Mönkijähäirikkö ilmoitettu poliisille

Anonyymi

Tuo ympäri kylää kiertävä pöristelijä on ilmoitettu poliisille. Tulevat tarkastamaan tilanteen.

139

2147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos!

      • Anonyymi

        Miksi et itse ilmoita.


    • Anonyymi

      Hyvä juttu, että on tehty ilmoitus!

      • Anonyymi

        Tein ilmoituksen tuosta ja bmw nuoresta ja karvian kapakoista katsotaan ihin johtaa menekkö saha nurin


    • Anonyymi

      Tästähän kirjoitettiin jo toukokuussa, että on ilmoitettu poliisille.

      • Anonyymi

        Turhaa työtä, ei johda mihinkään 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa työtä, ei johda mihinkään 🤢

        Voi joutua vaikka vankilaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa työtä, ei johda mihinkään 🤢

        Taisin nähdä jotain mitä se oikein oli ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin nähdä jotain mitä se oikein oli ?

        Tuominen on jutun tutkija.


    • Anonyymi

      Poliisi ei välitä.

      • Anonyymi

        Onkohan jo vangittu kun on niin rauhallista kirkolla?


    • Anonyymi

      Kuka on tää mönkiä nuori. Musta mönkiä. Musta kypärä valkonen takki beesit housut. Jollei tuo kohellus lopu. Voi mönkiälle tulla hinaus keikka...

      • Anonyymi

        Kohta sillä on kusi housuissa


    • Anonyymi

      Varaa aikaki neljä vararengasta kun yöllä pöristelet...

    • Anonyymi

      Kanttista päin taitaa olla, lastensuojeluilmoitus tekeille.

      • Anonyymi

        Buuuhaaaaaaa, sossut ei liikennelakia valvo. Että onkin tyhmääkin porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buuuhaaaaaaa, sossut ei liikennelakia valvo. Että onkin tyhmääkin porukkaa.

        Hyvä ettei sinulla ole tyttöystävää ei

        jää kaipaamaan kun katoat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buuuhaaaaaaa, sossut ei liikennelakia valvo. Että onkin tyhmääkin porukkaa.

        Kyllä ne valvoo alaikäisten käyttäytymistä. Tämä on sen verran sekopää sälli, että tarvitsee tarkastella lähempää. Tulemme käymään.


    • Anonyymi

      Joku muu kun pollarit ottaa sun haastatteluun. Ja luulen et ajot loppuu vaik olisit kuinka iso herra tai kakara. Muista..

      • Anonyymi

        Paskat, ajan niin paljon kun huvittaa. Ketään ei mahda mulle mitään 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat, ajan niin paljon kun huvittaa. Ketään ei mahda mulle mitään 😎

        Muista suo sinne on ennenkin hankalat kusipäät jääneet,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat, ajan niin paljon kun huvittaa. Ketään ei mahda mulle mitään 😎

        Muista käydä navetanylisillä, siellä on yllätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat, ajan niin paljon kun huvittaa. Ketään ei mahda mulle mitään 😎

        No menikö paska jo housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No menikö paska jo housuun?

        Täytyy ehtiä ajaa rallia välillä, ette mahda mulle mitään. I am the king


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ehtiä ajaa rallia välillä, ette mahda mulle mitään. I am the king

        Finniperse sinä olet. Kukaan tyttö ei välitä sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ehtiä ajaa rallia välillä, ette mahda mulle mitään. I am the king

        Maalaismoukka sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ehtiä ajaa rallia välillä, ette mahda mulle mitään. I am the king

        Eikö tyttöystäviä olisi parempi kuin mönkijä? Et ole kuningas vaan kusipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ehtiä ajaa rallia välillä, ette mahda mulle mitään. I am the king

        Taidat olla tosi yksinäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat, ajan niin paljon kun huvittaa. Ketään ei mahda mulle mitään 😎

        Lastensuojeluviranomaiset ottavat huostaan tämän mädän omenan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla tosi yksinäinen?

        Ei sillä ole kavereita . Yksin vaan ajelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ehtiä ajaa rallia välillä, ette mahda mulle mitään. I am the king

        Muutaman sanan oppinut Englantia, muuten huono koulussa. Näin olen kuullut. Hyvä kesätyöpaikka olisi variksenpelätin kun on niin rumakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista käydä navetanylisillä, siellä on yllätys.

        Mitähän mukavaa sieltä löytyy röpinäpöntön lisäksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No menikö paska jo housuun?

        En osaa sanoa ku ite en tuota laittanu


    • Anonyymi

      Ei tiedä, mitä tuolle kersalle pitäisi tehdä. Ei pysty kesästä nauttimaan, ei huvita edes omassa puutarhassaan olemaan, kun tuo kakara vie kaiken kotirauhan. Huonosti nukuttu yö taas takana, ajattelisi edes asiaa muiden kannalta, rupeaa olemaan keskustan asukkaat tosi väsyneitä tähän ongelmaan, tietäisi edes nimen, tai vanhempien nimet,niin voisi ilmoittaa suoraan poliisille, heidän on pakko ottaa vanhempiin yhteys ja selvittää asiaa, kun alaikäinen pentu kyseessä.

      • Anonyymi

        Otetaan oikeus omiin käsiin kun ei muu auta.


      • Anonyymi

        Sen vois polttaa juhannuskokossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan oikeus omiin käsiin kun ei muu auta.

        Olisko mielessä joku hyvä idea, kiinni ei saa jäädä? Mä rupean olemaan melko valmis lähes kaikkeen, senverta väsynyt olen jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko mielessä joku hyvä idea, kiinni ei saa jäädä? Mä rupean olemaan melko valmis lähes kaikkeen, senverta väsynyt olen jo.

        Perustetaan katupartio, seurataan sitä autolla . Kyllä se kotiinsa menee, saadaan selville missä asuu. Navetta niillä ainakin on. Täältä se koulukiusattu lukee tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustetaan katupartio, seurataan sitä autolla . Kyllä se kotiinsa menee, saadaan selville missä asuu. Navetta niillä ainakin on. Täältä se koulukiusattu lukee tämän.

        Ei huono idea lainkaan...


    • Anonyymi

      Tuleva kyläkrouvin ja tällin uhoava kusipää. Peräkammarinpoika.

      • Anonyymi

        Ette mahda mulle mitään. Voitte vaan täällä ruikuttaa, ajaminen jatkuu ja vaan lisääntyy😁😆😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette mahda mulle mitään. Voitte vaan täällä ruikuttaa, ajaminen jatkuu ja vaan lisääntyy😁😆😝

        Kyllä se kusipää sun hymy vielä hyytyy, usko pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette mahda mulle mitään. Voitte vaan täällä ruikuttaa, ajaminen jatkuu ja vaan lisääntyy😁😆😝

        Kannattaa mennä navetanylisille ja köysi kaulaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mennä navetanylisille ja köysi kaulaan,

        Kyllä me vielä sinut nappaamme et itke sitten, kaikki koulukaverisi pitävät sinua idioottina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette mahda mulle mitään. Voitte vaan täällä ruikuttaa, ajaminen jatkuu ja vaan lisääntyy😁😆😝

        Olet todella ruma lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette mahda mulle mitään. Voitte vaan täällä ruikuttaa, ajaminen jatkuu ja vaan lisääntyy😁😆😝

        Koulukaverisi pitävät sinua tosi outona hyypiönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette mahda mulle mitään. Voitte vaan täällä ruikuttaa, ajaminen jatkuu ja vaan lisääntyy😁😆😝

        SINUN TÄYTYY MUISTAA SUO JA SEN SALATTU HILJAISUUS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mennä navetanylisille ja köysi kaulaan,

        Jos et osaa köyttä käyttää, niin autamme kyllä mielellämme sinua. Todella siistiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette mahda mulle mitään. Voitte vaan täällä ruikuttaa, ajaminen jatkuu ja vaan lisääntyy😁😆😝

        Antaako äitisi sinulle bensarahat. Eikö olisi aika jo esitellä tyttöystävä äidillesi.


      • Anonyymi

        Miksi sulla ei ole tyttöystävää? VASTAA RUMA LAPSI.


      • Anonyymi

        Haluatko todella että sinut hakataan pahasti? Poliisit eivät välitä. Sinä olet yksin, ei sinulla ole kavereita jotka auttaisivat.


      • Anonyymi

        Kumpi on vaihtoehtosi navetanylinen vai suo, saat itse valita. Et ole king, olet äitisi pierun mukana tullut ruma lapsi.


      • Anonyymi

        Olen harjoitellut ampumista liikkuvaan maaliin hyvällä menestyksellä.


      • Anonyymi

        King ei asu äidin luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harjoitellut ampumista liikkuvaan maaliin hyvällä menestyksellä.

        Ei teistä ole muuhun kuin täällä uhoamiseen, otan vaimentimen ens yöksi kokonaan veks. Olen Kingi😁


      • Anonyymi

        ET OLE KING , SINULLA ON VIELÄ POIKUUSKIN MENETTÄMÄTTÄ. Lisäksi olet ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teistä ole muuhun kuin täällä uhoamiseen, otan vaimentimen ens yöksi kokonaan veks. Olen Kingi😁

        Minä laitan äänenvaimentimen aseeseen , ei kuulu sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ET OLE KING , SINULLA ON VIELÄ POIKUUSKIN MENETTÄMÄTTÄ. Lisäksi olet ruma.

        Niin ja Kingillä olisi useampikin tyttöystävä. Nyt rääpäle nukkuu päivällä ja sitten syö äidin valmistamaa ruokaa ja lähtee ajelemaan YKSIN. Siitä on todellinen King kaukana. Sinä olet peräkammarinpoika.


    • Anonyymi

      Antaa vaan pöristellä, se nauttii siitä. Pullo kaksi viinaa, niin käy puutarhatkin pörräämässä.

      • Anonyymi

        Jaa että tuon kusipään nauttiminen on tärkeämpää, kuin enemmistön, eli koko kyläyhteisön?


      • Anonyymi

        Suolle vaan, kyllähän näitä ihmisiä katoaa, ei sitä kukaan kaipaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että tuon kusipään nauttiminen on tärkeämpää, kuin enemmistön, eli koko kyläyhteisön?

        Ei sillä muutakaan nautintoa ole, pelkää tyttöjä, leikkii kovaa ,mutta on ujo koulukiusaattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä muutakaan nautintoa ole, pelkää tyttöjä, leikkii kovaa ,mutta on ujo koulukiusaattu.

        Kyllä mun ajelut on tärkeämpää kuin kenenkään muun asiat, koska i am the king😃


      • Anonyymi

        Joo, ehkä ryyppy auttaisi kun se on niin ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä muutakaan nautintoa ole, pelkää tyttöjä, leikkii kovaa ,mutta on ujo koulukiusaattu.

        Se ei ole meidän muiden vika ja meidän ei tartte siitä välittää, eikä vastuuta kantaa. Räkänokkainen äpäränpenikka, joka joutaisi kunnon turpasaunaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun ajelut on tärkeämpää kuin kenenkään muun asiat, koska i am the king😃

        Tänään katupartio aloittaa ihmisjahdin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun ajelut on tärkeämpää kuin kenenkään muun asiat, koska i am the king😃

        Koska sulla ei ole muutakaan, ei edes kavereita, isäsikin jättänyt sinut.


      • Anonyymi

        Mix te vihaatte nuoria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mix te vihaatte nuoria?

        luusereita, eivät pysty mulle mitään


      • Anonyymi

        Miksi isä jätti sinut.


      • Anonyymi

        Aamuyöllä kun menet äidin luokse, sinua seurataan.


      • Anonyymi

        Minä laitoin äänärin aseeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laitoin äänärin aseeseen.

        Hui kun pelottaa kamalasti 🤣


      • Anonyymi

        Pullo tai kaksi kyllä, mutta ei viinaa vaan VIRTSAA. Tuskin se tajuaa mitä juo, on se sellainen pökiö.


    • Anonyymi

      Joko katupartio on saanut mulkeron kiinni?

    • Anonyymi

      Se nukkuu navetanylisillä röpinäpöntön kanssa.

      • Anonyymi

        Ei mikään ihme että haiset lehmänpaskalle kun olet navetanylisillä röpinäpöntön kanssa. Äänestä kyllä kuulee milloin lähestyt,mutta myöskin hajusta. Onko Kantti hyvä paikka asua röpinäpönttö kainalossa?


      • Anonyymi

        Milloin vietetään sinun ja röpinäpöntön kihlajaisia? Joko juhannuksena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään ihme että haiset lehmänpaskalle kun olet navetanylisillä röpinäpöntön kanssa. Äänestä kyllä kuulee milloin lähestyt,mutta myöskin hajusta. Onko Kantti hyvä paikka asua röpinäpönttö kainalossa?

        Älä ukkeli jaksa länxyttää. Ehtoost tulen taas kylil, nyt o viritys kohil I AM THE KING forewer


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ukkeli jaksa länxyttää. Ehtoost tulen taas kylil, nyt o viritys kohil I AM THE KING forewer

        Entäs sitten jos mönkijä hajoaa kesken ajon, yritätkö korjata vai juoksetko pois? No viimeistään jos joskus menet Niinisaloon armeijaan, niin huomaat että et ole king, vaan samanlainen kiusattu kuin koulussakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ukkeli jaksa länxyttää. Ehtoost tulen taas kylil, nyt o viritys kohil I AM THE KING forewer

        Tule nyt päivällä, vai oletko niin ujo, ei uskoisi jos olet king. Olet kyllä niin pieni ettei sinua meinaa huomata ilman mönkijää. Koulukavereillasi on tosi hauskaa sinun kustannuksellasi.


    • Anonyymi

      Ihan suotta . Mönkijällä voi kurvailla maanteillä vapaasti , välittämättä sinun närästyksestä .

      • Anonyymi

        Joskus sinäkin tulet elämässäsi toivomaan, että olisi rauhaa, eikä joku itsekäs lapamato pilaisi koko kylän kesäiltoja. Ehkä muistat sitten tämän k*sipäisyytesi. Eikö Kanttissa ole tilaa metsissä ja pelloilla rällätä, ei tarvitsisi meidän muiden riesapellenä olla.


      • Anonyymi

        Uusi laki määrittelee moottoriajoneuvojen käytön siten, että niiden tarkoitus on kuljettaa ihmisiä ja tavaroita paikasta toiseen. Muu ajelu on turhaa. Uusi laki sanoo, että "tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajo on kielletty” (TLL 54§).

        Poliisin tehtävänä on määritellä, mikä on tarpeetonta ajoa. Jos poliisi määrittelee ajon turhaksi, se voi räpsäistä kuskille sadan euron liikennevirhemaksun. Myös turha päristely, kumin polttaminen, sudittelu tai musiikin soittaminen liian kovalla ovat rikkeitä, joihin poliisi voi puuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi laki määrittelee moottoriajoneuvojen käytön siten, että niiden tarkoitus on kuljettaa ihmisiä ja tavaroita paikasta toiseen. Muu ajelu on turhaa. Uusi laki sanoo, että "tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajo on kielletty” (TLL 54§).

        Poliisin tehtävänä on määritellä, mikä on tarpeetonta ajoa. Jos poliisi määrittelee ajon turhaksi, se voi räpsäistä kuskille sadan euron liikennevirhemaksun. Myös turha päristely, kumin polttaminen, sudittelu tai musiikin soittaminen liian kovalla ovat rikkeitä, joihin poliisi voi puuttua.

        Teoriassa kyllä, mutta käytännössä poliisilla ei ole resursseja Karvian päristelyyn puuttua. Eli ralli jatkuu vuodesta toiseen täällä vinkumisesta huolimatta...


    • Anonyymi

      Kyllä on ihmisillä pienet murheet nykypäivänä. Itsekin asun kylällä, tien vieressä. Kokeilkaa joskus samaa, kuin minäkin. Nukun öisin, enkä kuuntele kylän ääniä.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä unikeko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä unikeko.

        Äänäri on pois yksikään ei kirkolla nuku jos minä päätän. I am the king, ajelen aamuyöllä urku auki😝😝😝😝🤑😚😝😝😝🤑🤑🤗🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänäri on pois yksikään ei kirkolla nuku jos minä päätän. I am the king, ajelen aamuyöllä urku auki😝😝😝😝🤑😚😝😝😝🤑🤑🤗🤭

        Toivottavasti kuolema korjaa satoa, sitten soikin kirkon urut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kuolema korjaa satoa, sitten soikin kirkon urut.

        Sinua ei jää kukaan kaipaamaan ,, parempi että viikatemies vie mukanaan. Ei sinulla ole tulevaisuutta, vankilakierre vain odottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei jää kukaan kaipaamaan ,, parempi että viikatemies vie mukanaan. Ei sinulla ole tulevaisuutta, vankilakierre vain odottaisi.

        I am the King, minä päätän ja te vikisette😂😐🤨😐🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I am the King, minä päätän ja te vikisette😂😐🤨😐🤑

        Et sinä kuolemastasi päätä muuten kuin jos vedät itsesi keinuun.


    • Anonyymi

      En oo kuukauteen teiä juttuja lukenu mutta meno on senku vaa rajumpi🤣 tuo ”Im the king” tyyppi en ole minä vaan joku aivan muu tiiättekö mitä siitä seuraa jos nää teiä keskustelut ilmiantaa poliisille taidatte silloin olla itse kusessa

      • Anonyymi

        Hui kun pelottaa


      • Anonyymi

        Ei taida poliisin resurssit riittää näiden asioiden sevittelyihin, eihän ne muuta ehtisi tehdäkkään, parasta kun ei koko palstaa olisi ollenkaan.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta ketään.

      • Anonyymi

        Kyllä poliisiin voi luottaa, tästä tulee vielä iso juttu. Voi olla että KRP ja Supo alkavat tiheällä kammalla nyt tutkia näin vakavaa rikosta. Kannattaa ilman muuta olla heti poliisiin yhteydessä, niin asiat etenevät todella ripeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä poliisiin voi luottaa, tästä tulee vielä iso juttu. Voi olla että KRP ja Supo alkavat tiheällä kammalla nyt tutkia näin vakavaa rikosta. Kannattaa ilman muuta olla heti poliisiin yhteydessä, niin asiat etenevät todella ripeästi.

        Kotietsintöjä, telepakkokeinoja, pidätyksiä ja vakuustakavarikoita luvassa!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotietsintöjä, telepakkokeinoja, pidätyksiä ja vakuustakavarikoita luvassa!!!!!!

        Tästä tulee vielä valtava pommi, kun ihmisiä aletaan pidättämään pienellä paikkakunnalla.
        Uskokaa pois, nyt on piru irti merrassa!!!!!


    • Anonyymi

      Onse hyvä että kylällekki saadaan vähän vipinää ja vilskettä

      • Anonyymi

        On huonoa mainosta pienelle kunnalle, kun tulee paljon pidätyksiä. Tästä tulee vielä oikein jymypaukku!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huonoa mainosta pienelle kunnalle, kun tulee paljon pidätyksiä. Tästä tulee vielä oikein jymypaukku!

        Miksi tulisi pidätyksiä samannäköisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huonoa mainosta pienelle kunnalle, kun tulee paljon pidätyksiä. Tästä tulee vielä oikein jymypaukku!

        Kohta ollaan Kankaapääläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta ollaan Kankaapääläisiä.

        Mikä Kankaanpää-pakkomielle tällä yhdellä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Kankaanpää-pakkomielle tällä yhdellä on?

        Karvia taakse jää, edessä Kankaanpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Kankaanpää-pakkomielle tällä yhdellä on?

        Kankaanpäähän tullaan liittymään.


    • Anonyymi

      Noniin mönkiässä on nytten hieman hiljemmat äänet niin ei pitäisi yö unia enään häiritä

      • Anonyymi

        Se on myöhäistä nyt, asiaa tutkitaan jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on myöhäistä nyt, asiaa tutkitaan jo.

        Kyllä, on suuri rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, on suuri rikos.

        Tuominen tutkii asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuominen tutkii asiaa.

        Onseki ny kyllä saatana kun nämä kukkahattutädit ja elämäänsäkyllästyneet ihmiset uhoovat tää mutta siihen se sitten jääki taitaa olla niin että teillä on menny paskat housuu ku ette uskalla tehä mitää mitä ootte luvannu rouhottukaa saatana ja antakaa ihmisten ollA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onseki ny kyllä saatana kun nämä kukkahattutädit ja elämäänsäkyllästyneet ihmiset uhoovat tää mutta siihen se sitten jääki taitaa olla niin että teillä on menny paskat housuu ku ette uskalla tehä mitää mitä ootte luvannu rouhottukaa saatana ja antakaa ihmisten ollA

        Opettele kirjoittamaan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan oikein.

        Ens yönä ei kirkolla nukuta😁😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ens yönä ei kirkolla nukuta😁😁😁😁😁

        No nyt, otin äänärin kokonaan veks. On muuten äänet kohdillaan, kylillä tavataan ja voin luvata ettei kuurotkaan pysty nukkumaan 😁😁😁😁😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt, otin äänärin kokonaan veks. On muuten äänet kohdillaan, kylillä tavataan ja voin luvata ettei kuurotkaan pysty nukkumaan 😁😁😁😁😝

        Kärkölässä saman tyylinen häiriöajelu päättyi ikävästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärkölässä saman tyylinen häiriöajelu päättyi ikävästi!

        Niin päättyi. Sitä odotellessa täälläkin mennään yöstä toiseen. Onhan näitä täälläkin tapahtunut. Sitten ollaan hetken hiljaista poikaa, ellei iäisyysmatka tai 90 %:n kokovartalohalvaus osunut omalle kohdalle. Tuon kukat haudalle, jos osuu täysosuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin päättyi. Sitä odotellessa täälläkin mennään yöstä toiseen. Onhan näitä täälläkin tapahtunut. Sitten ollaan hetken hiljaista poikaa, ellei iäisyysmatka tai 90 %:n kokovartalohalvaus osunut omalle kohdalle. Tuon kukat haudalle, jos osuu täysosuma.

        Rällään aamuun asti, olen kingi


    • Anonyymi

      Mönkijätyyppi harmiton verrattuna salen penkeillä notkuviin teineihin jotka lähes aina samat naamat. Muutama tyttö ja usein seurassa yks poika. Ei oo käytöstapoja ei---- eikä loppua näjy.
      Penkit ja pöytä pois kokonaan nurkalta tai kaupan vaihto edessä!

      • Anonyymi

        Osaavat kyllä käyttäytyä hyvin, eivät haittaa kyllä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaavat kyllä käyttäytyä hyvin, eivät haittaa kyllä ketään.

        Äiti luulee, että osaavat.


    • Anonyymi

      Kyllä muuten haittaavat!ulkopaikkakuntalaisetkin jo reagoi näihin . Eikä tämä huono käytös näy ja kuulu pelkästää kaupan pihassa vaan ympäri kylää

      • Anonyymi

        Sama juttu Käntynmäes edes, mutta vain äijät röhöttää terassilla.
        Asiakkaat kaikkoo pian, terassi takapihalle, ei oven suuhun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu Käntynmäes edes, mutta vain äijät röhöttää terassilla.
        Asiakkaat kaikkoo pian, terassi takapihalle, ei oven suuhun

        Käy Käntynmäessä pian, kuten ST:llä. Tupakkikopista arvosteltiin tankkajat ja muut asiakkaat , kovaäänisen naurun säestyksellä tietenkin. Siellä kaupallakin on inhottavaa mennä siitä juorukerhon ohi, kun tietää, että seuraavaksi arvostellaan, kun pääsee sopivan etäälle.


      • Anonyymi
        tapanipoika kirjoitti:

        Käy Käntynmäessä pian, kuten ST:llä. Tupakkikopista arvosteltiin tankkajat ja muut asiakkaat , kovaäänisen naurun säestyksellä tietenkin. Siellä kaupallakin on inhottavaa mennä siitä juorukerhon ohi, kun tietää, että seuraavaksi arvostellaan, kun pääsee sopivan etäälle.

        Niillähän sitä on varaa arvostella muita, paskalle haisevilla kaljakusipäillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niillähän sitä on varaa arvostella muita, paskalle haisevilla kaljakusipäillä.

        Sepä :(


      • Anonyymi
        tapanipoika kirjoitti:

        Käy Käntynmäessä pian, kuten ST:llä. Tupakkikopista arvosteltiin tankkajat ja muut asiakkaat , kovaäänisen naurun säestyksellä tietenkin. Siellä kaupallakin on inhottavaa mennä siitä juorukerhon ohi, kun tietää, että seuraavaksi arvostellaan, kun pääsee sopivan etäälle.

        Juuri näin. Nämä kerhopaikat voisi siirtää joka paikassa pois ovipielistä.


    • Anonyymi

      Taas se pöräjää, käyn viemässä sokeria tankkiin ja kusen päälle.

      • Anonyymi

        Minulla on etälamautin ja kokeilen sitä.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe