sekä astma! Ei ole mikään naurun asia! Mutta eihän tuommoinen pelle ja narsisti mitään ymmärrä, kuin toitottaa omaa typeryttään!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Että olet pöljä!!! Ihmisillä on allergioita! Isälläni on, sekä astma! Ei ole mikään naurun asia! Mutta eihän tuommoinen pelle ja narsisti mitään ymmärrä, kuin toitottaa omaa typeryttään!

        No tietysti on allergioita ja astmaa. Mutta ketä, mitä, tai miksi niistä syyttää.
        Syyttääkö syntymäänsä, luontoa, ilmastoa, kukkia, hyttysiä, hellettä, pakkasta, tupakkaa, viinaa, ruokaa, mausteita, pölyä tai tuota saa..nallista kissaa, ym.
        Niitten kanssa on vain elettävä, tai "tapettava". Ja saatana, turha on taas minulle vittuilla. Syytön minä olen jos lauon totuuksia. Niinhän lääkärikin tekee... Olenko maininnut kenenkään nimeä. Tämä on yleinen keskusteluaihe.
        Kaiken huippuna niin moni kertoo, että ottaisin kissan, mutta kun olen karvalle allerginen. Useimpiin vaivoihin löytyy lääkitys, tai on oltava pois paikoista, joissa oireet alkavat. Eräs 75 vuotias mies sanoi: "En voi olla auringonpaisteessa, sillä henki salpautuu." Ja kissa. Voi perrr...le, ei kai kukaan "tervekään" tuota maailman viheliäisintä otusta lemmikikseen ota, todellista taudinlevittäjää; hilseilevää ja haisevaa paskahäntää, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietysti on allergioita ja astmaa. Mutta ketä, mitä, tai miksi niistä syyttää.
        Syyttääkö syntymäänsä, luontoa, ilmastoa, kukkia, hyttysiä, hellettä, pakkasta, tupakkaa, viinaa, ruokaa, mausteita, pölyä tai tuota saa..nallista kissaa, ym.
        Niitten kanssa on vain elettävä, tai "tapettava". Ja saatana, turha on taas minulle vittuilla. Syytön minä olen jos lauon totuuksia. Niinhän lääkärikin tekee... Olenko maininnut kenenkään nimeä. Tämä on yleinen keskusteluaihe.
        Kaiken huippuna niin moni kertoo, että ottaisin kissan, mutta kun olen karvalle allerginen. Useimpiin vaivoihin löytyy lääkitys, tai on oltava pois paikoista, joissa oireet alkavat. Eräs 75 vuotias mies sanoi: "En voi olla auringonpaisteessa, sillä henki salpautuu." Ja kissa. Voi perrr...le, ei kai kukaan "tervekään" tuota maailman viheliäisintä otusta lemmikikseen ota, todellista taudinlevittäjää; hilseilevää ja haisevaa paskahäntää, hah hah haaa!!!...

        Ennemmin allergia,kuin mielisairaus. Hahahahahahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin allergia,kuin mielisairaus. Hahahahahahaa.

        Kumpaa sinä edustat, vai kumpaakin, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa sinä edustat, vai kumpaakin, hah hah haaa!!!...

        No terve et ole todellakaan...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itselläni ei ole mitään allergioita, mutta olen kyllä huomannut tuon siitepölyn määrän. Muutama aivastuskin on tullut sen takia.

      • Anonyymi

        On ollut paljon parempi olo, kun on ollut viileämpää, pilvistä ja satanut vettä.
        Ei ole aivastuttanut ollenkaan, kuten aivastutti muutamana päivänä, kun oli aurinkoista ja tukalan kuumaa, vaikkei ole ollut niin tukalaa, kuin etelä-suomessa, jossa on ollut yli 30 astetta.
        Onneksi on satanut vettä, joka on puhdistanut ilmaa ja maanpintaa pölystä ja siitepölystä.
        Muutamana päivänä on ollut oikein mukava ja vilpoisa ilma, kun lämpötila on ollut alle 15 astetta, saisi jatkua tällainen vilpoisa keli vaikka koko kesän, ei tarvi mitään yli 24 asteen lämpötiloja.
        Kuumia helteitä ihannoi ne, joilla on ilmastoitu asunto ja eivät tarvi tehdä töitä kuumassa auringon paahteessa.
        Ennen todettiin, että suomessa pärjää hyvin, vaikkei ole ilmastointia autossa.
        Kesät alkaa olemaan suomessakin jo niin tukalia, ettei ilman ilmastoitua autoa pärjää, kun ilmastoimaton auto on tukalampi, kuin 80 asteen sauna.


    • Anonyymi

      Tunnen Ressun ja tiedän että tyttö kävi rahaa pyytämässä pari kuukautta sitten ja uimahalli on ollut kiinni niin porttikieltoa on ollut helppo noudattaa.

    • Anonyymi

      Jotain sellasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe